Hard, lang en het liefst op zijn hondjes.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hard, lang en het liefst op zijn hondjes.
Zo dus. Simpel doch lekkerquote:Op donderdag 28 april 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:
Overigens frituren, open snijden, mayonaise, beetje curry, veel fijn gesneden uitjes.
Ik vind het nog erger dat je aan ketchup denkt, dan dat het me iets kan boeien of je hem pas op het laatst frituurt.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:16 schreef giepen het volgende:
opensnijden,ketchup,mayo,ui en dan frituren
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:19 schreef BB-King het volgende:
Ik dip mijn frikandel speciaal altijd in pindasaus.
Damn, dat klinkt best wel gay eigenlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Haal na 5 minuten de frikandel uit de frietpan.
-Doe de fijn gesneden uitjes in de gleuf van de frikandel.
-Doe er nu 1 laag frietsaus overheen.
-Vervolgens doe je er 1 laag curry overheen.
-e.v.t. kan je er nog een dun laagje fijna gesneden uitjes overheen doen.
het resultaat:
AFCA CBS
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:32 schreef Tilboy het volgende:
Hoe maak je een frikandel speciaal?
-Haal de bevroren frikandel uit de vriezer.
-leg de frikandel op je aanrechtblad.
-Pak een mes.
-Snij met het mes een diepe gleuf in de frikandel. (PAS OP! De frikandel moet net niet in 2 stukken vallen!)
-Doe de frikandel nu 5 minuutjes in de frietpan.
-Snij tijdens het wachten op de frikandel een uitje heel fijn! De stukjes ui moeten er zo uit zien:Weet niet wat voor vriezer jij hebt of gebruik je een ketting zaag ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Haal na 5 minuten de frikandel uit de frietpan.
-Doe de fijn gesneden uitjes in de gleuf van de frikandel.
-Doe er nu 1 laag frietsaus overheen.
-Vervolgens doe je er 1 laag curry overheen.
-e.v.t. kan je er nog een dun laagje fijna gesneden uitjes overheen doen.
het resultaat:
[ afbeelding ]Ik zwaai naar dieren.
je moet hem eerst wat zachter laten worden, dat was ik vergeten er tussen te zetten.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet niet wat voor vriezer jij hebt of gebruik je een ketting zaag ofzo?
Dacht alquote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef Tilboy het volgende:
[..]
je moet hem eerst wat zachter laten worden, dat was ik vergeten er tussen te zetten.
Mmm lekker van kippenkadavertjes gekookt vleesquote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef TurksScheermes het volgende:
Ik eet geen frikandel, het ziet er smerig uit en.. en ..![]()
Frikandel is:![]()
Kip-Knakworstjes daarintegen
Lekkur hoor,quote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mmm lekker van kippenkadavertjes gekookt vlees![]()
Ies hallal!
quote:
hahaquote:Op donderdag 28 april 2011 22:13 schreef humorduck28 het volgende:
Ik dacht toen ik jong was altijd dat frikandellen van ezels afkwamen. Mijn vader noemde de piemels van ezels een frikandel...
Wist ik toen veel..
Dan zwelt ie op en past er minder saus inquote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef 9611Niels het volgende:
Mensen die niet opensnijden voor het friturenDan wordt ie dubbel zo knapperig en dat is kaulo lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
Mooie lambda-vorm.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:45 schreef MRN89 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo bouw ik mijn frikandel speciaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |