Met Mo?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:08 schreef bull-sjitt het volgende:
gelul dan had ze 'm met de 0 moeten ruilen
Nope!quote:
En wie had dit toen al meteen door?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Toch slaat het nergens op. Monique raadt 3 geheimen en heeft niks. Als ik dat week 1 had geweten (dat het geheimengedoe niks voorstelt voor je geld) dan had ik er toch heel anders naar gekeken, erger nog, het hele geheimen gedoe is achteraf totaal onnodig geweest.
Tuurlijk wel, die heeft tijdens een SL haar 24 uur aangevraagd en stapt vanavond opquote:Op donderdag 28 april 2011 21:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En ze mag ook al niet naar huihuihuissssss
Speciaal voor Moquote:
Is het gek?quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die heeft tijdens een SL haar 24 uur aangevraagd en stapt vanavond op
Nee hoor, dat valse wicht blijft gewoon zitten waar ze zitquote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die heeft tijdens een SL haar 24 uur aangevraagd en stapt vanavond op
de waarheid is hardquote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Wat schilderen ze Mo weer eens slecht af he?
Chic..quote:Op donderdag 28 april 2011 21:07 schreef Maver24 het volgende:
Haha lekker voor je MO tyfessnol. Zo dat moest er ff uit
ze zei dat ze dat deed om het geld in het huis te houden en omdat ze zelf genomineerd was dus had ze met de 0 moeten ruilenquote:
Ze speelt de hoofdrol in haar eigen Groundhog Day.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef Niki.P het volgende:
Mo gaat zo boos zijn en huilen en weer naar huis willen net zoals elk weekend voor de nominaties en dan maandag een beetje gaan terug kruipen enzo...
Die heeft alles snel door.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef Urb het volgende:
[..]
En wie had dit toen al meteen door?
Baas Gerard.![]()
![]()
WTF?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Arme Meneertje 72, en nog mailtjes sturen naar net 5 dat de KvdW te weinig open was voor het drukken op de geheimen.
Ik vind het vooral slimquote:Op donderdag 28 april 2011 21:12 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het eerder al gepost dat dit zou gebeuren, Djoon ruilt met Flip, afgesproken werk dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |