ik weet niet of je deze bedoelde maar The King bestaat dus inderdaadquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:07 schreef pipster het volgende:
The King
Prince
Princess
Queen
Baroness
Steve Earl Jones
King
King Crimson
Queen Latifah
Duke Ellington
Queens of the Stoneage
DJ Jazzy Jeff & the Fresh Prince
Prince Buster
King T
God Speed you Black Emperor
Earl is graaf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:15 schreef ranja het volgende:
[..]
ik weet niet of je deze bedoelde maar The King bestaat dus inderdaad
[ afbeelding ]
edit: maar Steve Earl Jones
Is dat niet Darth Vader, Steve Earl Jones? Ken wel Steve Earle.quote:
lol, ben weer scherp, NOTquote:Is dat niet Darth Vader, Steve Earl Jones? Ken wel Steve Earle.
Ah, goed om te weten als deze vraag volgend jaar of zo weer langs komt bij de kroning van WA van Buuren...quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef ranja het volgende:
[..]
volgens
http://en.wikipedia.org/wiki/Royal_and_noble_ranks
Staat ook op myspace maar niet eens met een liedjequote:Op vrijdag 29 april 2011 10:21 schreef bartrid het volgende:
Schijnt toch ook een artiest te zijn. Met maar 1 listen op last.fm
http://www.last.fm/music/Steve%20Earl%20Jones
Ik ken wel deze mix met Darth Vader:quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:22 schreef pipster het volgende:
Ben toch bang dat ik met klok en klepel Darth Vader met Steve Earl heb gemixed.
Welk nummer van wie.quote:De Koningin werd jarig en ze zei: wel potverdrie
Ik wil dit jaar geen feest met weer paté en Franse brie
Ik wil ook wel eens wat anders dan altijd dat sjieke spul
Ik wil gewoon een vette bek en niet die flauwekul
Ik kom niet veel verder dan Snatch Warsquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken wel deze mix met Darth Vader:
n00bie + 1quote:De balletjes van de koningin van André van Duin
MadMaster + 1quote:
Niks mis met je ogen, wel met die van mij...quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een Crossfader dan zoals te lezen valt
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een Crossfader dan zoals te lezen valt
It's not a natural colour.quote:
quote:
Komt al iets dichterbij. Zat ook in bekende synthformaties in begin jaren '80. Maar daarvoor ook in hardrock- en punkbands.quote:
Over wie gaat dit?quote:Maarhad ook een ander bestaan. Thuis in Silvolde, waar hij Aloys heette, waar hij met echtgenote Mieke woonde en waar ze hun twee kinderen hadden gekregen, trainde hij politiehonden en fokte mini-paardjes: paarden van hooguit een meter hoog. Ruim tien jaar zat hij in het bestuur van de fokkersvereniging NMPRS. In die wereld genoot hij niet alleen faam omdat hij er altijd een grote cowboyhoed droeg. Ook, omdat hij ervoor ijverde dat er een Europees minipaardenras zou komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |