Wat een faalquote:Op donderdag 28 april 2011 20:22 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
tweede deel van die tweet
SST_Joanna SST Joanna
zien aankomen. En we hebben dit probleem niet kunnen voorkomen. Onze oprechte excuses hiervoor. Groetjes, Diana (moeder van joanna)
1 minute ago Favorite Retweet Reply
»
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
rare mailtjes ontvangen. Er zijn verschillende dingen beloofd die ik niet kan waarmaken. Mijn excuses hiervoor. Wij hadden dit probleem niet
»
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Beste mensen, vorige week donderdag is Diana Gabriels haar computer gehacked + haar mail. Waarschijnlijk hebben velen van jullie toen
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ja tuurlijk geloof er geen pest van.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:22 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
SST_Joanna SST Joanna
zien aankomen. En we hebben dit probleem niet kunnen voorkomen. Onze oprechte excuses hiervoor. Groetjes, Diana (moeder van joanna)
»
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
rare mailtjes ontvangen. Er zijn verschillende dingen beloofd die ik niet kan waarmaken. Mijn excuses hiervoor. Wij hadden dit probleem niet
»
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Beste mensen, vorige week donderdag is Diana Gabriels haar computer gehacked + haar mail. Waarschijnlijk hebben velen van jullie toen
Ik geniet hier meer van dan van SST op het moment, best erg.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:25 schreef Reksie1981 het volgende:
@SST_Joanna dikke bullshit want diana mailt wel gewoon! Bedriegster geen goed voorbeeld voor dr dochter
Dat zou een mooie zijn, ben benieuwd of ze dan mans genoeg is om idd te gaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:19 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop zo dat deze uitzending de aanloop is naar een vertrek van Mo vanavond... Dat ze haar de keus geven om de plek van de vertrekker in te nemen...
Mooi!! Maak het maar allemaal op aan smsjes voor Karim!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:25 schreef Reksie1981 het volgende:
Tellen smsén naar dat nummer mee voor mijn t-mobile flex abbo?
ik moet van beltegoed af en waarom ook niet..
Oww sorry...quote:
omg dat is gewoon geweldigquote:Op donderdag 28 april 2011 20:25 schreef Reksie1981 het volgende:
@SST_Joanna dikke bullshit want diana mailt wel gewoon! Bedriegster geen goed voorbeeld voor dr dochter
Nee, die worden apart berekend.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:25 schreef Reksie1981 het volgende:
Tellen smsén naar dat nummer mee voor mijn t-mobile flex abbo?
ik moet van beltegoed af en waarom ook niet..
ja als het in me belbundel valt, anders heb ik strax dikke rekeningquote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mooi!! Maak het maar allemaal op aan smsjes voor Karim!
Ah, en het telefoonnummer?quote:
Ik hoop het wel, maar vreesch het ergste...quote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou een mooie zijn, ben benieuwd of ze dan mans genoeg is om idd te gaan.
Sure, wat een aandachtshoer.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:22 schreef Reksie1981 het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
»
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
»
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Ik hoop het...quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef Albertino80 het volgende:
Moet je voorstellen.. na 2 uur reizen kom je eindelijk aan in Amsterdam ZO. Een uur in de hal gewacht.. mag je de show op een lcd-scherm kijken vanuit de foyer! 60 mensen teveel!
12quote:Op donderdag 28 april 2011 20:27 schreef Niki.P het volgende:
Ze hebben de vraag van de graden overgeslagen!
*kaatje pakt stoffer en blik*quote:Op donderdag 28 april 2011 20:24 schreef Urb het volgende:
Daar zit je dan, achter een doek op een klapstoeltje naar een tv'tje te staren met z'n allen, verdiende loon voor die bakvissen-brigade.![]()
Veeg me op.![]()
![]()
![]()
![]()
15quote:
inderdaad. Van al die tiener meisjes.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:27 schreef Niki.P het volgende:
Jo heeft het nu weer goed gemaakt met Flipje dus gaat vast wel weer stemmen krijgen...
Oh! Weer wat geleerd! Gelukkig hetzelfde aantalquote:
Flikker op zeg ze had het foutquote:
Ze telde "van" mee en toen karim moest zei zet het voorquote:
Maar die had toch ook al misgegokt?quote:
Ja, want het is geen spel maar een vriendenclubje. Zo ijskoud om haar zomaar op de laatste plek te zetten, vooral omdat ze die kluisinhoud ook echt gaat krijgenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O.. hij had sorry moeten zeggen!!! ja, dat doen bekstekkers!
ze zei zelf ook geen sorry toen ze Sharon der hoogste kluis paktequote:Op donderdag 28 april 2011 20:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O.. hij had sorry moeten zeggen!!! ja, dat doen bekstekkers!
...dat ze zou ruilen met Karim's kluis (in de stukjes voor de reclame)quote:Op donderdag 28 april 2011 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar die had toch ook al misgegokt?
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:30 schreef markna het volgende:
Management SBS Broadcasting BV overweegt als eigenaar van Net5 onderzoek naar mogelijke manipulatie van de stemmen voor Joanna #sstnl
Nog geen enkel geheim geraden.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst sinds weken weer kijken... hoeveel geheimen zijn er nu al geraden eigenlijk... en waar is de ruzie tussen Karim en Mo door ontstaan?
Alle geheimen zijn geraden, Mo zit te draaien en te manipuleren over wel vertrekken niet vertrekken niet kunnen niet mogen toch wel willen en uiteindelijk staat Karim genomineerdquote:Op donderdag 28 april 2011 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst sinds weken weer kijken... hoeveel geheimen zijn er nu al geraden eigenlijk... en waar is de ruzie tussen Karim en Mo door ontstaan?
Ja zal wel telfoutje dan maarquote:Op donderdag 28 april 2011 20:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze telde "van" mee en toen karim moest zei zet het voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |