Liever niet maar ik kijk toch geen streams meer nu Gerard weg is .quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:10 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ach, die ene week kan er ook nog wel bij toch.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan kun je lang bezig blijven. Die heeft geen diepte.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mo is de liefste, eerlijkste en rechtvaardigste bewoonster
Uit jouw mond zou dit nu just weer verrassend zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ook. Wou het alleen niet zeggen om 'daar-heb-je-haar-weer-reacties' te voorkomen.
Dan kan je hier wel weg blijvenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:11 schreef delfse het volgende:
[..]
Liever niet maar ik kijk toch geen streams meer nu Gerard weg is .
Ik bedoel daarmee 'eerlijk' in de zin dat ze zichzelf is. Ze doet zich niet anders voor. Ze is gewoon zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:10 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
eerlijk echt niet ze zegt tegen iedereen iets anders heeft nog nooit iets eerlijks tegen een bewoner gezegt . klets alleen achter iemands rug
gister nog op tv te zien dat ze zegt ik hoop dat ie als eerste weg gaat en als ze bij hem was poeslief doen
Ik kijk ook geen streams.quote:
Dat is toch al ergquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee 'eerlijk' in de zin dat ze zichzelf is. Ze doet zich niet anders voor. Ze is gewoon zo.
nou dan ben je toch echt triest als je zo bent als jezelf is er toch iets mis gegaan in die goede opvoedingquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee 'eerlijk' in de zin dat ze zichzelf is. Ze doet zich niet anders voor. Ze is gewoon zo.
Ja, dat is zo, ze is een akelig mens en dat laat ze ook zienquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Je bent al de 3e die dat komt melden, je weet wat cos betekent hequote:
Mwa, hoogbegaafden kunnen nu eenmaal niet zo goed met anderen omgaan. Voelen zich erg snel aangevallen, betrekken alles op zichzelf en zien zichzelf vaak als slachtoffer. Dit komt vooral doordat ze overal veel te ver over nadenken en overal iets achter zoeken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:14 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
nou dan ben je toch echt triest als je zo bent als jezelf is er toch iets mis gegaan in die goede opvoeding
Ik heb vanaf het begin amper streams gekeken. Net als bij DGKquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef PC eend het volgende:
Je bent al de 3e die dat komt melden, je weet wat cos betekent he
TR is onderwegquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het begin amper streams gekeken. Net als bij DGK.
Ik doe aan cocossen. En mee invullen.
Hier staat de tv aan, kanaal 14. Kids moeten allebei werken tot resp. half 11 en 11 uur vanavond, mannetje heeft verlof. Wordt vanavond gezellig samen wokken, topchef kijken, SST kijken en dan X-factor (Met SST tijdens de reclames).quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het begin amper streams gekeken. Net als bij DGK.
Ik doe aan cocossen. En mee invullen.
Mo heeft volgens mij naast een hoog IQ ook een hoog EQ en dat levert problemen op in dat koppiequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Mwa, hoogbegaafden kunnen nu eenmaal niet zo goed met anderen omgaan. Voelen zich erg snel aangevallen, betrekken alles op zichzelf en zien zichzelf vaak als slachtoffer. Dit komt vooral doordat ze overal veel te ver over nadenken en overal iets achter zoeken.
Heel vervelend als je zo bent. Ken persoonlijk enkele mensen die zo zijn. Die hebben het best moeilijk daarmee.
Met alle respect begrijp ik dan niet wat je in zo'n huis zoekt. Of een acteercarrière ambieert. Als je ergens vooral vanuit negatief perspectief wordt beoordeeld ...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:17 schreef Gia het volgende:
. Voelen zich erg snel aangevallen, betrekken alles op zichzelf en zien zichzelf vaak als slachtoffer. Dit komt vooral doordat ze overal veel te ver over nadenken en overal iets achter zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |