Dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt wel acceptabel. Beter dan de hele dag in zo'n grote mensenmassa.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
Hij is groot ook. En de kat zit er trots naast
Da's ook toevallig. Toen ik opstond zat er een in m'n mondquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
Godsklere, wil ik onder de douche stappen, ligt er een dode vogel...
Tis weer eens wat anders he ±Pquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's ook toevallig. Toen ik opstond zat er een in m'n mond
Doe es ff CTRL-SHIFT.quote:
Ja, probeerde al te editten maar toen kapte de browser ermeequote:
Jij nog plannen voor Koninginnedag?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, probeerde al te editten maar toen kapte de browser ermeeStomme laptop...
die hoefde je vast niet met een spatel weg te halenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's ook toevallig. Toen ik opstond zat er een in m'n mond
Ja, gewoon beetje chillen. Vanavond komt een oud collega eten en daarna gaan we Zaandam in waar ik vast nog een hele zooi vrienden tegen ga komen. Zaterdag eerst beetje rommelmarkt slenteren en dan de stad in alwaar ik vast weer een hele zooi vrienden tegen ga komenquote:
's Ochtends naar het ziekenhuis, bij familie op bezoek. Verder zoveel mogelijk mensenmassa's verwijderen, dus ik vermoed lekker thuiszitten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, gewoon beetje chillen. Vanavond komt een oud collega eten en daarna gaan we Zaandam in waar ik vast nog een hele zooi vrienden tegen ga komen. Zaterdag eerst beetje rommelmarkt slenteren en dan de stad in alwaar ik vast weer een hele zooi vrienden tegen ga komen![]()
Zondag is gereserveerd voor mijn kater
En u?
Dat doe je vanuit je luie stoel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
's Ochtends naar het ziekenhuis, bij familie op bezoek. Verder zoveel mogelijk mensenmassa's verwijderen, dus ik vermoed lekker thuiszitten.
oh jullie gaan varen naar Amsterdam toe? dat zullen er vast een hoop meer doen, leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat weet ik nog niet, het is wel een aardig end varen, maar het ligt er helemaal aan hoe laat vriendje klaar is met werken
euhm, een vriendin van mij neemt vrienden mee op 'onze' boot, het zal toch niet hequote:Op vrijdag 29 april 2011 09:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds jaren ja![]()
Maar dit jaar zit ik op een grote boot op de grachten met alleen maar bekende van elkaar.
Ik ken ze uiteraard niet allemaal maar beetje zwaan kleef aan idee.
Lekker in de gezelligheid maar toch op je eigen ding met je eigen groep.
Dat zal inderdaad niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
oh jullie gaan varen naar Amsterdam toe? dat zullen er vast een hoop meer doen, leuk
[..]
euhm, een vriendin van mij neemt vrienden mee op 'onze' boot, het zal toch niet he
Zou wel mooi zijn. Eén druk op de knop en *plof* heel Den Haag leeg.quote:
Precies !quote:
Je gaat een huis in ontvangst nemen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:56 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga ff spullen pakken en voor een kennis z'n huis in ontvangst nemen
Nouja, overdrachtquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat een huis in ontvangst nemen?
Ze komen zijn woonwagen brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |