Moet toch wel een keeper bij. Nou wordt Dassajev vaak genoemd, maar persoonlijk ga ik dus ook voor Banks.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Romario zou idd de eerste zijn die ik zou kunnen wisselen. Banks is ook mijn favoriete doelman ooit.
Denemarken werd europees kampioen in 92 na hun gouden generatie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:12 schreef borisz het volgende:
Helaas zal Messi met Argentinië geen prijzen gaan pakken.
Heeft relastisch nog maar 2 kansen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:12 schreef borisz het volgende:
Helaas zal Messi met Argentinië geen prijzen gaan pakken.
Roger Milla was 42 toen ie op het WK 1990 scoordequote:Op zondag 16 oktober 2011 23:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heeft relastisch nog maar 2 kansen.
Klopt, maar je vergeet ook wel een hoop zaken, al heeft dit niet echt betrekking op Zidane (zo lang is hij nog niet gestopt).quote:
Zou lekker gaan hopen op een uitblinkende Messi die al ruim in de 30 is, gaat niet gebeuren. Messi is nu eenmaal een speler die het van zijn explosiviteit moet hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roger Milla was 42 toen ie op het WK 1990 scoorde
Ik bedoel, de NOS zal in de jaren 50 en 60 geen Braziliaans voetbal uit hebben gezonden, toch?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit voetbal gezien via interbet en weet niet wat sopcast is.
Di Stéfano, Müller, Ronaldo, Messi.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:01 schreef Caland het volgende:
Garrincha, Cruijff, Van Hanegem, Maradona, Zidane.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:05 schreef tong80 het volgende:
Het is zeker : Pelé, Cruijff, Maradona, Messi......
Totaal ander topic.
Maar goed, de Feyenoord modjes moeten soms hun ei kwijt.
Hoe kan je dan zeggen dat Messi beter is?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:27 schreef onlogisch het volgende:
Messi heeft alles in zich om de aller grootste te worden. Hij is pas 24, en zeker van de voetballers die ik heb zien voetballen vind ik hem de allerbeste.
Ik heb Maradonna maar zijdelings meegekregen en Cruijff/Pele/Beckenbauer/Eusebio heb ik nooit zien voetballen.
Klopt helemaal. Dat betekent niet dat je voetballers als Cruijff, Maradonna en Pelé niet met Messi kan vergelijken. De omstandigheden zijn nu gewoon anders dan toen en het is dan ook niet eerlijk om van wereldspelers van toen te verwachten dat ze in het hedendaagse voetbal nog steeds de beste zouden zijn. Daarom moet je het ook niet absoluut bekijken, maar relatief. Is Messi nu net zo'n uitzonderlijke speler als Cruijff, Maradonna of Pelé in hun tijd? (Of andersom, ligt er maar aan hoe je het bekijkt)quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:11 schreef LePoo het volgende:
[..]
Maar het voetbal van deze tijd mag ten alle tijden niet vergeleken worden met het voetbal van toen.
Het is veel sneller, fysieker, tactischer... je kan simpelweg niet meer in je eentje door een verdediging rennen.
Het niveau in het geheel is gewoon e-n-o-r-m omhoog gegaan.
Precies, was Jesse Owens een mindere sprinter dan Usaine Bolt ?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:19 schreef Sephael het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Dat betekent niet dat je voetballers als Cruijff, Maradonna en Pelé niet met Messi kan vergelijken. De omstandigheden zijn nu gewoon anders dan toen en het is dan ook niet eerlijk om van wereldspelers van toen te verwachten dat ze in het hedendaagse voetbal nog steeds de beste zouden zijn. Daarom moet je het ook niet absoluut bekijken, maar relatief. Is Messi nu net zo'n uitzonderlijke speler als Cruijff, Maradonna of Pelé in hun tijd? (Of andersom, ligt er maar aan hoe je het bekijkt)
Zelfde verhaal inderdaad. Maar deze vind ik nog moeilijker.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies, was Jesse Owens een mindere sprinter dan Usaine Bolt ?
Hahaha, ja!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:01 schreef kreupelendehendrik het volgende:
over 10 jaar spreekt iedereen over balotelli ipv messi
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:11 schreef Sephael het volgende:
[..]
want het is geen goede voetballer.
Over 10 jaar is iedereen hem vergeten, niet omdat hij niet kan voetballen maar ik zie hem niet een hele lange carriere hebben ivm zijn lifestyle, wel goed maar past zeker niet in het rijtje Maradona, Pelé, Cruijff, Messi, dat is echt buitencategorie.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:01 schreef kreupelendehendrik het volgende:
over 10 jaar spreekt iedereen over balotelli ipv messi
Hoeveel mensen op dit forum zouden Pele wekelijks hebben gevolgd in de Braziliaanse competitie? Of Maradonna bij Napoli? Ik denk niet heel veel.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:11 schreef Romanus het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zeggen dat Messi beter is?
Maradonna had bij Napoli ook een heel sterk elftal om zich heen. Bij Argentinië was dat wellicht minder maar dan waren de tegenstanders op het WK ook niet van een denderend niveau als je de beelden terug kijkt.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:02 schreef VeX- het volgende:
Messi rendeert mede zo goed omdat Barca over alle linies een buitengewoon sterk team heeft.
Pele, Cruijff en Maradonna hebben meer aangetoond wanneer het op individuele klasse komt.
Pelé speelde met Tostao, Garrincha, Jairzinho, Rivelino, Carlos Alberto, Gerson.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:02 schreef VeX- het volgende:
Messi rendeert mede zo goed omdat Barca over alle linies een buitengewoon sterk team heeft.
Pele, Cruijff en Maradonna hebben meer aangetoond wanneer het op individuele klasse komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |