Ok ok, 2999 kloons.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat??? Echt jullie zijn raar.
Sterf, jij zeehondquote:Op donderdag 28 april 2011 17:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ok ok, 2999 kloons. [ afbeelding ]
Appel! Is je angst weg?!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef Omdatappel het volgende:
Omdat ik de drang voelde. Excuus Furrr, je zat ws toch mobiel.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef Omdatappel het volgende:
Wat dan niet precies?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt ik snap niks meer van jullie...
Dankjewel appelquote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef Omdatappel het volgende:
Tuurlijk niet joh. Zat mensen die je aardig vinden.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iedereen. Loopt. Constant. Te. Haten. Op. Mij.
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:
Noem namen dan, gvd. Wie? Ik klap m op zn smoel.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was te rustig.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb tweeënhalve dagen niet gepost hier. Zijn jullie niet trots?
We misten je.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb tweeënhalve dagen niet gepost hier. Zijn jullie niet trots?
Ik vind jou leuk en dat weet je bestquote:Op donderdag 28 april 2011 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eetse.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben de hond uitlaten en daarna lekker spaghetti eten
Hihiquote:Op donderdag 28 april 2011 17:58 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dankjewel appel
jij voelt mij ook zo goed aan
Meer posten jij.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:00 schreef OmdatAppeI het volgende:
Even naaktpic's van mezelf maken. Brb.
Ga eens dood.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:00 schreef OmdatAppeI het volgende:
Deze leek best echt.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:00 schreef OmdatAppeI het volgende:
Niet doenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:00 schreef OmdatAppeI het volgende:
Ohh. Als ik ze mis stuur via PM.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:00 schreef OmdatAppeI het volgende:
Het is niet de echte Appel toch.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit, maar dan niet dood.
Waarom naaktpics wtf![]()
Neppert!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Behalve dat ik dat nooit zou doen.
Drie zelfs volgens mij.quote:
Np.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar, je leert mensen wel beter kennen als je zo vaak met ze 'praat' in zo'n SC. Nu weet ik aan wie ik wat heb en met wie niet.
Bedankt daarvoor.
quote:
Daardoor herkende ik jou ook meteen.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar, je leert mensen wel beter kennen als je zo vaak met ze 'praat' in zo'n SC. Nu weet ik aan wie ik wat heb en met wie niet.
Bedankt daarvoor.
Dit.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:03 schreef Omdatappel het volgende:
Godver, 2 kloons nu. Kap eens, serieus.
Ga fietsen.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Daardoor herkende ik jou ook meteen.
Neequote:
Hoofdletter i. Slim. Wie was het?quote:profiel van omdatappei» index
OmdatAppeI
ondertitel: Because Apfel.
homepage:
voornaam:
achternaam:
geslacht: Vrouw
opleiding:
beroep:
hobby's/interesses:
laatste bezoek: 23 seconden geleden.
aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
Heb je wat aan mij?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bedankt daarvoor.
Nee man.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Neeserieus jij was die jannpiraat toch. Precies jouw manier van posten.
Ik was niet de enige die dat dacht dus.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt iedereen stalkte me opeens.
Je zegt nooit wat tegen mequote:Op donderdag 28 april 2011 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja, zo vaak spreek ik jou niet
Nee, ik heb geen medicatie en dit is niet grappig wat je nu zegt. Ik zit ook niet in de knoop met mezelf.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:11 schreef Ragboer het volgende:
Klinker, neem je medicatie in en kom terug als je weer helder bent. Dit gedrag is niet echt leuk enzo. Voor de rest ben je wel lief, misschien alleen in de knoop met jezelf.
Laat nou maar even.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:11 schreef Ragboer het volgende:
Klinker, neem je medicatie in en kom terug als je weer helder bent. Dit gedrag is niet echt leuk enzo. Voor de rest ben je wel lief, misschien alleen in de knoop met jezelf.
Jij bent de echte appel.quote:
En dit.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:13 schreef Beach het volgende:
Ik ga eten. Als ik terug ben post iedereen gewoon lief mee
Hihi Ragboerquote:Op donderdag 28 april 2011 18:14 schreef Ragboer het volgende:
Appel![]()
![]()
![]()
![]()
Sharr
Beach
En de rest die aardig is
Sta ik weer bij de rest.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:14 schreef Ragboer het volgende:
Appel![]()
![]()
![]()
![]()
Sharr
Beach
En de rest die aardig is
Sorry.quote:
Ik ook, zullen we samen sip in een hoekje zitten?quote:
Als je het niet leuk vindt ga je gewoon weg..beetje raar om een SC te sluiten omdat 1 persoon het niet leuk vindt lijkt mij.quote:
Doen we.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ook, zullen we samen sip in een hoekje zitten?
Ragboer.quote:
Tis heul niet koud buiten.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef sharr het volgende:
Ik moet zo de hond uitlaten in een jas zonder knopen.
Ik heb alleen een winterjas.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef sharr het volgende:
Dus veel roken, blijf je warm van.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef sharr het volgende:
Hihi, lief.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:14 schreef Ragboer het volgende:
Appel![]()
![]()
![]()
![]()
Sharr
Beach
En de rest die aardig is
Lekkerwief.quote:
HEIL BOB!quote:
Joah.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:17 schreef sharr het volgende:
Appeltje appeltje appeltje had je H&M besteld?
Dat was alleen voor mensen die aardig zijn. Ik ben net een ongestelde puber.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:17 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij valt ook onder de rest popje.
Je bent best aardigquote:Op donderdag 28 april 2011 18:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat was alleen voor mensen die aardig zijn. Ik ben net een ongestelde puber.
Ik heb daar nog nooit iets gekocht..nu al wel 2x daar binnen geweestquote:Op donderdag 28 april 2011 18:18 schreef Henkie94 het volgende:
H&M was een goeie winkel, tot ze niet meer verkochten wat ik wou.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit iets gekocht..nu al wel 2x daar binnen geweest [ afbeelding ]
Dat heb ik al bij genoeg andere winkelsquote:Op donderdag 28 april 2011 18:19 schreef sharr het volgende:
Ik kan bij de H&M niet naar buiten zonder iets te kopen.
Ik wel, zonder problemenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:19 schreef sharr het volgende:
Ik kan bij de H&M niet naar buiten zonder iets te kopen.
Hihi wil jij mijn not gay best friend shop maatje worden?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat heb ik al bij genoeg andere winkels [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:20 schreef sharr het volgende:
Shoppen is hetzelfde gevoel als een orgasme, ongeveer.
Ik ook man, vier borden. Ik voel me ook duf enzo...quote:Op donderdag 28 april 2011 18:21 schreef JanPiraat het volgende:
zooo ben ik weerleave appel allone !!! vieze kloon
en niet haten op Klinkie ook
en ik heb nog nooit zoveel gegeten in mn leven geloof ik
![]()
Oh. Echt? Bij mij nietquote:Op donderdag 28 april 2011 18:20 schreef sharr het volgende:
Shoppen is hetzelfde gevoel als een orgasme, ongeveer.
Klap je nu uit je broek?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:21 schreef JanPiraat het volgende:
zooo ben ik weerleave appel allone !!! vieze kloon
en niet haten op Klinkie ook
en ik heb nog nooit zoveel gegeten in mn leven geloof ik
![]()
Ik let nooit op PI's, gebruik ze zelf nooit.quote:
Gaan we een outfit voor elkaar uitzoekenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Hihi wil jij mijn not gay best friend shop maatje worden?
Ik heb een standaard PI ingesteld.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik let nooit op PI's, gebruik ze zelf nooit.
Latex?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gaan we een outfit voor elkaar uitzoeken [ afbeelding ]
Ik 2 borden dat is veel voor mijn doenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ook man, vier borden. Ik voel me ook duf enzo...
Ja heb je wel smaak dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gaan we een outfit voor elkaar uitzoeken [ afbeelding ]
Regent het op het moment?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:23 schreef Bloempje. het volgende:
Ik twijfel. Nu hardlopen of straks..
Kijk z'n shirts in fobo, die zijn tof.quote:
Smaak heb ik zekerquote:
Straks.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:23 schreef Bloempje. het volgende:
Gewoon morgen doenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:23 schreef Bloempje. het volgende:
Neuh, dat vind ik zieligquote:Op donderdag 28 april 2011 18:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Pak een deegroller en geef hem billenkoek.
FoBo checkt.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Smaak heb ik zekerWeet alleen niet of het ook jouw smaak is
Maar morgen heb ik wel wat beters te doenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon morgen doen [ afbeelding ] Doe ik ook altijd [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar morgen heb ik wel wat beters te doen
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nu dan.Nu het nog goed weer is alles.
Ik vertrouw je genoeg daarvoorquote:Op donderdag 28 april 2011 18:25 schreef sharr het volgende:
[..]
FoBo checkt.
Oh ik wil geen outfit voor jou uitzoeken, dat kun je zelf veel beter
Jou meppen met een deegroller? Dat vind ik zielig? Is dat gek?quote:
Dan overmorgenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar morgen heb ik wel wat beters te doen
Dat is gek.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jou meppen met een deegroller? Dat vind ik zielig? Is dat gek?
Ik vind het wel kinky.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jou meppen met een deegroller? Dat vind ik zielig? Is dat gek?
Grapje, doe mij maar je massageblokjes.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik zei het toch. Ik weet wel wat Haarklip lekker vindt.
Blijven uitstellen danquote:
Ik zit in je hoofd alles.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:28 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Grapje, doe mij maar je massageblokjes.
[..]
Hoe weet je dat?
Maar daarna voel ik me altijd een supermodelquote:Op donderdag 28 april 2011 18:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Blijven uitstellen dan [ afbeelding ] HARDLOPEN IS GEVAARLIJK DAN MOET JE NAAR BUITEN TOE!!!
Eh. Zie je dan ook euh.. Alles wat hij ziet?quote:
Ben je ookquote:Op donderdag 28 april 2011 18:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar daarna voel ik me altijd een supermodel![]()
Kom jij vaak buiten?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Blijven uitstellen dan [ afbeelding ] HARDLOPEN IS GEVAARLIJK DAN MOET JE NAAR BUITEN TOE!!!
Ja, nee, nou krijg je de deegroller.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:28 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Grapje, doe mij maar je massageblokjes.
[..]
Hoe weet je dat?
Elke week wel om de vuilnisbak aan de weg te zettenquote:
Geen commentaar.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Eh. Zie je dan ook euh.. Alles wat hij ziet?
Oh grutjes.quote:
Ik maak me zorgen om je Bob je komt volgens mij nooit meer buiten sinds die Mary Poppins zegels niet meer te verkrijgen zijn bij de AHquote:Op donderdag 28 april 2011 18:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Elke week wel om de vuilnisbak aan de weg te zetten [ afbeelding ]
Niet morgen in een steegje dus?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh grutjes.
Klipje van me, dit wordt even geen seks tot we dit probleempje opgelost hebben
Vind je dat eng? Kan ik best wel begrijpen hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Elke week wel om de vuilnisbak aan de weg te zetten [ afbeelding ]
Stiekem buk jij ook voor Cosmo.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen om je Bob je komt volgens mij nooit meer buiten sinds die Mary Poppins zegels niet meer te verkrijgen zijn bij de AH
Doei.quote:
sryquote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh grutjes.
Klipje van me, dit wordt even geen seks tot we dit probleempje opgelost hebben
Honden uitlaten.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
doeggg appeltjewaar ga je heen dan ?
Ga je weg?quote:
Buiten zijn is ook helemaal niet goed voor een fokkerquote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen om je Bob je komt volgens mij nooit meer buiten sinds die Mary Poppins zegels niet meer te verkrijgen zijn bij de AH
Ik doe het ook altijd midden in de nacht zodat de kans dat ik iemand tegenkom erg klein is. Als ik me verslaap dan bel ik even de buurman om te vragen of hij het wilt doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vind je dat eng? Kan ik best wel begrijpen hoor.
Ben jij de duivel?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:34 schreef Henkie94 het volgende:
Sorry Haarklip, maar je zult een exorcist moeten inhuren.
's Nachts moet je oppassen voor enge mensen.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik doe het ook altijd midden in de nacht zodat de kans dat ik iemand tegenkom erg klein is. Als ik me verslaap dan bel ik even de buurman om te vragen of hij het wilt doen.
Nee, jij bent Sharr.quote:
Ja, nou komt ie helemaal nooit meer buitenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
's Nachts moet je oppassen voor enge mensen.
Ik woon op een boerderij in Drenthe..weinig mensen daar dus en helemaal 's nachts.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
's Nachts moet je oppassen voor enge mensen.
Oh kut. Dat was niet zo slim inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, nou komt ie helemaal nooit meer buiten
Pas op voor wilde dieren.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik woon op een boerderij in Drenthe..weinig mensen daar dus en helemaal 's nachts.
Nee, wegrottend in z'n huis straks, moeten wij m zeker komen redden.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh kut. Dat was niet zo slim inderdaad.
Kutmzuekk alles gr grquote:Op donderdag 28 april 2011 18:38 schreef sharr het volgende:
Ik ga even mijn after-dinner sigaretje roken. Tot straks, beste vrienden.
I WANNA SMOKE WITH, DO YOU WANNA SMOKE WITH MEEEEE
hihi snoopdogg en wiz khalifa alles.
Rookse.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:38 schreef sharr het volgende:
Ik ga even mijn after-dinner sigaretje roken. Tot straks, beste vrienden.
I WANNA SMOKE WITH, DO YOU WANNA SMOKE WITH MEEEEE
hihi snoopdogg en wiz khalifa alles.
Hm, dilemma voor Bob denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:39 schreef Bloempje. het volgende:
Oh ik heb een idee. Ik lok Bob met Ben & Jerry's en vrouwenfilms + alle afleveringen van gtst ooit uit z'n huis. Ziet ie nog eens buitenlucht ook.
Totdat een geile paard met zijn stijve tokus jouw anus uitrekt.quote:
Slim, maar ook zielig.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:39 schreef Bloempje. het volgende:
Oh ik heb een idee. Ik lok Bob met Ben & Jerry's en vrouwenfilms + alle afleveringen van gtst ooit uit z'n huis. Ziet ie nog eens buitenlucht ook.
Leugenaar, je zei dat je vlak bij mij woontquote:Op donderdag 28 april 2011 18:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik woon op een boerderij in Drenthe..weinig mensen daar dus en helemaal 's nachts.
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Totdat een geile paard met zijn stijve tokus jouw anus uitrekt.
Uhh..ik ben verhuisd?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Leugenaar, je zei dat je vlak bij mij woont
Kantogg?quote:
En geen eens een kaartje in de brievenbus gooienquote:
Hij schaamt zich dat ie nu in Drenthe woont.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En geen eens een kaartje in de brievenbus gooien
Logisch wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hij schaamt zich dat ie nu in Drenthe woont.
Oh bah naar allesquote:Op donderdag 28 april 2011 18:43 schreef sharr het volgende:
Ik voel me echt kutDrie truien aan, rillend van de kou. Waarom precies voor het weekend?
Dikke knuffel en een pakje sigaretten voor Sharr, anders heeft ze het koud.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:43 schreef sharr het volgende:
Ik voel me echt kutDrie truien aan, rillend van de kou. Waarom precies voor het weekend?
Hihi dankjequote:Op donderdag 28 april 2011 18:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dikke knuffel en een pakje sigaretten voor Sharr, anders heeft ze het koud.
Ja, dat zal wel, maar anders wordt je straks vermoord door mobiele foknerds en door mij want laptop fliptquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lock, Stock and Two Smoking Barrels..klassieker
Goed bezig Bobquote:Op donderdag 28 april 2011 18:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oh, wel oke. Snatch was leuker.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tot zoquote:Op donderdag 28 april 2011 18:46 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga ff paar minuutjes liggen, ben een klein beetje moe. Ben er zo weer.
Ik heb alleen een broek aan.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:43 schreef sharr het volgende:
watquote:Op donderdag 28 april 2011 18:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Pics![]()
Ik bedoel, wow. Ik zit serieus met nog een vest een deken nu erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom wel en waarom niet?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:51 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ging even bijlezen, ik moest lachen. Nouja eigenlijk ook niet.
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wrm pics tan ;s
Ohh ik zag een JannPiraat klopt datquote:
Huh wat is er ook een kloon van mij dan ?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh ik zag een JannPiraat klopt dat
Neppert.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh ik zag een JannPiraat klopt dat
Is goed Sharrquote:Op donderdag 28 april 2011 18:54 schreef sharr het volgende:
Prethoofd welkom terug alles
Ik weet niet hoe je jouw naam ook al weer spelt, dus ik schrijf maar prethoofd.
hehehe ik zie hem nu ja in het vorige topicquote:Op donderdag 28 april 2011 18:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Neppert.
En een Orndatappel en een OmdatappeI met hoofdletter i
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:08 schreef Patje1987 het volgende:
Nee gast, ik wil nog niet naar huis, ik wil nog een beetje dansen.
Klap die fucking beat erin, vette shit ouwe, en laat hem nog een beetje STAMPEEE
Wat?quote:
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, onderling alles. Pff, spannend.
Die grafmeuk die jij luistert is eerder kut te noemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |