ik vind het mooiquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik dacht dat het een bruiloft was.
Wat een koude, kille, onpersoonlijke, afstandelijke bedoening was dat. Niets persoonlijks, niets, geen vrienden/vriendinnen als getuigen, geen persoonlijke toespraak, en 95% die ongelukkig keek.
Echt vreselijk. De enige die nog leuk was waren Harry en William. De rest was bagger.
Nee, maar je blijft altijd 'in het zicht' en dat lijkt me vooral erg vervelend. Er zijn heel veel pubers zoals hij, maar bij hem zag je alles breed uitgemetenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Harry was toch nooit degene die kans maakte op de troon, dus zoveel maakt het niet uit wat hij doet.
Denk even aan de bruiloft van Willem-Alexander en Maxima. Dan snap je 'm.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:23 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Is dit de eerste koninklijke bruiloft die je ziet of zo?
Alle nieuwssites. Het kopen zal niet lukkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:23 schreef Vlindur het volgende:
Weet iemand sites waar we de jurk kunnen bewonderen?
Niet alles hoeft strak te zijn!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:23 schreef henkde_j het volgende:
Wat rijden die paarden rommelig in formatie. Dat doen ze in NL beter
Alleen de bruid (en d'r zus).quote:
Wat een funzige opmerking weerquote:
Ik denk dat het ook met de veiligheid te maken heeft, hoe rommeliger, hoe minder makkelijk een aanslag te timen....quote:
Zo ben ik helemaal nietquote:
ik vind dat wel lekker ondeugendquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:25 schreef Tegan het volgende:
Enige jammere is dat Harry rood haar heeft.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook met de veiligheid te maken heeft, hoe rommeliger, hoe minder makkelijk een aanslag te timen....
Lekker vlot en pittig ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dat wel lekker ondeugend
Het is ook wel echt een schatje itt William die gewoon wel ok is. Maar rood is verder niet zo mijn ding. Maar ach. Hij kan het hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dat wel lekker ondeugend
Veel. Heel veelquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:26 schreef -Willempie- het volgende:
Hoeveel zou een bruiloftje als dit nou eigenlijk kosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |