abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96125027
quote:
Huwelijk prins William vol met occulte en apocalyptische symboliek

--------------------------------------------------------------------------------

Het sprookjeshuwelijk van prins William en Kate Middleton wordt omgeven met allerlei bizarre symboliek.

Prins William en Kate Middleton willen het publiek doen geloven dat hun huwelijksdatum -29 april- enkel gekozen is vanwege 'praktische' overwegingen en hun drukke agenda. Ze zouden er geen flauw idee van hebben gehad dat 29 april dezelfde dag is waarop Adolf Hitler in het huwelijk trad met Eva Braun, de dag voordat beiden zelfmoord pleegden in hun bunker in Berlijn. Nu zou dit nog toeval kunnen zijn, ware het niet dat het 'sprookjeshuwelijk' wordt omgeven met nog veel meer mysterieuze, occulte en zelfs apocalyptische symboliek (1).

Zo vormt 29 april de vooravond van Walpurgis, één van de belangrijkste heidense (wicca) feesten in Europa en ook wel de 'heksensabbath' genoemd. In de Walpurgisnacht van 1966 richtte de beruchte Amerikaanse satanist Anton LaVey de 'Kerk van Satan' op. In Nederland zouden satanisten jaarlijks de Walpurgisnacht, de nacht waarin volgens de traditie de boze geesten vrij spel zouden hebben, vieren in de bossen bij Putten.

Walpurgis gaat op zijn beurt weer vooraf aan nog een heidens feest, namelijk Beltane (of Beltain) of de 'Mei Dag'. Beltane / Beltain is vernoemd naar Baäl, de in de Bijbel genoemde afgod uit de oudheid aan wie kinderen werden geofferd. Mei Dag, de dag waarop Baäl zijn eigen zoon geofferd zou hebben, was in de voor-christelijke periode op de Britse eilanden de traditionele dag voor huwelijken en tevens een dag waarop er wilde vrije seks ('vruchtbaarheids') feesten werden gehouden.

Williams morbide huwelijkscake
In de oude traditie werd er op Beltane een speciale cake gebakken, waarvan één stuk zwart gemaakt werd met kool. Alle jongens van een gemeente of dorp moesten dan geblinddoekt een stuk cake pakken. Degene die de pech had het zwarte stuk te pakken werd vervolgens geofferd aan Baäl. Beltane is de lenteversie van de Saturnalia en Openbarings (Epiphany) Feest rituelen, waarop erop vergelijkbare wijze een 'tijdelijke koning' werd aangewezen die de King of Misrule of de 'koning van wanbestuur' werd genoemd. Hij zou voor korte tijd als koning worden behandeld en vervolgens symbolisch worden geofferd. In oude tijden was dit een letterlijk (bloed-)offer.

In dit opzicht is het tamelijk bizar dat prins William met een oude traditie van het koningshuis breekt en zijn eigen stuk cake laat bakken, één die gemaakt is van donkere chocolade (2). De rest van de aanwezigen krijgen juist een traditionele witte trouwcake voorgeschoteld. Daarnaast werd Prins William geboren tijdens een zonsverduistering op 21 juni 1982. Dat is juist de dag waarop in de heidense feesttradities de 'heilige koning' geofferd wordt aan de 'godin', om vervolgens tijdens de herfst equinox terug te keren als de 'heer der schaduwen'.

Zijn huwelijk doet op deze manier wel heel erg denken aan de vele oude rituelen waarin een tijdelijke koning pal voor geofferd te worden trouwde met zijn 'koningin', net zoals Hitler één dag voor zijn zelfmoord in het huwelijk trad. Gezien wat er gebeurd is met Williams moeder Diana -die 'toevallig' dezelfde naam had als de Mei Koningin, aan wie de offers op Beltane worden geofferd!- wordt het heel interessant in de gaten te houden wat er de komende tijd met William gaat gebeuren.

Bedenk hierbij dat Mei Dag ook gevierd wordt door de katholieke kerk, waarbij de heidense koningin Diana is 'vervangen' door de maagd Maria. De katholieke kerk viert op deze dag de kroning van Maria (= de godin Diana) als de 'koningin des Hemels'.

Trouwt William met zijn overleden moeder?
De symbolische 'godin' / 'Mei koningin' of 'koningin des hemels' die Kate Middleton vertegenwoordigt zou volgens deze rituelen daarom niemand minder dan Williams overleden moeder Diana zijn. Tenslotte gaf William aan Kate dezelfde verlovingsring als zijn vader aan zijn moeder gaf, wat mogelijk een voorafschaduwing is van de rol die Kate Middleton zal gaan spelen, namelijk die van de 'nieuwe Diana'. Zijnde de dode moeder van de koning -en dezelfde naam hebbende als de Mei Koningin- voldoet de overleden princes Diana aan alle rituele criteria om Williams eerste bruid te zijn, de 'lijkenbruid' of de Koningin van de Onderwereld, aan wie de tijdelijke koning moet worden geofferd.

De tijdens de zonsverduistering in 1982 geboren William vertegenwoordigt dan de stervende en (een jaar later) herboren zonnekoning van de oude wereld, de 'Heer der Aarde', die belichaamd werd in de koning die op het Beltane feest werd geofferd. Deze 'Heer der Aarde' wordt ook wel de 'Duistere Heer' genoemd, wiens identiteit aanvankelijk verborgen blijft maar tijdens de herfst equinox (21 september) aan iedereen bekend wordt gemaakt. Andere namen voor hem zijn de 'Heer der Oogst' en de 'Leider van de Wilde Jacht' (2).

Apocalyptisch mozaïek
Ander opmerkelijk gegeven is het feit dat het huwelijk plaats vindt bij een recent herontdekt mozaïek in de Westminster Abbey. Dit mysterieuze Cosmati mozaïek, dat stamt uit het jaar 1268, wordt op dit moment gerestaureerd en stelt het exacte centrum van de kosmos voor. Traditioneel worden op deze plek de Britse koningen gekroond (4). In oude tijden werd het centrum van de kosmos gezien als de zetel van mythologische koning Saturnus of Chronos, de koning van de tijd en in de christelijke theologie 'satan', de tegenstander van God.

Als de volgende koning van Engeland wordt gekroond zal hij op deze plek dezelfde ceremonie ondergaan als zijn illustere voorgangers. Pal voor zijn kroning zal hij met olie uit het 'heilige land' (Israël) worden gezalfd, waarop volgens de traditie de heilige Geest in zijn lichaam vaart en van de koning een 'goddelijk' wezen maakt. Op dat moment wordt hij (of zij) letterlijk een ander persoon. Het mozaïek waarop dit plaats vindt, dat vreemd genoeg al 150 jaar onder een tapijt verborgen is gebleven, bevat een geheime apocalyptische code waarin het einde van de tijd wordt voorspeld.

De draak / de antichrist?
Het bijzondere mozaïek bevat een interessante verwijzing naar 'zeeslangen' (vertaald met 'enorme walvissen') die ook bekend stonden als 'draken'. In de Bijbel vinden we deze terug als de 'Leviathan'; de draak staat in de Bijbel symbool voor satan, de duivel. Een inscriptie in het mozaïek bevat een rekensom die uitkomt op het getal 19.683, de dag van het veronderstelde 'einde van de wereld'. Omdat niemand echter de begindatum van de berekening weet valt niet te zeggen wanneer 'het einde' volgens het mozaïek zal komen. (Als het om dagen in plaats van jaren gaat dan gaat het om een tijdsperiode van bijna 54 jaar. Prins William wordt 54 in 2036, precies het eindjaar van de 1244 jaar lange 'Saros 2 Oude Noorden' zonsverduisteringscyclus, die begon met de kroning van de eerste erkende Engelse Koning - X.)

Hoe dan ook, of William, of zijn vader prins Charles wordt de nieuwe koning van Engeland. De kroning van deze nieuwe koning zal vanwege het mozaïek -waarvan de ware betekenis ongetwijfeld bekend is aan een select groepje ingewijden- een extra mystiek en mogelijk zelfs apocalyptisch tintje hebben. Niet voor niets worden zowel Charles als William door sommige christenen als de mogelijke komende 'antichrist' gezien (5). Of dit klopt valt te bezien, maar het is frapant dat Benjamin Creme, de zelf verklaarde woordvoerder van 'Maitreya' de 'christus' of 'anti-christus', in Williams geboortejaar verklaarde dat de 'grote Wereld Leraar' in Londen was geboren en zich op korte termijn aan de wereld bekend zou maken (5).

Altijd mooi dit soort verhalen van symboliek etc. Zou hij dan toch echt anti christ zijn?!?!?!?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_96125095
TS weet dat er zoveel bullshit is op de wereld dat het niet uitmaakt welke dag je pakt je het wel kan herleiden naar kwaadaardige gebeurtenissen enz? Zelfde als bij Nostradamus. Die kerel heeft zoveel bullshit verteld op zo'n vage manier dat je het als je het iets draait het over voor kan toepassen.
  Redactie Frontpage vrijdag 29 april 2011 @ 08:36:19 #3
38148 crew  Innisdemon
pi_96125153
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 08:30 schreef Pakspul het volgende:
TS weet dat er zoveel bullshit is op de wereld dat het niet uitmaakt welke dag je pakt je het wel kan herleiden naar kwaadaardige gebeurtenissen enz? Zelfde als bij Nostradamus. Die kerel heeft zoveel bullshit verteld op zo'n vage manier dat je het als je het iets draait het over voor kan toepassen.
Ik had het niet beter kunnen omschrijven. Dank daarvoor Pakspul.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_96125205
Bron van die bullshit uit de OP?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_96125239
quote:
QFT.

Laten we koninginnedag ook maar afschaffen, want dat valt samen met de zelfmoord van Hitler. Kom op zeg :')
  PR/Manusje van alles vrijdag 29 april 2011 @ 08:49:53 #6
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_96125335
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 08:36 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

Ik had het niet beter kunnen omschrijven. Dank daarvoor Pakspul.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_96125349
Beetje vergezocht op veel punten. Oh het is de dag voor een Wiccafeest en twee dagen voor een andere.

Hey en koninginnedag dan? Dat is 30 april, precies op de dag van Walpurgis. Zou ons koningshuis dan ook occult zijn?
pi_96125378
Prins William is slechts een ongekende onbenul; je moet zijn bestaan / zijn bezigheden niet belangrijker maken dan ze zijn.
pi_96125574
de zonsverduistering van 21 juni 1982 was een gedeeltelijke verduistering; als de maan's schaduw grotendeels de aarde mist en het gedeelte van de aarde dat lichtelijk in een deelschaduw kwam lag ver op het zuidelijk halfrond..

zulk een zonsverderduistring komt ergens op aarde ieder half jaar voor en bv een maand later, op 20 juli 1982 was er ook een zonsverduistering, eveneens was er eentje in januari 1982...

Oftewel, het is eigenlijk niet zo 'uniek' geboren te zijn tijdens een zonsverduistering, de kans daarop (geboren op een dag dat er ergens een gedeeltelijke zonsverduistering optreed op aarde ) is zo ergens rond de 1 op 90
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 29 april 2011 @ 09:10:38 #10
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96125729
Nee joh, 29 april is een goede dag, dat is de dag waarop god met energie ging kloten en daarmee de oerknal veroorzaakte.

29 april is ook de dag waarop er een meteoor op de aarde kwam die alle dino's uitroeide en daardoor werd het leven van de mens mogelijk.

29 april is ook toevallig de dag, waarop de mensheid evolueerde uit een aap achtige zo'n 200.000 jaar geleden.

zo goed?!

Dit onzin gelooft toch niemand mag ik hopen

[ Bericht 0% gewijzigd door Daniel1976 op 29-04-2011 09:35:32 ]
pi_96125955
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:10 schreef Daniel1976 het volgende:

Die onzin gelooft toch niemand mag ik hopen
Gezien de OP zal TS dit wel geloven.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_96128304
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:10 schreef Daniel1976 het volgende:
Nee joh, 29 april is een goede dag, dat is de dag waarop god met energie ging kloten en daarmee de oerknal veroorzaakte.

29 april is ook de dag waarop er een meteoor op de aarde kwam die alle dino's uitroeide en daardoor werd het leven van de mens mogelijk.

29 april is ook toevallig de dag, waarop de mensheid evolueerde uit een aap achtige zo'n 200.000 jaar geleden.

zo goed?!

Dit onzin gelooft toch niemand mag ik hopen
Punt 2 en 3 kloppen niet. Dinosaurussen hebben nooit bestaan. Deze zijn door god hier neergelegd om ons geloof te testen. En punt drie is echt hedendaagse bullshit. Mensen die uit apen evolueren :') Waarom zijn er dan nu nog apen?
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:37:55 #13
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96128346
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:36 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Punt 2 en 3 kloppen niet. Dinosaurussen hebben nooit bestaan. Deze zijn door god hier neergelegd om ons geloof te testen. En punt drie is echt hedendaagse bullshit. Mensen die uit apen evolueren :') Waarom zijn er dan nu nog apen?
Ik zei aapachtigen.

Wij stammen niet af van de apen, de apen en wij hebben een gezamenlijke voorouder.
zucht evolutie is ook zo moeilijk he ;)
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:38:43 #14
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_96128374
quote:
Daarnaast werd Prins William geboren tijdens een zonsverduistering op 21 juni 1982
Wat een hufter.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:40:30 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_96128453
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:37 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik zei aapachtigen.

Wij stammen niet af van de apen, de apen en wij hebben een gezamenlijke voorouder.
zucht evolutie is ook zo moeilijk he ;)
Je zou denken dat modjes de trollen er wel tussenuit kunnen pakken, he. Of als je ze dan toch gaat voeren in iedergeval hun argumenten met de grond gelijk maakt. Niet dit zwakke verweer wat je nu geeft.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_96128659
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:40 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je zou denken dat modjes de trollen er wel tussenuit kunnen pakken, he. Of als je ze dan toch gaat voeren in iedergeval hun argumenten met de grond gelijk maakt. Niet dit zwakke verweer wat je nu geeft.
Hij had kunnen zeggen dat we kwa basis paren overeenkomen. Waar het verschil tussen ons en dat er bij ons twee basisparen over tijd zijn gefusseerd waardoor de aap kwa DNA toch verschilt van ons, maar goed zoals hij al zegt zo moeilijk is evolutie niet ;)
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:52:31 #17
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96128914
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:45 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Hij had kunnen zeggen dat we kwa basis paren overeenkomen. Waar het verschil tussen ons en dat er bij ons twee basisparen over tijd zijn gefusseerd waardoor de aap kwa DNA toch verschilt van ons, maar goed zoals hij al zegt zo moeilijk is evolutie niet ;)
Ja of ik had in kunnen gaan op het feit dat dino's nooit hebben bestaan ;)
pi_96129014
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:52 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ja of ik had in kunnen gaan op het feit dat dino's nooit hebben bestaan ;)
Je hebt een beetje gefaald, maar we zullen het niet rapporteren bij het regime :*
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:54:45 #19
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_96129016
Jullie doen gewoon 1-2-tjes om mij te grazen te nemen.

Conspiracy!
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:58:20 #20
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96129159
Het is toch niet zo dat we dit topic in eens serieus gaan nemen?
  Milf vrijdag 29 april 2011 @ 10:59:42 #21
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_96129215
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:58 schreef Daniel1976 het volgende:
Tuurlijk wel! Wat op internet staat is altijd waar :Y
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_96129284
quote:
Dat dus. Bullshitgeneratoren werken weer op volle toeren merk ik.
pi_96129307
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:58 schreef Daniel1976 het volgende:
William serieus gaan nemen?

Dat is de zoon van een man die graag de tampon van Camilla Parker-Bowles wilde zijn en wiens wens schijnbaar ook uitgekomen is, vanaf dat moment is het hele engelse koningshuis 'Too much information' voor mij
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_96129648
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:01 schreef RM-rf het volgende:

[..]

William serieus gaan nemen?

Dat is de zoon van een man die graag de tampon van Camilla Parker-Bowles wilde zijn en wiens wens schijnbaar ook uitgekomen is, vanaf dat moment is het hele engelse koningshuis 'Too much information' voor mij
Dit zal als een schok komen, maar dit topic is niet William. Stel je voert de volgende code uit:
1
2
3
4
5
<?php
$person 
= new Person('William');
$topic = new Topic('Redelijk onzin topic');
var_dump(($person == $topic));
?>

Dan zal het antwoord false zijn. Want ze zijn niet hetzelfde.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:23:57 #25
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96130229
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:10 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Dit zal als een schok komen, maar dit topic is niet William. Stel je voert de volgende code uit:
[ code verwijderd ]

Dan zal het antwoord false zijn. Want ze zijn niet hetzelfde.
Damn php is een bitch.

De taal waar ik veel in programmer:

message "william" = "topic".
pi_96130365
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:23 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Damn php is een bitch.

De taal waar ik veel in programmer:

message "william" = "topic".
Je moet geen berichten met elkaar vergelijken, maar objecten :{w
pi_96130417
Heeft iemand al een occulte code kunnen ontdekken in het nummerbord van de auto's?
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:35:27 #28
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96130800
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:27 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Je moet geen berichten met elkaar vergelijken, maar objecten :{w
Is geen bericht.

message is gewoon voor een message box zoals je msgbox in vb heb.

En in de taal waarin ik programmeer kun je gewoon 2 dingen met elkaar vergelijken in een display of een message statement en de uitkomst is een boolean.
En dat mag text zijn een bericht een xml document what ever en dat zijn gewoon allemaal objecten
pi_96130944
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:35 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Is geen bericht.

message is gewoon voor een message box zoals je msgbox in vb heb.

En in de taal waarin ik programmeer kun je gewoon 2 dingen met elkaar vergelijken in een display of een message statement en de uitkomst is een boolean.
En dat mag text zijn een bericht een xml document what ever en dat zijn gewoon allemaal objecten
Dan nog vergelijk je strings met elkaar :P Maar welke taal heb je het hier over?
pi_96132687
Die mannen hebben wel veel met symboliek uit te staan.
Waarom?
Freaks
pi_96133743
Het is vandaag ook ''Saint Catherine's day'' interessant. .
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:04:53 #32
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_96135341
je weet toch dat de Windsors eigenlijk reptielen zijn he ?

;)
pi_96137623
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:04 schreef huupia het volgende:

;)
Prince Philip

:P
pi_96137755
quote:
Prince Philip heeft zn eigen religie, waarin hij de zoon van een Berg-god is en de broer van John Frum:

http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_Philip_Movement
http://www.mailonsunday.c(...)ince-Philip-god.html

vrijdag 29 april 2011 @ 15:31:28 #35
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96142391
Nu is het wachten op Bankfurt met zijn 13.666 jaar :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_96142930
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:04 schreef huupia het volgende:

;)
Ik ben eigenlijk een mot.

(ZOEK DE SYMBOLIEK! Zoek en gij zult vinden!)
pi_96144074
Bankfurt -edit-, je zei dat er wat ging gebeuren maar er is niks gebeurd. Ik hoop dat er wat met jou gebeurd.

[ Bericht 10% gewijzigd door Lavenderr op 29-04-2011 17:02:53 ]
If not now, then when.
pi_96145458
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:20 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Gezien de OP zal TS dit wel geloven.
:Y
quote:
Dat is toch juist ook het mooie aan die "voorspellingen" die telkens weer niet uitkomen?
Ik zie het als vermaak en post het daarom ook juist in dit forum. Er zijn best wel dingen waar ik me zorgen om maak. Maar dit gaat geloven gaat me wel te ver. Erover meepraten in BNW en ideeën van anderen voeden in dit opzicht is juist leuk.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_96145691
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bankfurt vieze hond dat je bent, je zei dat er wat ging gebeuren maar er is niks gebeurd. Ik hoop dat er wat met jou gebeurd.
Wel, ik heb nieuws voor jou, er gaat wel degelijk iets gebeuren,

en voor jou gaat er dit gebeuren, stoere Boy:

Prince William heeft jou nodig voor vannacht; ik zal hem vertellen dat je er klaar voor bent.

Verder zullen de moderators hier denk ik wel enige aktie ondernemen op jouw onbeschofte schrijfstijl.
pi_96146036
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:55 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Prince William heeft jou nodig voor vannacht; ik zal hem vertellen dat je er klaar voor bent.

Verder zullen de moderators hier denk ik wel enige aktie ondernemen op jouw onbeschofte schrijfstijl.
Als je toch zo'n insider bent regel dan even dat Kate mij nodig heeft voor vannacht.
pi_96147972
Voor meer info verwijs ik jullie graag naar http://www.goroadachi.com/etemenanki/
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_96148348
Er is nog steeds niks gebeurt :(
pi_96149068
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:15 schreef Scorpie het volgende:
Neehee dat gebeurd vannacht natuurlijk tijdens Walpurgisnacht of anders morgen of op 1 mei als bloedoffer ;)
pi_96150286
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:15 schreef Scorpie het volgende:
Ligt er aan of hij van de taart eet. >:)
Maar hij schijn het te weten, natuurlijk..
Dus vannacht of 1 mei, we wachten af. ;)
pi_96151080
de volg auto had als kenteken KLLI (klli); Ken je anagrammen en je kan er KILL (kill)

Toch niet echt prettig als zo'n auto achter je aan rijd
pi_96151948
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:27 schreef YpS het volgende:
de volg auto had als kenteken KLLI (klli); Ken je anagrammen en je kan er KILL (kill)

Toch niet echt prettig als zo'n auto achter je aan rijd
Ja die had ik ook gezien vandaar dat ik vroeg of iemand nog occulte boodschappen had opgemerkt op de nummerborden ;)
pi_96157774
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:07 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Als je toch zo'n insider bent regel dan even dat Kate mij nodig heeft voor vannacht.
Moet ie wel opschieten, anders kun je in het kwakkie van de prins roeren. :D
pi_96161081
quote:

[..]

Doe nou niet net alsof jij altijd volkomen normaal reageert. ;)
pi_96235781
Deze trouwerij was een spreekwoordelijke orgie voor de wind sors.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_96235813
quote:

[..]

Nee je bent gewoon een infantiel die dingen beweert die helemaal nergens op slaan en die niet uit komen.

Je vermijd helaas mijn vraag: Wat er is er gebeurd?

Niks, want je probeert je met je onnozele en onwetende posts alleen angst te zaaien, wat was ook alweer het doel van de MSM etc.. angst zaaien toch?

Ik kots op jou, letterlijk en figuurlijk. Je moet kappen met die bullshit van je want je denkt een dikke e-dick te hebben door zo te reageren maar jammer genoeg in het echte leven faal je en zink je zo diep als een betonblok in het water.

Jammer zulke users, jammer dat mensen je alsnog geloven en supporten en zelfs ook nog dat de mods hier je supporten, had wel meer van ze verwacht.

Mensen, deze trouwerij was niks meer als een Royal Wedding. Leg al die crap hier op BNW naast je neer en geniet gewoon van je leven zolang je nog hebt.

Jammer dat Lambiekje en vooral Bankfurt dit nooit zullen bereiken, voor hun dan.
If not now, then when.
pi_96235853
Ik heb goede posts van je gezien yuri, maar snap niet waar deze haat vandaan komt.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  maandag 2 mei 2011 @ 04:11:54 #52
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_96235862
ROFLOL!!!!!!!! Wat een dolkomische quatsch wordt er hier gedebiteerd! Heb me in tijden niet zo bescheurd!! Paranoia peoples openen een topicvol vergezochtheden. Erg grappig!!! Bedankt!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_96235892
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 04:10 schreef truepositive het volgende:
Ik heb goede posts van je gezien yuri, maar snap niet waar deze haat vandaan komt.
Ik noem het geen haat maar feiten. Deze man kan fictie, fantasie en crap moeilijk uit elkaar houden met de realiteit en een realistisch denkvermogen.

Dat vind ik altijd zo jammer en vooral voor users die zich makkelijk laten overtuigen door deze dingen.

Ik zit al 3 jaar op BNW maar er is jammer genoeg geen kwaliteit meer te zien zoals Ticker die overbracht.

Bankfurt post 1 zin van wat er zou moeten gebeuren, is gebeurd of moet zijn terwijl hij dit haast nooit wilt onderbouwen wat dus gewoon betekent dat die er geen hol van weet of snapt.

Zijn enige bronnen zijn boeken die totaal niet realistisch zijn en connecties die die niet kwijt wilt.

De enigste manier hoe die mij kan overtuigen is om met 1 kwaliteits topic te komen die heel goed onderbouwd is met een realistische kant er aan zoals bijv. Ticker zn maan topic van 3 jaar terug.
If not now, then when.
pi_96236372
Hij leeft nog hè (William) ;)
pi_96236509
Zo wat een bullshit.
FYI, ALLE goden die niet uit het christendom komen zijn omgedoopt tot "satan".
Op die manier kom je wel snel aan 20 "Satan" referenties. :')
  maandag 2 mei 2011 @ 13:12:28 #56
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_96245541
Nou, ze laten er in elk geval geen gras over groeien met die vruchtbaarheidsfeesten :')

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_96246490
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 06:41 schreef Selestha het volgende:
Hij leeft nog hè (William) ;)
Yep, Bin Laden niet meer zogenaamd.

Nu is het wachten op de Windsors, die zullen willen beweren dat Osama Bin Laden nog in leven is.

Dat wordt dan lachen in de Main Stream Media.
pi_96246582
quote:
5s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:12 schreef Elegy het volgende:
Nou, ze laten er in elk geval geen gras over groeien met die vruchtbaarheidsfeesten :')

[ afbeelding ]
:D !
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 13:40:16 #59
249559 crew  Lavenderr
pi_96246679
quote:

[ afbeelding ]
Nu nog leren dat je van pijpen geen kindjes krijgt :+
  maandag 2 mei 2011 @ 13:41:16 #60
33189 RM-rf
1/998001
pi_96246723
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nu is het wachten op de Windsors, die zullen willen beweren dat Osama Bin Laden nog in leven is.

was dat soms je voorspelling die je deed dat er in de avond na de bruiloft wat zou 'gebeuren' ..
en wist je toen al dat het dus de aanval op die vermeende 'osama bin laden' zou zijn?
pi_96246946
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]

was dat soms je voorspelling die je deed dat er in de avond na de bruiloft wat zou 'gebeuren' ..
en wist je toen al dat het dus de aanval op die vermeende 'osama bin laden' zou zijn?
Nee, dat niet; maar het schouwspel is nog niet afgelopen, wacht maar af.
  maandag 2 mei 2011 @ 13:54:57 #62
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_96247356
Op dezelfde dag dat Bin Laden dood verklaart werd pleegde Hitler zelfmoord.
Opmerkelijk..........
pi_96247527
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:54 schreef Revolution-NL het volgende:
Opmerkelijk..........
Wat heeft dát met elkaar te maken?
  maandag 2 mei 2011 @ 13:59:28 #64
33189 RM-rf
1/998001
pi_96247557
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:46 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nee, dat niet; maar het schouwspel is nog niet afgelopen, wacht maar af.
wees eens duidelijk, wat weet je dan precies daarover...?

je suggereert net alsof je een hoop dingen zou kunnen 'voorspellen' maar houd het allemaal zo vaag dat je domweg daarna kunt beweren wat je wilt..
Je had immers ook kunnen beweren dat je die aanval op Bin Laden ermee bedoelt had... achteraf kun je immers bijna alles zeggen (hooguit had ik je niet zomaar geloofd en je veel aanvullende vragen gesteld en daarbij vermoedelijk wel je 'geloofwaardigheid' op dat punt aan het wankelen kunnen brengen, zeker bij mensen die je niet zo heel 'geloofwaardig' vinden, en dat zijn er zo onderhand op BNW behoorlijk veel aan het worden).

Als je wel wilt beweren dat je iets kunt voorspellen, doe het dan eens zo dat je nu iets stelt dat achteraf wél controleerbaar is, dus ietwat meer 'harde' data: Broek open en het zaakje op tafel leggen dat we er de meetlaat langs kunnen leggen , als het ware :)
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 13:59:41 #65
249559 crew  Lavenderr
pi_96247568
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:58 schreef Selestha het volgende:

[..]

Wat heeft dát met elkaar te maken?
Misschien symbolisch?
pi_96247658
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien symbolisch?
Ja zo kan je alles wel met elkaar in verband brengen, ik zou graag willen dat Revolution_NL het verband even uitlegt zodat ik het kan begrijpen.
  maandag 2 mei 2011 @ 14:14:57 #67
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_96248210
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nu nog leren dat je van pijpen geen kindjes krijgt :+
Alle begin is moeilijk :P
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_96248485
quote:
1 mei is niet 30 april
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_96248589
quote:
Opmerkelijk..........
1945 is niet 2011
pi_96248675
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:24 schreef Gray het volgende:

[..]

1945 is niet 2011
zelfmoord is niet door iemand anders gedood worden
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_96248759
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:27 schreef Klaudias het volgende:

[..]

zelfmoord is niet door iemand anders gedood worden
Een dictator is geen terrorist
Een nazi is geen moslim
etc ;)

Hitler en Bin Laden: zoek de verschillen! :D
pi_96259430
quote:

[ afbeelding ]
Photoshop ?

De vruchtbaarheidsrituelen gaan er heel wat anders aan toe trouwens.

Zijn er mensen die over de koningin hebben gedroomd afgelopen dagen ? Ik bedoel Elisabeth of Beatrix ?
pi_96261166
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:21 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Photoshop ?

De vruchtbaarheidsrituelen gaan er heel wat anders aan toe trouwens.

Zijn er mensen die over de koningin hebben gedroomd afgelopen dagen ? Ik bedoel Elisabeth of Beatrix ?
Laat me raden? Wilde orgies vol bloed? Haha. Nee, zonder flauwekul. Hoe gaan die er aan toe? En waarom? Als je dat al beschreven hebt. Dan moet je me dat even vertellen, ga ik lezen.

Dromen? Gaat diep die shit. Wederom mijn nieuwsgierigheid gewekt.
pi_96269692
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:24 schreef Gray het volgende:

[..]

1945 is niet 2011
66 jaar vriend! 66!

@Bankfurt: Nee, niet over de koninginnen, slechts over België, stranden en paarse seksboeken. Allemaal in 1 droom nog wel. :')
  maandag 2 mei 2011 @ 21:40:04 #75
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_96270565
quote:

[..]

Dit is wel een hele statement
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_96272440
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:26 schreef SalvatorMundi het volgende:

[..]

66 jaar vriend! 66!

@Bankfurt: Nee, niet over de koninginnen, slechts over België, stranden en paarse seksboeken. Allemaal in 1 droom nog wel. :')
Goed teken, paars toch, geen violet ?

Over paarse sexboeken dromen betekent dat je belangrijke spirituele informatie ontvangen hebt van God zelf, die je dan creatief kunt benutten vanuit een machtige positie.

Over stranden dromen is uitrusten, aarden, evenwicht tussen beide hersenhelften hebben.

Over Belgie ? Vlaanderen of Wallonie of Brussel ? Brussel = 666 !
pi_96272772
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ja, en ik heb er nog een:

Ik denk dat een interne groep binnen de Windsors zelf dit gebeuren over Bin Laden gaat betwijffelen

en dat ze onderling ruzie krijgen, waarbij 1 afsplitsing openlijk gaat erkennen dat de Windsors de architecten zijn van 09/11 en de Rothschilds niet moeten doen also ze er niks van af wisten.
pi_96273063
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ah, Donald Trump (Windsor-puppet) roert zich al..

http://www.businessinside(...)h-certificate-2011-5

:)

(Satire)
pi_96273080
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:08 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Goed teken, paars toch, geen violet ?

Over paarse sexboeken dromen betekent dat je belangrijke spirituele informatie ontvangen hebt van God zelf, die je dan creatief kunt benutten vanuit een machtige positie.

Over stranden dromen is uitrusten, aarden, evenwicht tussen beide hersenhelften hebben.

Over Belgie ? Vlaanderen of Wallonie of Brussel ? Brussel = 666 !
Paars ja. Geen idee waarom het juist die boeken waren, maar als het van God komt vind ik het prima. Heb er verder weinig van onthouden, buiten dat ze in een supermarkt te koop waren waar ik, naast dat boek, ook een fles drinken en een blik energiedrank kocht. Totaalbedrag was 9 euro en 5 cent, heb ik ook nog onthouden. :P

Wallonië was het sowieso niet, Brussel of Vlaanderen weet ik niet, ik weet alleen dat er Nederlands werd gesproken.
pi_96273262
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:17 schreef SalvatorMundi het volgende:

[..]

Paars ja. Geen idee waarom het juist die boeken waren, maar als het van God komt vind ik het prima. Heb er verder weinig van onthouden, buiten dat ze in een supermarkt te koop waren waar ik, naast dat boek, ook een fles drinken en een blik energiedrank kocht. Totaalbedrag was 9 euro en 5 cent, heb ik ook nog onthouden. :P

Wallonië was het sowieso niet, Brussel of Vlaanderen weet ik niet, ik weet alleen dat er Nederlands werd gesproken.
Nederlands , dus Vlaanderen, dan zijn het aspecten van je onderbewuste, creatieve sexuele energieen die zich herordenen.

Je hebt je volgeladen met nieuwe energie.
  maandag 2 mei 2011 @ 22:21:20 #81
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_96273358
Serieus reageren hier enzo :')14.gif
pi_96273530
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:21 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Serieus reageren hier enzo :')[ afbeelding ]
Het is serieus , het heeft allemaal te maken met de rituele energieen uit het feestje van Prince William & co,

BTW: Ik krijg net het bericht door dat Prince William geen al te prettige huwelijksnacht heeft gehad. >:)
pi_96273800
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:24 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het is serieus , het heeft allemaal te maken met de rituele energieen uit het feestje van Prince William & co,

BTW: Ik krijg net het bericht door dat Prince William geen al te prettige huwelijksnacht heeft gehad. >:)
Nieuwe energie, dat zal dan wel goed zijn hopelijk. Moet ik dan nog gebruiken voor iets specifieks?

En waarvan krijg je dat door over William, en wat is er gebeurd?
pi_96274059
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:28 schreef SalvatorMundi het volgende:

[..]

Nieuwe energie, dat zal dan wel goed zijn hopelijk. Moet ik dan nog gebruiken voor iets specifieks?

voor positieve bezigheden.

quote:
En waarvan krijg je dat door over William, en wat is er gebeurd?
Signalen uit hogere sferen; Afwachten maar; meer weet ik niet.
pi_96274339
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:32 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

[..]

Oké, we gaan het meemaken.

Eigenlijk zou je eens mensen bij elkaar moeten zetten in 1 ruimte die deze dingen ook geloven. Should be interesting.
pi_96274433
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:36 schreef SalvatorMundi het volgende:

[..]

Oké, we gaan het meemaken.

Eigenlijk zou je eens mensen bij elkaar moeten zetten in 1 ruimte die deze dingen ook geloven. Should be interesting.
Yep,
pi_96274442
quote:

[..]

[..]

Steek mij er ook een op!
pi_96274525
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 08:26 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Altijd mooi dit soort verhalen van symboliek etc. Zou hij dan toch echt anti christ zijn?!?!?!?
Ergerlijker dan die verhalen is dat er ook echt mogolen zijn die het geloven.
pi_96274659
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:36 schreef SalvatorMundi het volgende:

Eigenlijk zou je eens mensen bij elkaar moeten zetten in 1 ruimte die deze dingen ook geloven.
En dan een soort van 'Battle Royale'-scenario?
pi_96274766
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef bas-beest het volgende:

[..]

En dan een soort van 'Battle Royale'-scenario?
Vind jij het dan ook niet interessant om een biertje te doen met Bankfurt en soortgelijke mensen? :P
pi_96308197
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:43 schreef SalvatorMundi het volgende:

[..]

Vind jij het dan ook niet interessant om een biertje te doen met Bankfurt en soortgelijke mensen? :P
Dat gaan we zeker doen; maar eerst moeten wat reptielen van de Aarde worden verjaagd.

Heb geduld, het duurt niet lang meer.
pi_96308386
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:35 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat gaan we zeker doen; maar eerst moeten wat reptielen van de Aarde worden verjaagd.

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
If not now, then when.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:10:07 #93
33189 RM-rf
1/998001
pi_96310134
quote:

[..]

maar je weet vast wél wat die 'hogere sferen' zijn en waarom die kennelijk weten hoe William's huwelijksnacht was...

leg daar eens wat meer over uit, Bankfurt, hoeveel weet je exact erover, en wat zeggen ze allemaal en 'wie' zijn dat, en waarom spreken die kennelijk zo open en intiem tegen jou persoonlijk over rivé-zaken van William?
pi_96628610
quote:

[..]

Nu is het wachten op de Windsors, die zullen willen beweren dat Osama Bin Laden nog in leven is
1. Waarom zouden de Windsors dat zullen willen beweren?
2. Was Osama's dood niet juist een offer oid in de festiviteiten?
pi_96643635
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:15 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

1. Waarom zouden de Windsors dat zullen willen beweren?
Een tak binnen de Windsors; De Rothschilds saboteren; verwarring stichten; maar wat ik ook niet uitsluit is dat ze worden gedwongen hun misdaden openlijk te erkennen bijvoorbeeld op TV.

Afwachten dus, want ik mag, ik kan en ik wil niet meer verklappen.

Ik heb de Goddelijke Voorzienigheid te respecteren.

quote:
2. Was Osama's dood niet juist een offer oid in de festiviteiten?
OBL was al dood idd; sinds dec-2001.

Het offer is er idd; een virtueel offer; zo werkt de matrix; alles draait in de matrix om beeldvorming en de simpele gedachten van het gewone volk bij het bekijken van MSM.
pi_96643987
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:35 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Onzin, de reptielen zijn ten eerste veel geavanceerder dan wij, met wapens als liquid planes hoef je niet aan te komen tegen hen dus maak je alsjeblieft geen illusies zeg. Wat niet lang meer duurt is de totale overname van het vierde, geheime vijfde en zesde dal-universum. Daarna duurt het niet lang meer voor plus min wordt en min plus. Je snapt wat ik bedoel, hier komen geen winnaars uit alleen een witte bladzijde voor de realiteit.
pi_96644238
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:24 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik adviseer je stevig op te passen met "signalen uit hogere sferen" deze kunnen gemakkelijk gemanipuleerd worden door individuelen zoals ik. Laat je dus niet gek maken, ik begin mij een beetje zorgen te maken om jou. Neem niets zo maar voor waar aan, hogere sferen staan niet garant voor legitieme informatie, daar weet ik álles van want ik heb het allemaal al gedaan en gezien. Ik waarschuw je.
pi_96792648
quote:
4s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:35 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik adviseer je stevig op te passen met "signalen uit hogere sferen" deze kunnen gemakkelijk gemanipuleerd worden door individuelen zoals ik. Laat je dus niet gek maken, ik begin mij een beetje zorgen te maken om jou. Neem niets zo maar voor waar aan, hogere sferen staan niet garant voor legitieme informatie, daar weet ik álles van want ik heb het allemaal al gedaan en gezien. Ik waarschuw je.
Thsnks, maar dit feestje was de bedoeling:

http://beforeitsnews.com/(...)Royalty_Program.html
  Moderator zaterdag 14 mei 2011 @ 14:23:36 #99
249559 crew  Lavenderr
pi_96792893
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:17 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Thsnks, maar dit feestje was de bedoeling:

http://beforeitsnews.com/(...)Royalty_Program.html
Oh! Die twee prinsessen Eugenie en Beatrice, echt hetzelfde als in die tekenfilm . Kleuren, hoedjes, frappant :o
William ook :o
  zaterdag 14 mei 2011 @ 14:24:42 #100
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96792944
Oh jezus :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator zaterdag 14 mei 2011 @ 14:26:14 #101
249559 crew  Lavenderr
pi_96793016
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:24 schreef Harajuku. het volgende:
Oh jezus :')
Nee, die zag ik niet hoor :N
  zaterdag 14 mei 2011 @ 14:26:34 #102
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96793030
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, die zag ik niet hoor :N
Valt me nog mee.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_96794065
ik vind de gelijkenis met de disney Cinderella tekenfilm op z'n minst... opmerkelijk?
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  Moderator zaterdag 14 mei 2011 @ 14:54:45 #104
249559 crew  Lavenderr
pi_96794115
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:53 schreef new_moon het volgende:
ik vind de gelijkenis met de disney Cinderella tekenfilm op z'n minst... opmerkelijk?
Heel opmerkelijk zelfs. Vroeg me zelfs af of die figuurtjes niet ná de bruiloft getekend waren.
pi_96794283
Nvm
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:02:30 #106
33189 RM-rf
1/998001
pi_96794397
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heel opmerkelijk zelfs. Vroeg me zelfs af of die figuurtjes niet ná de bruiloft getekend waren.
getekend is het in de 50'er jaren... maardat beeld dat opeens populair werd en waarin de kleuren opeens exact overeenkomen met figuren is wel nà de bruiloft opeens nieuw ingekleurd...
de oorspronkelijke kleuren zijn heel anders

dit is het origineel:

nog steeds wel een grappige vergelijking overigens, maardat omt dels ook omdat beide gebruik maken van exact dezelfde 'cliché's van koninklijke huwelijken
  Moderator zaterdag 14 mei 2011 @ 15:04:46 #107
249559 crew  Lavenderr
pi_96794465
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:02 schreef RM-rf het volgende:

[..]

getekend is het in de 50'er jaren... maardat beeld dat opeens populair werd en waarin de kleuren opeens exact overeenkomen met figuren is wel nà de bruiloft opeens nieuw ingekleurd...
de oorspronkelijke kleuren zijn heel anders
Ah, toch he. Vond het ook een beetje téveel overeenkomen, de kleuren.

Hahaha, de plaatjes gezien, het lijkt er in de verste verte niet op .
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:45:40 #108
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_96804291
foutje, bankfurt?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_96875616
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:45 schreef Knarf het volgende:
foutje, bankfurt?
Sommige (veel) complotsites zijn altijd erg hard op zoek naar complotten, niet naar een evenwichtige interpretatie. Jammer is dat, want het resulteert vaak in geschreeuw om niets, en zo komen we niet verder.

Overigens is er sinds kort een film over de dood van Diana. De Windsors zijn daar volgens mij niet heel blij mee.

Voor Bankfurt: wie hebben die film gefinancieerd? De Romanovs?
pi_96894034
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:45 schreef Knarf het volgende:
foutje, bankfurt?
Hoezo ? het gaat mij om de magie in die link.
pi_96894376
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 09:34 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Sommige (veel) complotsites zijn altijd erg hard op zoek naar complotten, niet naar een evenwichtige interpretatie. Jammer is dat, want het resulteert vaak in geschreeuw om niets, en zo komen we niet verder.

Overigens is er sinds kort een film over de dood van Diana. De Windsors zijn daar volgens mij niet heel blij mee.

Voor Bankfurt: wie hebben die film gefinancieerd? De Romanovs?
De Windsors kunnen het net zo goed hebben gefinancierd.

Een belangrijke filosofie van de Illuminati is dat ze altijd in het openbaar de waarheid (zullen gaan) verkondigen, al is het maar heel subtiel; of ergens in een klein hoekje of klein krantenberichtje; hiermee creeeren ze namelijk een spirituele hefboomwerking in hun plannen voor de NWO;

De massa heeft n.l. op deze manier stilzwijgend en bewust alles toegestaan (of ze het geloven of niet) m.b.t. NWO, in dit geval de dood van DIana; en dat verarmt het spirituele vermogen van de massa.
pi_96901503
Dat valt mij ook op als standaardpatroon: alles wordt altijd achteraf verteld.

Andere vraag: ik zie in de financiële wereld een strijd tussen Europa (euro) en de de VS (dollar).

Die strijd loopt eigenlijk al sinds de 70-er jaren op de achtergrond, maar is sinds de lancering van de euro, 9/11 en deze crisis verhevigd.

Die strijd gaat om de positie van reservemunt, maar heeft ook te maken met schuld en goud.

Schiet je iets te binnen als je dat zo leest?
pi_96902219
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef GoudIsEcht het volgende:
Dat valt mij ook op als standaardpatroon: alles wordt altijd achteraf verteld.

Andere vraag: ik zie in de financiële wereld een strijd tussen Europa (euro) en de de VS (dollar).

Die strijd loopt eigenlijk al sinds de 70-er jaren op de achtergrond, maar is sinds de lancering van de euro, 9/11 en deze crisis verhevigd.

Die strijd gaat om de positie van reservemunt, maar heeft ook te maken met schuld en goud.

Schiet je iets te binnen als je dat zo leest?
Niets nieuws onder de zon; alle bancaire en geldzaken worden gemanipuleerd door de Rothschilds.

Lang niet alles wordt achteraf verteld; er zijn insiders die wel degelijk anticiperen en zelfs pro-actief de Illuminati (kunnen) saboteren.
pi_96903063
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Niets nieuws onder de zon; alle bancaire en geldzaken worden gemanipuleerd door de Rothschilds.

Lang niet alles wordt achteraf verteld; er zijn insiders die wel degelijk anticiperen en zelfs pro-actief de Illuminati (kunnen) saboteren.
Volgens jouw verdeling lijken de Rothschilds over geld (goud) te gaan en de Romanovs over olie (of anders gezegd: die zaken zijn hun sterke punt/troefkaart).

Wat doen de Windsors dan?

En zitten de de Rothschilds achter zowel de dollar als de euro? Ik had toch wel duidelijk het idee dat het twee verschillende facties zijn die een verschillende munt steunen.

(Sir Evelyn (ijdel menneke) kwam nog eens voor de euro pleiten: )
pi_96908195
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Volgens jouw verdeling lijken de Rothschilds over geld (goud) te gaan en de Romanovs over olie (of anders gezegd: die zaken zijn hun sterke punt/troefkaart).

Wat doen de Windsors dan?

En zitten de de Rothschilds achter zowel de dollar als de euro? Ik had toch wel duidelijk het idee dat het twee verschillende facties zijn die een verschillende munt steunen.

(Sir Evelyn (ijdel menneke) kwam nog eens voor de euro pleiten: )
De families zijn niet specifiek ergens in geinteresseerd; zij beheersen alles al; in alle sectoren. er zijn wel wat vage onderverdelingen ja, zoals geldzaken bij Rothschilds en techniek bij Krupp.

olie en geld zijn bijzaken; veel belangrijker voor hen is geheime technologie, mind-control en rituelen en communicatie met demonen en tijd-ruimte manipulaties zoals het LHC project.

Belangrijk is ook de Pindar positie; d.w.z. wie de penis is van de draak, en dat is nu het hoofd van de Rothschild familie, al meer dan 700 jaar nu.

allleen de Pindar staat in contact met de onderaardse reptielen kolonies.

Met 09/11 en de Irak oorlog hebben de Windsors geprobeerd de Pindar-positie over te nemen; een soort staatsgreep dus binnen de Illuminati, maar dat is mislukt; getuige de weerstand van Putin, Chirac en Schroder in de UN en Veiligheidsraad tegen Bush & Cheney & Tony Blair destijds in 2003.

ook de film Fahrenheit 09/11 is een anti-Windsor/Rockefeller propaganda film (van Rothschild puppet Michael Moore).

ruwweg gezegd zijn de Amerikaanse neo-conservatieven en de Clinton's de meer Windsor/Rockefeller-gezinden.

Het debacle van Balkenende in de Nederlandse politiek is een soort vervolg van de Windsor-Rothschild oorlog in Nederland; want Balkenende was teveel de bondgenoot van Tony Blair geweest in de Irak-oorlog; ook gezien het rare wisselende standpunt van Nederland bij de Irak-oorlog.
  maandag 16 mei 2011 @ 21:16:33 #116
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96908418
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:13 schreef Bankfurt het volgende:

olie en geld zijn bijzaken; veel belangrijker voor hen is geheime technologie, mind-control en rituelen en communicatie met demonen en tijd-ruimte manipulaties zoals het LHC project.

Bedoel je daar de large hadron collider mee?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_96908674
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Bedoel je daar de large hadron collider mee?
idd
  maandag 16 mei 2011 @ 21:20:36 #118
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96908761
alleen voor ruimte-tijd of ook om te communiceren met demonen?
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_96908968
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:20 schreef oompaloompa het volgende:
alleen voor ruimte-tijd of ook om te communiceren met demonen?
Goeie vraag; ja, ook deels voor communicatie met demonen.
  maandag 16 mei 2011 @ 21:26:49 #120
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96909223
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

hmm... en die 10.000 werknemers, allemaal onderdeel van?
pi_96909359
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:26 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

hmm... en die 10.000 werknemers, allemaal onderdeel van?
Alleen de top en insiders weten er wat van; de rest weten niet beter, net zoals bij de NASA en de fake maanlandingen
  maandag 16 mei 2011 @ 21:30:01 #122
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96909517
maar dat zijn redelijk de top, dat zijn de onderzoekers die er onderzoek doen. Die zouden het toch wel moeten merken als opeens de tijd verandert of er met demonen gepraat wordt?
  maandag 16 mei 2011 @ 21:36:53 #123
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_96910052
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef oompaloompa het volgende:
maar dat zijn redelijk de top, dat zijn de onderzoekers die er onderzoek doen. Die zouden het toch wel moeten merken als opeens de tijd verandert of er met demonen gepraat wordt?
Misschien kan bankfurt ze aanwijzen:
http://lhc.web.cern.ch/lhc/Organization.htm
pi_96910551
quote:
Sommigen weten het, een zeer kleine groep; de meesten weten het niet, maar kunnen er onbewust wel bij betrokken zijn; d.w.z. researchers worden gemind-controlled of soms indirect bedreigd/gechanteerd.
  maandag 16 mei 2011 @ 21:50:25 #125
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96911239
en die mensen waar die mindcontrolled dan weer mee werken, ook mindcontrolled?
pi_96912042
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:50 schreef oompaloompa het volgende:
en die mensen waar die mindcontrolled dan weer mee werken, ook mindcontrolled?
Vaak, niet altijd; hun bazen zijn vaak "controllers", ook vaak onbewust en gehersenspoeld;
pi_96912457
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:13 schreef Bankfurt het volgende:
ook gezien het rare wisselende standpunt van Nederland bij de Irak-oorlog.
Bijzaak of niet (olie) Nederland moest de Shell-belangen veilig stellen.
pi_96912620
quote:
Met stellige over-tuiging de grootste onzin (krantenpropaganda) beweren is een koud kunstje; dit forum (fok) zit er vol mee.
  maandag 16 mei 2011 @ 22:07:58 #129
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96912782
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Vaak, niet altijd; hun bazen zijn vaak "controllers", ook vaak onbewust en gehersenspoeld;
Ok, is dat alleen bij natuurkunde of alle wetenschap?
Hoe kan ik voorkomen gemindcontrolled te worden of ben ik dat al?
pi_96912970
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ok, is dat alleen bij natuurkunde of alle wetenschap?
Hoe kan ik voorkomen gemindcontrolled te worden of ben ik dat al?
bij de meeste wetenschap.

Ja, jij bent mind-controlled.
  maandag 16 mei 2011 @ 22:16:28 #131
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96913507
nou ja dan hoef ik me ook geen zorgen te maken
pi_96913682
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

bij de meeste wetenschap.

Ja, jij bent mind-controlled.
Kan je daar ook weer van loskomen (government)?
pi_96913840
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Kan je daar ook weer van loskomen (government)?
Ja, maar garanties zijn er niet; het heeft ook met de voorzienigheid te maken.
pi_96913919
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, maar garanties zijn er niet; het heeft ook met de voorzienigheid te maken.
Hoe pak je dat aan, wat zou je kunnen proberen?

En wat is dat, vooruitziendheid?
pi_96914379
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:21 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Hoe pak je dat aan, wat zou je kunnen proberen?
een goede tip krijgen. Of het juiste boek toevallig lezen; het Nieuwe Testament doorlezen en er over nadenken en laten bezinken of esoterische boeken lezen, bijvoorbeeld van Johannes Greber of Jacob Boehme.

quote:
En wat is dat, vooruitziendheid?
voorzienigheid; providence, een religieus begrip.
  maandag 16 mei 2011 @ 22:29:19 #136
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96914574
Maar als ze me toch mindcontrollen zorgen ze er toch gewoon voor dat ik dat boek nooit te pakken krijg?
pi_96914990
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:29 schreef oompaloompa het volgende:
Maar als ze me toch mindcontrollen zorgen ze er toch gewoon voor dat ik dat boek nooit te pakken krijg?
Ja, jij bent een hopeloos geval.

Het enige wat jij nog, of beter iemand anders, kan doen is bidden dat jouw situatie minder hopeloos wordt.
  maandag 16 mei 2011 @ 22:42:13 #138
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96915673
Nee maar serieus. Wanneer je eenmaal gemindcontrolled bent kom je er toch onmogelijk nog uit?
Of houden ze de boel slecht in de gaten net zoals in die ene film?
  maandag 16 mei 2011 @ 22:44:16 #139
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_96915819
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:27 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

een goede tip krijgen. Of het juiste boek toevallig lezen; het Nieuwe Testament doorlezen en er over nadenken en laten bezinken of esoterische boeken lezen, bijvoorbeeld van Johannes Greber of Jacob Boehme.

[..]

voorzienigheid; providence, een religieus begrip.
Waarom de christelijke leer volgen en niet een andere religeuze leer?
pi_96916242
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef Knarf het volgende:

[..]

Waarom de christelijke leer volgen en niet een andere religeuze leer?
Hele goede vraag.

Waar komt het woord Christus eigenlijk vandaan, wat betekent het?
  maandag 16 mei 2011 @ 22:53:05 #141
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_96916533
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:49 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Hele goede vraag.

Waar komt het woord Christus eigenlijk vandaan, wat betekent het?
Christus van ’t Gr. Kristos = gezalfde (kri-ein = zalven), evenals Messias, van ’t Hebr. masjiah = gezalfde, van masjah = wrijven, zalven.

http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/christus
pi_96916851
Jesus Christus = Je suis kri-ein (ik ben gezalfd)?

Ik moet er nog even over nadenken wat dan zijn boodschap zou zijn...

/

Hoe zit het eigenlijk met de gnostiek/katharen (de Nag Hammadi-geschriften die nagenoeg gelijktijdig met het eind van WOII gevonden werden - bijvoorbeel het Thomas Evangelie)?
pi_96917087
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:56 schreef GoudIsEcht het volgende:

Ik moet er nog even over nadenken wat dan zijn boodschap zou zijn...

/

Hoe zit het eigenlijk met de gnostiek/katharen (de Nag Hammadi-geschriften die nagenoeg gelijktijdig met het eind van WOII gevonden werden - bijvoorbeel het Thomas Evangelie)?
Dat is ook een goed boek om rustig eens door te nemen.
pi_96917256
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:03 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Bijzaak of niet (olie) Nederland moest de Shell-belangen veilig stellen.
Daar heeft Shell Nederland niet voor nodig.

Shell is Rothschild met connecties naar Romanov.

Trouwens die Irak-oorlog ging helemaal niet om olie, maar om bewustzijn.
  maandag 16 mei 2011 @ 23:08:01 #145
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_96917717
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:56 schreef GoudIsEcht het volgende:
Ik denk niet dat je het naar het frans moet vertalen, aangezien die taal nog niet bestond.

Jezus [grondlegger van het christendom] {Iesus, Ihesus 1201-1250} < latijn Iēsus < grieks Ièsous < hebreeuws jē¨ūaʽ, een jongere vorm van jəhō¨ūaʽ [Joshua].
http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/jezus

Ièsous Kristos zou het dan moeten zijn in het grieks.

(Maar ik heb geen idee, altijd slecht geweest in talen)
pi_96918120
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:02 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Daar heeft Shell Nederland niet voor nodig.

Shell is Rothschild met connecties naar Romanov.

Trouwens die Irak-oorlog ging helemaal niet om olie, maar om bewustzijn.
Binnen de monetaire doorsnede die ik hanteer - en die tot nu toe aardig lijkt te kloppen - ging de Irak-oorlog om olie-invloed en vooral het voorkomen van oliebeprijzing in Euro's (en daarmee het behoud van de dollarschuldorgie als voedingsbron voor de VS).

Binnen jouw verhaal lijkt dat een ondergeschikte laag (want materieel).

Overigens is geld (papiergeld; de dollar) eigenlijk vertrouwen en dus bewustzijn, maar je zal vast iets anders bedoelen?
pi_96918266
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:13 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Binnen de monetaire doorsnede die ik hanteer - en die tot nu toe aardig lijkt te kloppen - ging de Irak-oorlog om olie-invloed en vooral het voorkomen van oliebeprijzing in Euro's (en daarmee het behoud van de dollarschuldorgie als voedingsbron voor de VS).

Overigens is geld (papiergeld; de dollar) eigenlijk vertrouwen en dus bewustzijn, maar je zal vast iets anders bedoelen?
Geld is een vorm van mind-control. Net zoals de economie-lessen een vorm van indoctrinatie zijn.
pi_96918448
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:15 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Geld is een vorm van mind-control. Net zoals de economie-lessen een vorm van indoctrinatie zijn.
Maar de Irak-oorlog ging primair om iets anders? Of was het deze geld-mindcontrol?
pi_96919693
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:17 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Maar de Irak-oorlog ging primair om iets anders? Of was het deze geld-mindcontrol?
Nee, het was coup poging van de Windsors, om de leidende rol van de Rothschilds over te nemen.

Irak ligt centraal in de moslimwereld, de volgende stap zou Iran zijn en de Russen/Romanovs tegen te houden.

De eerste wereldleider die nav 09/11 direct op TV kwam in het wereldnieuws en riep dat het om moslimterroristen ging was Putin, om Bush de wind uit de zeilen te nemen.

Putin zei dit op TV nog voordat het Pentagon was geraakt.
pi_96919903
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:34 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nee, het was coup poging van de Windsors, om de leidende rol van de Rothschilds over te nemen.

Irak ligt centraal in de moslimwereld, de volgende stap zou Iran zijn en de Russen/Romanovs tegen te houden.

De eerste wereldleider die nav 09/11 direct op TV kwam in het wereldnieuws en riep dat het om moslimterroristen ging was Putin, om Bush de wind uit de zeilen te nemen.

Hey, de skyline van de stad waar ik woon.. Woon jij ook in Ffm?
pi_96920373
quote:

[..]

En hoe relateert dat aan bewustzijn (daar ging het toch over)?
pi_96920467
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:44 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

En hoe relateert dat aan bewustzijn (daar ging het toch over)?
Dat was de hoofdprijs voor de illuminati; in dit geval een globaal bewustzijn onder controle van de Windsors.
pi_96921297
Welke rol spelen de moslims en hun geloof in het verhaal?
pi_96922593
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:57 schreef GoudIsEcht het volgende:
Welke rol spelen de moslims en hun geloof in het verhaal?
the bad, in het verhaal van "the good, the bad and the ugly"
pi_96923012
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 00:18 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

the bad, in het verhaal van "the good, the bad and the ugly"
De andere twee partijen zijn het Westen en Israël?

Of zijn die samen en doet Azië nog mee?

Of is de laatste rol dan toch voor de verlichters?
pi_96923143
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 00:27 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

De andere twee partijen zijn het Westen en Israël?..
zoiets ja.
pi_97159065
http://imageshack.us/m/197/2414/unled762.jpg (copy/paste deze link)
“Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both.”
pi_97159270
“Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both.”
pi_97162075
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:46 schreef Pistolebob het volgende:
[ afbeelding ]
kijk eens 2 pagina's terug
pi_97811809
Let op de rug van de kerkelijke tegen het einde van het filmpje..

maandag 6 juni 2011 @ 22:35:29 #161
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_97814524
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Dat is wel erg onduidelijk...

Waar moet het volgens jou op lijken dan? Ik vind het hier een beetje op lijken:
pi_97824010
quote:
[ afbeelding ]
:D
  dinsdag 7 juni 2011 @ 01:46:05 #163
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_97824787
quote:

Ben je weer bezig? Hoe ongelooflijk sneu dat je echt niets beters te doen hebt dan werkelijk overal iets achter te zoeken. Ali_paranoi_sjaakie!!
pi_97824823
quote:

Dat is inderdaad wel opmerkelijk.

Het is een pentacle in een zonnesymbool.

Een pentacle is een pentagram, met daaromheen een cirkel.

Als de punt van het pentagram omhoog wijst, dan staat het symbool voor eenheid en harmonie.

Maar als de punt van het pentagram omlaag wijst, dan staat het juist symbool voor zwarte magie en satanisme.

Het is daarom wel een beetje vreemd, om juist dit symbool op de rug van een priester geborduurd te zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Banjerkanjer op 07-06-2011 01:54:38 ]
pi_97834786
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 01:46 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ben je weer bezig? Hoe ongelooflijk sneu dat je echt niets beters te doen hebt dan werkelijk overal iets achter te zoeken. Ali_paranoi_sjaakie!!
Ja inderdaad, die symbolen worden nou eenmaal gebruikt in die geloven en het zijn dan juist ook weer de gelovigen die er van alles achter zoeken en bij gaan verzinnen en erover fantaseren. De niet-gelovigen gebruiken die symboliek niet eens, dus tja...

Sowieso, mensen die uitgebreid naar koninklijke huwelijken gaan zitten kijken op televisie en dat helemaal geweldig vinden. Dan ben je toch ook niet helemaal goed, want het is toch totaal oninteressant.
Op maandag 20 juli 2009 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers? In het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen.
Ik ben niet gek, ik ben geen vliegtuig!
pi_97835292
Het geheim van de Windsors:

http://vigilantcitizen.co(...)-the-occult-meaning/

BTW: de Windsors hebben ook de relikwieen van the Holy Grail in bezit.

Met Prince William als de Anti-Christ spelen de Windsors aan beide kanten mee:

Christ (de fake terugkeer) en de anti-Christ
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:21:01 #167
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_97835736
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Defineer demonen.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:43:49 #168
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_97836556
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:07 schreef Bankfurt het volgende:

Wie is dan de "fake-terugkeer christus"?

Trouwens, die site is wel geweldig om eens doorheen te neuzen. Ik neem het met een flinke bak zout maar het is toch altijd interessant wat voor verbanden er gelegd kunnen worden. Die "sinister places" zijn echt geweldig! :)
pi_97837542
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:51 schreef Dribedabou het volgende:

[..]

Ja inderdaad, die symbolen worden nou eenmaal gebruikt in die geloven en het zijn dan juist ook weer de gelovigen die er van alles achter zoeken en bij gaan verzinnen en erover fantaseren. De niet-gelovigen gebruiken die symboliek niet eens, dus tja...

Sowieso, mensen die uitgebreid naar koninklijke huwelijken gaan zitten kijken op televisie en dat helemaal geweldig vinden. Dan ben je toch ook niet helemaal goed, want het is toch totaal oninteressant.
Het is natuurlijk wel een beetje vreemd als iets dat als symbool door een bepaalde groep wordt gebruikt om iets duivels en slechts aan te duiden opeens op de rug van een vertegenwoordiger van dat geloof wordt aangetroffen. Dat doen ze niet zo maar even. dat is niet...."dat doen ze nu eenmaal"

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:07 schreef Bankfurt het volgende:

En wat denk jij dat relikwieeen zijn van de holy grail? Ik hoop dat je je ervan bewust bent dat er nog steeds gedebatteerd wordt over wat de heilige graal nu eigenlijk is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_97837995
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel een beetje vreemd als iets dat als symbool door een bepaalde groep wordt gebruikt om iets duivels en slechts aan te duiden opeens op de rug van een vertegenwoordiger van dat geloof wordt aangetroffen. Dat doen ze niet zo maar even. dat is niet...."dat doen ze nu eenmaal"
Wat ik probeerde te zeggen is: De gelovigen zelf gebruiken die symboliek en diezelfde gelovigen gaan daar weer allerlei verklaringen voor geven. Ik bedoel: Wie neemt wie nu in de zeik? Antwoord: De gelovigen nemen alleen maar hun mede-gelovigen in de zeik en niet de niet-gelovigen hoor. En dat lukt ze ook aardig, want kijk hoeveel aandacht en angst het weer genereert onder de gelovigen. :)

Niet-gelovigen gebruiken gewoon helemaal niet van die symboliek.

[ Bericht 5% gewijzigd door Dribedabou op 07-06-2011 14:40:25 ]
Op maandag 20 juli 2009 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers? In het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen.
Ik ben niet gek, ik ben geen vliegtuig!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:21:22 #171
37769 erodome
Zweefteef
pi_97838108
Die mensenoffers waren al uit toen Beltane nog echt gevierd werd en er alom in geloofd werd.
Beetje dramaqueen stuk, aangezien engeland en ierland een lange traditie hebben met die oude natuurgeloven en op veel plekken die feesten nogsteeds gevierd worden.

Is gewoon traditie, al heel wat eeuwtjes geen enge mensenoffers meer, maar zang, dans en liefde, Beltane is namelijk het begin van de zomer in de oude kalender en is het feest van verliefdheid/liefde, een prachtig moment om verbintenissen aan te gaan volgens dat inmiddels eeuwenoude idee.

Er is niets duisters aan dit feest, wel is het een vruchtbaarheidsfeest en is zoals gezegd een traditie die zelfs ruim tot voor christus reikt en nu nog gevierd wordt.

Aanvulling:
Ik denk dat men te snel vergeet dat dit soort symbolen en feesten ook bij onze cultuur horen.
Hier in nederland is dat eigenlijk compleet weg, maar in veel landen worden deze feesten nog gevierd en symbolen nog gevoerd.
Vaak in een "light" versie waar alleen het leuke feestvieren over is gebleven, maar toch.
Het is heel lang onze cultuur geweest en als we zeggen dat we een joods/christelijke cultuur hebben dan zouden we eigenlijk deze er ook bij moeten zetten, want van ruim vc tot in dik 1100 nc leefde dit echt onder iedereen in europa.
Zelfs hede ten dage nog, lentefeesten, midzomerfeesten, oogstfeesten enz enz enz enz...

Het is de nalatenschap van onze voorouders.

[ Bericht 33% gewijzigd door erodome op 07-06-2011 14:35:12 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:29:30 #172
37769 erodome
Zweefteef
pi_97838449
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 01:47 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Als de punt van het pentagram omhoog wijst, dan staat het symbool voor eenheid en harmonie.

[ afbeelding ]

Maar als de punt van het pentagram omlaag wijst, dan staat het juist symbool voor zwarte magie en satanisme.

[ afbeelding ]

Het is daarom wel een beetje vreemd, om juist dit symbool op de rug van een priester geborduurd te zien.
Onzin, dat omgekeerde pentagram heeft helemaal niets met zwarte magie of satan te maken.
Dat is daar door het instituut kerk aan gehangen om het oude geloof beter uit te kunnen bannen, zwart te maken...

Het pentagram kan op verschillende manieren worden gebruikt, met de ene punt boven staat het grofweg voor geest boven materie en met de 2 punten boven voor materie boven geest.
Ook veranderd de insteek met hoe je hem tekend, vanuit welke punt en welke richting je opgaat.

Het is nooit, in welke vorm dan ook, een negatief symbool, dat is een pure christelijke interpertatie en heeft niets, maar dan ook niets met de eigenlijke betekenis te maken.
Satanisme heeft ook niets met de oude geloven te maken(is een tegenhanger van het christendom), want satan bestaat helemaal niet in die theorieen.

De oude geloven houden zich niet bezig met satan en de hel, die gebruiken geen zwarte missen of wat dan ook, dit symbool is van die oude geloven, niet van het christendom of degene die daar een tegenhanger van willen zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:32:11 #173
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_97838549
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:13 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Heb je ook over John Law gelezen :Y ?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:33:37 #174
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_97838612
quote:

[..]

Ik lees je posts al een tijdje, maar kom er niet op hoe je bij de Romanovs komt..?

Interessant, dat is het zeker. Of het waarheid is, is een tweede.

[ Bericht 16% gewijzigd door Hans_van_Baalen op 07-06-2011 16:19:31 ]
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:23:50 #175
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_97840573
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 01:47 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat is er vreemd aan symboliek in religie en traditie?

Je legt een link die niet bestaat en interpreteert de symbolen ook nog eens verkeerd.
pi_97841292
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:33 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Ik lees je posts al een tijdje, maar kom er niet op hoe je bij de Romanovs komt..?
De Romanovs controleren Rusland en hun vazallen; en ze dagen de Rothschilds en Windsors uit.

De Sovjet-Unie komt terug; in de vorm een geweldadige rechtse dictatuur; daarbij komt ook nog de inlijving van Georgie, Wit-Rusland, Kazachstan, de Oekraine etc. Daarna komen Polen en Iran aan de buurt. De crash van de Poolse regering vorig jaar boven Smolensk was een voorproefje.
Eventueel komt de hele EU onder Romanov invloed.

Eerst komt Romanov-icoon Putin weer terug als President van Rusland in het Kremlin.

Venezuela, Libie, Iran staan al onder Romanov invloed.
pi_97861927
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Onzin, dat omgekeerde pentagram heeft helemaal niets met zwarte magie of satan te maken.
Dat is daar door het instituut kerk aan gehangen om het oude geloof beter uit te kunnen bannen, zwart te maken...

Het pentagram kan op verschillende manieren worden gebruikt, met de ene punt boven staat het grofweg voor geest boven materie en met de 2 punten boven voor materie boven geest.
Ook veranderd de insteek met hoe je hem tekend, vanuit welke punt en welke richting je opgaat.

Het is nooit, in welke vorm dan ook, een negatief symbool, dat is een pure christelijke interpertatie en heeft niets, maar dan ook niets met de eigenlijke betekenis te maken.
Satanisme heeft ook niets met de oude geloven te maken(is een tegenhanger van het christendom), want satan bestaat helemaal niet in die theorieen.

De oude geloven houden zich niet bezig met satan en de hel, die gebruiken geen zwarte missen of wat dan ook, dit symbool is van die oude geloven, niet van het christendom of degene die daar een tegenhanger van willen zijn.
Waarom zou de christelijke interpretatie niet de juiste zijn?

Als je kijkt naar het kwaad wat zo iemand met zo'n cape aan verricht, zou dat toch niet zo heel onwaarshijnlijk lijken.

Niets met satan te maken?

Het is het ene woord tegen het andere.

Maar als ik naar de vruchten kijk van die mensen, (de man in kwestie is een jezuiet volgens de bron waar ik het filmpje vandaan heb) weet ik het wel.
pi_97862726
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 01:46 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Hey wat leuk om jou weer te zien! Ik dacht vorige week nog aan je, vroeg me af waar je gebleven was al zo'n lange tijd.
  woensdag 8 juni 2011 @ 01:35:13 #179
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_97872928
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:43 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

De Romanovs controleren Rusland en hun vazallen; en ze dagen de Rothschilds en Windsors uit.

De Sovjet-Unie komt terug; in de vorm een geweldadige rechtse dictatuur; daarbij komt ook nog de inlijving van Georgie, Wit-Rusland, Kazachstan, de Oekraine etc. Daarna komen Polen en Iran aan de buurt. De crash van de Poolse regering vorig jaar boven Smolensk was een voorproefje.
Eventueel komt de hele EU onder Romanov invloed.

Eerst komt Romanov-icoon Putin weer terug als President van Rusland in het Kremlin.

Venezuela, Libie, Iran staan al onder Romanov invloed.
Sorry hoor, maar de Sovjet-Unie was een linkse dictatuur. Hoe kom je erbij dat het een rechtse dictatuur gaat? Er zijn een hoop overeenkomsten tussen een rechtse dictatuur (in de vorm van bv. nationaal-socialisme) en linkse dictatuur (communisme), maar het essentiële verschil is de behandeling van minderheden. In een linkse dictatuur wordt geprobeerd iedereen op hetzelfde niveau te plaatsen, en worden minderheden niet gediscrimineerd, maar krijgt iedereen gewoon hetzelfde betaald. Een rechtse dictatuur bevat juist discriminatie van de minderheden. Bij minderheden spreek ik nu vooral over etnische minderheden, zoals Zigeuners en Joden. In de Sovjet-Unie werden wel sommige wetenschappers en tegenstanders opgepakt en in Goelag's gezet, maar dat zijn een andere soort minderheden.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
  woensdag 8 juni 2011 @ 01:47:56 #180
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_97873198
quote:
[ afbeelding ]
In de eerste plaats opvallend, maar de details op de kleding komen niet genoeg overeen met die uit de tekenfilms om daadwerkelijk op iets te kunnen deden. We moeten wel kritisch blijven, en slechts de kledingkleur en plaatsing van elementen van kleding komt overeen, maar het doorzichtige gedeelte van de kleding dat van het gezicht naar beneden loopt komt bijvoorbeeld niet overeen.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:36:08 #181
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_97876667
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Hey wat leuk om jou weer te zien! Ik dacht vorige week nog aan je, vroeg me af waar je gebleven was al zo'n lange tijd.
Ik denk nooit aan jou. Behalve wanneer ik dergelijke posts van je lees. Dan vind ik het telkens weer een verspilling van jouw intelligentie om te zien hoe je jezelf laat brainwashen. Zonde.
pi_97876818
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Als je kijkt naar het kwaad wat zo iemand met zo'n cape aan verricht, zou dat toch niet zo heel onwaarshijnlijk lijken.

[ afbeelding ]

Maar als ik naar de vruchten kijk van die mensen, (de man in kwestie is een jezuiet volgens de bron waar ik het filmpje vandaan heb) weet ik het wel.
Omdat het christendom in de vorm waarin het staat een grote leugen is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_97877149
"Traditioneel wordt de met een punt naar boven wijzende vorm gerelateerd aan witte magie, de omgekeerde aan zwarte. In de laatste werd vaak een satanische bokkekop ingetekend, in de eerste een mensengedaante."

Bron: Symbolen, Historisch-culturele symbolen van A tot Z
ISBN 90 274 6663 7

pagina 291

[ Bericht 1% gewijzigd door Banjerkanjer op 08-06-2011 11:01:18 ]
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:51:02 #184
37769 erodome
Zweefteef
pi_97878536
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het 7de zegel van solomon is geen slecht symbool Ali, het is een late interpertatie van het instituut kerk, beter gezegd, de katholieke kerk in een periode van waanzin.
Dit symbool kent ook in de bijbel zijn plek, als het 7de zegel van solomon in de vorm van het pentakel.

Jij wil dus beweren dat koning solomon(weet niet of ik dat goed schrijf) een duivels teken gebruikte?

Wat de satanskerk betrefd, zo oud is de satanskerk nog niet, die hebben die vrij moderne interpertatie idd gepikt, ze zijn tegenhangers van het christendom en hebben werkelijk niets met het oude geloof te maken.
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:52:28 #185
37769 erodome
Zweefteef
pi_97878582
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:58 schreef Banjerkanjer het volgende:
"Traditioneel wordt de met een punt naar boven wijzende vorm gerelateerd aan witte magie, de omgekeerde aan zwarte. In de laatste werd vaak een satanische bokkekop ingetekend, in de eerste een mensengedaante."

ISBN 90 274 6663 7

pagina 291
Zoals gezegd is dat een christelijke interpertatie die uit de latere middeleeuwen stamt, deze interpertatie stamt uit de tijd van de heksenvervolgingen, wat een periode van pure waanzin was.

Al die tijd ervoor was het gewoon een aardig symbool, hoe je hem ook voert.
Zoals gezegd staat het pentagram ondersteboven grofweg voor materie boven geest, dat is alles.
De 2 punten die dan boven zitten staan voor vuur en aarde, die ene punt staat voor ether/geest.

Laat ik hem even langslopen in de versie met de ene punt boven...we draaien naar rechts mee.
Boven is ether/geest, dan water, dan vuur, dan aarde, dan lucht.
In het midden wordt vaak een spiraalvorm gezet, het symbool van de spiraal des levens(de helix), het symbool van het universum.
Maken we er een pentakel van dan zetten we de cirkel van de eeuwigheid omheen, bakenen we het af, beschermen we het.

Het is een beetje teveel om het netjes uit te leggen, dan worden het enorme lappen tekst, dit is dus maar wat kennis in een notedop.
Maar het is vreselijk irri dat dit symbool zo gekaapt wordt nogsteeds door de overblijfselen van de waanzin van de heksenvervolgingen.

Er is toen zo'n enorm nare zwartmaak actie geweest dat dat nogsteeds te voelen is, dat zie je met dit symbool, dat voel je bij de titel heks(waar mensen denken aan nare toverkol ipv wijze genezeres e.d.).

[ Bericht 37% gewijzigd door erodome op 08-06-2011 11:01:52 ]
pi_97878777
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Zoals gezegd is dat een christelijke interpertatie die uit de latere middeleeuwen stamt, deze interpertatie stamt uit de tijd van de heksenvervolgingen, wat een periode van pure waanzin was.

Al die tijd ervoor was het gewoon een aardig symbool, hoe je hem ook voert.
Lees gewoon even wat daar staat: Traditioneel (dus niet Christelijk).

De Christelijke interpretatie is totaal anders, namelijk:

"Ook de Christelijke iconografie kent het pentagram, en wel als verwijzing naar de vijf kruiswonden en als - om zijn gesloten vorm - met de cirkel analoog symbool voor het verknopen van begin en einde (alfa en omega) in Christus."

Pagina 291
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:05:30 #187
37769 erodome
Zweefteef
pi_97879053
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:58 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Lees gewoon even wat daar staat: Traditioneel (dus niet Christelijk).

De Christelijke interpretatie is totaal anders, namelijk:

"Ook de Christelijke iconografie kent het pentagram, en wel als verwijzing naar de vijf kruiswonden en als - om zijn gesloten vorm - met de cirkel analoog symbool voor het verknopen van begin en einde (alfa en omega) in Christus."

Pagina 291
Dan heeft dat domme boek het fout, of beter gezegd is alles behalve compleet, het satanssymbool is christelijk, de oude geloven kennen geen satan, kennen geen hel noch een hemel.
De goden in dat pantheon zijn niet goed of slecht, die hebben beide in zich, net als alles op de wereld.

De gehoornde god die misbruikt wordt als duivel zou je al een hint moeten geven, zoek de gehoornde god maar eens op en de geschiedenis van de duivel met de bokkepoten(satir dus).
pi_97879153
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan heeft dat domme boek het fout, of beter gezegd is alles behalve compleet, het satanssymbool is christelijk, de oude geloven kennen geen satan, kennen geen hel noch een hemel.
De goden in dat pantheon zijn niet goed of slecht, die hebben beide in zich, net als alles op de wereld.

De gehoornde god die misbruikt wordt als duivel zou je al een hint moeten geven, zoek de gehoornde god maar eens op en de geschiedenis van de duivel met de bokkepoten(satir dus).
Dat "domme boek" is anders zeer uitgebreid in zijn duidingen. Misschien toch eens de moeite waard om ook eens aan te schaffen? ;)
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:14:12 #189
37769 erodome
Zweefteef
pi_97879391
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:08 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Dat "domme boek" is anders zeer uitgebreid in zijn duidingen. Misschien toch eens de moeite waard om ook eens aan te schaffen? ;)
Misschien de moeite waard voor jou om eens wat andere boeken aan te schaffen, bv wat die over die oude geloven gaan...

Die heb ik namelijk wel, vrij veel zelfs...van die algemene opsommingsboeken heb ik niet zo veel mee, wil liever wat meer de diepte in en wel om de reden dat die opsommingsboeken vaak alles behalve compleet zijn.

Hier dus ook, want staat er wat over de elementen die in het pentagram zitten?
Staat er wat over andere zaken, nee, ze hebben het over de davincie tekening(met het mens erin) en over de duivel(de omgekeerde).
Dit symbool reikt terug tot ver voor christus, 8000 voor christus werd dit symbool al gevoerd, waar is de info daarover?
pi_97879906
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:14 schreef erodome het volgende:

[..]

Misschien de moeite waard voor jou om eens wat andere boeken aan te schaffen, bv wat die over die oude geloven gaan...

Die heb ik namelijk wel, vrij veel zelfs...van die algemene opsommingsboeken heb ik niet zo veel mee, wil liever wat meer de diepte in en wel om de reden dat die opsommingsboeken vaak alles behalve compleet zijn.

Hier dus ook, want staat er wat over de elementen die in het pentagram zitten?
Staat er wat over andere zaken, nee, ze hebben het over de davincie tekening(met het mens erin) en over de duivel(de omgekeerde).
Dit symbool reikt terug tot ver voor christus, 8000 voor christus werd dit symbool al gevoerd, waar is de info daarover?
Toevallig, heb ik daar juist in de afgelopen ruim 30 jaren een hele studie van gemaakt. Ook, omdat het aansluit op mijn vakgebied. Ik kom met regelmaat in aanraking met allerlei symboliek, en dan is het toch zeker de moeite waard om daar iig de betekenis en achtergronden van te kennen.

Btw, natuurlijk staat er nog veel meer over het pentagram in dat "domme boek". Ik ben echter te beroerd om enkel voor jouw lol 3 pagina's tekst en uitleg over te gaan tikken. Aangezien ik het ISBN nummer al bij de bron gegeven heb, kun je dat zelf allemaal gaan nalezen als je daar behoefte aan hebt.
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:38:35 #191
37769 erodome
Zweefteef
pi_97880287
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:27 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Toevallig, heb ik daar juist in de afgelopen ruim 30 jaren een hele studie van gemaakt. Ook, omdat het aansluit op mijn vakgebied. Ik kom met regelmaat in aanraking met allerlei symboliek, en dan is het toch zeker de moeite waard om daar iig de betekenis en achtergronden van te kennen.

Btw, natuurlijk staat er nog veel meer over het pentagram in dat "domme boek". Ik ben echter te beroerd om enkel voor jouw lol 3 pagina's tekst en uitleg over te gaan tikken. Aangezien ik het ISBN nummer al bij de bron gegeven heb, kun je dat zelf allemaal gaan nalezen als je daar behoefte aan hebt.
Daar is weinig van te merken in je teksten hier om eerlijk te zijn....misschien dat je vakgebied complottheorieen is, maar dat neem ik niet bar serieus om eerlijk te zijn...

Alleen al zwarte magie noemen toont dat je bar weinig kennis van zaken hebt en alleen maar popiejopie termen achterna loopt.
Magie is neutraal, het is niet zwart of wit, zie het als elektrischititeit, je kan het gebruiken om iemand leven te redden(het hart weer op gang brengen) en je kan het gebruiken om iemand te doden(de stoel).
De energie veranderd niet, wat je ermee doet wel.

Satanisme is een vrij nieuw begrip, dat stamt uit 1966, dat je dat aanhaald als vb van een oeroud symbool is vrij vaag te noemen en wijst alweer op popiejopie info.
pi_97880925
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Daar is weinig van te merken in je teksten hier om eerlijk te zijn....misschien dat je vakgebied complottheorieen is, maar dat neem ik niet bar serieus om eerlijk te zijn...

Alleen al zwarte magie noemen toont dat je bar weinig kennis van zaken hebt en alleen maar popiejopie termen achterna loopt.
Magie is neutraal, het is niet zwart of wit, zie het als elektrischititeit, je kan het gebruiken om iemand leven te redden(het hart weer op gang brengen) en je kan het gebruiken om iemand te doden(de stoel).

Satanisme is een vrij nieuw begrip, dat stamt uit 1966, dat je dat aanhaald als vb van een oeroud symbool is vrij vaag te noemen en wijst alweer op popiejopie info.
Omgekeerd, vind ik precies hetzelfde van jouw teksten :)
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:03:26 #193
37769 erodome
Zweefteef
pi_97881188
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:55 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Omgekeerd, vind ik precies hetzelfde van jouw teksten :)
Tuurlijk, dat snap ik gelijk....

Maar ga eens in op je aanhalen van een splintergroep die er amper toe doet in de wereld, die pas in 1966 is ontstaan als bewijs dat dat symbool zo gevoerd slecht is?
Kom op zeg, je teksten hier in deze topic gaan gewoon over onwaarheden over het pentagram, de eigenlijke betekenis erachter.

Het omgekeerde pentagram heeft niets met de duivel van doen en ook niet met het niet bestaande iets dat popiejopie zwarte magie genoemd wordt.
Ik weet wel waar dat vandaan komt en als je weet dat ondersteboven staat voor materie boven geest zou jij het ook moeten weten ;)
Volgens de christelijke traditie mag materie nooit boven geest staan, mag magie alleen gebruikt worden om te dienen, nooit om er zelf beter van te worden.
Maar in deze tijd zouden we toch wel moeten weten dat ergens zelf beter van worden niet gelijk staat aan slecht.
En in die oude tijd was dat al helemaal niet aan de orde, die scheiding tussen goed en kwaad is een christelijke insteek.

Het omgekeerde pentagram wordt niet vaak gebruikt, maar voor sommig specifiek magisch werk wel degelijk, zonder dat dat onder die popiejopie term zwarte magie valt, niet eens grijs.
Net zoals je het rechtstaande pentagram veel vaker gebruikt, ook voor wat onder die term zwarte magie valt.

Satanisme is gewoon de tegenhanger van het christendom, een schoppen tegen de kerk, ontstaan vanuit frustratie tegenover het christendom.
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:10:21 #194
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_97881489
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:27 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Vreemd dat je dan zo'n vaag argument geeft.

Symboliek is ouder dan religie. En religie heeft al vanaf begin af aan symbolen gebruikt, gepikt, of zwart gemaakt. Er is geen goed of slecht, zwart of wit, zelfs niet in symbolen. Er is alleen perspectief en interpretatie.
pi_97882015
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:10 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Vreemd dat je dan zo'n vaag argument geeft.

Symboliek is ouder dan religie. En religie heeft al vanaf begin af aan symbolen gebruikt, gepikt, of zwart gemaakt. Er is geen goed of slecht, zwart of wit, zelfs niet in symbolen. Er is alleen perspectief en interpretatie.
Er zijn gewoon meerdere interpretaties van symbolen. Sommige interpretaties zijn traditioneel, andere zijn religieus. Sommige interpretaties zijn heel oud, en soms hebben ze een nieuwe interpretatie gekregen. Maar al die interpretaties, zijn wel juiste interpretaties. Het is niet zo zwart-wit als het hier door een aantal mensen wordt gesteld.
pi_97882268
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:38 schreef erodome het volgende:

[..]

???

quote:
Nee hoor; Satanisme is nog ouder dan ons zonnestelsel.
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:49:07 #197
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_97882890
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:31 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

???

[..]

Want?
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:50:42 #198
37769 erodome
Zweefteef
pi_97882950
quote:

[..]

???

[..]

Ik vergiste me idd, maar satanisme heeft dan ook niet heel erg mijn interresse.

quote:
De eerste bekende satanische vereniging werd opgericht door Philip, Duke of Wharton, in het Londen van 1719, onder de naam Hellfire Club.

Sir Herbert Sloane richtte in 1948 onder de naam Our Lady of Endor Coven, ook bekend als de Ophite Cultus Satanis, een luciferiaanse groep op, die een variant op de ideeën van de gnostische ophieten aanhing, en het Serpent uit de Tuin van Eden vereerde als de redder en de verlosser van de mensheid.
Maar ouder dan ons zonnestelsel, nee, het hangt altijd samen met de abrahamistische geloven en bij het joodse geloof pas later.
Het is daar de tegenhanger van, dat moet wel omdat ze van hun godheid iets hebben gemaakt dat alleen maar goed zou zijn ipv dualistisch zoals hij begonnen is in de joodse traditie.
Ze hebben ergens dat ene figuur in 2-en gehakt om het maar heel simpel te stellen.

Maar alleen in die religieen bestaat satan.
pi_97882980
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:49 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Want?
Want ? feiten zijn feiten.
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:53:26 #200
37769 erodome
Zweefteef
pi_97883039
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:24 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Er zijn gewoon meerdere interpretaties van symbolen. Sommige interpretaties zijn traditioneel, andere zijn religieus. Sommige interpretaties zijn heel oud, en soms hebben ze een nieuwe interpretatie gekregen. Maar al die interpretaties, zijn wel juiste interpretaties. Het is niet zo zwart-wit als het hier door een aantal mensen wordt gesteld.
We hebben het hier in de topic over engeland, waar de interpertatie zoals ik die in een notedop voorschotelde gewoon nog gangbaar is.

Jij haald een interpertatie aan die enkel en alleen is misbruikt in de laatste paar eeuwen door het christendom, geen enkele andere stroming die dit symbool voert gebruikt die interpertatie.
Je gebruikt de interpertatie van een groepje waanzinnige, de kerk van saten in de moderne tijd en de veroorzakers van de "heksenjachten", waarvan we allemaal weten dat dat bar weinig met hekserij of wat dan ook te maken had.
pi_97883086
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan had je er niet over moeten beginnen, zeker niet met zo'n bewering.

quote:
Maar ouder dan ons zonnestelsel, nee, het hangt altijd samen met de abrahamistische geloven en bij het joodse geloof pas later.
Het is daar de tegenhanger van, dat moet wel omdat ze van hun godheid iets hebben gemaakt dat alleen maar goed zou zijn ipv dualistisch zoals hij begonnen is in de joodse traditie.
Ze hebben ergens dat ene figuur in 2-en gehakt om het maar heel simpel te stellen.

Nee dus.

On-topic: terug naar de Windsors en Prince William.
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:56:56 #202
37769 erodome
Zweefteef
pi_97883149
Laat zien dan....
pi_97883171
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:54 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dan had je er niet over moeten beginnen, zeker niet met zo'n bewering.

[..]

Nee dus.

On-topic: terug naar de Windsors en Prince William.
Ik had jou nog een vraag gesteld, een aantal posts terug.
Over dat heilige graalverhaal.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_97883307
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:50 schreef erodome het volgende:

[..]

[..]

Saters (of Satyrs) bestaan al veel langer. het zijn halfdierlijke, stompneuzige bosdemonen met bokkepoten, hoorns en een staartje. Het zijn afsplitsingen van de Griekse herdersgod Pan (bij de Romeinen bekend als Faunus). Pan werd afgebeeld als een ruig wezen met bokkepoten en bokkehoorns. De Duivel (Satan) werd ook weer afgeleid van Pan, als tegenhanger van God. De oorsprong van Satan (als symbool) gaat dus veel verder terug in de tijd, dan het Christendom bestaat.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:15:44 #205
37769 erodome
Zweefteef
pi_97886243
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:01 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Saters (of Satyrs) bestaan al veel langer. het zijn halfdierlijke, stompneuzige bosdemonen met bokkepoten, hoorns en een staartje. Het zijn afsplitsingen van de Griekse herdersgod Pan (bij de Romeinen bekend als Faunus). Pan werd afgebeeld als een ruig wezen met bokkepoten en bokkehoorns. De Duivel (Satan) werd ook weer afgeleid van Pan, als tegenhanger van God. De oorsprong van Satan (als symbool) gaat dus veel verder terug in de tijd, dan het Christendom bestaat.
Nee, dat figuur, zoals je beschrijft is ontstaan met het christendom en is een zwartmaken van andere mythische figuren/godheden.
De gehoornde god in het omgekeerde pentagram is daar een klasse voorbeeld van, dat is echt niet zo oud en wordt niet breed gedragen behalve dan in christelijke gangen.

Het princiepe satan bestaat idd al iets langer, maar hangt wel degelijk vast aan de abrahamistische geloven, waarbij het komt uit het jodendom, waar op ten duur vanuit een meergoden systeem overgegaan is op een dualistische godheid en die is overgegaan in 2 verschillende entiteiten waar de ene voor al het goede staat en het andere voor al het slechte.
Pas op, zeer simpel uitgelegd zonder nuance's en diepgang.....

Sterker nog, de duivel/satan is lang niet altijd in die geschiedenis perse slecht geweest, er bestaat zelfs vermoedens dat wie goed en wie slecht was omgekeerd is geweest.

In ieder geval, hoe je het ook wend of keert, het omgekeerde pentagram associeren met zwarte magie en de duivel is puur christelijk en dan niet eens van oorsprong, maar pas later er aan de haren bijgetrokken in een hele rare tijd waar wat maffe luitjes nogal los gingen met de christelijke ideeen, de zwartste pagina uit de geschiedenis van het christendom zo'n beetje.

Zeker als we het hier over engeland hebben klopt dat beeld niet, tot ruim in 1100 was daar nog een actieve priesteressen orde van de oude orde en tot op de dag van vandaag worden daar feesten zoals beltane e.d. gevierd, vaak alleen nog maar feest e.d., zelfde als onze kerst bv, maar het is echt deel van de cultuur daar en niet in de christelijke zin.
pi_97886407
Dat dualisme niet bestond is gewoon niet waar, hoe graag je dat ook wilt afschuiven op de Abrahamitische godsdiensten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_97886614
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:57 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik had jou nog een vraag gesteld, een aantal posts terug.
Over dat heilige graalverhaal.
Misschien neemt Bankfurt soms wat zaken te gemakkelijk en zonder al te veel eigen kennis over van andere sites die hij leest. Dan is het voor hem een waarheid, maar kan hij inhoudelijke vragen over het onderwerp niet beantwoorden.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:29:36 #208
37769 erodome
Zweefteef
pi_97886798
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:19 schreef nokwanda het volgende:
Dat dualisme niet bestond is gewoon niet waar, hoe graag je dat ook wilt afschuiven op de Abrahamitische godsdiensten.
??????????

Waar zeg ik dat dualisme niet bestond?
Ik zeg juist dat het heeeeeeeeeeeeel veel bestond en bestaat en zelfs in het jodendom zo is geweest.

Het bestaat nu niet meer in die abrahamistische geloven, nu is het 2 entititeiten, die los van elkaar staan.
pi_97886888
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef erodome het volgende:

[..]

??????????

Waar zeg ik dat dualisme niet bestond?
Ik zeg juist dat het heeeeeeeeeeeeel veel bestond en bestaat en zelfs in het jodendom zo is geweest.

Het bestaat nu niet meer in die abrahamistische geloven, nu is het 2 entititeiten, die los van elkaar staan.
Dan heb ik je verkeerd begrepen. My bad :)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:32:52 #210
37769 erodome
Zweefteef
pi_97886951
Is ok, gebeurd mij gelukkig nooit(uche uche) ;)
pi_97889417
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef erodome het volgende:

Denkbeelden (emoties) van goed en kwaad; dat heeft de wereld gebroken.

Emotionele denkbeelden. Nagenoeg alle msm is emotionerend van aard, om mensen te sturen.

("If you're not with us, you're against us.")
  woensdag 8 juni 2011 @ 17:42:09 #212
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_97895001
quote:

[..]

???

[..]

Het hangt er helemaal van af over wat voor satanisme je spreekt. Autonoom satanisme van Anton Szandor Lavey komt uit 1966. Satanisme in de vorm van archetypes zou ouder dan onze zonnestelsels kunnen zijn ja.
pi_97902281
quote:

ISBN 90 274 6663 7

pagina 291
Uitstekend.
pi_97902326
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:36 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik denk nooit aan jou. Behalve wanneer ik dergelijke posts van je lees. Dan vind ik het telkens weer een verspilling van jouw intelligentie om te zien hoe je jezelf laat brainwashen. Zonde.
Wat is volgens jou dan de betekenis van het symbool op de rug van die man?
pi_97902693
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Het 7de zegel van solomon is geen slecht symbool Ali, het is een late interpertatie van het instituut kerk, beter gezegd, de katholieke kerk in een periode van waanzin.
Dit symbool kent ook in de bijbel zijn plek, als het 7de zegel van solomon in de vorm van het pentakel.

Jij wil dus beweren dat koning solomon(weet niet of ik dat goed schrijf) een duivels teken gebruikte?

Wat de satanskerk betrefd, zo oud is de satanskerk nog niet, die hebben die vrij moderne interpertatie idd gepikt, ze zijn tegenhangers van het christendom en hebben werkelijk niets met het oude geloof te maken.

Geen enkel symbool is 'slecht'. Mensen zijn slecht. Demonen zijn slecht. Satan is slecht. Een symbol is slechts een symbool, wat voor iets slechts kan staan. Solomon had geen symbolen, ik kom in ieder geval nergens het 'zegel van salomo tegen' in de bijbel, als het er staat gelieve de betreffende verzen te citeren. Buitenbijbelse bronnen over Salomo, zoals de occulte werken, vertrouw ik niet omdat ik ze meerdere malen op leugens en misinterpretaties heb betrapt.

Het oude geloof, het klinkt zo romantisch... wees je er echter wel bewust van dat daar allerlei rare dingen in gepraktiseerd werden, die je ronduit satanisch kan noemen.
pi_97902976
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:01 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Dat had ook te maken met Azazel, de zondenbok.

1 maal per jaar werd het heiligdom van de joden gereinigd. Er werden allerlei dieren geofferd waaronder een lam, een voorbode voor het Lam Gods, de messias die de zonden van de wereld weg zou nemen. Daarnaast was er een bok die een belangrijke rol speelde.

De zonden van het hele volk symbolisch op de bok geplaatst door de hogepriester. Die bok heette Azazel. Deze werd vervolgens in de woestijn geleid en vrijgelaten.

8 En Aäron zal de loten over die twee bokken werpen: een lot voor den HEERE, en een lot voor den weggaanden bok.
9 Dan zal Aäron den bok, op denwelken het lot voor den HEERE zal gekomen zijn, toebrengen, en zal hem ten zondoffer maken.
10 Maar de bok, op denwelken het lot zal gekomen zijn, om een weggaande bok te zijn, zal levend voor het aangezicht des HEEREN gesteld worden, om door hem verzoening te doen; opdat men hem als een weggaanden bok naar de woestijn uitlate.

20 Als hij nu zal geëindigd hebben van het heilige, en de tent der samenkomst, en het altaar te verzoenen, zo zal hij dien levenden bok toebrengen.
21 En Aäron zal beide zijn handen op het hoofd van den levenden bok leggen, en zal daarop al de ongerechtigheden der kinderen Israëls, en al hun overtredingen, naar al hun zonden, belijden; en hij zal die op het hoofd des boks leggen, en zal hem door de hand eens mans, die voorhanden is, naar de woestijn uitlaten.
22 Alzo zal die bok op zich al hun ongerechtigheden in een afgezonderd land wegdragen; en hij zal dien bok in de woestijn uitlaten.

Dit is de zondenbok. En symbool voor satan die uiteindelijk de straf van de zonden van de vergevenen zal krijgen, de dood.

Ook maakt Jezus een onderscheid tussen de 'schapen' en de 'bokken':

31 En wanneer de Zoon des mensen komen zal in Zijn heerlijkheid, en al de heilige engelen met Hem, dan zal Hij zitten op den troon Zijner heerlijkheid.
32 En voor Hem zullen al de volken vergaderd worden, en Hij zal ze van elkander scheiden, gelijk de herder de schapen van de bokken scheidt.
33 En Hij zal de schapen tot Zijn rechter hand zetten, maar de bokken tot Zijn linker hand.
34 Alsdan zal de Koning zeggen tot degenen, die tot Zijn rechter hand zijn: Komt, gij gezegenden Mijns Vaders! beërft dat Koninkrijk, hetwelk u bereid is van de grondlegging der wereld.

» meer
35 Want Ik ben hongerig geweest, en gij hebt Mij te eten gegeven; Ik ben dorstig geweest, en gij hebt Mij te drinken gegeven; Ik was een vreemdeling, en gij hebt Mij geherbergd.
36 Ik was naakt, en gij hebt Mij gekleed; Ik ben krank geweest, en gij hebt Mij bezocht; Ik was in de gevangenis, en gij zijt tot Mij gekomen.
37 Dan zullen de rechtvaardigen Hem antwoorden, zeggende: Heere! wanneer hebben wij U hongerig gezien, en gespijzigd, of dorstig, en te drinken gegeven?
38 En wanneer hebben wij U een vreemdeling gezien, en geherbergd, of naakt en gekleed?
39 En wanneer hebben wij U krank gezien, of in de gevangenis, en zijn tot U gekomen?
40 En de Koning zal antwoorden en tot hen zeggen: Voorwaar zeg Ik u: Voor zoveel gij dit een van deze Mijn minste broeders gedaan hebt, zo hebt gij dat Mij gedaan.
41 Dan zal Hij zeggen ook tot degenen, die ter linker hand zijn: Gaat weg van Mij, gij vervloekten, in het eeuwige vuur, hetwelk den duivel en zijn engelen bereid is.
42 Want Ik ben hongerig geweest, en gij hebt Mij niet te eten gegeven; Ik ben dorstig geweest, en gij hebt Mij niet te drinken gegeven;
43 Ik was een vreemdeling; en gij hebt Mij niet geherbergd; naakt, en gij hebt Mij niet gekleed; krank, en in de gevangenis, en gij hebt Mij niet bezocht.
44 Dan zullen ook dezen Hem antwoorden, zeggende: Heere, wanneer hebben wij U hongerig gezien, of dorstig, of een vreemdeling, of naakt, of krank, of in de gevangenis, en hebben U niet gediend?
45 Dan zal Hij hun antwoorden en zeggen: Voorwaar zeg Ik u: Voor zoveel gij dit een van deze minsten niet gedaan hebt, zo hebt gij het Mij ook niet gedaan.
46 En dezen zullen gaan in de eeuwige pijn; maar de rechtvaardigen in het eeuwige leven.

In satanisme wordt dit symbool van de bok met trots gebruikt.

There is a phrase in the New Testament, "The end of the world". It is just beginning to dawn upon many of us that what was really meant was that the sign Pisces, in which Christ, the Great World Savior, came, would end at a particular date, and we are right in that time now. We are not facing a judgment day in which the sheep and goats will be divided and some go to heaven and others go to hell. Many ridiculous interpretations have been put upon the symbolism of the Bible.
It has been thought that the sheep went to heaven and the goats went to hell. It is the other way round.
The goat in Capricorn is the initiate and from a certain esoteric angle the goats do go to heaven because they function in the spiritual kingdom which is heaven; the sheep remain on earth (which after all is the only hell one can possibly predicate) until they are no longer sheep, until they learn to have individual thought, become goats, climb the mountain and exchange the position of follower to that of independent seekers.

Alice Bailey lezing, The energies of aquarius. http://www.steliart.com/labor_11_the_energies_of_aquariu.htm

[ Bericht 3% gewijzigd door Ali_Kannibali op 08-06-2011 20:35:53 ]
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:41:14 #217
37769 erodome
Zweefteef
pi_97904169
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Geen enkel symbool is 'slecht'. Mensen zijn slecht. Demonen zijn slecht. Satan is slecht. Een symbol is slechts een symbool, wat voor iets slechts kan staan. Solomon had geen symbolen, ik kom in ieder geval nergens het 'zegel van salomo tegen' in de bijbel, als het er staat gelieve de betreffende verzen te citeren. Buitenbijbelse bronnen over Salomo, zoals de occulte werken, vertrouw ik niet omdat ik ze meerdere malen op leugens en misinterpretaties heb betrapt.

Het oude geloof, het klinkt zo romantisch... wees je er echter wel bewust van dat daar allerlei rare dingen in gepraktiseerd werden, die je ronduit satanisch kan noemen.
Het oude geloof is te breed om zo onder 1 noemer te plaatsen en er gebeurde in sommige stukken daarvan op sommige momenten idd erg vage dingen, die je niet satanistisch kan noemen, maar wel slecht naar onze moderne opvatting.

Maar je bent niet bekend met de 7 goddelijke zegels?
Ik weet niet zeker of die in de bijbel genoemd staan, kan me iets in die geest herrineren, maar kan ook ontzettend fout zitten, weet het niet...
Weet wel dat in andere werken het vrij veel wordt aangehaald en dat het ook wel klopt naast de bijbelse voorstelling van solomon.
pi_97909721
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Het oude geloof is te breed om zo onder 1 noemer te plaatsen en er gebeurde in sommige stukken daarvan op sommige momenten idd erg vage dingen, die je niet satanistisch kan noemen, maar wel slecht naar onze moderne opvatting.
Mwah, mensenoffers enzo, kannibalisme.

quote:
Maar je bent niet bekend met de 7 goddelijke zegels?
Nee.

quote:
Ik weet niet zeker of die in de bijbel genoemd staan, kan me iets in die geest herrineren, maar kan ook ontzettend fout zitten, weet het niet...
Weet wel dat in andere werken het vrij veel wordt aangehaald en dat het ook wel klopt naast de bijbelse voorstelling van solomon.
Het is esoterie en komt niet voor in de bijbel.
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:37:14 #219
37769 erodome
Zweefteef
pi_97928424
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Mwah, mensenoffers enzo, kannibalisme.
Lang niet overal en lang niet van alle tijden.
Het is te simpel zo, zo kan ik ook zeggen dat christenen aan zelfmutilatie doen omdat er een kleine groep is (geweest) die dat deed.

Daarnaast zijn er verschillende offers geweest, er zijn vrijwillige offers geweest, er zijn gedwongen offers geweest, waarbij bij het gedwongen deel het op sommige plekken en in sommige tijden om zwaardere misdadigers ging, gewoon de doodstraf dus, iets wat we nu nog op aarde kennen en vele hier terug willen.
En nogmaals, lang niet overal en lang niet altijd zijn er mensenoffers geweest en kanibalisme heb ik nog maar bar weinig van gehoort, hier in west europa deden ze daar niet aan.

quote:
Nee.
Dan kom je kennis tekort

quote:
Oh nee??????????
In het jodendom wel, wat de grondlegger is van het ot...in de islam ook, misschien dat ze het er in het christendom uit hebben gesloopt, maar het zit wel in de grondteksten.
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:53:29 #220
33189 RM-rf
1/998001
pi_97929007
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:

kun je me aangeven waar in de bijbel staat dat christenen het kruis moeten aanbidden waar hun heer aan gestorven is?

er zijn twee begippen die daarmee _nu_ verbonden worden, het eerste komt uit het Johannes-testament en de Paulinussiche brieven, dit woord is echter niet kruis zelf, maar een grieks begrip 'xylon' (ξύλον ) wat eigenlijk vooral een stuk hout, bv een boomstam of boomstronk betekent

40 maal is een ander begrip gebruikt, specifiek betreffende de kruisiging, de 'Stauros' (σταυρός http://en.wikipedia.org/wiki/Stauros) welke een houten paal aanduidt, een 'staander'..
pas na de vertaling naar het Latijn maakte hieruit een Kruis en zelfs oorspronkelijk was het geenszins gebruikelijk dat Kruis te gaan 'aanbidden' of het te zien als een 'heilig symbool...

Oorsponkelijk gebruiken wel veel christenen een teken voor christus naam, bestaan de uit een lange P en een x erdoorheen... dit teken is later vervangen door het 'kruis-symbool'...

je kunt je echter afvragen warom in vrijwel alle christelijke kerken nu een Latijns kruis als symbool gekozen is.. in de bijbel staat dat nergens als richtlijn beschreven, ook heeft Christus zelf het nooit als onderdeel van zijn leer gezsteld..
toch is het een 'gebruik' dat langzaam ingegroeit is in de kerk
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:42:31 #221
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_97930717
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:51 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Hoe kan satanisme al bestaan hebben, voordat de mens er was? Terwijl satanisme, net zoals elke religie, een hersenspinsel is van de mens.
pi_97934561
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:53 schreef RM-rf het volgende:

[..]

kun je me aangeven waar in de bijbel staat dat christenen het kruis moeten aanbidden waar hun heer aan gestorven is?

Nergens. Daarom doe ik het ook niet!
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:45:15 #223
33189 RM-rf
1/998001
pi_97937418
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nergens. Daarom doe ik het ook niet!
Maar denk je dan wel dat alle christenen die dat doen dat doen omdat de Satan het hen ingegeven heeft en ze 'dienaars' van Satan zijn als ze zo'n kruisbeeld bij zich dragen op de één of andere manier?

dan zou je bijna zeggen dat je het vast beter kunt vinden met atheisten dan je mede-christenen waarvan toch het merendeel wél die kruisjes gebruikt?

Of neem je gewoon aan dat veel symbolen-gebruik ook gewoon een aangewende 'gewoonte' is die verder weinig betekenis heeft anders dan wat de mensen die ze gebruiken of die zich ertegen afzetten er graag in _willen_ zien?
  donderdag 9 juni 2011 @ 18:04:28 #224
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_97946275
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wat is volgens jou dan de betekenis van het symbool op de rug van die man?
Ik zoek, itt jou, niet achter elk symbooltje hel en verdoemenis en ik ga er, itt tot jou, ook al niet van uit dat mensen die symbolen gebruiken dat ALTIJD met een diepere betekenis doen en al helemaal niet altijd een slechte betekenis. Sorry. Ik hou namelijk teveel van mijn leven om me om elk pentagrammetje druk te maken
  Moderator donderdag 9 juni 2011 @ 18:21:28 #225
249559 crew  Lavenderr
pi_97946908
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:04 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik zoek, itt jou, niet achter elk symbooltje hel en verdoemenis en ik ga er, itt tot jou, ook al niet van uit dat mensen die symbolen gebruiken dat ALTIJD met een diepere betekenis doen en al helemaal niet altijd een slechte betekenis. Sorry. Ik hou namelijk teveel van mijn leven om me om elk pentagrammetje druk te maken
Toch staat dat natuurlijk niet voor niets op zijn rug. Dat heeft een betekenis. Ik vermoed gewoon net zoals het kruis, als een eerbetoon aan God? Of Jezus?
pi_97952629
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:45 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Maar denk je dan wel dat alle christenen die dat doen dat doen omdat de Satan het hen ingegeven heeft en ze 'dienaars' van Satan zijn als ze zo'n kruisbeeld bij zich dragen op de één of andere manier?
Nu begin je ineens over iets anders: een kruisbeeld bij zich dragen. Net ging het over het kruis aanbidden.

Je beschrijft het nogal kort door de bocht natuurlijk. ' De Satan het het ingegeven heeft'. Meestal zullen dat de ouders zijn die het 'ingegeven' hebben, die het weer van de priester geleerd hebben, die het weer uit de catecheses heeft, die weer geschreven zijn door kardinalen, theologen, enzovoorts, die hun leer weer uit tradities gekregen hebben, die al honderden jaren gepraktiseerd worden, en ergens, toen dat voor het eerst begon, is men inderdaad verleid om af te wijken van de bijbelse leer, wat je als 'ingegeven door satan' zou kunnen noemen. Zijn nu die mensen slecht? Nee. Wel misleid.

quote:
dan zou je bijna zeggen dat je het vast beter kunt vinden met atheisten dan je mede-christenen waarvan toch het merendeel wél die kruisjes gebruikt?
Ik ken de statistieken niet. Het wel of niet dragen van een kruisje is voor mij geen criterium om goed met iemand op te kunnen schieten.

quote:
Of neem je gewoon aan dat veel symbolen-gebruik ook gewoon een aangewende 'gewoonte' is die verder weinig betekenis heeft anders dan wat de mensen die ze gebruiken of die zich ertegen afzetten er graag in _willen_ zien?
Dat dus ja.

Alleen het geniepige zit hem dus in het feit dat dat soort praktijken wel degelijk een objectieve waarde hebben, met gevolgen, onafhankelijk van wat de mensen er zelf in zien. Maar God is genadig en geduldig.
pi_97952856
Ali, ouwe menseneter,

Hoe zit het met de andere religies? Zijn dat ook misleidingen?
pi_97953117
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:41 schreef GoudIsEcht het volgende:
Ali, ouwe menseneter,

Hoe zit het met de andere religies? Zijn dat ook misleidingen?
6 Jezus zeide tot hem: Ik ben de Weg, en de Waarheid, en het Leven. Niemand komt tot den Vader, dan door Mij.

Dus niet door Mohammed, of Krishna, of Vishnu, of Zoroaster, aldus Jezus zelf.

Volgens Jezus zijn andere religies misleidingen.

Ik geloof in Jezus' woorden dus ik geloof van wel ja.

Hoe zou ik anders kunnen geloven? Waarom zou ik dan christen zijn.

[ Bericht 17% gewijzigd door Ali_Kannibali op 09-06-2011 20:52:43 ]
pi_97953379
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Toch staat dat natuurlijk niet voor niets op zijn rug. Dat heeft een betekenis. Ik vermoed gewoon net zoals het kruis, als een eerbetoon aan God? Of Jezus?
Of Venus?
pi_97953569
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:46 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

6 Jezus zeide tot hem: Ik ben de Weg, en de Waarheid, en het Leven. Niemand komt tot den Vader, dan door Mij.

Dus niet door Mohammed, of Krishna, of Vishnu, of Zoroaster, aldus Jezus zelf.

Volgens Jezus zijn andere religies misleidingen.

Ik geloof in Jezus' woorden dus ik geloof van wel ja.

Hoe zou ik anders kunnen geloven? Waarom zou ik dan christen zijn.
Tja... het blijft een beetje een wc-eend verhaal, maar je hebt gelijk, als gelovige moet je er maar op vertrouwen.

Evenzo voor al die andere religies die hetzelfde claimen.

Ik dacht: misschien zit er nog meer achter, maar dat kan ik wellicht beter aan een ander vragen.
pi_97953822
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:55 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Tja... het blijft een beetje een wc-eend verhaal, maar je hebt gelijk, als gelovige moet je er maar op vertrouwen.

Evenzo voor al die andere religies die hetzelfde claimen.

Ik dacht: misschien zit er nog meer achter, maar dat kan ik wellicht beter aan een ander vragen.
Tja, er zit natuurlijk meer achter. Ik heb zo mijn eigen geschiedenis met spiritualiteit en ervaringen en heb dingen getest en geprobeerd, en wijs geworden door ervaring. Ook op basis daarvan kan ik zeggen: Jezus is de weg, en niet al die andere religies.

Al heb ik ze natuurlijk niet allemaal getest. Een deel is dus wel degelijk geloof.

Punt is dat ik Jezus nog niet op een leugen heb kunnen betrappen maar de woorden die ik lees zich ook daadwerkelijk materialiseren. Dat is wel uniek en ik denk niet dat dat bij een andere religie hetzelfde zal zijn.

Maar een mens kan niet alles weten. Het blijft een stuk geloof. Als je wilt weten of andere religies dwaalwegen zijn, bid tot God en vraag het Hem, Hij zal je wellicht antwoorden.
pi_97954279
Maar Ali, over welke Jezus heb je het nou eigenlijk? De hele fokking bijbel is een samenraapsel van verhalen die in een veranderend politiek klimaat goed uitkwamen. Er is geen bewijs van de Jezus zoals die door de sinds de concilieen van Nicae en Constantinopel, ruim 3 eeuwen na christus. En alle anderen die iets anders beweerden dan zij, hoezeer aannemelijker ook, werden de mond gesnoerd. Die Jezus bestaat niet. Dat is de roomse Jezus.
Dat je gelooft en met jouw intelligentie en moed alles inzet op dat houvast van een rotsvast geloof in God... okay. Mooi zo zelfs! Maar doe het dan goed.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_97956745
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:09 schreef nokwanda het volgende:
Maar Ali, over welke Jezus heb je het nou eigenlijk? De hele fokking bijbel is een samenraapsel van verhalen die in een veranderend politiek klimaat goed uitkwamen. Er is geen bewijs van de Jezus zoals die door de sinds de concilieen van Nicae en Constantinopel, ruim 3 eeuwen na christus. En alle anderen die iets anders beweerden dan zij, hoezeer aannemelijker ook, werden de mond gesnoerd. Die Jezus bestaat niet. Dat is de roomse Jezus.
Dat je gelooft en met jouw intelligentie en moed alles inzet op dat houvast van een rotsvast geloof in God... okay. Mooi zo zelfs! Maar doe het dan goed.
Ik vind deze post meer een samenraapsel van zinnen die niet op elkaar volgen en ook niets zeggen eigenlijk...

Ik heb het over de herrezen Jezus. Meer zal ik er niet aan toevoegen.
pi_97956819
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik vind deze post meer een samenraapsel van zinnen die niet op elkaar volgen en ook niets zeggen eigenlijk...

Ik heb het over de herrezen Jezus. Meer zal ik er niet aan toevoegen.
Omdat je tegengesproken wordt met iets dat wel hout snijdt? Ja... zo kan ik het ook. Kom op Ali... maakt het je boos?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_97957010
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:52 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Omdat je tegengesproken wordt met iets dat wel hout snijdt? Ja... zo kan ik het ook. Kom op Ali... maakt het je boos?
Nee, het maakt me aan het lachen!

Ik kan niets met zo'n post. Ik moet er om lachen. Vind het jammer dat je zo erg geindoctrineerd bent om alles wat je hoort aan kritiek klakkeloos te herhalen. Als je de bijbel werkelijk bestudeert zie je dat het geen 'samenraapsel van verhalen' is, maar er oneindige diepgang en samenhang is. Helaas zul je die diepgang, de schoonheid die er in zit, de mysteries, de oneindige wijsheid, met je huidige houding niett ontdekken of bevatten. Jammer.
  Moderator donderdag 9 juni 2011 @ 22:04:53 #236
249559 crew  Lavenderr
pi_97957650
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Of Venus?
Nee, ik ben serieus. Denk echt dat die beeltenis op de rug van die geestelijke een soort liturgische betekenis heeft die met God, Jezus of de Heilige Drieëenheid te maken heeft.
pi_97957761
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee, het maakt me aan het lachen!

Ik kan niets met zo'n post. Ik moet er om lachen. Vind het jammer dat je zo erg geindoctrineerd bent om alles wat je hoort aan kritiek klakkeloos te herhalen. Als je de bijbel werkelijk bestudeert zie je dat het geen 'samenraapsel van verhalen' is, maar er oneindige diepgang en samenhang is. Helaas zul je die diepgang, de schoonheid die er in zit, de mysteries, de oneindige wijsheid, met je huidige houding niett ontdekken of bevatten. Jammer.
Dat vind ik dus precies zo van jou. Doodzonde.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_97958042
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, ik ben serieus. Denk echt dat die beeltenis op de rug van die geestelijke een soort liturgische betekenis heeft die met God, Jezus of de Heilige Drieëenheid te maken heeft.
Men zegt weleens dat het pentagram voor de vijf wonden van Christus wordt gebruikt.

Dan is het natuurlijk nog steeds bizar dat het om een omgedraaid pentagram gaat en dat doorgaans geassocieerd wordt met Satanisme.

Ook is de zon eromheen niet onbelangrijk.

In katholieke kerken zie je het pentagram vaak bij nissen van Maria. Omdat het een symbool is voor Venus, de moedergodin, en Maria is de moedergodin in katholicisme.

Hoe meer pijen en rijkdom echter, hoe verder men van het evangelie af is over het algemeen, en hoe groter de corruptie in de kerk... ik ben bang dat dat in dit geval niet anders is. De man zou een Jezuiet zijn. Dan weet je het wel.
pi_97958214
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat vind ik dus precies zo van jou. Doodzonde.
Maar wat dan precies, mijn beste.
pi_97959693
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Maar wat dan precies, mijn beste.
Dat volgens het boekje leven zonder kritiek. De mensen die de bijbel in deze vorm hebben samengesteld hadden andere belangen dan zuiver die van de filosofie van de religie of het beeld van Jezus. Ik ontken Jezus niet en ik ontken God niet, maar ik ontken de "waarheid" van de bijbel zoals die aan ons gepresenteerd is. Wat niet wil zeggen dat er geen diepere inzichten aan de bijbel te onttrekken zijn. In het oude testament tref ik er genoeg. Maar tegen heilig geloof in de samenstelling van het nieuwe testament heb ik grote bezwaren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator donderdag 9 juni 2011 @ 23:12:21 #241
249559 crew  Lavenderr
pi_97961866
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Men zegt weleens dat het pentagram voor de vijf wonden van Christus wordt gebruikt.

Dan is het natuurlijk nog steeds bizar dat het om een omgedraaid pentagram gaat en dat doorgaans geassocieerd wordt met Satanisme.

Ook is de zon eromheen niet onbelangrijk.

In katholieke kerken zie je het pentagram vaak bij nissen van Maria. Omdat het een symbool is voor Venus, de moedergodin, en Maria is de moedergodin in katholicisme.

Hoe meer pijen en rijkdom echter, hoe verder men van het evangelie af is over het algemeen, en hoe groter de corruptie in de kerk... ik ben bang dat dat in dit geval niet anders is. De man zou een Jezuiet zijn. Dan weet je het wel.
Een Jezuïet in de Anglicaanse Kerk? Dat is wel bijzonder toch?
pi_97977326
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een Jezuïet in de Anglicaanse Kerk? Dat is wel bijzonder toch?
Ze zitten overal. Ook in andere protestantse kerken. Net als vrijmetselaars. Wolven in schaapskleren enzo...

Ik heb het overigens niet nagecheckt voor deze man. Maar onwaarschijnlijk is het niet. De hele anglicaanse kerk is geinfiltreerd en weer aangesloten bij Rome.

[ Bericht 15% gewijzigd door Ali_Kannibali op 10-06-2011 12:54:44 ]
pi_97977533
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat volgens het boekje leven zonder kritiek. De mensen die de bijbel in deze vorm hebben samengesteld hadden andere belangen dan zuiver die van de filosofie van de religie of het beeld van Jezus. Ik ontken Jezus niet en ik ontken God niet, maar ik ontken de "waarheid" van de bijbel zoals die aan ons gepresenteerd is. Wat niet wil zeggen dat er geen diepere inzichten aan de bijbel te onttrekken zijn. In het oude testament tref ik er genoeg. Maar tegen heilig geloof in de samenstelling van het nieuwe testament heb ik grote bezwaren.
De kritiek is niet altijd afwezig geweest. Ik heb die bijbel vaak genoeg aan de kant gezet, of gesmeten bijna.

Maar later kwam ik er toch achter dat het wel degelijk klopt wat er in staat. Dat het boven menselijk verstand gaat, onbegrijpelijk is voor een door God onverlichte geest.

Ik leef overigens niet alleen 'volgens het boekje'. Geloof is een relatie. Geen afvinklijst van dingen die je moet doen.
pi_97978134
hahahahahahahahahahaha
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:56:57 #245
37769 erodome
Zweefteef
pi_97979977
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ze zitten overal. Ook in andere protestantse kerken. Net als vrijmetselaars. Wolven in schaapskleren enzo...

Ik heb het overigens niet nagecheckt voor deze man. Maar onwaarschijnlijk is het niet. De hele anglicaanse kerk is geinfiltreerd en weer aangesloten bij Rome.

Hoe ga jij om met het feit dat de bijbel is samengesteld volgens de leer van de katholieke kerk, van rome?

Alhoewel er vele afscheidingen zijn van die oorsprong is dat toch wel waar het vandaan komt en zijn de bijbel en de katholieke kerk vrij onlosmakelijk verbonden.
Hoe zie jij dat?
pi_98128452
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:42 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Hoe kan satanisme al bestaan hebben, voordat de mens er was? Terwijl satanisme, net zoals elke religie, een hersenspinsel is van de mens.
Satanisme is geen religie en zeker geen hersenspinsel; Satanisme is een technologische toepassing; net als electriciteit en de verbrandingsmotor.
pi_98129179
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:29 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Satanisme is geen religie en zeker geen hersenspinsel; Satanisme is een technologische toepassing; net als electriciteit en de verbrandingsmotor.
Satanische wezens (Jinn - genies - geesten) bestaan toch wel degelijk?
pi_98130634
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Maar later kwam ik er toch achter dat het wel degelijk klopt wat er in staat. Dat het boven menselijk verstand gaat, onbegrijpelijk is voor een door God onverlichte geest.
Dat is wel een heel gemakkelijk argument. Net zoals bijv. mensen niet uit willen leggen naar wat voor soort muziek je luistert omdat het toch té extravagant voor de gemiddelde smaak zou zijn.

quote:
Ik leef overigens niet alleen 'volgens het boekje'. Geloof is een relatie. Geen afvinklijst van dingen die je moet doen.
Ergens heb je wel gelijk, maar ook dit is wel weer erg makkelijk gesteld. Ik lees het nl. als 'Ik geloof wel en hou me er wel aan, alleen als het mij beter uitkomt dan doe ik even wat anders'.
pi_98141327
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Satanische wezens (Jinn - genies - geesten) bestaan toch wel degelijk?
Ja, die kunnen ook meedoen bij Satanisme, maar dat hoeft niet altijd;
meestal wel.
pi_98142028
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:44 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, die kunnen ook meedoen bij Satanisme, maar dat hoeft niet altijd;
meestal wel.
Ik had de vraag niet scherp gesteld.

Satanisme is wellicht een technologie, maar die technologie dient een doel.

Welk doel?
pi_98142143
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 00:00 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Ik had de vraag niet scherp gesteld.

Satanisme is wellicht een technologie, maar die technologie dient een doel.

Welk doel?
Macht, materialisme, ego, trots, eigengereidheid
pi_98143019
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 00:03 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Leg eens uit? :)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2011 00:32:14 ]
pi_98143069
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 00:03 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Is dat hét doel van Satanisme?
  Moderator dinsdag 14 juni 2011 @ 08:49:14 #254
249559 crew  Lavenderr
pi_98146895
Gisteren was er de jaarlijkse ceremonie rond de Orde van de Kousenband in Windsor Castle, daar was William ook aanwezig. Helemaal volgens de stijl van de Ridders van de kousenband gekleed .
Hij is in 2008 benoemd tot ridder.
Charles en Camilla zijn daar getrouwd, de ouders van Kate Middleton hebben op Windsor voor het eerst koningin Elizabeth ontmoet.

Windsor Castle is een historische en belangrijke plek voor de Royals.

Volgens mij is Beatrix ook ridder in de Orde van de Kousenband.
pi_98182252
Camilla is een man.
  Moderator dinsdag 14 juni 2011 @ 23:12:00 #256
249559 crew  Lavenderr
pi_98182535
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:07 schreef Bankfurt het volgende:
Camilla is een man.
Een mán??
:o
pi_99381458
Toch is er iets niet helemaal snor met die lui uit je clipjes Bankfurt.

Ik weet niet wat het is....
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:33:13 #259
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_99382202
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:51 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Of mis ik belangrijke voorkennis?

[ Bericht 7% gewijzigd door Hans_van_Baalen op 12-07-2011 20:40:18 ]
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:35:57 #260
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_99382348
quote:

ISBN 90 274 6663 7

pagina 291
De betekenis van iets, is wat de mensen eraan geven.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:49:22 #261
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_99383063
quote:
Wat doen ze verkeerd?
pi_99383648
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:49 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Wat doen ze verkeerd?
Ze doen voor zichzelf niks verkeerd, maar des te meer voor ons.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:01:20 #263
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_99383719
En waarin verschilt dat van bijvoorbeeld bedrijven, banken en in (sommige) gevallen zelfs onze regering?
pi_99383976
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:01 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
En waarin verschilt dat van bijvoorbeeld bedrijven, banken en in (sommige) gevallen zelfs onze regering?
? met "ons" bedoel ik de gewone man.

banken, bedrijven en regeringen werken allemaal samen met de Windsors en de Rothschilds.
pi_99384151
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:33 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Of mis ik belangrijke voorkennis?
Alweer een oude post , ... over satansime... zie ik.

Ja, je zou er goed aan doen je iets te verdiepen in theologie en de creatie van het kwaad.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:12:51 #266
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_99384402
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:06 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

? met "ons" bedoel ik de gewone man.

banken, bedrijven en regeringen werken allemaal samen met de Windsors en de Rothschilds.
Daarin kan ik het op bepaalde punten mee eens zijn. Ik zie alleen niet de rol van satanisme hierin.

Ze kunnen welke levensvisie dan ook kiezen, aangezien iedereen die toch interpreteert op zijn eigen wijze.
pi_99395238
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Daarin kan ik het op bepaalde punten mee eens zijn. Ik zie alleen niet de rol van satanisme hierin.

Ze kunnen welke levensvisie dan ook kiezen, aangezien iedereen die toch interpreteert op zijn eigen wijze.
Alleen een heel kleine groep mensen op deze wereld die er moeite voor hebben gedaan om het te onderzoeken weet precies wat hun levensvisie is en welke agenda erbij hoort. Satanisme is hierbij een richtlijn voor de Windsors en Rothschilds. Het is geen spelletje of modegril; het is een essentieel onderdeel van hun machtsuitoefening met behulp van geheime technologie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bankfurt op 13-07-2011 00:31:56 ]
pi_99395340
Wat is satanisme?
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:28:22 #269
37769 erodome
Zweefteef
pi_99405365
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 00:18 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Alleen een heel kleine groep mensen op deze wereld die er moeite voor hebben gedaan om het te onderzoeken weet precies wat hun levensvisie is en welke agenda erbij hoort. Satanisme is hierbij een richtlijn voor de Windsors en Rothschilds. Het is geen spelletje of modegril; het is een essentieel onderdeel van hun machtsuitoefening met behulp van geheime technologie.
Zover ik de roddels hieromheen weet is het geen satanisme, maar meer een magie achtig geheel met oudere goden.
Wel zelfzuchtig gebruikt, maar geen satanisme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')