wie weet groeit ze op tot een mooie zwaanquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Het blijft "een enigszins mislukt" kind qua uiterlijk.
Moet ze nog flink doorgroeien.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
wie weet groeit ze op tot een mooie zwaan
Heel Engeland is wel erg veel, ik geloof niet dat er geen anti-Koninklijke huis mensen zijn in Engeland.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:09 schreef forzaudinese het volgende:
Pippa en Harry?Denk dat heel Engeland er van droomt!
Het gaat om een toekomstig koningskoppel hè, het moet er vooral statig uitzien, of het er "leuk" uitziet is van ondergeschikt belang.quote:
Die kijkt van zichzelf scheel, stond op de Dailymail te lezenquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:21 schreef Dzjonka het volgende:
Op de tweede foto staat dat linkerbovenste bruidsmeisje ook heel onflatteus.... photoshop had dit wel mogen redden wat mij betreft....
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:14 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is er ook al een foto waarop ze haar hoofd ronddraait (ala The Exorcist)??quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar dat kan ook weer een vorm van autisme verklaren
hier haar blikken op een rij:
[ afbeelding ]
Hoort in ieder geval bij de Winsor kant want op de officiele foto's hierboven staat ze aan de Winsorkant....zij het helemaal aan het randje.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:28 schreef miep63 het volgende:
Van wie is dat meisje eigenlijk die haar handjes voor haar oren hield. Ik kon er alleen van uit gaan dat het bij the Windsors hoorde, misschien een familielidje van Camilla of zo?
Dat is Grace van Cutsem, dochter van een goede vriend van William. En inderdaad ook zijn peetdochter.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:28 schreef miep63 het volgende:
Van wie is dat meisje eigenlijk die haar handjes voor haar oren hield. Ik kon er alleen van uit gaan dat het bij the Windsors hoorde, misschien een familielidje van Camilla of zo?
Grace van Cutsem, peetdochter van Williamquote:Op zondag 1 mei 2011 15:28 schreef miep63 het volgende:
nog niet gezien, maar wat let je er 1 te maken?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:36 schreef PirE het volgende:
[..]
Is er ook al een foto waarop ze haar hoofd ronddraait (ala The Exorcist)??
De "slechtziende" is Lady Louise Mountbatten-Windsor, de dochter van prins Edward. En dat is dus niet het meisje dat op het balkon haar handen voor haar oren hieldquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Wordt ook gezegd dat zij slechtziend is, dat zou ook het e.e.a. kunnen verklaren: dat staren naar niets, die handen voor de oren...
Als je het hebt over het meisje wat pal voor William zit, dat is de kleindochter van Camilla. Geen Windsorbloed dusquote:Op zondag 1 mei 2011 16:35 schreef trovey het volgende:
[..]
[quote]Hoort in ieder geval bij de Winsor kant want op de officiele foto's hierboven staat ze aan de Winsorkant....zij het helemaal aan het randje.Dat andere Winsorkindje is trouwens ook niet de vrolijkste
op die foto....familietrekje
![]()
Dat is de dochter van prins Edward, Lady Louise. Ze lijdt aan buitenwaarts scheelzien.quote:En dan nog scheel zijn ook op de tweede foto (linkboven)....die bruidskinderen hebben wel pech hè?
]quote:Op zondag 1 mei 2011 17:08 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Als je het hebt over het meisje wat pal voor William zit, dat is de kleindochter van Camilla. Geen Windsorbloed dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |