Aanbetaling is geen probleem. Ik moet nog even afwachten of diegene die ik om vervoer gevraagd heb ook daadwerkelijk kan, ik laat het je weten. Bezichtiging is niet nodig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:27 schreef JK1982 het volgende:
Op zich is dat geen probleem, ware het niet dat ik er een beetje tegenop zie om ze 3 weken te reserveren. Wat als je je straks toch bedenkt, of wat anders gevonden hebt?
Ik vind het niet erg om ze te laten staan, maar dan wil ik wel zeker weten dat je ze wilt hebben (lees: aanbetaling). Is het geen idee om eerst even te komen kijken?
Anders gaan ze ook op Marktplaats namelijk..
Okdio, laat het maar zsm weten dan. Anders kan ik misschien wat met Luukiemaster afspreken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Aanbetaling is geen probleem. Ik moet nog even afwachten of diegene die ik om vervoer gevraagd heb ook daadwerkelijk kan, ik laat het je weten. Bezichtiging is niet nodig.
Ok, geen probleem..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:30 schreef Sinceria het volgende:
Sorry voor mijn late reactie, ik zie ervan af. Mijn excuus, maar vervoer regelen blijkt vrij lastig te worden.
Luukiemaster nog interesse in beide banken?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:50 schreef Luukiemaster het volgende:
Ik ben ook geïnteresseerd maar ik denk dat het ook minstens een week wordt voor ik ze op kan halen. ik woon namelijk in Friesland en ben afhankelijk van mij ouders wanneer ze kunnen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |