Ik heb die andere grootheden ook live gezien. Sorryquote:
matige trollquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:47 schreef inZanity het volgende:
Die TT
Had Cruijff weggelaten en Messi vervangen door Zidane en je had m goed gehad.
Jij hebt Pele live gezien??quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb die andere grootheden ook live gezien. Sorry
Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok... maar het is nu dus officieel geen mening meer maar een feit?
Want 24, 3 CL's, 2 CL's beslist, 2 Gouden ballen, 24 jaar, 202 goals etc. etc. Zidane komt niet verder dan een kopstootquote:
Jaquote:
Je doet Zidane te kort wereldvoetballer. Net zoals van Hanegem Platini Zico en Ronaldo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Want 24, 3 CL's, 2 CL's beslist, 2 Gouden ballen, 24 jaar, 202 goals etc. etc. Zidane komt niet verder dan een kopstoot
Pelé speelde zijn hele loopbaan bij Santos en ging daarna een paar seizoenen naar Amerika dus jij kan hem alleen op WK's live hebben gezien?!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja
Ik zag hem zijn duizendste doelpunt scoren.
Als ik hier de prijzenlijst van Zidane post is het topic vol man wijsneus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Want 24, 3 CL's, 2 CL's beslist, 2 Gouden ballen, 24 jaar, 202 goals etc. etc. Zidane komt niet verder dan een kopstoot
Ik heb nog nooit voetbal gezien via interbet en weet niet wat sopcast is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Pelé speelde zijn hele loopbaan bij Santos en ging daarna een paar seizoenen naar Amerika dus jij kan hem alleen op WK's live hebben gezien?!
Toen was er nog geen internet laatstaan sopcast...
Post zijn prijzenkast eens tot de leeftijd van 25, dat overtreft Messi met de helft van zijn prijzenkast.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als ik hier de prijzenlijst van Zidane post is het topic vol man wijsneus.
Niet dat prijzen er zoveel toedoen, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |