De detonatie van een kernwapen produceert een electromagnetische puls. Deze vernietigd of beschadigd elektronische apparatuur.quote:
Onzin...quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
anderen en ik hebben idd al bewezen dat er nukes zijn afgegaan.
Is er ook niet, en dat zou ook niet gebeuren. Significante EMP krijg je pas bij kernexplosies veel hoger in de atmosfeer.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:34 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Oh, kun je daar de bron van geven? Ik kan me niet herinneren dat massaal elektrische apparatuur is uitgevallen.
Je hebt helemaal niks bewezen, al je 'bewijs' bleek complete onzin te zijn. Zegt alweer genoeg dat je alles negeert om je nuke theory in stand te houden terwijl het bewezen complete onzin is. Er is geen enkel bewijs dat er nukes zijn afgegaan die dag, opvallend dat je al het bewijs daarvoor negeert ben je niet op zoek naar de waarheid?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
anderen en ik hebben idd al bewezen dat er nukes zijn afgegaan.
Merci voor de info!quote:Op zondag 1 mei 2011 02:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Is er ook niet, en dat zou ook niet gebeuren. Significante EMP krijg je pas bij kernexplosies veel hoger in de atmosfeer.
lol, dat is dus bijna 40 jaar geleden, we spreken hier over 0.01-0.10 kiloton. jij denkt dat die nukes uit de jaren 60 niet doorontwikkeld zijn?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:07 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
De detonatie van een kernwapen produceert een electromagnetische puls. Deze vernietigd of beschadigd elektronische apparatuur.
Bij de detonatie van een 1.44 megaton kernwapen in 1963 werden grofweg 1500 km vederop nog lichten, alarm systemen en andere apparatuur vernietigd.
Zeker in een drukke stad als New York zou je iets moeten merken.
ik heb al genoeg bewezen incl anderen, dat jij mijn posts niet leest,kan ik niks aan doen!quote:Op zondag 1 mei 2011 02:17 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks bewezen, al je 'bewijs' bleek complete onzin te zijn. Zegt alweer genoeg dat je alles negeert om je nuke theory in stand te houden terwijl het bewezen complete onzin is. Er is geen enkel bewijs dat er nukes zijn afgegaan die dag, opvallend dat je al het bewijs daarvoor negeert ben je niet op zoek naar de waarheid?
Nee, "er zijn nukes gebruikt en dat is al eens hard bewezen dus ik doe het niet" is wel constructief wil je zeggen? Kom op, doe je best eens ipv posts opkrikken.quote:
Er is dan ook een 0,018 kiloton nuke ontploftquote:Op zondag 1 mei 2011 00:07 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
De detonatie van een kernwapen produceert een electromagnetische puls. Deze vernietigd of beschadigd elektronische apparatuur.
Bij de detonatie van een 1.44 megaton kernwapen in 1963 werden grofweg 1500 km vederop nog lichten, alarm systemen en andere apparatuur vernietigd.
Zeker in een drukke stad als New York zou je iets moeten merken.
Nogmaals, waar is het bewijs? Bij een nucleaire detonatie zijn altijd resten terug te vinden.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:32 schreef Lambiekje het volgende:
Er is dan ook een 0,018 kiloton nuke ontploft
Dat klopt ja. Al dat uranium (of wellicht plutonium) bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:06 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Nogmaals, waar is het bewijs? Bij een nucleaire detonatie zijn altijd resten terug te vinden.
<-- dat geeft ongeveer zo'n klap (en veel fallout).quote:Op zondag 1 mei 2011 12:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is dan ook een 0,018 kiloton nuke ontploft
En waar stonden precies die raket (of andere) motoren op het dak van de wtc gebouwen?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:21 schreef WODAN888 het volgende:
De torens WTC 1 en 2 zijn opgeblazen met THERMATE om de 47 stalen kernbalken en de hoeken (trusses) te onderbreken.
Om de verdieping is het systeemplafond alle tegels vervangen door gewone gangbare explosieven(cordiet of zoiets) .
IN de sprinklers zaten de detonators verbonden met hoofdontv die via encrypted(neem ik aan) vanuit Internet of anderszins op afstand bestuurd konden worden.
De torens stortten met meer dan de valsnelheid. Ergo met meer dan de Gravitatie wetten van Newton konden bewerkstelligen.
Een gebouw dat door foute contructie, verzwakkingen voor mij part aardbevingen kan NOOIT en NOOIT te NIMMER sneller dan een bowling bal instorten.
En dat is precies wat die dag dus wel gebeurde!!! WTC 1 < 10 sec
WTC 2 ca 8,5 sec !!!!!!
en dan nog WTC7 die om 17.20 instortten vrijwel zeker 100% door Controlled demolition.
De torens 1 en 2 gingen door controlled vaporisation.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En waar stonden precies die raket (of andere) motoren op het dak van de wtc gebouwen?
"De torens stortten met meer dan de valsnelheid. "quote:
Dan heb je de vorige delen niet gelezen waar anderen en ik dat al uitgebreid uiteen hebben gezegd, meerdere mensen vinden dat hier in herhaling wordt gevallen!quote:Op zondag 1 mei 2011 06:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, "er zijn nukes gebruikt en dat is al eens hard bewezen dus ik doe het niet" is wel constructief wil je zeggen? Kom op, doe je best eens ipv posts opkrikken.
over welke detonatie heb je het en uit welk jaar?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:06 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Nogmaals, waar is het bewijs? Bij een nucleaire detonatie zijn altijd resten terug te vinden.
Je gaat nu iets uit de zestigere jaren vergelijken met iets uit de negentigere jaren, evolutie geldt alleen voor gsm's maar niet voor nukes ofzo?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
<-- dat geeft ongeveer zo'n klap (en veel fallout).
normale explosieven, reduceren stalen gebouwen niet tot stof. nukes kunnen dit dus wel door hun zeer hoge temp in erg korte tijd.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:21 schreef WODAN888 het volgende:
De torens WTC 1 en 2 zijn opgeblazen met THERMATE om de 47 stalen kernbalken en de hoeken (trusses) te onderbreken.
Om de verdieping is het systeemplafond alle tegels vervangen door gewone gangbare explosieven(cordiet of zoiets) .
IN de sprinklers zaten de detonators verbonden met hoofdontv die via encrypted(neem ik aan) vanuit Internet of anderszins op afstand bestuurd konden worden.
De torens stortten met meer dan de valsnelheid. Ergo met meer dan de Gravitatie wetten van Newton konden bewerkstelligen.
Een gebouw dat door foute contructie, verzwakkingen voor mij part aardbevingen kan NOOIT en NOOIT te NIMMER sneller dan een bowling bal instorten.
En dat is precies wat die dag dus wel gebeurde!!! WTC 1 < 10 sec
WTC 2 ca 8,5 sec !!!!!!
en dan nog WTC7 die om 17.20 instortten vrijwel zeker 100% door Controlled demolition.
De torens 1 en 2 gingen door controlled vaporisation.
En wij hebben weer uitgebreid uiteengezet waarom het allemaal onzin was..quote:Op zondag 1 mei 2011 17:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dan heb je de vorige delen niet gelezen waar anderen en ik dat al uitgebreid uiteen hebben gezegd, meerdere mensen vinden dat hier in herhaling wordt gevallen!
En daarom is 0.02 kt opeens geen 0.02 kt meer? Nee dat is logisch. Fallout is inherent aan een dergelijke nuke. Misschien dat ze het iets efficienter hebben gekregen dan vroeger, maar dat doet daar niets aan af.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je gaat nu iets uit de zestigere jaren vergelijken met iets uit de negentigere jaren, evolutie geldt alleen voor gsm's maar niet voor nukes ofzo?
En wat bedoel je dan precies met fallout? iets dan voor jou dan onzichtbaar of zichtbaar en welke stoffen zou je dan moeten tegenkomen met fallout?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En daarom is 0.02 kt opeens geen 0.02 kt meer? Nee dat is logisch. Fallout is inherent aan een dergelijke nuke. Misschien dat ze het iets efficienter hebben gekregen dan vroeger, maar dat doet daar niets aan af.
in jouw droomwereld,ja. we hebben het wel over geheime wapens, dus specificaties en werking zijn nogal onbekend en verder lees ik nooit jouw verklaring voor de gebeurtenissen in het WTCquote:Op zondag 1 mei 2011 18:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En wij hebben weer uitgebreid uiteengezet waarom het allemaal onzin was..
Ooooh ja. Geheime wapens. Misschien heeft de US wel een geheime space death beam die ieders zijn ondergoed binnenstebuiten keert, want je weet nooit hoe de specificaties van zoiets is.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in jouw droomwereld,ja. we hebben het wel over geheime wapens, dus specificaties en werking zijn nogal onbekend en verder lees ik nooit jouw verklaring voor de gebeurtenissen in het WTC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |