abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98948244
Waar was Messi gisteren?
pi_98948376
Op iedere plek waar hij niet moest zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98961132
Met Xavi erbij hadden ze misschien gewonnen..
pi_98961272
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:00 schreef Doublepain het volgende:
Met Xavi erbij hadden ze misschien gewonnen..
Goede coach heeft ie meer aan

Banega deed het prima in de Xavi rol
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98974001
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 02:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke speler heeft de meeste CL's en titels gewonnen?
Even snel kom ik uit bij Seedorf, Giggs, dat soort spelers.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_98975772
Het wordt: Merckx, Armstrong, Gesink
pi_98975998
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 22:24 schreef debeterebob het volgende:
Van de Sar natuurlijk en Van de Beukering, de ster van het Indonesische nationale team
Van de :')
pi_99026117
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 09:47 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Even snel kom ik uit bij Seedorf, Giggs, dat soort spelers.
Seedorf 3
Giggs 2
Maldini 5

Denk dat alleen Gento er 6 heeft, maar van de laatste jaren is het zeker Maldini
  maandag 4 juli 2011 @ 16:58:08 #39
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_99026992
Cris Ronaldo is beter dan Messi, sowieso.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_99126053
pi_99126879
quote:
Ja, ik versta er niks van!
  Trouwste user 2022 woensdag 6 juli 2011 @ 22:50:08 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_99132344
Schandalig dat Maradona door Menotie net werd meegenomen naar het WK-78.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_99134627
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:15 schreef Iannn het volgende:
Laat Messi eerst maar eens presenteren in een minder goed team dat ook minder goed op elkaar is ingespeeld en waarvan het gros van de spelers elkaar niet al tien jaar kent en al tien jaar samen traint. Dat is dus bv. bij Argentinië het geval, gek genoeg presenteert Messi daar ook veel minder. En dan kan je dat op de trainer gooien, of de tactiek ... maar dat is bullshit. Hij presteert daar gewoon stukken minder als bij Barcelona. Ik zou Barcelona wel eens willen zien zonder Xavi, Iniesta, Pedro, Pique, Puyol .. eens zien hoe goed Messi dan nog is.

Wat ik het grote verschil vind met namen als Pelé, Cruijf, Maradona en zelfs Zidane is dat Messi wordt omringt door allemaal fantastische spelers die al jarenlang bij dezelfde club zitten. Ze kennen elkaar door en door en er is een ijzersterk tactisch beleid dat al jarenlang wordt aangehouden. Alle voorgaande namen wisten met een in principe des tijd nog "minder goede" club of land hoge ogen te gooien waarbij het duidelijk was dat zij degene waren die het team op sleeptouw namen. Cruijf (Ajax, Barcelona, NL), Pelé (Brazilië des tijds en Santos), Maradona (Napoli), Zidane (Bordeaux, Frankrijk). En hoewel Messi natuurlijk een heel groot aandeel heeft in de prestaties van Barcelona vind ik hem niet by far het belangrijkste ... Xavi, Iniesta, Pique en Puyol acht ik even belangrijk.

Ten slotte heb ik ook het idee dat mensen hem een beetje té graag als nieuwe god van het voetbal willen zien. Dat merk je op TV ook waar alles wat Messi doet even geweldig is. Bij de CL-finale was zijn goal imo een fout van Edje die verkeerd stond, het was gewoon een hard schot dat recht op doel was. Frank Snoeks had het ineens over "de geweldige voetbeweging van Messi" ... al mijn vrienden helemaal van "Ja, zag die voetbeweging!!! _O_ _O_ :D :D :D " ... ik naar de herhaling kijken en ik zag gewoon totaal geen voetbeweging maar dat terzijde :').

Concluderend; Messi is een fantastische voetballer, zeker één van de beste ter wereld momenteel, misschien wel dé beste inderdaad. Maar in mijn optiek gaat hij maar ook eens bij ander team laten zien wat hij wel niet kan. En dat overdreven gedoe mag ook wel eens worden gestopt, die jongen wordt echt afgeschilderd en gehypt alsof het letterlijk god is. Beetje over the top imo.
Eindelijk iemand die het begrijpt
pi_99135549
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Seedorf 3
Giggs 2
Maldini 5

Denk dat alleen Gento er 6 heeft, maar van de laatste jaren is het zeker Maldini
Maldini, zo'n held verdient het.
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:53:55 #46
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_99135918
mensen die denken dat C.Ronaldo beter is dan Messi :')
vagabondo, non odia
Specialità italiane
pi_99137401
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:53 schreef Schooiboy het volgende:
Messi :')
pi_99137626
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:24 schreef Romanus het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het begrijpt
Genee presenteert zelfs nog beter.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:42:43 #49
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_99137801
Messi is wel de beste speler van het beste team
vagabondo, non odia
Specialità italiane
pi_99143301
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:42 schreef Schooiboy het volgende:
Messi is wel de beste speler van het beste team
Ja tuurlijk :')

http://www.telegraaf.nl/t(...)co_uit__.html?p=14,2

Ronaldo heeft tenminste niet zijn team nodig om goed te zijn. Messi zonder Barcelona zuigt donkey balls.
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:18:57 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99143354
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:16 schreef The_Avatar het volgende:

[..]

Ronaldo heeft tenminste niet zijn team nodig om goed te zijn. Messi zonder Barcelona zuigt donkey balls.
Nee, zonder goeie spelers die hem snappen en bij kunnen houden komt zijn spel niet tot zijn recht, hij bedenkt iets en voor zijn medespelers het snappen is het moment al voorbij.

Bij barcelona kennen ze hem, weten ze hoe hij speelt etc, bij Argentinie moet ie het toch met andere spelers doen en dat werkt gewoon stukken minder.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_99144661
het is een schande om hem bij dat rijtje te zetten. Als zidane, r9, henry etc daar niet bijzitten, dan messi al helemaaaaal niet!
pi_99145320
Messi O+
  Trouwste user 2022 donderdag 7 juli 2011 @ 16:54:36 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_99159235
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:07 schreef Doublepain het volgende:
het is een schande om hem bij dat rijtje te zetten. Als zidane, r9, henry etc daar niet bijzitten, dan messi al helemaaaaal niet!
Van Hanegem was beter dan Zidane

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_99234172
Overigens zou Messi bij ons in het vijfde er niet inkomen. Het lijkt me typisch zo'n speler die alle rondjes meedrinkt, en als het dan zijn beurt is, op zijn fiets springt en naar huis gaat.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_99236188
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:16 schreef The_Avatar het volgende:

[..]

Copa America 2007 en OS 2008 niet gezien ?
Voetbalhistorische bedenkingen: https://metcruijffopstap.wordpress.com/
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:13:43 #57
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99236494
Aardig spelertje die Messi, maar niet beter dan Cristiano Ronaldo. Om maar niet over Zidane in beste tijd te spreken, daar mag ie de veters nog niet eens van vast maken.. :P
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:13:34 #58
280345 Serko
Niet teveel ouwehuren bruur
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:16:20 #59
280345 Serko
Niet teveel ouwehuren bruur
pi_99240163
Christiano Ronaldo heeft z'n medespelers niet nodig? Zeker niet gezien hoeveel die medespelers zich het leplazerus werken voor hem en vele assists geven? Ronaldo is veel egoistischer dan Messi. Die schiet van elke kans op doel, Messi gunt zijn teamgenoten tenminste nog wat. Zie ook zijn enorme aantal gegeven assists, en daar zijn degene die dan niet worden afgemaakt niet eens meegeteld. En al die keren dat Ronaldo niks liet zien bij Portugal vergeet men voor het gemak even. En hij liet in de meeste wedstrijden tegen barca het ook afweten. Zowel met UTD als met Madrid.
  Trouwste user 2022 donderdag 29 september 2011 @ 10:57:53 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_102506297
Lionel Messi scoorde in het met 5-0
gewonnen Champions League-duel met Bate
Borisov twee keer voor FC Barcelona.

Met zijn 193ste en 194ste doelpunt voor
de Catalanen nestelde de dribbelaar uit
Argentinië zich op de topscorerslijst
aller tijden naast Ladislao Kubala op
de tweede plaats.De Hongaarse legende
trof in de jaren 50 van de vorige eeuw
194 keer doel voor Barça in 256 duels.

De 24-jarige Messi,die tot op heden 278
wedstrijden bij Barcelona speelde,heeft
alleen César Rodriguez nog voor zich.De
Spaanse aanvaller maakte in de jaren 40
en 50 in 348 duels maar liefst 235
doelpunten voor Barcelona.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')