Nou, nee, da's een beetje tequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Met palmboompjes was veel mooier geweest
Less = morequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Als nagel(lak)fan vind ik de nagels ook wel errug simpeltjes
lekker simpel!quote:
Hier wel..maar het was enkel bij die ene bocht, terwijl die paarden/koets daarvoor ook makkelijk die bochten namen..quote:
facepalm.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:18 schreef Barretje80 het volgende:
waarom doet ze toch steeds haar hoofd omlaag als william salueerd??
care to explain??quote:
Die blik maakt je als man heel blij, die spreekt boekdelenquote:
A moving target is a hard target, zouden ze bij het leger zeggen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Staat het eten klaar dat ze zo snel rijden?
Hij heeft ook zo'n guitig klein lachjequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Die blik maakt je als man heel blij, die spreekt boekdelen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
Is die Harry inmiddels eigenlijk wat bijgekomen van al zijn puberesque shit
puik! Vooral voor hem eigenlijk..quote:
Ja, maar ze zullen echt wel ieder raam met uitzicht op de route in de gaten hebben. Of zelfs alles ontruimdquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:20 schreef just me het volgende:
Mèn maar toch best eng dat je zo'n doelwit zou kunnen zijn...
Dat zullen ze zeker maar het zal toch wel ergens in het achterhoofd zitten, er hoeft maar één gek ergens tussen te staan!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:21 schreef kilon het volgende:
[..]
Ja, maar ze zullen echt wel ieder raam met uitzicht op de route in de gaten hebben. Of zelfs alles ontruimd
Harry was toch nooit degene die kans maakte op de troon, dus zoveel maakt het niet uit wat hij doet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
puik! Vooral voor hem eigenlijk..lijkt me overigens zéér kut om als prins(es) op te groeien.. bah!
Is dit de eerste koninklijke bruiloft die je ziet of zo?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik dacht dat het een bruiloft was.
Wat een koude, kille, onpersoonlijke, afstandelijke bedoening was dat. Niets persoonlijks, niets, geen vrienden/vriendinnen als getuigen, geen persoonlijke toespraak, en 95% die ongelukkig keek.
Echt vreselijk. De enige die nog leuk was waren Harry en William. De rest was bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |