Nee? De TT van de vorige stond er ook nog, dus het leek me dat dat gewoon moestquote:Op donderdag 28 april 2011 17:35 schreef Greys het volgende:
Je weet toch dat bij die reeksen je niet een nummertje hoeft op te hogen he, Ll?
Echte muziekquote:Op donderdag 28 april 2011 17:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wat een vreselijke sfeerverpestende opmerking.
Het nummer verhoogt ie automatisch, je hoeft alleen de TT te veranderenquote:Op donderdag 28 april 2011 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee? De TT van de vorige stond er ook nog, dus het leek me dat dat gewoon moest
Jullie gaan alleen met mannen toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
Nog 2 dagen tot Koninginnedag, en nog 9 tot de rukhuttensaunameet
Dat is stomquote:Op donderdag 28 april 2011 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Het nummer verhoogt ie automatisch, je hoeft alleen de TT te veranderen
Kijk maar, nu hebben we nr 55 overgeslagen.
Ja zoiets liet je laatst zienquote:
Jep, de vriendinnen blijven thuisquote:Op donderdag 28 april 2011 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie gaan alleen met mannen toch?
Met recht een rukhut idd!
Omdat bij veel reeksen (bv die van [Centraal] Honden foto's) de TT ook hetzelfde blijftquote:Op donderdag 28 april 2011 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is stomwaarom verdwijnt de TT dan niet
Hmm..quote:Op donderdag 28 april 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat bij veel reeksen (bv die van [Centraal] Honden foto's) de TT ook hetzelfde blijft
Dus dan hoef je helemaal niets meer te doen.
Sorryquote:Op donderdag 28 april 2011 17:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Probeer het niet te omzeilen. Je zat gewoon fout.
quote:
Come with me Friday, don't say maybe?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:50 schreef Muis006 het volgende:
I've got two tickets to Iron Maiden baby
Het staat er ook niet onder of zo, als je een nieuw topic opent: het topicnummer is al automatisch opgehoogd.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:50 schreef Muis006 het volgende:
I've got two tickets to Iron Maiden baby
Staat het er wel onder?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:52 schreef Cat22 het volgende:
Het staat er ook niet onder of zo, als je een nieuw topic opent: het topicnummer is al automatisch opgehoogd.
Ow, toch wel!
Ontreeks het!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:53 schreef Greys het volgende:
Eigenlijk hoeft een SC helemaal geen reeks te zijn, vind ik persoonlijk
Dan had je aan 'open nieuw deel' genoeg.
Ja dan moet ik dat ook weer gaan uitvinden hoe dat moetquote:
oehoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef Muis006 het volgende:
I'm just a teenage dirtbag baby like you
Nummertje uit dat extra vakje van ons knippen en klah.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan moet ik dat ook weer gaan uitvinden hoe dat moet
Hoewel, ik kan deze huidige gewoon loskoppelen geloof ik, dan blijft de oude reeks de reeks, maar vanaf deze zijn ze dan weer los.
Maar met dat terugklikken is ook wel handig...
Dilemma dilemma
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
oehoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ja zeggikquote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nummertje uit dat extra vakje van ons knippen en klah.
Welk nummer is dat dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:59 schreef Loveless85 het volgende:
Alles naar de kloooooooooooooooooooote
Ik nietquote:Op donderdag 28 april 2011 17:58 schreef Greys het volgende:
Ik vind het terugbladeren naar vorige delen handig, dus het blijft gewoon een reeks.
We wennen wel aan het feit dat het nummer niet opgehoogd hoeft te worden.
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het nieuwe anthem voor stakende FOK! modjes die de reeksen om zeep gaan hebben
Dan ontkoppel je alleen deze. En de hiernavolgende delen zijn dan uiteraard ook geen reeks meer.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zeggik
Dat weet ik wel, maar is dan de héle reeks weg, of alleen deze ontkoppeld en blijft de rest dan wel gewoon een reeks? Ja toch?
+1!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:58 schreef Greys het volgende:
Ik vind het terugbladeren naar vorige delen handig, dus het blijft gewoon een reeks.
We wennen wel aan het feit dat het nummer niet opgehoogd hoeft te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |