quote:
Op vrijdag 29 april 2011 21:13 schreef Leandra het volgende:[..]
We hadden al een paar keer fruit geprobeerd de afgelopen 2 weken (zowel uit een potje als vers) maar dit was de eerste keer groente, vooralsnog gaat dat dus goed.
En hij drinkt er niets minder om, dus ik hoop eigenlijk dat zijn curve door de bijvoeding weer wat bijtrekt.
Nathan krijgt vaak vast voedsel na de borstvoeding. Dat houdt de productie op peil (schijnt). En wat betreft de curve, die van Nathan is ook raar, en nu na 9 maanden trekt ie pas goed bij

.
Hobbesje, ik wil nog een keer een rugdrager proberen, kijken wat fijner is. Maar dit viel me echt mee (en manlief ook, die mag op afstanden waar de kinderwagen onhandig is het meeste dragen doen). Als je Freecell lief aankijkt wil ze misschien wel 1 maken zoals jij em wil en die aan je verkopen.
Ik vind het zelf fijner dragen dan een draagdoek in Rucksack, ook makkelijker te knopen, maar dat is persoonlijk, Freecell vind een draagdoek makkelijker knopen.
Bientje 6 maanden gewoon alweer! Prachtige dame!
Zie Mex eens glunderen! Troeta, hier hebben we ook best veel kokhals-reflexen gehad. Ik heb een keer gelezen dat die bij jonge kinderen nog vrij ver voor in de mond zit. Al snap ik dat je het eng vind, soms vind ik dat ook. Nathan krijgt wel appel, ik word er alleen een beetje zat van, hij vind het op zich wel lekker maar raakt gefrustreerd omdat het een eeuw duurt voordat hij iets binnen heeft, maar ja, ik kan hem moeilijk elke dag banaan geven

. Langleve de dag dat hij aardbei en kiwi mag, ik denk dat et dan makkelijker wordt! Hij wil het trouwens niet meer geraspt, dan wil hij mijn stuk hebben en kan ik het geraspte opeten. Op zich ook lekker maar dat vind ik de moeite niet waard.
Ik post niet in het fototopic. Er zijn daar zoveel kindjes die ik niet ken en ik heb dan het idee op iedereen te moeten reageren. Ik hoop dus steeds dat de modjes het niet al te erg vinden als ik heel af en toe een keer hier een foto post, ik heb nog geen reactie gehad, dus zal dan niet al te erg zijn.