Kijken of hij het met de condities / toezeggingen van Rutte eens was in zijn vraag om de coalitie te steunen. Je hebt natuurlijk niets aan een extra zetel voor de coalitie als je daarmee je gedoogpartner passeert en tegen je in het harnas jaagt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat deed Wilders anders in het torentje?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kijken of hij het met de condities / toezeggingen van Rutte eens was in zijn vraag om de coalitie te steunen. Je hebt natuurlijk niets aan een extra zetel voor de coalitie als je daarmee je gedoogpartner passeert en tegen je in het harnas jaagt.
Ik vermoed dat juist Wilders de toezeggingen deed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kijken of hij het met de condities / toezeggingen van Rutte eens was in zijn vraag om de coalitie te steunen. Je hebt natuurlijk niets aan een extra zetel voor de coalitie als je daarmee je gedoogpartner passeert en tegen je in het harnas jaagt.
Ook prima toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vermoed dat juist Wilders de toezeggingen deed.
Had-ie ook Sap kunnen uitnodigen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij weet het wel, want jij bent journalist en vast in het torentje aanwezig bij de besprekingenquote:
Ik denk dat Sap meer eisen stelt dan Robesin.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Had-ie ook Sap kunnen uitnodigen.
En daarna nog een gezellig avondje met zijn drieën.
Heeft-ie jou niet uitgenodigd eigenlijk, en dat je niet kon?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij weet het wel, want jij bent journalist en vast in het torentje aanwezig bij de besprekingen.
Jawel, toen stuurde ik Koos en kom nu met m'n eigen hypothese op de proppen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heeft-ie jou niet uitgenodigd eigenlijk, en dat je niet kon?
Maakt voor Rutte niet uit toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat Sap meer eisen stelt dan Robesin.
ZSF is praktisch VVD/PVV.
Natuurlijk wel.quote:
En Koos kwam Sap tegen en nu heeft hij nog steeds een kater...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel, toen stuurde ik Koos en kom nu met m'n eigen hypothese op de proppen.
Rutte was dikke mik met Halsema.quote:
Laat hij het kabinet dan ploffen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, hij verloochent zijn achterban op deze manier.
Sap kan squirten volgens mij.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rutte was dikke mik met Halsema.
Sap lijkt me een ander figuur.
Heeft onze vrijgezel ooit seks?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sap kan squirten volgens mij.
Wat voor een impact heeft dat bij onze vrijgezel, denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |