Denk even aan de bruiloft van Willem-Alexander en Maxima. Dan snap je 'm.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:23 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Is dit de eerste koninklijke bruiloft die je ziet of zo?
Alle nieuwssites. Het kopen zal niet lukkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:23 schreef Vlindur het volgende:
Weet iemand sites waar we de jurk kunnen bewonderen?
Niet alles hoeft strak te zijn!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:23 schreef henkde_j het volgende:
Wat rijden die paarden rommelig in formatie. Dat doen ze in NL beter
Alleen de bruid (en d'r zus).quote:
Wat een funzige opmerking weerquote:
Ik denk dat het ook met de veiligheid te maken heeft, hoe rommeliger, hoe minder makkelijk een aanslag te timen....quote:
Zo ben ik helemaal nietquote:
ik vind dat wel lekker ondeugendquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:25 schreef Tegan het volgende:
Enige jammere is dat Harry rood haar heeft.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook met de veiligheid te maken heeft, hoe rommeliger, hoe minder makkelijk een aanslag te timen....
Lekker vlot en pittig ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dat wel lekker ondeugend
Het is ook wel echt een schatje itt William die gewoon wel ok is. Maar rood is verder niet zo mijn ding. Maar ach. Hij kan het hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dat wel lekker ondeugend
Veel. Heel veelquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:26 schreef -Willempie- het volgende:
Hoeveel zou een bruiloftje als dit nou eigenlijk kosten?
5.5 miljard, omdat iedereen een vrije dag heeft. Staat een artikel over op de frontpagequote:
Daar woont Elizabeth toch al?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon in een rijtjeshuis in Londen.
Geen idee... Buckingham?
rijtjeshuisquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon in een rijtjeshuis in Londen.
Geen idee... Buckingham?
Volgens mij zegt ze echt zoiets van 'wacht maar tot je de andere juwelen ziet die ik heb in laten zetten'.quote:
Waarom ben je er niet bij?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die koetsen zijn zo mooi in t echt, ik heb ze een paar jaar geleden gezien in Buckingham Palace. Ik heb connecties daar
Maak er maar miljarden vanquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:27 schreef Darklight het volgende:
Dat kost echt miljoenen, alleen de beveiliging al
quote:
Volgens mij woonden ze niet samen voor de verloving hoor...quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar ze eerste woonde.
Maar het is daar vrij groot he
"I'm not wearing anything underneath"quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ze echt zoiets van 'wacht maar tot je de andere juwelen ziet die ik heb in laten zetten'.
Oh, hier ben ik het zeker mee eens! Dat kant, de stof, de kleur, inderdaad heel, heel mooi (mooier dan die van Maxima vind ik).quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:28 schreef SeLang het volgende:
Ik kan niet ophouden over hoe mooi ik die trouwjurk vind
wel dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij woonden ze niet samen voor de verloving hoor...
Indirect zeker wel, check de FP maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |