op te halen in Hardenberg?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:55 schreef zomer86 het volgende:
- Xbox 360 Slim
- 250GB
- 1 Controller
- Alle kabels + voeding
- Originele doos
¤170,-
Nog geen jaar oud, bon is aanwezig en foto's komen later.
Ligt eraan hoeveel je er voor over hebt, versturen is verder geen probleem.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:02 schreef Fruitsalade het volgende:
Verzend je hem ook? En verkoop je hem ook zonder controller?
Sorry dat is echt te weinig, er ging hier pasgeleden nog een Elite 120GB weg zonder controller voor meer dan 100 euro.quote:
Nee is geen slim, maar eentje met wat meer mogelijkheden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:54 schreef masterblaster het volgende:
Waarom verkoop je de slim dan als je een nieuwe ontvangt kan dat ook alleen een slim zijn toch?
Welke dan? De nieuwste xbox is de xbox360 slimquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:14 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Nee is geen slim, maar eentje met wat meer mogelijkheden.
Een JTAG kun je ook SNES spelletjes doen waar ik gek van ben, online deed ik toch al weinig meer. Anyway hij is weer helemaal beschikbaar aangezien het andere pakketje toch nog goed is terecht gekomen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:39 schreef Olijfboom het volgende:
[..]
Welke dan? De nieuwste xbox is de xbox360 slimOf krijg je een omgebouwde? Zo ja dan kan je niet meer online...
in Hardenberg?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:02 schreef Namo_h het volgende:
Ik geef je er 130 euro voor en ik kom hem dan ophalen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |