Iets meer geduld aub, en sowieso geen slotjes aanvragen voor andermans topic!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:54 schreef henkie-gek het volgende:
mag een slotje op [tk] PC/laptop/monitor/LCD TV
Opgeschoond!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:40 schreef vault_tec het volgende:
Zou iemand die posts van nevermind uit mijn topic kunnen halen? Heb hem een pm gestuurd maar daar reageert die niet op en hij blijft door zeuren in mijn topic.
[TK] Converse, nike en new balance (mt 40), supra (mt 42) vans 40.5
Tja, net of we ook een leven hebben...quote:
gay zegquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tja, net of we ook een leven hebben...
Maar een giftcard is ook een waardebon, derhalve niet toegestaan.
Donequote:Op zondag 19 juni 2011 13:14 schreef Barbewire het volgende:
Deze 3 topics graag sluiten/verwijderen.
[TK] Playstation 3 Phat 40GB met 5 spellen
[TK] Veel verschillende PS3 spellen
[TK][Bluray] Daybreakers en Rambo The Fight Continues
Dat is gewoon toegestaan mits het onderbouwd is met een linkje.Zomaar roepen dat de richtprijs te hoog is staan we niet toe maar op deze manier is het toegestaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:31 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[TK] Externe DVD brander van Samsung, klein model voor oa. netbook
Er zit iemand in mijn topic die niet de intentie heeft iets te kopen, maar wel even verkondigd dat het aangebodene elders voor een paar euro meer nieuw te krijgen is. Hierdoor verlagen potentiële kopers hun bod. Niet echt bevorderlijk voor de verkoop dus.
Bij de Mediamarkt doe ik dat wel, dan krijg ik kortingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:02 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik vind dat een rare gang van zaken.
Als ik in de Albert Heijn loop, duw ik toch ook geen C1000 folder onder de neus van klanten dat bijvoorbeeld de afwasmiddel 20 cent goedkoper is bij de concurrent...
Maar er zit wel degelijk verschil in eigen onderzoek naar prijzen en het moedwillig weerhouden van anderen tot het kopen bij een bepaalde partij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Bij de Mediamarkt doe ik dat wel, dan krijg ik korting
Zolang het om hetzelfde artikel gaat zien wij er geen problemen mee. Het staat iedereen vrij om te bieden en te googlen naar de prijzen
Als ik gewoon een goedkopere prijs in een topic zet, houd ik ook moedwillig anderen tegen tot het kopen, maar het is wel zo eerlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:49 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Maar er zit wel degelijk verschil in eigen onderzoek naar prijzen en het moedwillig weerhouden van anderen tot het kopen bij een bepaalde partij.
En daar heb je ook een puntquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:09 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Maar het doel van diegenen die dat moedwillig doen is: betaal er geen xx euro voor, maar koop het voor xx euro meer nieuw bij xx, en dan rennen ze het topic uit.
Als iemand een reactie plaatst in de trant van "ik wil het wel van je kopen, maar je vraagt teveel, omdat het bij xx nieuw maar een paar euro duurder is", dan heb ik er geen problemen mee. Maar zonder enige interesse, met moeite topics vervuilen met dit soort NSB acties vind ik te ver gaan.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 08:59 schreef JK1982 het volgende:
Mag deze aub dicht? De bank is verkocht.
[TK] 2 + 2,5-zits bank
Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |