Nee? De TT van de vorige stond er ook nog, dus het leek me dat dat gewoon moestquote:Op donderdag 28 april 2011 17:35 schreef Greys het volgende:
Je weet toch dat bij die reeksen je niet een nummertje hoeft op te hogen he, Ll?
Echte muziekquote:Op donderdag 28 april 2011 17:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wat een vreselijke sfeerverpestende opmerking.
Het nummer verhoogt ie automatisch, je hoeft alleen de TT te veranderenquote:Op donderdag 28 april 2011 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee? De TT van de vorige stond er ook nog, dus het leek me dat dat gewoon moest
Jullie gaan alleen met mannen toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
Nog 2 dagen tot Koninginnedag, en nog 9 tot de rukhuttensaunameet
Dat is stomquote:Op donderdag 28 april 2011 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Het nummer verhoogt ie automatisch, je hoeft alleen de TT te veranderen
Kijk maar, nu hebben we nr 55 overgeslagen.
Ja zoiets liet je laatst zienquote:
Jep, de vriendinnen blijven thuisquote:Op donderdag 28 april 2011 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie gaan alleen met mannen toch?
Met recht een rukhut idd!
Omdat bij veel reeksen (bv die van [Centraal] Honden foto's) de TT ook hetzelfde blijftquote:Op donderdag 28 april 2011 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is stomwaarom verdwijnt de TT dan niet
Hmm..quote:Op donderdag 28 april 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat bij veel reeksen (bv die van [Centraal] Honden foto's) de TT ook hetzelfde blijft
Dus dan hoef je helemaal niets meer te doen.
Sorryquote:Op donderdag 28 april 2011 17:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Probeer het niet te omzeilen. Je zat gewoon fout.
quote:
Come with me Friday, don't say maybe?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:50 schreef Muis006 het volgende:
I've got two tickets to Iron Maiden baby
Het staat er ook niet onder of zo, als je een nieuw topic opent: het topicnummer is al automatisch opgehoogd.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:50 schreef Muis006 het volgende:
I've got two tickets to Iron Maiden baby
Staat het er wel onder?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:52 schreef Cat22 het volgende:
Het staat er ook niet onder of zo, als je een nieuw topic opent: het topicnummer is al automatisch opgehoogd.
Ow, toch wel!
Ontreeks het!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:53 schreef Greys het volgende:
Eigenlijk hoeft een SC helemaal geen reeks te zijn, vind ik persoonlijk
Dan had je aan 'open nieuw deel' genoeg.
Ja dan moet ik dat ook weer gaan uitvinden hoe dat moetquote:
oehoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef Muis006 het volgende:
I'm just a teenage dirtbag baby like you
Nummertje uit dat extra vakje van ons knippen en klah.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan moet ik dat ook weer gaan uitvinden hoe dat moet
Hoewel, ik kan deze huidige gewoon loskoppelen geloof ik, dan blijft de oude reeks de reeks, maar vanaf deze zijn ze dan weer los.
Maar met dat terugklikken is ook wel handig...
Dilemma dilemma
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
oehoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ja zeggikquote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nummertje uit dat extra vakje van ons knippen en klah.
Welk nummer is dat dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:59 schreef Loveless85 het volgende:
Alles naar de kloooooooooooooooooooote
Ik nietquote:Op donderdag 28 april 2011 17:58 schreef Greys het volgende:
Ik vind het terugbladeren naar vorige delen handig, dus het blijft gewoon een reeks.
We wennen wel aan het feit dat het nummer niet opgehoogd hoeft te worden.
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het nieuwe anthem voor stakende FOK! modjes die de reeksen om zeep gaan hebben
Dan ontkoppel je alleen deze. En de hiernavolgende delen zijn dan uiteraard ook geen reeks meer.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zeggik
Dat weet ik wel, maar is dan de héle reeks weg, of alleen deze ontkoppeld en blijft de rest dan wel gewoon een reeks? Ja toch?
+1!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:58 schreef Greys het volgende:
Ik vind het terugbladeren naar vorige delen handig, dus het blijft gewoon een reeks.
We wennen wel aan het feit dat het nummer niet opgehoogd hoeft te worden.
Lapo hunten!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:01 schreef Greys het volgende:
Dan verander ik jouw nummertje wel steeds, opa!
Oke, dan begin ik het echt te snappen dusquote:Op donderdag 28 april 2011 18:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ontkoppel je alleen deze. En de hiernavolgende delen zijn dan uiteraard ook geen reeks meer.
Tis shocking.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, dan begin ik het echt te snappen dus
Ben je lekker aan het power-trippen met je knopjes?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:01 schreef Greys het volgende:
Maar ik laat het lekker zo![]()
Je went er maar an.
En wat is daarna dan de bedoeling?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:06 schreef Greys het volgende:
Ik werk overigens vanaf 10 mei een poosje maar 8 uur per week.
Shocking ook
Ga je niet een gedeelte thuis doen?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:06 schreef Greys het volgende:
Shocking ook
's nachts heb ik geen probleem. Maar ik slaap overdag nu zo slecht.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bijna Q-Day! Heb je al slapeloze nachten?
Dat ik er iets bij ga zoeken, ook iets part-timerigs maar dan in de buurt.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat is daarna dan de bedoeling?
Neequote:Op donderdag 28 april 2011 18:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je niet een gedeelte thuis doen?
Zou toch best kunnen...
Best wel ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:06 schreef Greys het volgende:
Shocking ook
Maar is dat dan juist niet heel erg lastig? 2x iets voor 15 uur zoeken ofzo? Zou je dan niet sneller iets voor rond de 30/34 uur vinden ofzo?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ik er iets bij ga zoeken, ook iets part-timerigs maar dan in de buurt.
En als dat lastig wordt stop ik met het één en zoek ik iets meer fulltimerigs in de buurt.
[..]
Nee
Zowel de baas als ik zelf vinden van niet.
Ligt aan het soort werk denk ik. Ik heb nu 24 + gemiddeld 8 uur.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar is dat dan juist niet heel erg lastig? 2x iets voor 15 uur zoeken ofzo? Zou je dan niet sneller iets voor rond de 30/34 uur vinden ofzo?
Vast dat laatstequote:Op donderdag 28 april 2011 18:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar is dat dan juist niet heel erg lastig? 2x iets voor 15 uur zoeken ofzo? Zou je dan niet sneller iets voor rond de 30/34 uur vinden ofzo?
Ja natuurlijk, zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 28 april 2011 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast dat laatste
Maar ik probeer eerst het eerste, niet geschoten is altijd mis toch?
Zullen wel twee halve dagen zijn, en werkgevers kennende gaan ze dat behoorlijk uitbuitenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
Zou fijn zijn als het wel lukt, en ff gewoon een maandje maar 1 dagje werken is ook heerlijk natuurlijk
Twee dagen, twee halvequote:Op donderdag 28 april 2011 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, zo bedoelde ik het niet
Zou fijn zijn als het wel lukt, en ff gewoon een maandje maar 1 dagje werken is ook heerlijk natuurlijk
Ook dat is afgesproken, dat het redelijkerwijs te doen moet zijn in 4 uur.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:14 schreef APK het volgende:
[..]
zullen wel twee halve dagen zijn, en werkgevers kennende gaan ze dat behoorlijk uitbuiten
Succesquote:
Jup. Maar dat krijg ik betaald als werk, dat rijdenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dan ben je 2 uur aan het rijden voor 4 uur werk
Neuh vast niet, maar goed... ze zullen wellicht op een gegeven moment toch ook een ander in moeten huren dan, of ze zien in dat het ook niet ideaal is. Maar het is sowieso dat je nu gewoon die vrijheid krijgt. Kan je inderdaad daar nog even wat werken, en ondertussen iets anders/aanvullends zoekenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
Zij wilden dit heel erg graag, dat ik nog een paar uurtjes kwam.
Dus dat gaan ze niet uitbuiten, want dan raak ik gedemotiveerd, toch?
Tuurlijk, maar als je toch regelmatig werk mee naar huis moet nemen zou ik wel iets proberen te regelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
Zij wilden dit heel erg graag, dat ik nog een paar uurtjes kwam.
Dus dat gaan ze niet uitbuiten, want dan raak ik gedemotiveerd, toch?
Prima geregeld dan tochquote:Op donderdag 28 april 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Maar dat krijg ik betaald als werk, dat rijden
Dus...
Jij veroorzaakt die files toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga buiten de files om rijden ook, van elf tot drie werken.
Want ik haat in de file staan.
Let maar op.quote:
Da's een Van Morisson nummer, piemelquote:Op donderdag 28 april 2011 18:35 schreef Loveless85 het volgende:
"Into the mystic"?
Issie de nieuwe Enya?
Is dat om te voorkomen dat al die bandjes die iets te pluggen hebben een minuut lang hun eigen kutmuziek gaan spelen?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:36 schreef Greys het volgende:
Ze doen bij DWDD toch altijd 'DWDD Recordings' tegenwoordig, waarbij ze covers doen?
Klik voor alle vorige nrsquote:UPDATE DWDD RECORDINGS
In DWDD recordings spelen artiesten een nummer van een andere artiest dat voor hen belangrijk is. Bekijk hier alle optredens in één playlist.
Ik kijk nooit DWDD, dus ik heb werkelijk geen idee wat ze daar doenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's een Van Morisson nummer, piemel
Ze doen bij DWDD toch altijd 'DWDD Recordings' tegenwoordig, waarbij ze covers doen?
Ja want Anita Meyer heeft ook heel veel te pluggenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:38 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat om te voorkomen dat al die bandjes die iets te pluggen hebben een minuut lang hun eigen kutmuziek gaan spelen?
Staat er wel erg ongelukkigquote:Op donderdag 28 april 2011 18:41 schreef Greys het volgende:
Een nummer - van een andere artiest - dat belangrijk is...
Echt Ll, wat een gelulquote:Op donderdag 28 april 2011 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
Maar sjeesus, als die artiesten ziet. Ze dachten we nodigen wat vergane glorie uit, als dan binnen nu en 5 jaar de necrologieën op TV komen is ons fragment iig het hoogtepunt
Ben Cramer, Anita Meyer, Lenny Kuhr, Bennie Jolink, Piet Veerman, Saskia & Serge, Thé Lau'
Wat zong de laatste?
Zing voor me Snuits, ook al is het in het Duits?
Maar Piet Veerman? Saskia en Sergequote:Op donderdag 28 april 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt Ll, wat een gelul
Er zitten ook minstens zoveel hedendaagse artiesten tussen, meer nog zelfs.
Dat er wat vergane glorie - Anita is hipper dan hip tegenwoordig weer hoor sinds haar duetje met jaweldaaristieweer Lange Frans - tussen zit maakt toch geen bal uit?
Of moest je gewoon weer ff brommen om niets, McZanik?
Of bij die andere. Dan word je collega-wapperaarster.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:12 schreef Greys het volgende:
Misschien kunnen ze me wel twee middagen bij Elysium gebruiken ofzo
Nee maar het klonk alsof je vond dat er alleen maar vergane glorie meedoet aan DWDD Recordings en da's wel echt kulquote:Op donderdag 28 april 2011 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar Piet Veerman? Saskia en Serge
Nou ja, het is geen gezanik, want 90% van die lui zal me aan mn reet roesten![]()
En één hitje is nog niet hipAnders was er heel veel hip in een jaar.
Ja nee daar zou ik dan weer niet willen werken geloof ik tochquote:Op donderdag 28 april 2011 18:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Of bij die andere. Dan word je collega-wapperaarster.
Dat is waarquote:Op donderdag 28 april 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar het klonk alsof je vond dat er alleen maar vergane glorie meedoet aan DWDD Recordings en da's wel echt kul
Dan ga je toch in je blote kont wapperen?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee daar zou ik dan weer niet willen werken geloof ik toch
Dan durf ik daarna niet meer in mijn blote kont rond te hupsen daar.
Ah, er moest toch iets geplugged wordenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
Anita is hipper dan hip tegenwoordig weer hoor sinds haar duetje met jaweldaaristieweer Lange Frans
Mlquote:Op donderdag 28 april 2011 19:40 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Maandag kijken als het het baasje gaat lukken
Yessquote:Op donderdag 28 april 2011 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
MlWat een droppie
Is het een Jack?
Wat spannend voor jullie en Whoopiequote:Op donderdag 28 april 2011 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Yesseen kleine als het goed is al is mams best aan de maat als ik de foto's zag..
Maar even zien
Teefjes allevierquote:Op donderdag 28 april 2011 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat spannend voor jullie en WhoopieReu/teefje?
quote:
Leuk, ik hoop op een matchquote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Teefjes allevierwordt het niks is het jammer maar kijken we gewoon verder
Ze zijn van 17 maart dus eer ze bij mams weg mogen is het juni.
Ik ookquote:
Oooooooooooooooooh, wat lief!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:40 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Maandag kijken als het het baasje gaat lukken
Muisjeeeeeequote:Op donderdag 28 april 2011 20:48 schreef Muis006 het volgende:
Goodbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Allebei welquote:Op donderdag 28 april 2011 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Muisjeeeeee![]()
![]()
Had jij nou wat met de UK of de USA?
Duitsland is veel leuker.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Allebei welmaar van origine de UK!
Ohquote:
Hoe ging zeh riehursal?quote:
Gewoon gezellig, leuke sfeer, aardige mensen, leuk om met de auto doorheen te rijden, leuke plaatsjes, etc.quote:
Ik vind Duitsland ook wel leuk hoor. Maar zeker niet het leukste land op aardequote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Gewoon gezellig, leuke sfeer, aardige mensen, leuk om met de auto doorheen te rijden, leuke plaatsjes, etc.
Goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Met mijn gedachten bij ditquote:
Kwam dit even heel vreemd binnen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Gewoon gezellig, leuke sfeer, aardige mensen, leuk om met de auto doorheen te rijden, leuke plaatsjes, etc.
Wetten dass...!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met mijn gedachten bij dit
[..]
Kwam dit even heel vreemd binnen.![]()
Leuk kleurtje. [/wijf]quote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Een roze toetsenbord, I has it!![]()
Samsung Galaxy 551. Android 2.2, dus dat betekent geloof ik dat ik kan Whatsappen?
Over een maand of 3 heb ik door hoe het werkt waarschijnlijk
[ afbeelding ]
Nouuuuuu ik dacht er al een tijdje over na natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk kleurtje. [/wijf]![]()
En in één avond beslist?![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nouuuuuu ik dacht er al een tijdje over na natuurlijk
Maar ik dacht vanavond 'ach, toch maar voor 1 jaar verlengd, als het niet bevalt neem ik volgend jaar wel weer wat anders'. Tegen de tijd dat ik snap hoe alles werkt mag ik alweer verlengen waarschijnlijk
Oh greys wat een tof dingquote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Samsung Galaxy 551. Android 2.2, dus dat betekent geloof ik dat ik kan Whatsappen?
[ afbeelding ]
Ja die is cute he?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh greys wat een tof dingDie willikook!
Leuk ding Greys en rozequote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die is cute he?
Ik had ook naar die mini pro dinges gekeken, maar dat beeldscherm was echt heel mini.
En dit toetsenbord toetst echt heel fijnMet ruimte tussen de toetsjes. En
roze
Oh en mijn opladerttt is gewoon dezelfde als mijn huidige/oude telefoon, dus dan heb ik er nu lekker vier, kan ik er nog eens eentje kwijt raken
Doet het nietquote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn werkt verhuist.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Leuk ding Greys en roze
Oh enne ik heb even wat werktechnisch gemist geloof ik
Ja ik begreep het, balen zeg!! Maar zoals ik het zag is het wel te managen en kun je rustig zoeken.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn werkt verhuist.
Naar een uur verderopDus dat kan niet meer zoals nu. Ivm het hondje.
En wat leuk van je hondje!
@Senesta, bedankt voor je smsMaar die komt nog op mijn oude telefoon binnen, ik ben niet zo snel
ohquote:Op donderdag 28 april 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn werkt verhuist.
Naar een uur verderopDus dat kan niet meer zoals nu. Ivm het hondje.
En wat leuk van je hondje!
@Senesta, bedankt voor je smsMaar die komt nog op mijn oude telefoon binnen, ik ben niet zo snel
Hoezo, wat doe je?quote:
Oeh lastigquote:Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo, wat doe je?
Mis ik iets? Ik heb hem nog niet eens áán gehad, die nieuwe!
Ga ik nu proberen!
Eerst mot er een accu in
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
Hoezo, wat doe je?
Mis ik iets? Ik heb hem nog niet eens áán gehad, die nieuwe!
Oh, was gewoon een sms'jequote:Op donderdag 28 april 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
Das toch handig, kun je het meteen opruimenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Feli met je wijvenfoon Greys![]()
Nu hebben we samen een rooooze![]()
Cat gaat zingen voor Bea![]()
En Tombo is wieder in da hause![]()
Ik ging net als een ware Fly Lady stofzuigen en ik heb het ding nog niet opgeruimd; zitten er al 2 katten in de kattenbak te spitten
Bij de volgende ronde, vandaag niet meerquote:Op donderdag 28 april 2011 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das toch handig, kun je het meteen opruimen
Slimme beestjes heur
Waarom zou dat moeten dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef tombolafan het volgende:
En er hoeft niks overgeschilderd gelukkig!
Ja, maar ik heb een rode muurquote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten dan?
Ze lieten in jouw nieuwe huis toch ook de groene kozijnen zitten
Nu niet meerquote:
Nu ga je voor blauw?quote:
En rozequote:Op donderdag 28 april 2011 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu ga je voor blauw?![]()
Ik zit te wachten op een regenbui, mss dat ik dan es wat minder nies
Eerst even geen kleur plzquote:Op donderdag 28 april 2011 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu ga je voor blauw?![]()
Ik zit te wachten op een regenbui, mss dat ik dan es wat minder nies
Ik zag het!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:51 schreef Muis006 het volgende:
Een Kristmes mirrekel, mijn tagje is terug!!
Ik ga slapen
Nou ik ga mijn sim zometeen weer in mijn oude foon stoppen, want ik kan (nog) geen wekkert vinden op mijn nieuwequote:Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Face it Greys, je wordt te oud voor dit soort nieuwigheden![]()
Dus gewoon weer een telefoon met draaischijf en de accu in een rugzak...
Je zei precies hetzelfde toen je de MiniStar (???) had gekocht, over die wekkertquote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik ga mijn sim zometeen weer in mijn oude foon stoppen, want ik kan (nog) geen wekkert vinden op mijn nieuwe
En dat downloaden van Whatsapp vind ik maar eng, want dan gilt ie dat ie toegang heeft tot al mijn gegevens. WTF?Ik ga het straks maar weer de-whatsappen
Die ik nu heb? Da's een ehhhh Samsung Diva geloof ikquote:Op donderdag 28 april 2011 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je zei precies hetzelfde toen je de MiniStar (???) had gekocht, over die wekkert
Jaquote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zag trouwens vanaaf in 1vandaag iets over de I-phone, die schijnt gewoon de godganze dag te registreren waar je bent en dit door te spelen aan Google ofzo
Ik denk dat de Android phones dingen doorgeven aan google en iPhones aan Apple.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
Ja![]()
Ben benieuwd of dat bij gewone smartphones ook zo is.
Gebeurt hier op FoK! toch ook?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij niet![]()
Maar ik vind het echt een rare ontwikkeling hoor
Okequote:Op donderdag 28 april 2011 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat de Android phones dingen doorgeven aan google en iPhones aan Apple.
En ja, dat doen ze.
Daarom krijg je al die leuke gratis gadgets op de telefoon
Waaarom krijg ik dan meestal schaamlipverkleining?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Gebeurt hier op FoK! toch ook?
Je krijgt keurig reclame op maat...
Ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Oke
Ik heb whatsapp geinstalleerd. Geloof ik.
Het klopt dat je je telefoonnr bij de installatie moet ingeven?
Vast een domme vraag dit he?
Nu je het noemt zul je het steeds vaker krijgenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaarom krijg ik dan meestal schaamlipverkleining?![]()
Ik krijg steeds 'stoppen met roken', alsof ze willen dat het misluktquote:En de afgelopen tijd heb ik teveel gegoogled op babyzooi, want Prenatal en Babypaleis enzo staan ook steeds als add
Ik zie jou nog steeds als whatsapp gebruiker in mijn lijstquote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer.
Toen ik zag dat al mijn contacten konden zien dat ik online was en dat ik dat ook van hun kon zien heb ik het gede-whatsapped
Ja, lullig is datquote:Op donderdag 28 april 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
Ik zie jou nog steeds als whatsapp gebruiker in mijn lijst
Grumpy and unavailable. Dat wel.
Nope, deze week begonnen met de middelzware pleister en ik merk niet echt een verschilquote:
Je kunt Whatsapp nooit helemaal verwijderen dus?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, lullig is dat![]()
Contacten die een berichtje sturen denken waarschijnlijk dat ik ze ignore
Knap hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, deze week begonnen met de middelzware pleister en ik merk niet echt een verschil
Bij mij is het weg, maar iedereen die in mijn contactenlijst stond en die ook whatsapp heeft kan mij dus blijkbaar nog zien...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
Je kunt Whatsapp nooit helemaal verwijderen dus?![]()
Had ik dat geweten voordat ik het installeerde
Eerst maar eens zien hoe het over drie weken zonder pleisters gaat...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Knap hoor![]()
Ik duik m'n bedje zo maar es in![]()
In het Luxortheaterquote:
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Lees ik nou goed dat Gerard uit SST is?!
Die moet zeker winnen, maar Joanna gaat winnen, of Philip.quote:
Ik hoop het ook voor jou.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop wel nog op veel confrontaties tussen jankmoniek en hysterischejoanna. Of gewoon confrontaties. Beetje peper in die knuffelzooi daar.
Nope, zelfs als ik hem op wifi draai vreet ie FOK! niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:03 schreef APK het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een of andere instelling waardoor je vast zit op 'G' ipv automatisch '3G' of 'H' als dat beschikbaar is
Mogguh!quote:
Negen van de tien keer loopt ie letterlijk vast op FOK! en moet ie uit en weer aanquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het niet zou kunnen.
Oh, dat is goed van/voor je!quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik ben hard bezig mezelf een gezond ritme aan te leren dat ik 's ochtends, ook als ik niet per se iets hoef te doen, toch wakker word. Om 7 uur deed ik mijn ogen open.
Nou hij gaat weer terug hoor, dus valt wel mee met je Tante Truusquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:39 schreef Goodbye het volgende:
Greysje![]()
Zomaar een hippe foon gekocht, nu ben ik helemaal tante Truus in jullie mobiele eenheid
Zie je al teruggaan met die telefoon, "ja meneer hij kan niet FOK!-en"quote:
Mjah, geen probleem mee om dat te zeggen hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zie je al teruggaan met die telefoon, "ja meneer hij kan niet FOK!-en"
FOK! kunnen ze heel veel kanten mee op en de meesten snappen het niet ondanks dat er kweeniehoeveel users rondlopen hier.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, geen probleem mee om dat te zeggen hoor
Ik vind het bizar, alles doet hij verder prima, ook andere websites, maar FOK! moet ie niet en daar heb ik hem nou juist voor
Als ik het ergens online kan vinden kijk ik ook wel even met 1 oog zo nu en danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik moet nog naar de speeltuin en boodschappen doen, joechei
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben misselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik moet nog naar de speeltuin en boodschappen doen, joecheibah.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
De meesten snappen wat niet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
FOK! kunnen ze heel veel kanten mee op en de meesten snappen het niet ondanks dat er kweeniehoeveel users rondlopen hier.
Nee, nog niet, denk dat dat er weer uit komtquote:
En we wippen en we draaien en we schommelen zo fijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Rustig aan doen Tombo, niet te vaak van de glijbaan!
Je krijgt ook een hoop op je bord de laatste tijd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, nog niet, denk dat dat er weer uit komt
Ach, we gaan na de lunch naar de speeltuin heb ik afgesproken, ga ik in het zonnetje zitten![]()
Is ook gewoon stress deelsStom huis
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En we wippen en we draaien en we schommelen zo fijn![]()
Tot we misselijk van het draaien en de limonade zijn
Ohquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:19 schreef Ml-etje het volgende:
Oh de dame van de pups belde dat er wel heeeel veeel mensen belangstelling hebben voor de kleinste dame van het nestjoh....
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
De meesten snappen wat niet?
De meeste users snappen het niet? Of de meeste telefoons?
Ik snap niet wat je bedoelt
Hij pakt automatisch die nieuwe mobiele layout, dat trekt ie niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
Moggeh![]()
![]()
Wat rot weer van je mobiel Greys, kan het niet zijn dat het een verkeerde instelling is?
Had je met je huidige telefoon ook vorig jaar niet dat je hem terug ging brengen en dat iemand daar in de winkel toen iets heeft veranderd aan instellingen en dat het toen werkte?
Want alleen terugbrengen vanwege Fok! zou gewoon echt niet moeten, als de rest perfect werkt...
Dan kan Greys nog wel uitleggen wat t probleem is en vaak weten de mensen in de winkel dan wat de oplossing isquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]veel mensen kennen FOK! niet dus als jij in die winkel roept ik kan er niet mee FOK! -en kan je best vreemd aangekeken worden
Ow zóquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]veel mensen kennen FOK! niet dus als jij in die winkel roept ik kan er niet mee FOK! -en kan je best vreemd aangekeken worden
Ja maar dan daarna wel mailen dat maandag helemaal goed is omdat ze er zaterdag niet zijn.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had even een mental image met Greys die briesend en schuimbekkend een telefoonwinkel binnen stampt: "HIJ FOKT NIET HIJ FOKT NIET!" met bloeddoorlopen ogen, en dan zo'n arm verkoopstertje wat haar eerste dat heeft, die dan een beetje moet huilen.
Of gewoon zeggen 'Dit forum bijvoorbeeld, daar loopt het steeds vast'.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:15 schreef Muis006 het volgende:
Dan kan Greys nog wel uitleggen wat t probleem is en vaak weten de mensen in de winkel dan wat de oplossing is.
Zoiets iddquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:22 schreef APK het volgende:
[..]
Of gewoon zeggen 'Dit forum bijvoorbeeld, daar loopt het steeds vast'.
En dan laat je FoK! zien zonder het te noemen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had even een mental image met Greys die briesend en schuimbekkend een telefoonwinkel binnen stampt: "HIJ FOKT NIET HIJ FOKT NIET!"
Mooi zoquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja maar dan daarna wel mailen dat maandag helemaal goed is omdat ze er zaterdag niet zijn.
Dat vermoed ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Sommige roepen dingen over veel belangstelling, zodat jij nog hebberiger wordt
![]()
Ik vind jumpsuits vreselijk, maar deze valt best strak, mooi!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook
Trouwens net deze besteld (ik ben zo lekker aan het werk).
[ afbeelding ]
For ladys only?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook
Trouwens net deze besteld (ik ben zo lekker aan het werk).
[ afbeelding ]
Had ik tenminste wel de Fipo toen de sim weer in de oude telefoon gingquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:28 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens APK...
Toen ik 's nachts mijn sim weer in mijn oude telefoon stopte kreeg ik een sms binnen met 'Fipo!'
Geen idee waarom die dus ook niet op die nieuwe binnen kwam.
S heeft getest en een sms van hem kwam wel binnen, maar ook een stuk later.
Leuk joh, zo'n smartphone![]()
Iddquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:40 schreef APK het volgende:
Het zou echt gewoon moeten werken op die telefoon...
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind jumpsuits vreselijk, maar deze valt best strak, mooi!
Gniffel erg hé, maar daar is de prijs ook naar.quote:Zag hem gisteravond bij een van de slanke dennen gezusters Pfaff en hij zit echt heel mooi
Die baggy dingen hoef ik ook niet.Op vrijdag 29 april 2011 10:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
For ladys only?
I cry
Verder wat Vissie zegt
Dat durf ik nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:40 schreef APK het volgende:
Misschien anders als je tijd hebt even hier vragen, Greys: Android #34
Het zou echt gewoon moeten werken op die telefoon...
Maar kan het niet gewoon een crappy telefoon zijn met eh... te weinig intern geheugen of hoe heet dat (quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd![]()
En anders is Ll bellen een goed idee
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:51 schreef Ml-etje het volgende:
Heb je geen tijd om een keer terug te gaan Greys? Of is die vraag hierboven al gesteld?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets idd
Alleen jammer dat het dan pas weer dinsdagmiddag wordt voordat ik er heen kan.
Ik wil het nu nu nu*stampvoet*
/wijf
Dinsdagmiddag pas, morgen zullen ze wel dicht zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:51 schreef Ml-etje het volgende:
Heb je geen tijd om een keer terug te gaan Greys? Of is die vraag hierboven al gesteld?
Opsturenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dinsdagmiddag pas, morgen zullen ze wel dicht zijn
En dan gaan ze hem vast opsturen enzo. Nou goed, ik houd er over op, elke keer hetzelfde gezeik met mij met telefoons
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef Greys het volgende:
Tombo, de wedding
http://www.telegraaf.nl/prive/royalwedding/
Nee, hij zou het (imo) echt moeten doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar kan het niet gewoon een crappy telefoon zijn met eh... te weinig intern geheugen of hoe heet dat () waardoor hij het gewoon niet trekt? Of kan dat simpelweg niet op een Galaxy?
Nee want dat zijn allemaal "fanboys" van Android en jouw toestel draait daar op, dus of hij nou stippen heeft of zwart is doet er niet toequote:Op vrijdag 29 april 2011 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat durf ik niet![]()
Want da's vast een vraag die al 600 keer gesteld is en het antwoord zal wel zijn 'Koop dan een fatsoenlijke telefoon ipv een roze wijvending'.
quote:
iPhones ondersteunen volgens mij ook geen flash.quote:Want da's vast een vraag die al 600 keer gesteld is en het antwoord zal wel zijn 'Koop dan een fatsoenlijke telefoon ipv een roze wijvending'.
Het feit dat de telefoon geen flash ondersteunt (WTF?) heeft hier niets mee te maken zeker?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:14 schreef Greys het volgende:
Ja nee jullie zijn echt heel lief hoor, maar ik heb er zo de schijt van dat ik weer eens niet weet waar ik moet beginnen (ligt het aan de telefoon zelf? ligt het aan internet? ligt het aan de instelling? ligt het aan de mobiele layout?) dat ik maar weer even ga struisvogelen, het ding in de kast gooi en jammer dan, ik hou het wel bij mijn oude telefoon voorlopig![]()
Ik ben niet goed met dit soort dingen, valt het op?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:06 schreef Greys het volgende:
Erik, ik heb twee maal het Eurovision Magazine thuis gestuurd gekregen waar we in staan
Zal hem zsm naar je toe sturen! inscannen
Ehm, hoe klein en hoe onfortuinlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:09 schreef Greys het volgende:
Er staat een kleine foto bij (zwart wit, godzijdank) dus ik weet niet of Erik dat wel online wil
YAYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:09 schreef tombolafan het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Van de laatste 3 tentamens heb ik er 2 gehaald!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog 1 en dan ben ik er klaar mee![]()
Dat wordt vanavond dan als ik thuis benquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm, hoe klein en hoe onfortuinlijk? Ach, waht the hell, gooi online, da's grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |