OMG. het is zelfs nog erger dan ik dacht dus.quote:
Nóg een sprookjeshuwelijk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:52 schreef Ang3l het volgende:
Zeg... die broer van Kate Middleton schijnt voor mijn team te sporten.
Zal ik die dan gewoon trouwen?
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OMG. het is zelfs nog erger dan ik dacht dus.
En de adellijke belg dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:52 schreef Ang3l het volgende:
Zeg... die broer van Kate Middleton schijnt voor mijn team te sporten.
Zal ik die dan gewoon trouwen?
The Royal Queer Weddingquote:
quote:
danku!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Hoe onboeiend is die fucking bruiloft.
Echt, in de kantine zitten ze allemaal als debielen naar de TV's te staren, get a life.
Beter wat anders korter maken...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan moet je die ketting wat korter maken.
En die mag wel veel buitenlandse media aandacht krijgen zeker?quote:
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
2pac om mijn schouder
Achter op mijn rug een roos die uit beton groeit, naar het gedicht van Pac a rose that grew from concrete, met daaromheen een banner met de naam van mijn overleden peettante erin.
heb je foto oid van die roos?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
2pac om mijn schouder
Achter op mijn rug een roos die uit beton groeit, naar het gedicht van Pac a rose that grew from concrete, met daaromheen een banner met de naam van mijn overleden peettante erin.
James Midddleton vs Ruben Cottenje du Dauphinquote:
Op deze is hij gebaseerd.quote:
Vond het toen al voor rap zeer middelmatig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:02 schreef ArTiC het volgende:
tupac bij leven was wel tof...jammer alleen van al het drama en al die nieuwe releases na zijn dood.
internal server error, daar wil ik ook een tattoo vanquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op deze is hij gebaseerd.
Maar dan helemaal aangepast door de tattoeerder
http://aidan8500.devianta(...)om-Concrete-55731305
Hier doet ie het gewoonquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
internal server error, daar wil ik ook een tattoo van
Uiteraardquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die mag wel veel buitenlandse media aandacht krijgen zeker?
Zolang ze maar wel nog maanden napraten over je jurkquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar ik trouw wel puur en alleen voor mezelf en de liefde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |