Met Mo?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:08 schreef bull-sjitt het volgende:
gelul dan had ze 'm met de 0 moeten ruilen
Nope!quote:
En wie had dit toen al meteen door?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Toch slaat het nergens op. Monique raadt 3 geheimen en heeft niks. Als ik dat week 1 had geweten (dat het geheimengedoe niks voorstelt voor je geld) dan had ik er toch heel anders naar gekeken, erger nog, het hele geheimen gedoe is achteraf totaal onnodig geweest.
Tuurlijk wel, die heeft tijdens een SL haar 24 uur aangevraagd en stapt vanavond opquote:Op donderdag 28 april 2011 21:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En ze mag ook al niet naar huihuihuissssss
Speciaal voor Moquote:
Is het gek?quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die heeft tijdens een SL haar 24 uur aangevraagd en stapt vanavond op
Nee hoor, dat valse wicht blijft gewoon zitten waar ze zitquote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die heeft tijdens een SL haar 24 uur aangevraagd en stapt vanavond op
de waarheid is hardquote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Wat schilderen ze Mo weer eens slecht af he?
Chic..quote:Op donderdag 28 april 2011 21:07 schreef Maver24 het volgende:
Haha lekker voor je MO tyfessnol. Zo dat moest er ff uit
ze zei dat ze dat deed om het geld in het huis te houden en omdat ze zelf genomineerd was dus had ze met de 0 moeten ruilenquote:
Ze speelt de hoofdrol in haar eigen Groundhog Day.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef Niki.P het volgende:
Mo gaat zo boos zijn en huilen en weer naar huis willen net zoals elk weekend voor de nominaties en dan maandag een beetje gaan terug kruipen enzo...
Die heeft alles snel door.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef Urb het volgende:
[..]
En wie had dit toen al meteen door?
Baas Gerard.![]()
![]()
WTF?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Arme Meneertje 72, en nog mailtjes sturen naar net 5 dat de KvdW te weinig open was voor het drukken op de geheimen.
Ik vind het vooral slimquote:Op donderdag 28 april 2011 21:12 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het eerder al gepost dat dit zou gebeuren, Djoon ruilt met Flip, afgesproken werk dus.
Ze zei nog ik PARKEER mijn geld bij Flip ik ben genomineerdquote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef Laysa het volgende:
Wat stom!!!. lief voor Flip...om te kotsen![]()
Tis gotver een spel geen liefdadigheidsgebeuren
secret fluister storyquote:Op donderdag 28 april 2011 21:12 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het eerder al gepost dat dit zou gebeuren, Djoon ruilt met Flip, afgesproken werk dus.
Gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:12 schreef Toverheks het volgende:
zit echt met me vlaggetje mag ik Beppie al uitzwaaien![]()
![]()
Als ze straks naar huis zou moeten, zou het geld uit het spel verdwenen zijn. Nu blijft het erin. En de komende twee weken zal het nog vaak genoeg rouleren.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef Laysa het volgende:
je hebt een bloedjehekel zeker aan haar, dat zal het zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 21:12 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb het niet snel bij mensen, maar Mo wil ik gewoon heel graag pijn doen...
Waarom reageer ik ineens zo sterk op haar?
Uh ja dat denk ik ook wel, maar wat had Jo dan moeten doen qua ruilen. Dan had ze haar eigen glazen op het laatste moment ingegooid. Dat had haar stemmen gekostquote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef Laysa het volgende:
Alsof er anders geen geld te verdienen zou kunnen zijn...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze straks naar huis zou moeten, zou het geld uit het spel verdwenen zijn. Nu blijft het erin. En de komende twee weken zal het nog vaak genoeg rouleren.
Ik heb hetzelfde gewoon omdat ze BEWUST zo vals is.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:12 schreef flugeltje het volgende:
We blijven natuurlijk wijven.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef bull-sjitt het volgende:
ze zei dat ze dat deed om het geld in het huis te houden en omdat ze zelf genomineerd was dus had ze met de 0 moeten ruilen
Omdat je ziet hoe ze werkelijk is en de andere bewoners dat niet zien en haar blijven steunen. Daarom.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:12 schreef flugeltje het volgende:
Maar dat is ook gewoon deze week pas echt ontstaan... Ik was d'r al wel wat langer zat met d'r drama, maar die bijna fysiek allergische reactie op haar is van de laatste dagen. Ze valt door de mand en je ziet haar steeds meer naar boven komen, naar naar mens...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt een bloedjehekel zeker aan haar, dat zal het zijn
ik heb hetzelfde. daar is lau superlief bijquote:Op donderdag 28 april 2011 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar dat is ook gewoon deze week pas echt ontstaan... Ik was d'r al wel wat langer zat met d'r drama, maar die bijna fysiek allergische reactie op haar is van de laatste dagen. Ze valt door de mand en je ziet haar steeds meer naar boven komen, naar naar mens...
Doe nou niet alsof je gelooft dat ze niet weet dat ze blijft, alleen maar omdat het toevallig goed uitkomt.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze straks naar huis zou moeten, zou het geld uit het spel verdwenen zijn. Nu blijft het erin. En de komende twee weken zal het nog vaak genoeg rouleren.
Nee dat heet scriptquote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef Razor21 het volgende:
Ze hebben Jo expres laten winnen met dat spel. Doordat ze spiekte.
De redactie heeft toen van te voren gezegd dat ze haar kluis met die van Philip moet ruilen.
Iedereen vind dit nu heel lief en schattig van Jo dus dit levert meer stemmen op.
Zum Kotsen!
Gewoon keihard voor de grootdte kluis moeten gaan...Alsof jo echt heel geliefd is daarquote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh ja dat denk ik ook wel, maar wat had Jo dan moeten doen qua ruilen. Dan had ze haar eigen glazen op het laatste moment ingegooid. Dat had haar stemmen gekost
heb haar nooit wat gevonden ben weer ff naar boven verslagquote:Op donderdag 28 april 2011 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar dat is ook gewoon deze week pas echt ontstaan... Ik was d'r al wel wat langer zat met d'r drama, maar die bijna fysiek allergische reactie op haar is van de laatste dagen. Ze valt door de mand en je ziet haar steeds meer naar boven komen, naar naar mens...
Echt? Ze wisten wat er ging gebeuren, maar ach....waar maak ik me druk om.quote:
Omdat ik zie, dat ze zichzelf is, en de andere grote komedianten zijn, vooral de achterbakse Karim.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:14 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Omdat je ziet hoe ze werkelijk is en de andere bewoners dat niet zien en haar blijven steunen. Daarom.
Ze komt zichzelf nog wel tegen en dat zal niet vreugdevol zijn.
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat ik zie, dat ze zichzelf is, en de andere grote komedianten zijn, vooral de achterbakse Karim.
Ze hebben voor de laatste keer gewisseld. Ze blijven nu spelen met de kluizen die ze nu hebben. Als ik het goed begrepen heb.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan heb je dus juist zelfbeheersing. Ik wil al wéken een stoeptegel tegen d'r smoel flikkeren.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is het spel en de poen, maar iets anders had ze niet kunnen doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gewoon keihard voor de grootdte kluis moeten gaan...Alsof jo echt heel geliefd is daar![]()
Dit is zo ongelofelijk ongeloofwaardig...Tis dat Mo dr zuurtegraad maar blijft stijgen...dat maakt het enigzins nog een heel klein beetje goed
O, dan ben ik nog bescheidenquote:
ze was al in beeldquote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik hoop dat Diana strax in beeld komt
Twee van die geheimen zijn haar aangereikt door anderen, dus dat 'raden' valt wel mee.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is het gek?
Programma is geheimen raden, en Mo had er 3 geraden.
Om dan op zo'n belachelijke manier je geld kwijt te raken.
Raad dat Karim gaat, en het geld terug in de zakken van SS
Duuu Teringquote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
Wat heeft Jo aan SST bijgedragen...
Zoenen, mensen complimenteren Jo, schelden op Flip, gekke dingen... dat was het filmpje
ja PBquote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef Reksie1981 het volgende:
Zijn er meer mensen die de mama van Jo geil vinden ?
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan heb je dus juist zelfbeheersing. Ik wil al wéken een stoeptegel tegen d'r smoel flikkeren.
Bepoal jij dat?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef Day het volgende:
[..]
Twee van die geheimen zijn haar aangereikt door anderen, dus dat 'raden' valt wel mee.
En ik gun het haar gewoon niet, klaar!
En als je er tegen schopt beweegt het ook nogquote:
Jawelquote:Op donderdag 28 april 2011 21:18 schreef Berenjenafok het volgende:
Mo heeft natuurlijk niet echt genomineerd toch?
Je kreeg wel wat je wou (Diana in beeld)quote:Op donderdag 28 april 2011 21:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Dennis zat vooraan!
(of een andere ijzerboer)
Ja, lekker ding is dat toch!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Je kreeg wel wat je wou (Diana in beeld)
Opa van drie huizen verderop maar die is 96.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef Reksie1981 het volgende:
Zijn er meer mensen die de mama van Jo geil vinden ?
Iets zegt me dat je gelijk hebtquote:
Dan zou het een echo zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Gaan we jo eindelijk voor de verbouwing zien?
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:22 schreef Razor21 het volgende:
Jammer dat ze niet van die trap was gevallen Monique.
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef akveor het volgende:
Het zijn iig nog foto's van voor de borstvergroting... :0
siliconen bedoel je? ja ze was wel erg plat als kind, ik begrijp d'r wel...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef Coos het volgende:
Valt mee dat Jo op haar 4e nog geen tieten had.
Maah auk nog gein eeds hauf!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef Coos het volgende:
Valt mee dat Jo op haar 4e nog geen tieten had.
Ik denk dichtstbijquote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Weet niet tellen ze alleen goed of het dichtstbij?
Fluugs!!quote:
Ja maar het is toch zoquote:Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef Day het volgende:
[..]
Fluugs!!![]()
(ik wou het zelf niet zeggen)
Dat denk ik ook, en gelijk heeft hij.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef shomila het volgende:
Ik denk dat Gerard vind dat hij dat niet kan maken tegenover zijn zus helemaal naar Portugal en dan weggeven.
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef meneertje1972 het volgende:
OPROEP
Mensen nog niet stemmen maar wacht... Straks na de laatste tussenstand allemaal 25 x of meer sms-en voor GERARD om de joanna breezersletjes met een contra attack te verrassen. Sssttttttt....!
Zag je zijn gezicht dan?quote:
Ik heb nog nooit moeten lachen om dit programma. Ja van ergernis maar dat is ook lekkerquote:
ze heeft ook 2 ogen... en haar en een mond en een neus...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
Ze heeft wat weg van Karim? Bart is ook blind
Yep, hij zat achter haar.quote:
Maar Joanna had de grappigste, die heeft volgens dat filmpje alleen maar blij door dat huis gehuppeltquote:Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
Gerard heeft de leukste compilatie
...zegt genoeg!
Daarom!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:29 schreef Soury het volgende:
Ik heb nog nooit moeten lachen om dit programma. Ja van ergernis maar dat is ook lekker
GILF!quote:
Eensquote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
Leuke vrouw, die moeder van Karim!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |