hier nu ookquote:
Ja... inderdaad..... wat hebben die gedaan om er een te krijgen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Linde de Mol een lintje................ En Seedorf ook.....
Echt, dat ding verliest toch gewoon alle waarde?
nice... heb je em erg groot?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op deze is hij gebaseerd.
Maar dan helemaal aangepast door de tattoeerder
http://aidan8500.devianta(...)om-Concrete-55731305
Ik denk erover om mijn pa er voor op te geven. Hoeveel vrijwilligerswerk hij wel niet doet/heeft gedaan, ongelooflijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Linde de Mol een lintje................ En Seedorf ook.....
Echt, dat ding verliest toch gewoon alle waarde?
Seedorf heeft er wel iets voor gedaan. zijn stichting Champions for Children Foundation bv.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... inderdaad..... wat hebben die gedaan om er een te krijgen?
ben benieuwdquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee valt mee.
Zal van het weekend wel ff een goede foto maken.
Nou ja, als je dat een jaar of 20+ doet, en daar veel uur per week, elke week instopt, ja, dan magquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe ook vrijwilligerswerk... Stichting Friso.
Krijg ik nou ook een lintje?
stoer!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:18 schreef L-E het volgende:
Ik loop net te dicht langs het whiteboard, waar zo'n klepje aan hangt waar de stiften op liggen. Haal ik gewoon mn arm open, zit een jaap van 6 cm. Weer een litteken!
Heb je er al over gepost in hvjjn?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:22 schreef L-E het volgende:
Gaan ze weer aan me vragen of ik gekrast heb.
Nog maar 19 jaar zo doorgaan danquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, als je dat een jaar of 20+ doet, en daar veel uur per week, elke week instopt, ja, dan mag
Oh ja. Heel goed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:24 schreef L-E het volgende:
Eerst op hyves, Facebook en Twitter zetten natuurlijk.
Die willen we zien natuurlijkquote:
dat is de prijs van lompheid!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Gaan ze weer aan me vragen of ik gekrast heb.
Zo sprak de ervaringsdeskundigequote:
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
tsja ik ben nog steeds de pineut met telefoongrapjes
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |