Ik zag her en der ook wat oranje.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:23 schreef trovey het volgende:
Iedereen ziet er eigenlijk net zo uit als "het pleps"hier morgen...maar dan in rood wit blauw.
Werd net nog gezegd.. Het is niet dat ze niet willen, maar ze mogen gewoon niet.. Heeft simpelweg te maken met bescherming lijkt me.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben het niet van plan en jaloers ben ik ook al niet, ik vind het gewoon onzin dat dit op allerlei zenders moet worden uitgezonden! Daarnaast is het pure geldverspilling, ik hoorde gisteren bij de NOS dat er zijde behang was in het hotel waar Kate, haar laatste nacht als burgermeisje door bracht. Alsof je zonder zijde behang niet kunt slapen, dan zou ik al héél lang niet geslapen hebben.
Ook al zoiets, die medailles, alsof William ooit echt deel heeft genomen aan de oorlog, vergeet het... hij was er zodat hij een medaille kan opspelden op dit soort gelegenheden.
[..]
Nog zo'n kwibus met een vrouw met een dubieuze vader.![]()
Opzich kan ik het wel begrijpen dat vrouwen dit even willen zien, het droomhuwelijk komt waarschijnlijk dichtbij wat vandaag te zien was. Maar dat je dit hele circus wilt volgen tot aan de nabeschouwing aan toe.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
als je het zo stoort, kijk dan niet en val ons er niet mee lastig
Dat probleem heb ik nou met een EK/WK voetbal.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja wat doe je eraan... ik snap gewoon niet dat je dit op zoveel zenders moet uitzenden, de BBC is ruim voldoende (eigenlijk al teveel).
Zeker lui uit Noord-Ierland.quote:
het is wachten op de kusquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Opzich kan ik het wel begrijpen dat vrouwen dit even willen zien, het droomhuwelijk komt waarschijnlijk dichtbij wat vandaag te zien was. Maar dat je dit hele circus wilt volgen tot aan de nabeschouwing aan toe.
Laat ze er dan niet heen gaan ipv schijnvertoning!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:24 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Werd net nog gezegd.. Het is niet dat ze niet willen, maar ze mogen gewoon niet.. Heeft simpelweg te maken met bescherming lijkt me.
tofquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:26 schreef Ceetje.. het volgende:
mijn ouders staan daar nu ook ergens tussen
Sjeetje!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:26 schreef Ceetje.. het volgende:
mijn ouders staan daar nu ook ergens tussen
hij keek echt enorm verlegenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Nouja zeg, die kus was wel effe gauw tussendoor zeg.
ja inderdaad, was wel heel snel..quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Nouja zeg, die kus was wel effe gauw tussendoor zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |