Mooi!! Maak het maar allemaal op aan smsjes voor Karim!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:25 schreef Reksie1981 het volgende:
Tellen smsén naar dat nummer mee voor mijn t-mobile flex abbo?
ik moet van beltegoed af en waarom ook niet..
Oww sorry...quote:
omg dat is gewoon geweldigquote:Op donderdag 28 april 2011 20:25 schreef Reksie1981 het volgende:
@SST_Joanna dikke bullshit want diana mailt wel gewoon! Bedriegster geen goed voorbeeld voor dr dochter
Nee, die worden apart berekend.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:25 schreef Reksie1981 het volgende:
Tellen smsén naar dat nummer mee voor mijn t-mobile flex abbo?
ik moet van beltegoed af en waarom ook niet..
ja als het in me belbundel valt, anders heb ik strax dikke rekeningquote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mooi!! Maak het maar allemaal op aan smsjes voor Karim!
Ah, en het telefoonnummer?quote:
Ik hoop het wel, maar vreesch het ergste...quote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou een mooie zijn, ben benieuwd of ze dan mans genoeg is om idd te gaan.
Sure, wat een aandachtshoer.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:22 schreef Reksie1981 het volgende:
tweede deel van die tweet
SST_Joanna SST Joanna
zien aankomen. En we hebben dit probleem niet kunnen voorkomen. Onze oprechte excuses hiervoor. Groetjes, Diana (moeder van joanna)
1 minute ago Favorite Retweet Reply
»
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
rare mailtjes ontvangen. Er zijn verschillende dingen beloofd die ik niet kan waarmaken. Mijn excuses hiervoor. Wij hadden dit probleem niet
1 minute ago Favorite Retweet Reply
»
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Beste mensen, vorige week donderdag is Diana Gabriels haar computer gehacked + haar mail. Waarschijnlijk hebben velen van jullie toen
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ik hoop het...quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef Albertino80 het volgende:
Moet je voorstellen.. na 2 uur reizen kom je eindelijk aan in Amsterdam ZO. Een uur in de hal gewacht.. mag je de show op een lcd-scherm kijken vanuit de foyer! 60 mensen teveel!
12quote:Op donderdag 28 april 2011 20:27 schreef Niki.P het volgende:
Ze hebben de vraag van de graden overgeslagen!
*kaatje pakt stoffer en blik*quote:Op donderdag 28 april 2011 20:24 schreef Urb het volgende:
Daar zit je dan, achter een doek op een klapstoeltje naar een tv'tje te staren met z'n allen, verdiende loon voor die bakvissen-brigade.![]()
Veeg me op.![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |