ik weet niet of je deze bedoelde maar The King bestaat dus inderdaadquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:07 schreef pipster het volgende:
The King
Prince
Princess
Queen
Baroness
Steve Earl Jones
King
King Crimson
Queen Latifah
Duke Ellington
Queens of the Stoneage
DJ Jazzy Jeff & the Fresh Prince
Prince Buster
King T
God Speed you Black Emperor
Earl is graaf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:15 schreef ranja het volgende:
[..]
ik weet niet of je deze bedoelde maar The King bestaat dus inderdaad
[ afbeelding ]
edit: maar Steve Earl Jones
Is dat niet Darth Vader, Steve Earl Jones? Ken wel Steve Earle.quote:
lol, ben weer scherp, NOTquote:Is dat niet Darth Vader, Steve Earl Jones? Ken wel Steve Earle.
Ah, goed om te weten als deze vraag volgend jaar of zo weer langs komt bij de kroning van WA van Buuren...quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef ranja het volgende:
[..]
volgens
http://en.wikipedia.org/wiki/Royal_and_noble_ranks
Staat ook op myspace maar niet eens met een liedjequote:Op vrijdag 29 april 2011 10:21 schreef bartrid het volgende:
Schijnt toch ook een artiest te zijn. Met maar 1 listen op last.fm
http://www.last.fm/music/Steve%20Earl%20Jones
Ik ken wel deze mix met Darth Vader:quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:22 schreef pipster het volgende:
Ben toch bang dat ik met klok en klepel Darth Vader met Steve Earl heb gemixed.
Welk nummer van wie.quote:De Koningin werd jarig en ze zei: wel potverdrie
Ik wil dit jaar geen feest met weer paté en Franse brie
Ik wil ook wel eens wat anders dan altijd dat sjieke spul
Ik wil gewoon een vette bek en niet die flauwekul
Ik kom niet veel verder dan Snatch Warsquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken wel deze mix met Darth Vader:
n00bie + 1quote:De balletjes van de koningin van André van Duin
MadMaster + 1quote:
Niks mis met je ogen, wel met die van mij...quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een Crossfader dan zoals te lezen valt
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een Crossfader dan zoals te lezen valt
It's not a natural colour.quote:
quote:
Komt al iets dichterbij. Zat ook in bekende synthformaties in begin jaren '80. Maar daarvoor ook in hardrock- en punkbands.quote:
Over wie gaat dit?quote:Maarhad ook een ander bestaan. Thuis in Silvolde, waar hij Aloys heette, waar hij met echtgenote Mieke woonde en waar ze hun twee kinderen hadden gekregen, trainde hij politiehonden en fokte mini-paardjes: paarden van hooguit een meter hoog. Ruim tien jaar zat hij in het bestuur van de fokkersvereniging NMPRS. In die wereld genoot hij niet alleen faam omdat hij er altijd een grote cowboyhoed droeg. Ook, omdat hij ervoor ijverde dat er een Europees minipaardenras zou komen.
Ik wacht gewoon niet op goedkeuring, anders krijg jij vast het punt voor het volmaken van de vijf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja ho, hoe gaan we controleren of ze natural zijn?
Does the carpet match the drapes?
Die ja.quote:
Hehe, denk je dat ranja het wél weet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:21 schreef belsen het volgende:
Ik wacht gewoon niet op goedkeuring, anders krijg jij vast het punt voor het volmaken van de vijf.
cafca +1
Ja, die heeft ze allemaal persoonlijk gecjecktquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hehe, denk je dat ranja het wél weet?
Jajaja meeeeisjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:21 schreef belsen het volgende:
Die ja.
Die ponypaardjescarrière is toch minstens even interessant als zijn muzikale carrière.
cafca +1
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jajaja meeeeisjes
met rode ponies
[ afbeelding ]
Ready To Go?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jajaja meeeeisjes
met rode ponies
[ afbeelding ]
belsen +1quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:06 schreef belsen het volgende:
Rita Hovink
Kate Pierson
Tori Amos
Kiki Dee
Connie Vandenbos
Gina G
quote:Bells will ring
The sun will shine
I'll be his and
He'll be mine
We'll love until
The end of time
And we'll never be lonely anymore
quote:The preacher asked her
And she said I do
The preacher asked me
And she said yes he does too
And the preacher said
I pronounce you 99 to life
quote:So come on, now let's try it, I love you, can't deny it
'Cos it's true
Prinses Stephanie van Monacoquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:49 schreef belsen het volgende:
Welke royalty behaalde in 1986 de onderste regionen van de Top 40 en in 1992 als gastzangeres de top 10?
Ik wacht daar nog 14 uur mee.quote:
quote:Born in Valdosta and raised in Marietta,became a local star at Savannah, Georgia's Bamboo Ranch in the 1950s and 1960s. He is best known for the 1965 US Top 10 pop hit "Down in the Boondocks," which, along with the singles "I Knew You When" (Top 20, 1965) and "Hush" (1967), were written and produced by Joe South.
Met Elton, Bryan, Barry, Rinus, George en Cesar...quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Royal Beach Concert
[ afbeelding ]
Who wants to live forever, toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:12 schreef Burnett het volgende:
Vervolgvraagje dan maar?
What was Brian May's 1st solo #1 hit in The Netherlands?
Ik was te snel met plaatsen, maar vooruit maar: lubje25 +1quote:
Dat was hem dan zeker... Al die klotenummers lopen voor mij in elkaar over...quote:
Akkoord dat was mijn gedachte ookquote:Op zondag 1 mei 2011 11:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik was te snel met plaatsen, maar vooruit maar: lubje25 +1
Geen nieuwe vraag van jou dan natuurlijk.
Nagezocht, het is hem.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat was hem dan zeker... Al die klotenummers lopen voor mij in elkaar over...
quote:
quote:I got a very good friend who says he can't believe the love I give
Is not enough to end your fears
I guess I couldn't live without the things that made my life what it is
Can't you hear it calling ooh yeah
Everybody's shaking ooh yeah
Tonight everything is over
quote:I can't get any rest
People say I'm obsessed
Everything you say is lies
But to me there's no surprise
Nee, de `young' zit in de bandnaam. En bedenk ook nog even waar Mein Teil ook alweer over ging. En het is toch echt een heel bekend eighties nummer.quote:
Paul Young - Love of the common people.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:50 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nee, de `young' zit in de bandnaam. En bedenk ook nog even waar Mein Teil ook alweer over ging. En het is toch echt een heel bekend eighties nummer.
Ow, dat kan ook.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kannibalisme. Fine Young Cannibals - She Drives me Crazy?
jazeker.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kannibalisme. Fine Young Cannibals - She Drives me Crazy?
Nee, ik heb een automatische filter voor vrouwenstemmen.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat hoge gepiep is toch niet te verstaan
quote:Hungry as hell no food to eat
And Joe said that he would sell his soul
For just a piece of meat
Water enough to drink for two
And Joe said to me, "I'll take a swig
And then there's some for you."
![]()
Joe was looking at you
![]()
God what did we do?
quote:Hun meest bekende nummers warenen "Give Up Your Guns", beide geschreven door Rupert Holmes.
behaalde een 17e plaats op de Amerikaanse hitlijst in 1971, maar was vooral bekend doordat het nummer over kannibalisme ging en daardoor niet werd gedraaid door vele radiostations. De opvolger "Give Up Your Guns", over een bankovervaller, kwam niet verder dan een 84e plaats. In Nederland daartentegen wordt laatstgenoemde plaat tot twee maal toe een hit.
Welk nummer?quote:I ain't working here no more
I will not get all the pieces I've been working for
Paper cups, minimum wage, just walk on out the doorI ain't working here no more
Knap!quote:
Trea Dobbs was een redelijk zekere gok, Ria Valk was echt out of the blue.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:42 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Knap!![]()
Derde was Marijke Merckens. Ik had echter nog nooit van haar gehoord, dus dan is het voor mij heel moeilijk in te schatten hoe moeilijk dat is.
Oorspronkelijk een countrynummer, later ook hardcorepunk.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ahgossie..
Take That Job(s) & Shove It
tuurlijk!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:23 schreef belsen het volgende:
Shove it - My own summer.
Hun beste nummer, dan vast.
De vrouw van Justin Bouber?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef belsen het volgende:
De laatste voor deze dag van de arbeid.
Welke hit heeft Tineke Bouber (de vrouw van) op haar naam staan?
Het gaat om een Nederlandstalige top 10 hit uit 1965, geschreven door Bob Bouber, maar vanwege royalty's op naam van zijn vrouw gezet. Het is een typisch anti-werk lied en toch wel redelijk beroemd, hoor.quote:
Ja, daar twijfel ik ook aan. Maar Ik heb genoeg van jou kun je tegen je baas zingen, maar het is nog steeds niet echt een anti-werk liedquote:Op maandag 2 mei 2011 09:16 schreef Burnett het volgende:
Het - Geen Zin Om Op Te Staan...?
Maar da's geen '65 volgens mij...
Volgens RYM is het wel 65, maar die kent Bouber weer niet. Nou hoeft dat ook geen bandlid te zijn natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:19 schreef cafca het volgende:
Ja, daar twijfel ik ook aan. Maar Ik heb genoeg van jou kun je tegen je baas zingen, maar het is nog steeds niet echt een anti-werk lied
Hij is wel "related" http://rateyourmusic.com/artist/bob_bouberquote:Op maandag 2 mei 2011 09:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens RYM is het wel 65, maar die kent Bouber weer niet. Nou hoeft dat ook geen bandlid te zijn natuurlijk.
cafca +1quote:
Volgens Wikipedia wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:16 schreef Burnett het volgende:
Het - Geen Zin Om Op Te Staan...?
Maar da's geen '65 volgens mij...
Bob Bouber, of Boris Blom, was ook geen actief bandlid in Het, wel in ZZ & de Maskers.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens RYM is het wel 65, maar die kent Bouber weer niet. Nou hoeft dat ook geen bandlid te zijn natuurlijk.
Jan de Hont zat ook in ZZ & de Maskers en niet in Het, daar zat wel zijn broer Adri in.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij is wel "related" http://rateyourmusic.com/artist/bob_bouber
Ik zie overigens Jan de Hont ook niet staan als bandlid, zouden daar alleen de huidige bandleden staan ofzo
Oja, daar was ik mee in de war.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Jan de Hont zat ook in ZZ & de Maskers en niet in Het, daar zat wel zijn broer Adri in.
Nee, dat is Matt Johnson.quote:
Ojaquote:
Ja, Cato uit Volendam...quote:Op maandag 2 mei 2011 11:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarschijnlijk gekocht door Chubby Checker
n00biedoobiedoo +1quote:Op maandag 2 mei 2011 11:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarschijnlijk gekocht door Chubby Checker
En daar track 10 vanquote:
quote:I pledge allegiance to the flag of the United States of America
quote:In 2004 was zijn album Encore uitgekomen, met onder andere de singles: "Just Lose It", "Like Toy Soldiers", "Mockingbird" en "Ass Like That". In de trackriep hij de Amerikaanse bevolking op om tegen Bush te stemmen.
Ah ja je hebt hemquote:
quote:
Welk Album?quote:(or simply
) is the only studio album by the highly influential and controversial English punk rock band
. Fans and critics alike generally regard it as an extremely important album in the history of rock music, citing the lasting influence it has had on subsequent punk rock musicians, as well as other musical genres that were influenced by such punk rock artists.
-? + here's the Sex pIstolsquote:never mind the bollocks?
Nope en het is echt maar 1 liedjequote:Op maandag 2 mei 2011 15:20 schreef cafca het volgende:
Het is maar één liedje? Ik hoor er verschillende in, maar begin met een gokje op Born in the 50's van the Police
half goed als in de eminem vraagquote:
neequote:
nopequote:
Heb je vroeger veel Sc00biedoo gekeken?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:30 schreef Bosbeetle het volgende:
vraag me niet waarom maar dit plaatje doet me een beetje aan het nummer denken
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb je vroeger veel Sc00biedoo gekeken?
[ afbeelding ]
Magical Mystery Tour
wipneus en pim?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe kennen we Gerard Oosterlaar en Bas van den Toren beter?
Stars On 35..., eh 45...?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nope. Klein beetje soort van vervolgvraag.
Niet Weezer, Wax. Maar dan een andere Wax dan die van Bridge to Your Heart.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:39 schreef belsen het volgende:
Weezer deed Happy happy joy joy van Ren en Stimpy dacht ik...
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:48 schreef ranja het volgende:
Ook geen idee uit welke tijd het is, misschien Joni Mitchell wel.
quote:The performance of "Helpless" by Neil Young features backing vocals by Joni Mitchell...
Welke band?quote:are an American garage rock band from Tacoma, Washington, originating from the early and mid-1960s. Among
contemporaries were The Kingsmen, The Wailers, The Dynamics, The Regents, and Paul Revere & the Raiders. This movement is credited with founding Seattle's music scene which survives to the present.
quote:was a United States garage rock band from 1987 to 2006, formed in Portland, Oregon. Fronted by singer/guitarist
, the band also included bassist
, and drummer
. Veterans of Portland's independent rock scene,
combined dark and lovelorn garage rock with punk and country music influences into a stripped-down sound.
In December 2006, near the end of thetour,
announced their disbandment. Their last gig was at the Vera club in Groningen on November 26, 2006.
and
currently own the Tombstone General Store in Clackamas, Oregon, and are building a shopping center nearby.
Dan zullen ze dat niet zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:27 schreef pipster het volgende:
Ik heb de Oblivians in 2009 nog in Paradiso gezien.
lijkt me ook.quote:
Doet me denken aan iets van The Clash....Know your rights?quote:
Nee, wel uit dezelfde tijd, maar niet echt een punknummerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:22 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Doet me denken aan iets van The Clash....Know your rights?
quote:The song was originally written byfor a London gay pride parade in 1976, inspired by the directness and confrontational style of the Sex Pistols. An out gay singer, he subsequently formed
with three straight musicians.
quote:I called this number three times already today
But I, I got scared, I put
It back in place, I put my phone back in place.
I still don't know if I
should have called up.
Look, just tell me why don't ya if I'm out of place.
quote:'Cause here's your chance to make me feel awkward
And wish that I had
never even called up this place.
I saw you though today walk by with hippie Johnny.
I had to call up and say how I want to take his place.
So this phone call today conerns hippie Johnny.
He's always stoned.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |