Vooralsnog ookquote:
Dat was ook de bruid?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:00 schreef Royco1 het volgende:
Ik had in mei mijn bruiloft gepland staan in de kroeg.
Nieuwe eigenaar weet opeens van niks
quote:
Nee dat was 1 van de details die nog ingevuld moest worden.quote:
Zeg, had jij mij al niet eens gevraagd?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat was 1 van de details die nog ingevuld moest worden.
Ik had 3 jaar terug tegen een hele gunstige prijs al besproken.
Ja en jij vond op fok vragen niet origineel genoegquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, had jij mij al niet eens gevraagd?
Net alsof iemand jou wilquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, had jij mij al niet eens gevraagd?
Ik vind hem stiekem wel tegenvallenquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en jij vond op fok vragen niet origineel genoeg
quote:
quote:
Uhuh no way dat ik mijn prachtige zelf in een honda prop danquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En over de trouwauto werden we het ook niet eens
Minstens een BMW tochquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh no way dat ik mijn prachtige zelf in een honda prop dan
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minstens een BMW toch![]()
* Huppelmuts wacht op rival
Het had zo mooi kunnen zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In stijl toch, limoquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
neuh dat hoeft nietquote:
Toen had ik het cafe nog niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou idd. Trouwen met een café-eigenaar...
Die van dat kleine café in de haven?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:07 schreef missbehavin het volgende:
Moet ik gelijk hier aan denkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kut
* belt snel werk om het af te zeggen *
Niet dat ik weetquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk wel een oude zeeman
helemaal niet!quote:
mijn cafe heet the old sailorquote:
Mijn papa heeft gevarenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
mijn cafe heet the old sailor
Mijn oom waar het cafe ook van geweest is is een oude marine man.
Ik zelf heb helaas nooit bij de marine gezeten.
Wel toendertijd de keuring gehaald maar toen niet gegaan.
quote:
Let it slide, dat weten maar weinig mensenquote:
Iets met rode zeequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk wel een oude zeeman
Precies. Pick your battles, er zijn ergere fouten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Let it slide, dat weten maar weinig mensen
In een ver en grijs verleden dus?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb de keuring gedaan voor het korps mariniers toen ik 18 was
Daarom zeg ik het. Kunnen mensen toch wat opsteken hier.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Let it slide, dat weten maar weinig mensen
Tijdens WO2, jij durft.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb de keuring gedaan voor het korps mariniers toen ik 18 was
Hé. Jij hiewrrr???quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In een ver en grijs verleden dus?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand die een vlag mee moet krijgen naar zn neukertjequote:
Uhuhquote:
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het. Kunnen mensen toch wat opsteken hier.
Royco1: dan heb je toch wel dit bier in je café hè? http://www.anchorbrewing.com/beers/
Zeg! Ik ben ouderquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar toch voor eeuwig een jonge godinquote:
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand die een vlag mee moet krijgen naar zn neukertje![]()
Een grote vlag dat wel
De Humming Ale was best heel goed te doen, vraag maar aan Samzz voor een second opinion.quote:
Oh en ik ben dus geen jonge god meer?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar toch voor eeuwig een jonge godin![]()
Jij mist toch altijd alles schat. Rellen, boobpics, allesquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh en ik ben dus geen jonge god meer?
Ja omdat jij me niet op tijd waarschuwdquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mist toch altijd alles schat. Rellen, boobpics, alles
Mis je ook een tand en rook je een pijp?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh en ik ben dus geen jonge god meer?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar toch voor eeuwig een jonge godin![]()
Ik ben dan of aan het rellen of foto's aan het posten/bekijken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja omdat jij me niet op tijd waarschuwd
Nee alle tanden nog, en ik rook niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mis je ook een tand en rook je een pijp?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee alle tanden nog, en ik rook niet.
Wel een stoere tattoo van een anker natuurlijk
Daar zijn er tientallen van in Nederlandquote:
Zelf gedaan met een hete naald en inkt uit een vulpen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee alle tanden nog, en ik rook niet.
Wel een stoere tattoo van een anker natuurlijk
Ja, daar ga ik wel even langs denk ik. Baseballs klinkt wel leuk denk ik.quote:
pics mogen ook per WA hequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dan of aan het rellen of foto's aan het posten/bekijken.
Dan heb ik het dus ff te druk
Nee ik kan niet tegen naaldenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Zelf gedaan met een hete naald en inkt uit een vulpen?
Wat ik weet is al erg genoegquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat weet jij nu weer over mijn tattoo's?
Misschien,quote:
Haarlem is echt een bazenstad!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien,wilde daarheen, ik zelf ga liever naar Utrecht. Al is de vraag of ik wel kan, heb die dag een sollicitatie
Voor ons is Haarlem handiger, ik ga met Beste Vriend en die werkt daar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien,wilde daarheen, ik zelf ga liever naar Utrecht. Al is de vraag of ik wel kan, heb die dag een sollicitatie
Ik weet het, jij woont er.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haarlem is echt een bazenstad!
[ afbeelding ]
Als het nu deze wasquote:
Voor mij is Utrecht handiger, want minder ver, maar als ik toch al in IJsselstein ben, maakt het niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor ons is Haarlem handiger, ik ga met Beste Vriend en die werkt daar.
Die heb je echt? Dat is wel heel fout hoorquote:
Woont zij daar? Of is daar je sollicitatie?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor mij is Utrecht handiger, want minder ver, maar als ik toch al in IJsselstein ben, maakt het niet zoveel uit.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb je echt? Dat is wel heel fout hoor
Heb gisteren mn foon helemaal leeggehaald alle foto's wegquote:
Ja die heb ik echt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb je echt? Dat is wel heel fout hoor
Je maakt een grapje tochquote:
Ik dacht echt dat je een grapje maaktequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die heb ik echt.
Geloofde je me niet dan?
Goed hequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je een grapje maakte![]()
Maar kakkerlak en een pac tatt
2 van pac?quote:
Duo pacquote:
Arme royco, zo gebashedquote:
Hij moet niet zeuren, we gaan al samen naar het naaktstrandquote:
Zij woont daar, sollicitatie is via Skype, dus dat kan overal.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Woont zij daar? Of is daar je sollicitatie?
jij? nooit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren, we gaan al samen naar het naaktstrand
Uhm al eerder gedaan hoorquote:
Tattoo van 2pacquote:
quote:*proest* @merijngoris: Degene die uitgevonden heeft dat Kate Middleton een anagram van 'Naked tit model' is verdient een nobelprijs.
Vandaar dat er nooit eens een man is die blijft.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:47 schreef ArTiC het volgende:
Ik moet altijd 3 dagen bijkomen als ik L-E ga
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Verre van, begin die teringbende een beetje zat te worden.
Dan moet je die ketting wat korter maken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:47 schreef S95Sedan het volgende:
Verre van, begin die teringbende een beetje zat te worden.
OMG. het is zelfs nog erger dan ik dacht dus.quote:
Nóg een sprookjeshuwelijk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:52 schreef Ang3l het volgende:
Zeg... die broer van Kate Middleton schijnt voor mijn team te sporten.
Zal ik die dan gewoon trouwen?
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OMG. het is zelfs nog erger dan ik dacht dus.
En de adellijke belg dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:52 schreef Ang3l het volgende:
Zeg... die broer van Kate Middleton schijnt voor mijn team te sporten.
Zal ik die dan gewoon trouwen?
The Royal Queer Weddingquote:
quote:
danku!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Hoe onboeiend is die fucking bruiloft.
Echt, in de kantine zitten ze allemaal als debielen naar de TV's te staren, get a life.
Beter wat anders korter maken...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan moet je die ketting wat korter maken.
En die mag wel veel buitenlandse media aandacht krijgen zeker?quote:
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
2pac om mijn schouder
Achter op mijn rug een roos die uit beton groeit, naar het gedicht van Pac a rose that grew from concrete, met daaromheen een banner met de naam van mijn overleden peettante erin.
heb je foto oid van die roos?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
2pac om mijn schouder
Achter op mijn rug een roos die uit beton groeit, naar het gedicht van Pac a rose that grew from concrete, met daaromheen een banner met de naam van mijn overleden peettante erin.
James Midddleton vs Ruben Cottenje du Dauphinquote:
Op deze is hij gebaseerd.quote:
Vond het toen al voor rap zeer middelmatig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:02 schreef ArTiC het volgende:
tupac bij leven was wel tof...jammer alleen van al het drama en al die nieuwe releases na zijn dood.
internal server error, daar wil ik ook een tattoo vanquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op deze is hij gebaseerd.
Maar dan helemaal aangepast door de tattoeerder
http://aidan8500.devianta(...)om-Concrete-55731305
Hier doet ie het gewoonquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
internal server error, daar wil ik ook een tattoo van
Uiteraardquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die mag wel veel buitenlandse media aandacht krijgen zeker?
Zolang ze maar wel nog maanden napraten over je jurkquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar ik trouw wel puur en alleen voor mezelf en de liefde
hier nu ookquote:
Ja... inderdaad..... wat hebben die gedaan om er een te krijgen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Linde de Mol een lintje................ En Seedorf ook.....
Echt, dat ding verliest toch gewoon alle waarde?
nice... heb je em erg groot?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op deze is hij gebaseerd.
Maar dan helemaal aangepast door de tattoeerder
http://aidan8500.devianta(...)om-Concrete-55731305
Ik denk erover om mijn pa er voor op te geven. Hoeveel vrijwilligerswerk hij wel niet doet/heeft gedaan, ongelooflijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Linde de Mol een lintje................ En Seedorf ook.....
Echt, dat ding verliest toch gewoon alle waarde?
Seedorf heeft er wel iets voor gedaan. zijn stichting Champions for Children Foundation bv.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... inderdaad..... wat hebben die gedaan om er een te krijgen?
ben benieuwdquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee valt mee.
Zal van het weekend wel ff een goede foto maken.
Nou ja, als je dat een jaar of 20+ doet, en daar veel uur per week, elke week instopt, ja, dan magquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe ook vrijwilligerswerk... Stichting Friso.
Krijg ik nou ook een lintje?
stoer!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:18 schreef L-E het volgende:
Ik loop net te dicht langs het whiteboard, waar zo'n klepje aan hangt waar de stiften op liggen. Haal ik gewoon mn arm open, zit een jaap van 6 cm. Weer een litteken!
Heb je er al over gepost in hvjjn?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:22 schreef L-E het volgende:
Gaan ze weer aan me vragen of ik gekrast heb.
Nog maar 19 jaar zo doorgaan danquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, als je dat een jaar of 20+ doet, en daar veel uur per week, elke week instopt, ja, dan mag
Oh ja. Heel goed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:24 schreef L-E het volgende:
Eerst op hyves, Facebook en Twitter zetten natuurlijk.
Die willen we zien natuurlijkquote:
dat is de prijs van lompheid!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Gaan ze weer aan me vragen of ik gekrast heb.
Zo sprak de ervaringsdeskundigequote:
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
tsja ik ben nog steeds de pineut met telefoongrapjes
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:33 schreef ArTiC het volgende:
Net nog over een iphone gereden die midden op de weg lag
Neequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:33 schreef Wicked-Game het volgende:
Energie tot dieptepunt... is het al 16:00
"Nee, met deze app kan je echt meten hoe hard je auto rijdt als je er overheen rijdt"quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:33 schreef ArTiC het volgende:
Arme rival.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:33 schreef ArTiC het volgende:
Ik hou van jou.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:33 schreef ArTiC het volgende:
Hij doet het zelf tochquote:
Welke van de 3?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
dat ik nog steeds grapjes moet aanhoren over het kwijtraken van mijn telefoon...
al een tijdje niemeerquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:34 schreef Mystikvm het volgende:
Ik hoop voor je dat de gebruiker de telefoon niet meer vast had.
En daar ga je dan vrijwillig naar kijken, met nog 1 miljoen andere breinlozenquote:Sander van Doorn
The Partysquad
Wolter Kroes
Inna
DI-RECT
Dazzled Kid
Lasgo
R.I.O.
Afrojack
Gerard Joling
Racoon
Frans Duijts
Jeroen van der Boom
De Jeugd van Tegenwoordig
Eva Simons
Krystl
Ben Saunders
Sidney Samson
VanVelzen
JURK!
BLØF
Armin van Buuren
Guus Meeuwis
Quintino en Mitch Crown
The Opposites
Waylon
Gebroeders Ko
De finalisten van X-Factor
Jacqueline
Alain Clark
3JS
Xander de Buisonje en Glennis Grace
De Lawineboys
ho!, wacht eens even.... dit is de eerste die ik op de auto laat liggen....quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie laat dan ook zn foon op de auto liggen (meerdere malen zelfs!)
Er zitten er zowaar best nog wel wat tussen waar ik niet bij zou wegrennenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daar ga je dan vrijwillig naar kijken, met nog 1 miljoen andere breinlozen.
Zoals Frans Duijtsquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zitten er zowaar best nog wel wat tussen waar ik niet bij zou wegrennen
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
ho!, wacht eens even.... dit is de eerste die ik op de auto laat liggen....
wel de 3e die op de snelweg ligt
Oh jij gooit gewoon je telefoon uit het raam tijdens het rijden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
ho!, wacht eens even.... dit is de eerste die ik op de auto laat liggen....
wel de 3e die op de snelweg ligt
Een klein handjevol is net acceptabel idd, maar niet op het museumplein, in de volle zon, met een miljoen dronken anderenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee, dat zeker niet!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een klein handjevol is net acceptabel idd, maar niet op het museumplein, in de volle zon, met een miljoen dronken anderen.
Innaquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die lijken me echt gaaf, zeker met de Gebroeders Ko ervoor/erna.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:47 schreef L-E het volgende:
Ik ben met name benieuwd naar 'de Lawineboys'.
HELLEP!!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb op een knop gedrukt, en nu krijg ik de normale weergave in word niet meer terug
Dit werkt kut
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:47 schreef L-E het volgende:
Ik ben met name benieuwd naar 'de Lawineboys'.
Wel eens aan gedacht om onder "weergave" te kijken?quote:
Jezus n00b. Klik eens op menu 'view'quote:
Ja, dat werkt dus nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel eens aan gedacht om onder "weergave" te kijken?
wat zie je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb op een knop gedrukt, en nu krijg ik de normale weergave in word niet meer terug
Dit werkt kut
Welke word versie heb je? En hoe ziet het er nu uit? Is de layout veranderd, of allen de vorm van het "papier"quote:
dat was er ook maar 1.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh jij gooit gewoon je telefoon uit het raam tijdens het rijden?_!
Alleen de tekst, kop en voetteksten zijn weg, tekstvakken zijn weg. En die grijze randen in de normale weergave zijn ook weg.quote:
True!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een klein handjevol is net acceptabel idd, maar niet op het museumplein, in de volle zon, met een miljoen dronken anderen.
Vertel eens, hoe raak jij 3 telefoons kwijt op de snelweg?quote:
Wat Nouk zegt, F11quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen de tekst, kop en voetteksten zijn weg, tekstvakken zijn weg. En die grijze randen in de normale weergave zijn ook weg.
Ik gok dat ik zo'n beetje de hele dag op en rond de nieuwmarkt blijf hangen, 3 bands van bekenden, veel bekend publiek en niet zo massaal.quote:
Nope. Volgens mij heb ik iets met de alt (?) gedaan of zo... Ik wilde pasten en opeens versprong het ding naar een heel andere lay-out.quote:
En die derde dan?quote:
Ja, maar met Word is het normaal dat iets opeens verspringt en dat alles verneukt is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. Volgens mij heb ik iets met de alt (?) gedaan of zo... Ik wilde pasten en opeens versprong het ding naar een heel andere lay-out.
Tja, ouderdom he, dan vallen je haren uitquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:52 schreef L-E het volgende:
Jezus, William was zoveel knapper met een volle bos haar.
Kut-smsje gekregen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
En waarom gooi je in hemelsnaam je foon de auto uit rival
Dat kan wel zijn, maar ik weet dus niet hoe ik 'm weer op normaal scherm krijg, zoals ik het gewend benquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar met Word is het normaal dat iets opeens verspringt en dat alles verneukt is.
De oplossing is vrijwel altijd gewoon geschikte zoektermen pakken bij Google.
Ik zal hem wel nooit meer smsenquote:
Als er een document actief is, voert u een van de volgende procedures uit:quote:
Vorig jaar (of het jaar daarvoor, of beide) vond ik op het museumplein de muziek echt zo snoeihard stond dat mijn trommelvlies in de verzadiging schoot. Pijnlijk.quote:
Dan gooi ik niet met mn telefoonquote:
Helaas herkenbaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tja, ouderdom he, dan vallen je haren uit
Zie je linksonderin, naast je scrollbalk, kleine knopjes staan? Klik dan op diegene zonder het 'bolletje'.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
Nope. Volgens mij heb ik iets met de alt (?) gedaan of zo... Ik wilde pasten en opeens versprong het ding naar een heel andere lay-out.
Nah, heb 'm alquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef STING het volgende:
[..]
Als er een document actief is, voert u een van de volgende procedures uit:
Druk op ALT+D om het menu Beeld te openen en druk op S om de modus Volledig scherm uit te schakelen.
Als de werkbalk Volledig scherm wordt weergegeven, klikt u op Volledig scherm sluiten.
En bedankt hequote:
Bij mij krijgen ze alleen een ander kleurtjequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
a) achterop de auto laten liggenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe raak jij 3 telefoons kwijt op de snelweg?
a) sukkelquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
a) achterop de auto laten liggen
b) uit het raam gooien
c) in borstzak stoppen
Helemaal geen last van.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
a kan ik me nog voorstellen, maar waarom doe je b??? en hoe kan hij bij c uit je auto vallenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
b) uit het raam gooien
c) in borstzak stoppen
A) oke, shit happensquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
b) uit het raam gooien
c) in borstzak stoppen
klinkt beter ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat ik zo'n beetje de hele dag op en rond de nieuwmarkt blijf hangen, 3 bands van bekenden, veel bekend publiek en niet zo massaal.
Opzich ook wel ok, maar mij een beetje te beperkt, je kan niet ff ergens heen ofzo..quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
klinkt beter ja.
ik zit lekker op een boot met 17 vrienden en onze eigen muziek
Waarom? Mijn telefoon overleefd dat nietquote:
Plassen wordt ook lastig...quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich ook wel ok, maar mij een beetje te beperkt, je kan niet ff ergens heen ofzo..
dus dat!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij krijgen ze alleen een ander kleurtje
Ik ga naar Junkie XLquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daar ga je dan vrijwillig naar kijken, met nog 1 miljoen andere breinlozen.
Dat dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
Met spullen gaan gooien als je pissig bent, dat heb ik dus nog nooit begrepen he. Kun je daarna pissig worden op jezelf omdat je iets gesloopt hebt...
Ik krijg inhammen, nou ja daarom ook mijn millimeter look valt het minder opquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij krijgen ze alleen een ander kleurtje
Ik krijg ook inhammenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik krijg inhammen, nou ja daarom ook mijn millimeter look valt het minder op
jij wordt dus ook kaalquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik krijg inhammen, nou ja daarom ook mijn millimeter look valt het minder op
Ik heb het 1x gedaan.... en de brokken daavran zitten als les in mijn dagboekquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
Met spullen gaan gooien als je pissig bent, dat heb ik dus nog nooit begrepen he. Kun je daarna pissig worden op jezelf omdat je iets gesloopt hebt...
Het is ook niet iets waar je over nadenkt, dat geldt voor de meeste stomme acties. Ik heb het trouwens jaren niet gedaan, maar ik ken de frustratie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
mwha... we zullen wel vastlopen ergens op herengracht .. en dan kan je de kant op of boothoppen naar andere vastzittersquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich ook wel ok, maar mij een beetje te beperkt, je kan niet ff ergens heen ofzo..
ik héb inhammen, mannelijkheidquote:
Dat soort acties zijn vooral weggelegd voor mensen die hun emoties niet zo goed in toom kunnen houden, dus die zullen daar vast niet eerst over nadenken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
Een zilveren? Die had ik ook. Beste telefoon ever.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:00 schreef ArTiC het volgende:
Ik had ooit zo'n samsung inklapding...die heb ik 3x tegen de muur gegooid uit kwaadheid en dat ding ging maar niet stuk
Dat heb ik niet in de familie.... wel inhammen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij wordt dus ook kaalt begon bij mij met inhammen, maar die pier bovenop mn kop is nu ook aan het afbrokkelen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Een zilveren? Die had ik ook. Beste telefoon ever.
Mag ik een voorspelling doen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
mwha... we zullen wel vastlopen ergens op herengracht .. en dan kan je de kant op of boothoppen naar andere vastzitters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Over niet kapot te krijgen gesprokenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn beste telefoon ever!
Klopt, ik ben niet snel kwaad maar als het overkookt dan kookt het over en sla ik muren, dingen etc...zal alleen nooit een persoon slaan (tenzij ze mij slaan).quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat soort acties zijn vooral weggelegd voor mensen die hun emoties niet zo goed in toom kunnen houden, dus die zullen daar vast niet eerst over nadenken.
Klopt, tot die van 80m hoog naar beneden vloog... toen was die echt kapoetquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over niet kapot te krijgen gesproken
Ah, De Opkropper.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Klopt, ik ben niet snel kwaad maar als het overkookt dan kookt het over en sla ik muren, dingen etc...zal alleen nooit een persoon slaan (tenzij ze mij slaan).
1x bij een ruzie met mijn toenmalige vriendin zo hard op mijn dashboard geslagen dat de brandstoftoevoer in de beveiliging schoot (wat normaal bij een ongeluk gebeurd om lekkage/brand te voorkomen) en ik niet meer weg kon rijden
Mijn pa gebruikt de zijne nog steedsquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn beste telefoon ever!
iddquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:06 schreef rival het volgende:
ik heb begrepen dat er wat onduidelijk is over de B en C.
B, uit het raam gooien:
onderweg naar uitgaan
ik had mijn jas op schoot... (vraag niet why, het is zo)
ik ben druk aant smsen met toenmalige vriendinnetje
de rustplaats van mijn telefoon in de auto is altijd tussen mijn benen, in dit geval dus op mijn jas (deze is belangrijk)
ik ga een joint draaien
er zit tabak en wiet op mijn jas dus ik hang mijn jas uit het raam om hem "uit te kloppen"
na 5 minuten vraag ik me af waarom ik geen reactie op de sms heb gekregen, toen ging er een lampje branden!
C, de borstzak:
Ik had de telefoon in mijn borstzak zitten, terug van stappen...
we rijden langs een wegafzetting
"hey leuk voor thuis zo een pion"
ik hang uit het raam, pak de pion, en toen zag ik vanuit mijn ooghoek de mobiel vliegen
damn, dat zijn wel hele mooie actiesquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:06 schreef rival het volgende:
B, uit het raam gooien:
onderweg naar uitgaan
de rustplaats van mijn telefoon in de auto is altijd tussen mijn benen, in dit geval dus op mijn jas (deze is belangrijk)
ik ga een joint draaien
er zit tabak en wiet op mijn jas dus ik hang mijn jas uit het raam om hem "uit te kloppen"
na 5 minuten vraag ik me af waarom ik geen reactie op de sms heb gekregen, toen ging er een lampje branden!
C, de borstzak:
ik hang uit het raam, pak de pion, en toen zag ik vanuit mijn ooghoek de mobiel vliegen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik een voorspelling doen?die voorspelling is allang door anderen gedaan, waaronder mijzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
die voorspelling is allang door anderen gedaan, waaronder mijzelf
Ik ben blij dat je onze economie zo goed ondersteund door steeds een nieuwe telefoon te kopenquote:
Ik vind C anders ook wel briljantquote:
En Q dan?quote:
Mooie gerechtigheidquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:06 schreef rival het volgende:
B, uit het raam gooien:
onderweg naar uitgaan
ik ga een joint draaien
C, de borstzak:
A true heroquote:
Briljant.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:06 schreef rival het volgende:
B, uit het raam gooien:
onderweg naar uitgaan
ik ga een joint draaien
C, de borstzak:
die eerste 2 waren vlak voor een verlenging, dus gratis nieuwe.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je onze economie zo goed ondersteund door steeds een nieuwe telefoon te kopen
quote:Dear Football Supporter,
We are delighted to inform you that your ticket application for UEFA EURO 2012™ has been successful.
Zou bij mij een heel korte relatie wordenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn ex sloopte ook regelmatig wat als hij boos was, telefoon, lens van de camera, noem maar op. Maar ja, hij was dan ook behoorlijk agressief.. Dus ik was het wel 'gewend'
Vandaar dat het je ex is?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn ex sloopte ook regelmatig wat als hij boos was, telefoon, lens van de camera, noem maar op. Maar ja, hij was dan ook behoorlijk agressief.. Dus ik was het wel 'gewend'
Jij met de ex van Nouk?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou bij mij een heel korte relatie worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |