Tja, ouderdom he, dan vallen je haren uitquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:52 schreef L-E het volgende:
Jezus, William was zoveel knapper met een volle bos haar.
Kut-smsje gekregen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
En waarom gooi je in hemelsnaam je foon de auto uit rival
Dat kan wel zijn, maar ik weet dus niet hoe ik 'm weer op normaal scherm krijg, zoals ik het gewend benquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar met Word is het normaal dat iets opeens verspringt en dat alles verneukt is.
De oplossing is vrijwel altijd gewoon geschikte zoektermen pakken bij Google.
Ik zal hem wel nooit meer smsenquote:
Als er een document actief is, voert u een van de volgende procedures uit:quote:
Vorig jaar (of het jaar daarvoor, of beide) vond ik op het museumplein de muziek echt zo snoeihard stond dat mijn trommelvlies in de verzadiging schoot. Pijnlijk.quote:
Dan gooi ik niet met mn telefoonquote:
Helaas herkenbaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tja, ouderdom he, dan vallen je haren uit
Zie je linksonderin, naast je scrollbalk, kleine knopjes staan? Klik dan op diegene zonder het 'bolletje'.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
Nope. Volgens mij heb ik iets met de alt (?) gedaan of zo... Ik wilde pasten en opeens versprong het ding naar een heel andere lay-out.
Nah, heb 'm alquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef STING het volgende:
[..]
Als er een document actief is, voert u een van de volgende procedures uit:
Druk op ALT+D om het menu Beeld te openen en druk op S om de modus Volledig scherm uit te schakelen.
Als de werkbalk Volledig scherm wordt weergegeven, klikt u op Volledig scherm sluiten.
En bedankt hequote:
Bij mij krijgen ze alleen een ander kleurtjequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
a) achterop de auto laten liggenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe raak jij 3 telefoons kwijt op de snelweg?
a) sukkelquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
a) achterop de auto laten liggen
b) uit het raam gooien
c) in borstzak stoppen
Helemaal geen last van.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
a kan ik me nog voorstellen, maar waarom doe je b??? en hoe kan hij bij c uit je auto vallenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
b) uit het raam gooien
c) in borstzak stoppen
A) oke, shit happensquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
b) uit het raam gooien
c) in borstzak stoppen
klinkt beter ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat ik zo'n beetje de hele dag op en rond de nieuwmarkt blijf hangen, 3 bands van bekenden, veel bekend publiek en niet zo massaal.
Opzich ook wel ok, maar mij een beetje te beperkt, je kan niet ff ergens heen ofzo..quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
klinkt beter ja.
ik zit lekker op een boot met 17 vrienden en onze eigen muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |