Eigenlijk moet het zelfs uit een beker en geen tuitbeker he?quote:
Dit klinkt vooral heel goed. Ik wil ook niet bagatelliseren, maar kijken naar hoe je ventje in z'n vel zit lijkt me altijd goed!quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:12 schreef As1981 het volgende:
ik hoop het ook, maar eigenlijk heb ik daar wel vertrouwen in. Juist omdat hij zo goed aangeeft of hij nog wel of niet iets wil. Als hij geen trek heeft krijgen we het er met geen mogelijkheid in. En zoals vanavond, dat we denken dat hij niet wil, maar ook niet tevreden is, dan bieden we hem toch een fles aan en is het daarna goed. Probeer nu meer naar hem te kijken en naar zijn ontwikkeling en niet te veel focussen op de cijfers.
Dat was ook de reden waarom ik niet aan de allergie wilde, omdat hij het verder zo goed doet en nergens last van heeft.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:15 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dit klinkt vooral heel goed. Ik wil ook niet bagatelliseren, maar kijken naar hoe je ventje in z'n vel zit lijkt me altijd goed!
Nou, mijn beste vriendinnetje!quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:57 schreef As1981 het volgende:
Denk niet dat Danic haar baby al heeft hoor. Heb tenminste nog niets gehoord en verwacht haar zeker niet voor maandag (maar ja wie ben ik)
stom genoeg zijn dit dus de dingen waardoor ik hem eigenlijk volcontinu in 't zicht wil hebben. Ik ben als de dood dat hij er in stikt als het gebeurt als ik er niet bij ben. Geert slaapt dus overdag idd meestal in de box (of kinderwagen als ik boodschappen ga doen)quote:Op zondag 1 mei 2011 19:52 schreef Jeetjejom het volgende:
J-net wat een mooi mannetje zeg![]()
![]()
(jubel ik kan emoticons plaatsen via mijn mobiel)
Djmo, espen heeft thuis 3x zo overgegeven en 1x in het zh. Heb het met de kraam besproken en zolang het niet dagelijks 10x gebeurd is er nix aan de hand. Idd net dat slokje teveel gedronken. Maar ziet er wel heel heftig uit. Durfde espen dan ook niet in bed te leggen, maar dan sliep hij in de box!
Het laatste. Het golft dan zo hard, dat het, als ze op hun rug liggen, overal terecht komt. En omdat de ogen natuurlijk een holte hebben, blijft er daar iets in liggen en lijkt het daar vandaan te komen. Ik heb het hier ook wel eens gezien. En het ziet er heel naar uit..quote:Op zondag 1 mei 2011 19:49 schreef DJMO het volgende:
nou ja, het is niet zo dat hij er ziek uitziet ofzo, komt ook gewoon om voedingen (al ben ik nu wel iets alerter of het gewoon zuigbehoefte of honger is). het is ook nog niet weer gebeurt. Ik weet nog wel dat ik bij Jan de eerste keer dat hij zo spuugde op de HAP zat. Doodeng vond ik het, maar die voelde zich toen ook echt ziek, hield gewoon niets binnen. Dit zag er idd meer als een teveel aan melk, en dus maar alles teruggevenIk vroeg me nu eigenlijk meer af of het idd door de ogen naar buiten kon komen, of dat dat er gewoon zo uitziet omdat hij op z'n rug lag toen hij alles eruit gooide.
Oeh, wat is ze mooiquote:Op zondag 1 mei 2011 20:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zo weinig te melden over mijn meisje. Het gaat gewoon erg makkelijk en ze is een enorme lieverd:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |