Dan heb je dus juist zelfbeheersing. Ik wil al wéken een stoeptegel tegen d'r smoel flikkeren.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar dat is ook gewoon deze week pas echt ontstaan... Ik was d'r al wel wat langer zat met d'r drama, maar die bijna fysiek allergische reactie op haar is van de laatste dagen. Ze valt door de mand en je ziet haar steeds meer naar boven komen, naar naar mens...
Het is het spel en de poen, maar iets anders had ze niet kunnen doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gewoon keihard voor de grootdte kluis moeten gaan...Alsof jo echt heel geliefd is daar![]()
Dit is zo ongelofelijk ongeloofwaardig...Tis dat Mo dr zuurtegraad maar blijft stijgen...dat maakt het enigzins nog een heel klein beetje goed
O, dan ben ik nog bescheidenquote:
ze was al in beeldquote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik hoop dat Diana strax in beeld komt
Twee van die geheimen zijn haar aangereikt door anderen, dus dat 'raden' valt wel mee.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is het gek?
Programma is geheimen raden, en Mo had er 3 geraden.
Om dan op zo'n belachelijke manier je geld kwijt te raken.
Raad dat Karim gaat, en het geld terug in de zakken van SS
Duuu Teringquote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
Wat heeft Jo aan SST bijgedragen...
Zoenen, mensen complimenteren Jo, schelden op Flip, gekke dingen... dat was het filmpje
ja PBquote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef Reksie1981 het volgende:
Zijn er meer mensen die de mama van Jo geil vinden ?
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan heb je dus juist zelfbeheersing. Ik wil al wéken een stoeptegel tegen d'r smoel flikkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |