Weet je nog waar hij zich in verslikt heeft? Ik vond niet alles geschikt om meteen te introduceren. Appel krijgt Ivan bijvoorbeeld pas sinds 2 weken!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:31 schreef Troeta het volgende:
Rozijntjes lijken me eng met verslikken, heeft ie daar geen last van?
Ik wilde fijn gaan Rapleyen, maar we hebben toch al een aantal enge momenten gehad, dus ik durf niet meer echt. Het was echt geen kokhalzen meer,maar echt verslikken.
Oh ja, appel is hier ook een keer fout gegaan.. Maar ze vindt appel zo lekker, dus die kook soms heel kort even..quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Weet je nog waar hij zich in verslikt heeft? Ik vond niet alles geschikt om meteen te introduceren. Appel krijgt Ivan bijvoorbeeld pas sinds 2 weken!
Ik had Ivan in de doek, maar hij vond het lawaai bijvoorbeeld echt eng. Ik ga het morgen ook wel gewoon proberen, hoor! Als het niet bevalt ben je de drukte zo weer uit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:57 schreef Morretje het volgende:
Claudia, ik ben anders ook best huiverig voor drukte enzo met kleintjes.. Maar we gaan 's ochtends, en ik woon in een durp, en ze gaat in de Bondolino. Komt vast goed.
Ik heb het niet eens geprobeerd. Ik verslik me zelf al vaak in appel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:00 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh ja, appel is hier ook een keer fout gegaan.. Maar ze vindt appel zo lekker, dus die kook soms heel kort even..
Oh ja, dat kan ook nog.. Ze knaagt het ook als een konijntje, dus echt hele stukken en dan je mond vol met stukken.. Tja, da werkt nie he..quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens geprobeerd. Ik verslik me zelf al vaak in appel.Mijn schoonmoeder raspte appel altijd voor Ivan, dat is ook wel een aardig idee.
We hadden al een paar keer fruit geprobeerd de afgelopen 2 weken (zowel uit een potje als vers) maar dit was de eerste keer groente, vooralsnog gaat dat dus goed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:08 schreef pessie het volgende:
dank dankik ben zelf ook dol op hem
![]()
De Mei Tai heeft Freecell voor me gemaakt. Ik mocht zelf het stofje uitkiezen. Ik vind het koeler dragen dan mn doek.
Haha Leandra, wij hebben Nathan vanavond weer es een menuutje gevoerd, iets met pasta en hij vond het lékker! Zo grappig, het duurt even maar dan kom je erachter wat voor olvarit je kind wel eet. Lekker makkelijk als je zelf pizza eet!
Nathan krijgt vaak vast voedsel na de borstvoeding. Dat houdt de productie op peil (schijnt). En wat betreft de curve, die van Nathan is ook raar, en nu na 9 maanden trekt ie pas goed bijquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
We hadden al een paar keer fruit geprobeerd de afgelopen 2 weken (zowel uit een potje als vers) maar dit was de eerste keer groente, vooralsnog gaat dat dus goed.
En hij drinkt er niets minder om, dus ik hoop eigenlijk dat zijn curve door de bijvoeding weer wat bijtrekt.
ik heb Jan met 7 maanden aardbeien gegeven ofzo, juist ook omdat hij nergens op reageerde. Nooit ergens last van gehad. 't enige waarmee ik (braaf) gewacht heb is honing.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:58 schreef pessie het volgende:
Peer krijgt ie ook, mango lust ie niet en (galia)meloen snapte hij niet. Ik ga morgen gewoon een watermeloen scoren
.
Hoe streng moet je zijn met aardbei? In juni zijn er namelijk volop aardbeien omdat dat echt het seizoen is maar hij wordt pas eind juli een jaar. Is het dan toch beter te wachten? Tot nu toe reageert Nathan nergens met een allergische reactie op.
Haha, het mag allemaal, hoor. Of zoals de verpleegkundige tegen mij zei toen ik vroeg of Ivan op zijn vingers mocht sabbelen: "Doet moet je zelf weten, jij bent de baas."quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:03 schreef danic het volgende:
Maar dat is inmiddels een aantal jaren geleden, ik weet niet of dit nog steeds mag?
wat zij zegt!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef MamaPurk het volgende:
Het gaat ook om Soneal niet om jou haar.. Daar zullen we niet naar kijken en niets over zeggen (toch dames?!) plaatsen maar dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |