En niemand die je troostquote:
Reep chocolaquote:
Check.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:45 schreef Reksie1981 het volgende:
#5 moet #4 zijn, wist niet dat ie dat ook al zelf deed
Oh ik dacht dat het slechts een quote van Harry Potter was.:')quote:Op donderdag 28 april 2011 20:44 schreef Reksie1981 het volgende:
contradictio in terminis (Latijn voor "tegenspraak in termen")
en maar zwaaien met je stokjequote:Op donderdag 28 april 2011 20:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het slechts een quote van Harry Potter was.:')
ja of een belteam ook voor karimpi-piquote:Op donderdag 28 april 2011 20:46 schreef ikke79 het volgende:
kom op fenneke gooi er nog eens 1000 euri tegenaan voor geer en karim
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het slechts een quote van Harry Potter was.:')
Ja die is gekquote:Op donderdag 28 april 2011 20:46 schreef ikke79 het volgende:
kom op fenneke gooi er nog eens 1000 euri tegenaan voor geer en karim
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:47 schreef Reksie1981 het volgende:
Misschien kan Sharron in de Bizon reclame gaan spelen na SST
Met de tussenstanden als hoogtepunt.quote:
ja ik ook denk ik . ook als karimpje eruit gaatquote:Op donderdag 28 april 2011 20:47 schreef farscapevr8 het volgende:
wat gaan we vanaf morgen doen als gerard eruit is? ik haak dan af in ieder geval
Ik kijk dan nog voor Karim.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:47 schreef farscapevr8 het volgende:
wat gaan we vanaf morgen doen als gerard eruit is? ik haak dan af in ieder geval
Wie zijn WEquote:Op donderdag 28 april 2011 20:47 schreef farscapevr8 het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja ik ook denk ik . ook als karimpje eruit gaat
jah, ik had net ook al zoiets met die bizon reclame... hier werd er al een opmerking over gemaakt voordat ie bij mij in beeld wasquote:
Hoog...diep...maakt het uit.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Met de tussenstanden als hoogtepunt.
Dat is falendquote:
Jamaar Karim zonder Gerard...quote:
Ja vraag me af waarom ze het uit hebben gestelt...quote:Op donderdag 28 april 2011 20:49 schreef iBenny het volgende:
Maareh... die 3 personen in het huis zouden ze toch al vorige week doen?
gaat weer lekker bij je ?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:49 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
jah, ik had net ook al zoiets met die bizon reclame... hier werd er al een opmerking over gemaakt voordat ie bij mij in beeld was
De enige echte Bison Kid.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoog...diep...maakt het uit.
Als Jo maar blijft, en dat doet ze
Dan ligt Gerard er al 50% uitquote:
te volle uitzending denk ikquote:Op donderdag 28 april 2011 20:50 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja vraag me af waarom ze het uit hebben gestelt...
Laat me raden rtl5 ipv net5quote:
bruggetje tot volgende item waarin MO toch genomineerd is !quote:
Je bent gehersenspoelt, uitgerekend jij zou beter moeten weten!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:51 schreef Albertino80 het volgende:
Ik ben fan van Jo. Ik kan er niks aan doen.
nee rtl7 (wat mannen willen) VIquote:Op donderdag 28 april 2011 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat me raden rtl5 ipv net5Stom hoor
en waar staat het stukje op joetjoep?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:52 schreef Niki.P het volgende:
Weten we nu al in welke bollywood film Karim heeft gespeeld?
No shit sherlock.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
Als K of G weggaat, dan staan Flip&Jo keisterk!
Neequote:Op donderdag 28 april 2011 20:52 schreef Niki.P het volgende:
Secret Story ;0quote:Op donderdag 28 april 2011 20:52 schreef Niki.P het volgende:
Maar de konijnenscénes blijven uit.quote:
Tenzij ze in de finale tegenover elkaar staanquote:Op donderdag 28 april 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
Als Jo weggaat staan Karim, Gerard en Sharon weer zo sterk.... Vanavond wordt volgens mij het verloop tot de finale bepaald...quote:Op donderdag 28 april 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
Ik snap waarom ze er in zit. Castingtechnisch is ze heerlijk om tv mee te maken. Het komt er alleen veel te laat uit. Dat gezeik van haar zorgt wel voor televisie.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Je bent gehersenspoelt, uitgerekend jij zou beter moeten weten!
Heb ik wat gemist ofzoquote:
Fucking toch een zeekoe!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik hoef er echt niet bij te zijn als Sharon klaar komt
Ze delen toch de poet, is allang afgesproken.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:52 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Tenzij ze in de finale tegenover elkaar staan
Damnquote:Op donderdag 28 april 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
Yup. denk het ookquote:Op donderdag 28 april 2011 20:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als Jo weggaat staan Karim, Gerard en Sharon weer zo sterk.... Vanavond wordt volgens mij het verloop tot de finale bepaald...
Jup... Al staat Sharon al super sterk ze is bij iedereen (op Flip na) nummer 2quote:Op donderdag 28 april 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
Het verloop van de finale was al bepaald bij de start van de show poes.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als Jo weggaat staan Karim, Gerard en Sharon weer zo sterk.... Vanavond wordt volgens mij het verloop tot de finale bepaald...
egt niet! Johan Vlemmix stond er niet tussenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef muzas het volgende:
Dit was echt een ter-land-terzee-en-in-de-lucht filmpje![]()
![]()
Maar vergeet toch stiekum de tieten-fabriek annex klere-winkel niet he.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:53 schreef Albertino80 het volgende:
[..]
Ik snap waarom ze er in zit. Castingtechnisch is ze heerlijk om tv mee te maken. Het komt er alleen veel te laat uit. Dat gezeik van haar zorgt wel voor televisie.
Goed geschminckt inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Joekel van een puist op renate haar kin..
Heb je wat om op te mikkenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar vergeet toch stiekum de tieten-fabriek annex klere-winkel niet he.![]()
SST_Joanna SST Joanna
Als dank voor het stemmen op mij dochter geef ik tot en met de tijd dat ze erin zit 20% korting op www.theonlinefashionstore.nl 1/2
10 hours ago![]()
Zou zomaar kunnen dat Sharon in de finale staatquote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jup... Al staat Sharon al super sterk ze is bij iedereen (op Flip na) nummer 2
Dat is haar hoofd.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:
Is al de 3e keer deze weekquote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef Razor21 het volgende:
OMG kijk eens wie er trending is in Nederland:
[ afbeelding ]
Hoe kan dat nou haar pc was gehackt.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar vergeet toch stiekum de tieten-fabriek annex klere-winkel niet he.![]()
SST_Joanna SST Joanna
Als dank voor het stemmen op mij dochter geef ik tot en met de tijd dat ze erin zit 20% korting op www.theonlinefashionstore.nl 1/2
10 hours ago![]()
Samen met Geer, Jo en/of Flip die zijn met zijn 4 sowieso top 4!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat Sharon in de finale staat
Er word vanaf nu toch niet meer normaal genomineert, als we Tanjalies ( post in Redactie wil Gerard of karim kwijt! ) mogen geloven en ze lijkt er nogal verstand van te hebben dus ik neig haar te geloven.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 28 april 2011 20:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Samen met Geer, Jo en/of Flip die zijn met zijn 4 sowieso top 4!
Dat zou wel héél dom zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef Albertino80 het volgende:
[..]
Het verloop van de finale was al bepaald bij de start van de show poes.
Hacker is zo aardig om het toch steeds te versturenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:56 schreef shomila het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou haar pc was gehackt.
Ik zie de veertiger die hij gaat worden.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef Razor21 het volgende:
De stem
Bewoners het is de week van de verandering. Joanna heeft de meeste stemmen en zal het huis per direct verlaten. We draaien het even om deze week.
De stem
Bewoners het is de week van de verandering. Joanna heeft de meeste stemmen en zal het huis per direct verlaten. We draaien het even om deze week.
De stem
Niet meer als in het begin nee. Dan hebben ze te weinig controle over de nominaties.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Er word vanaf nu toch niet meer normaal genomineert, als we Tanjalies ( post in Redactie wil Gerard of karim kwijt! ) mogen geloven en ze lijkt er nogal verstand van te hebben dus ik neig haar te geloven.
Detailsquote:Op donderdag 28 april 2011 20:56 schreef shomila het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou haar pc was gehackt.
quote:
haha neequote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
Het eerste feest is gewoon niet overtroffen he
De stem
Lijkt?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij lijkt veel dikker dan in de DGK..
NEE, dat was fantastisch en ik geloof nog steeds dan Flip en Aaf toen gewoon gezoend hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
Het eerste feest is gewoon niet overtroffen he
Sja, maar ze leken toen ook al aardig wat controle te hebben door "peilingen & suggestieve vragen die blijkbaar nogal veel gesteld zijn door "achter"quote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef Albertino80 het volgende:
[..]
Niet meer als in het begin nee. Dan hebben ze te weinig controle over de nominaties.
Uhuquote:Op donderdag 28 april 2011 20:59 schreef Niki.P het volgende:
[..]
NEE, dat was fantastisch en ik geloof nog steeds dan Flip en Aaf toen gewoon gezoend hebben
JAAAAAAAAAAAAA (alleen dan andere mix, maar goed) Tenks!quote:
juh die zit bijna iedere week in de studio, naast Fennekequote:
Joh....quote:
Niet ? Oh dat scheelt dan ook wel weer ;Dquote:Op donderdag 28 april 2011 21:01 schreef shomila het volgende:
Mo kan dus niet met Karim ruilen als ze wint.
Indd!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:01 schreef Niki.P het volgende:
Ze vertellen gewoon dat het de laatste is hoe flauw..
not so nicequote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef Albertino80 het volgende:
Het haar van Renate is weer lang. Ziet er wel dood uit. Misschien het oude haar van Silvie vd Vaart
Nou ontzettendquote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef beequeen het volgende:
Wat een ontzettend leuk mens is Fenneke toch.
Alleen niet door mo volgens mij.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef sjampoeh het volgende:
dan mag karims kluis niet aangeraakt worden toch
quote:
Hij is dik gewordenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie de veertiger die hij gaat worden.
Hoho, ze heeft wel de mooiste brede rug met glinters hoor, daarom is Joanna's vader immers verliefd op haar geworden!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:04 schreef Reksie1981 het volgende:
KUT WIJF
HAHAH Diana heeft vetrollen rond der NEK
quote:
quote:
Ja, kon ie er mooi van achter berrijden en der nekvet vastpakken !quote:Op donderdag 28 april 2011 21:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Hoho, ze heeft wel de mooiste brede rug met glinters hoor, daarom is Joanna's vader immers verliefd op haar geworden!![]()
![]()
Daar kunnen we zo te zien nog wel een half uurtje van genietenquote:
Dit is typisch iets voor Dave de Bie als je hem bedoelt ;-)quote:Op donderdag 28 april 2011 21:06 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
afgesproken werk met de stem.. zo slim is ze zelf niet
Had ze al afgesproken met flip.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:06 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Dit, en iedereen trapt er weer in, echt meesterlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:06 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
hierdoor blijft ze erin omdat mensen voor haar gaan sms-en omdat ze 'lief' overkomt.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:06 schreef dasaliz het volgende:
Goh.... Dat siert haar dan wel weer....
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:06 schreef Niki.P het volgende:
Oe Jo is lief voor Flipje! Ze denkt echt dat ze naar huis gaat...
Denk het ookquote:Op donderdag 28 april 2011 21:07 schreef Niki.P het volgende:
Iedereen in de studio ging ook juichen voor Jo, ik geloof wel dat ze echt lief voor Flip wilt zijn, niet dat ze denkt dat ze hier stemmen mee wint ofzo...
Geen familie, geen geld. Lekker hè?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:07 schreef flugeltje het volgende:
We gaan weer een jankende Mo krijgen
gelul dan had ze 'm met de 0 moeten ruilenquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Dit, en iedereen trapt er weer in, echt meesterlijk.![]()
Had het niet verwacht van haarquote:Op donderdag 28 april 2011 21:07 schreef Niki.P het volgende:
Iedereen in de studio ging ook juichen voor Jo, ik geloof wel dat ze echt lief voor Flip wilt zijn, niet dat ze denkt dat ze hier stemmen mee wint ofzo...
Zometeen gaan jullie weer janken omdat ze zo janktquote:
preciesquote:Op donderdag 28 april 2011 21:08 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
gelul dan had ze 'm met de 0 moeten ruilen
25/7 kroelen...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:08 schreef ZaZoe het volgende:
Nou flip, je hebt heel wat goed te maken met Jo nu
En ze mag ook al niet naar huihuihuissssssquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:07 schreef Copycat het volgende:
En als ze blijft, heeft ze Philip helemaal in haar zak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |