Jijquote:
tosti kaas erachteraanquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:24 schreef JanPiraat het volgende:
precies zelfde lapotijd het is niet eeerlijkik ga series kijken brb
![]()
Ik heb de lapo gekaapt als echte piraat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:24 schreef JanPiraat het volgende:
precies zelfde lapotijd het is niet eeerlijkik ga series kijken brb
![]()
Dat snap ik wel hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ongelooflijk verliefd op jou, snap dat dan.![]()
![]()
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:25 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, hij was alweer vol. Pff, ik kijk even niet alles...
Wil je een ritje erop maken?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind jouw driewieler echt heel aantrekkelijk.
Ik niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Furdinand het volgende:
Wie gaan er vanaavont naar koninginnenach in den-haag???!?!?
Dat is toch heul niet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Furdinand het volgende:
Wie gaan er vanaavont naar koninginnenach in den-haag???!?!?
Ohhh nicequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Gridlok het volgende:
Patje, volgende week paar dagen kiet voor mezelf![]()
![]()
Gutteguttegut.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef sharr het volgende:
Je haar wordt ongelooflijk slap van babyolie. Voortaan smeer ik er weer gewoon baby's in.
Olijfolie is beterquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef sharr het volgende:
Je haar wordt ongelooflijk slap van babyolie. Voortaan smeer ik er weer gewoon baby's in.
Hmm goed ideequote:
Pics.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:32 schreef sharr het volgende:
Ik oefen mijn duckface, het lukt gewoon niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben ik al even populair als oostblokker nu? :S :S :S:
![]()
:$ :$ :$$:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:35 schreef sharr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben ik al even populair als oostblokker nu? :S :S :S:
![]()
You can call me Commander.
Nog even oefenen. Je hebt hem bijna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben ik al even populair als oostblokker nu? :S :S :S:
![]()
![]()
je hebt echt grote lippen, ze maken me bang doe dit nooit meer !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben ik al even populair als oostblokker nu? :S :S :S:
![]()
Sharrquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mag aanhang meenemen, dus wie hier gaat je vergezellen ?
![]()
![]()
![]()
. Doe dat nooit meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was een beetje mijn bedoeling, jou bang maken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:36 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
je hebt echt grote lippen, ze maken me bang doe dit nooit meer !!
Je bent geslaagd met vlag en wimpelquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat was een beetje mijn bedoeling, jou bang maken.
Boh, die middelste.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:35 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Snuggies voor iedereen [ afbeelding ]
OMFG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben ik al even populair als oostblokker nu? :S :S :S:
![]()
Omdat peer.
hahaha awwww dankjequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Nee, die zou ik nooit op bbq gooien hoor
Jammerquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:42 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik kijk tegenwoordig nooit meer in onz of klb omdat ik 24/7 arg doe
Dat is wel eenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:45 schreef Henkie94 het volgende:
Een vriend luistert een MIDI versie van Chipz.
Doe ik ook wel eensquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:45 schreef Henkie94 het volgende:
Een vriend luistert een MIDI versie van Chipz.
Hier heb ik ook last van. Al keek ik sowieso nooit in klb.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:42 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik kijk tegenwoordig nooit meer in onz of klb omdat ik 24/7 arg doe
Grote plaatjes in een spoiler.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:47 schreef sharr het volgende:
Ik ga er vandoor, mijn moeder is kut.
[ afbeelding ]
Moet kunnen.quote:
Chipz is één ding, maar dan nog in MIDI-versie?quote:
Succesquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:47 schreef sharr het volgende:
Ik ga er vandoor, mijn moeder is kut.
[ afbeelding ]
Moet kunnen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ik luister naar midi als ik die plaat ga remixxen, jeweet.
Noezzquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik weet het zelf ook niet, ik ben in de war sorry
Oowwjeej moeten er mensen gekielhaald worden ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Noezz
Jan ik heb je hulp nodig.
Ik moet iets eten maar er is geen brood oidquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowwjeej moeten er mensen gekielhaald worden ?waar kan ik je mee helpen ?
eet een beetje van jezelf op. groeit toch weer aan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet iets eten maar er is geen brood oid
Ja, hij is net 4 jaar enzo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
klinkieeeeeeop een leuke man daar @ je stage ?
ook op jou ja.quote:
Maar ik ben viesquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:30 schreef Furdinand het volgende:
[..]
eet een beetje van jezelf op. groeit toch weer aan.
of ga met je luie reet naar de winkel en koop een broodje.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En mayonaise, dan is het vast lekker![]()
Of hela curry
Maar ik ben al 10x wezen fietsen vandaag en moet straks weer weg, ik eet wel een appel ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:33 schreef Furdinand het volgende:
[..]
of ga met je luie reet naar de winkel en koop een broodje.
Zullen we samen op een romantisch weekend naar Londen gaan anders ? ik wil je wegstelen van die 2 mannenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, hij is net 4 jaar enzo.
[..]
ook op jou ja.
ik wil ook een keer naar londenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zullen we samen op een romantisch weekend naar Londen gaan anders ? ik wil je wegstelen van die 2 mannen
Klinkt wel goed inderdaadquote:
Jij gaat toch al met appeltje naar Florida ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:34 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik wil ook een keer naar londenmag ik mee?
Was vorig jaar met carnaval verkleed als gast in pak uit die clipquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Klinkt wel goed inderdaad![]()
ik was ze al een tijdje kwijt....maar van Sabotage kan ik ook nog altijd genieten
haha geniaalquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Was vorig jaar met carnaval verkleed als gast in pak uit die clip
Florida ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij gaat toch al met appeltje naar Florida ?
Ja dat was ik nog vergeten te vertellen tegen jullie beiden maar dat heb ik geboekt voor jullie 2quote:
omg wat lief van je janquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja dat was ik nog vergeten te vertellen tegen jullie beiden maar dat heb ik geboekt voor jullie 2aanstaande maandag een weekje lang
met welk geldquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja dat was ik nog vergeten te vertellen tegen jullie beiden maar dat heb ik geboekt voor jullie 2aanstaande maandag een weekje lang
Ik heb hier al 2 jaar een koffertje geld onder in mn tuin begraven dat ik nu eindelijk uit kan geven sinds ik minder in de gaten wordt gehouden door bepaalde instantiesquote:
ik diss alleen mensen waar ik moeite voor moet doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:40 schreef Furdinand het volgende:
[..]
oh ok dan is het goed
dis mij eens
OOOOOhh ive been SERVED!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:41 schreef K-Cash het volgende:
[..]
ik diss alleen mensen waar ik moeite voor moet doen [ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]liefduhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jan en ik bedoel je??quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:44 schreef Furdinand het volgende:
word net zo romantisch als william en kate
trouwenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef JanPiraat het volgende:
Hertrouwen weermijn papa zal trots op me zijn dat ik in zn voetsporen volg [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe een Australisch toetsenbord
Succes en werkse.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit gaat echt een latertje worden vandaag
2 Blackberry's die nog gekoppeld moeten worden + SIM mutaties (10x nabellen bij Vodafone)
50 gebruikers laten weten dat ik ze een statisch token nummer gegeven heb. (plus het juiste nummer doorgeven per gebruiker)
De repo server heeft 1 defecte schijf, raid setup
Diezelfde server heeft ook een defecte voeding.
Rechten binnen de AD toekennen van een gebruikersgroep.
En nog meer bullshit
Slecht geslapen.quote:
wat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit gaat echt een latertje worden vandaag
2 Blackberry's die nog gekoppeld moeten worden + SIM mutaties (10x nabellen bij Vodafone)
50 gebruikers laten weten dat ik ze een statisch token nummer gegeven heb. (plus het juiste nummer doorgeven per gebruiker)
De repo server heeft 1 defecte schijf, raid setup
Diezelfde server heeft ook een defecte voeding.
Rechten binnen de AD toekennen van een gebruikersgroep.
En nog meer bullshit
haiquote:
dit is niet onzin radio..quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Space, doe eens normale muziek draaien mongolenmens!
Sjarrquote:
Geen idee, Britten zijn primitieve eillandbewoners.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:04 schreef K-Cash het volgende:
wat is er nu zo kk speciaal aan dat kk huwelijk, waarom wordt dat uberhaupt uitgezonden dat gezever
wie?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:05 schreef sharr het volgende:
Ik vind het huwelijk van Mark en Annemarie boeiender
Heb je de jurk van Annemarie gezien, zo mooi en wat een schattige bruidsjongens hihi ik raak helemaal in extase.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:05 schreef sharr het volgende:
K-Cash is zojuist zijn eerste kwaliteitspost geleverd. Ik ben het met je eens manquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:04 schreef K-Cash het volgende:
wat is er nu zo kk speciaal aan dat kk huwelijk, waarom wordt dat uberhaupt uitgezonden dat gezever
Dat vraag ik me dus ook af, alle kranten, twitter, radio, nieuws, websites, etc, staat er vol meequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:04 schreef K-Cash het volgende:
Ja die bruidsjongetjes in hun witte pakjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb je de jurk van Annemarie gezien, zo mooi en wat een schattige bruidsjongens hihi ik raak helemaal in extase.
http://markenannemarie.bruilofthomepage.nl/quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:05 schreef sharr het volgende:
heilquote:
vraag wat ze aan heeftquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nu aan het bellen met sharr.
Nee man. Ik heb diepzinnige gesprekken met haar.quote:
Jannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Ik nietquote:
Die was ik daadwerkelijk vergeten aan te trekken vanochtend. Wel gedaan later.quote:
hoe kun je dat nou vergetenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Die was ik daadwerkelijk vergeten aan te trekken vanochtend. Wel gedaan later.
Vergeetachtigheid
Ik sla alles.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:35 schreef Furdinand het volgende:
en ik maar denken dat ik vergeetachtig ben..
Ik sla jou.quote:
Hihi ik heb die diagnose ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik heb ADD dus ik heb een reden om alles te vergeten
Ja en ik heb geen concentratie. Dan ben ik iets aan het doen en ga ik iets anders doen en dan weer en dan weer en dan vergeet ik weer wat ik allemaal aan het doen wasquote:
quote:
Je doet echt niet lief tegen me. Wil je erover praten waarom je me haat? Je maakt me depressief. Ik huil nu vanbinnen en als je zo doorgaat ook van buiten.quote:
wij zijn lotgenoten jij en ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja en ik heb geen concentratie. Dan ben ik iets aan het doen en ga ik iets anders doen en dan weer en dan weer en dan vergeet ik weer wat ik allemaal aan het doen was
Ik vind het niet fijn hoe jij je gedraagt, ik stoor me aan je gedrag en liet dit eerst niet merken. Echter ben ik er nu helemaal klaar mee dus zal ik je aan het huilen maken. Groetjes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Je doet echt niet lief tegen me. Wil je erover praten waarom je me haat? Je maakt me depressief. Ik huil nu vanbinnen en als je zo doorgaat ook van buiten.
Oke oke. Ik spring nu voor de eerstvolgende trein die in Oud-Beijerland voorbij komt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind het niet fijn hoe jij je gedraagt, ik stoor me aan je gedrag en liet dit eerst niet merken. Echter ben ik er nu helemaal klaar mee dus zal ik je aan het huilen maken. Groetjes.
Ja hallo, ik kom je niet oprapen hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke oke. Ik spring nu voor de eerstvolgende trein die in Oud-Beijerland voorbij komt.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke oke. Ik spring nu voor de eerstvolgende trein die in Oud-Beijerland voorbij komt.
Ga maar weg.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef sharr het volgende:
Jullie houden wel van me hier he? Ik word doodgewenst en dik genoemd. Ik hoor het al
die jan weer he..quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef sharr het volgende:
Jullie houden wel van me hier he? Ik word doodgewenst en dik genoemd. Ik hoor het al
nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
Ik vind van niet en heb het ook nooit gezegd dat maak jij ervan smeerlap
Nog niet maar als ik volgend jaar met school begin wel weerquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja inderdaadHeb je medicatie ertegen?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:52 schreef JanPiraat het volgende:
JanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
swiffer+schoonmaakdoekjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:55 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb zin om dingen te gaan kopen straks ik ga sowieso al oortjes kopen. Wat zal ik nog meer halen??
de kleur roodquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:55 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb zin om dingen te gaan kopen straks ik ga sowieso al oortjes kopen. Wat zal ik nog meer halen??
Jij bent niemand, dus opzich maakt dat niet uit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ikzelf, en dat is al meer dan van jou.
Eieren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:55 schreef Furdinand het volgende:
Lippenstiftquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:55 schreef Furdinand het volgende:
Als ik niemand ben, wie ben jij dan wel niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Jij bent niemand, dus opzich maakt dat niet uit.
Batterijen, croissants en wasknijpers.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:55 schreef Furdinand het volgende:
Meer dan jij.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Als ik niemand ben, wie ben jij dan wel niet.
Wij kapen die schepen.quote:
Ik probeerde er nog wat positiefs van te maken..quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee qua omvang tel ik voor 20, je inschattingsvermogen is blijkbaar ook al kut.
Hoeft niet hoor, in jouw wereld is het onmogelijk ergens nog iets positiefs van te maken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik probeerde er nog wat positiefs van te maken..
Wattenstaafjes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef Furdinand het volgende:
Er zijn geen leuke dingen genoemd... Nog meer suggesties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |