Ik ook niet, maar klinkt wel lekkerquote:
Ja heel bijzonder!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar klinkt wel lekker
Omdat misklikkenquote:
quote:
Ja mooi he weet je wat ook mooi is Johan Oceans...maar staat niet in draakjequote:
Uploaden dan!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:12 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ja mooi he weet je wat ook mooi is Johan Oceans...maar staat niet in draakje
Uploaden dan maar hèquote:Op donderdag 28 april 2011 17:12 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ja mooi he weet je wat ook mooi is Johan Oceans...maar staat niet in draakje
Ej Snufquote:
En ik heb net info gekregen waar ik een HUGE rel mee zou kunnen starten. Maar ik doe het nietquote:
Dag meisquote:
Dag dagquote:
quote:
Zoonquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik heb net info gekregen waar ik een HUGE rel mee zou kunnen starten. Maar ik doe het niet
quote:
Hahahaquote:
Ja nu zijn we nieuwsgierig hequote:Op donderdag 28 april 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik heb net info gekregen waar ik een HUGE rel mee zou kunnen starten. Maar ik doe het niet
Queen of Tease ?quote:
quote:
Uhm. Tietenpic anyone?quote:
uhuh pm maarquote:
Luisteraars zijn er altijd!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:15 schreef Dalando het volgende:
Ik heb zin om te draaien.Maar ik weet niet of er mensen zijn die willen luisteren, en of Koelkast weer gaat janken...
Ook naar hardstyle?quote:
Gewoon doen als dr tijd is. Volgens mij wordt t wel een druk avondjequote:Op donderdag 28 april 2011 17:15 schreef Dalando het volgende:
Ik heb zin om te draaien.Maar ik weet niet of er mensen zijn die willen luisteren, en of Koelkast weer gaat janken...
Niemand gaat janken, iedereen wil luisteren en wanneer?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:15 schreef Dalando het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach daar zullen vast wel 1 of 2 geïnteresseerden voor zijn!
Beetje Early Rave/Hardcore....I`ll be therequote:Op donderdag 28 april 2011 17:15 schreef Dalando het volgende:
Ehm, even in het rooster kijken.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand gaat janken, iedereen wil luisteren en wanneer?
Nope geen hardstyle daar verneuken ze de classic hardcore platenquote:
Jij probeert mij een feyenoord strandlaken aan te smeren jij moet je mond houdenquote:Op donderdag 28 april 2011 17:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee zo gemakkelijk kom je er niet vanaf
Ghehequote:
Heb je niet genoeg aan die van je vriendin?quote:
Ja en zonder succesquote:Op donderdag 28 april 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij probeert mij een feyenoord strandlaken aan te smeren jij moet je mond houden
Feyenoordquote:Op donderdag 28 april 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij probeert mij een feyenoord strandlaken aan te smeren jij moet je mond houden
[..]
Ghehe
[..]
Heb je niet genoeg aan die van je vriendin?
Jij hebt duidelijk die van Huppel nooit gezienquote:Op donderdag 28 april 2011 17:20 schreef McSteamy het volgende:
Een man kan nooit genoeg tieten om zich heen hebben hoor
Zeg datquote:
En van jou ook nog niet...epische tieten toch..nou kom maar opquote:Op donderdag 28 april 2011 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk die van Huppel nooit gezien
Ik ben het eens met deze meneerquote:Op donderdag 28 april 2011 17:21 schreef McSteamy het volgende:
[..]
En van jou ook nog niet...epische tieten toch..nou kom maar op
Die van Huppel zijn epischquote:Op donderdag 28 april 2011 17:21 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ze heeft er al eens een hele interessante foto van laten zien!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:21 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Nah, ik heb eigenlijk toch geen zin om te draaien.quote:
Stuur maar ff door danquote:Op donderdag 28 april 2011 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft er al eens een hele interessante foto van laten zien!
Ja ik ga je erop zetten. Heb je ww enz nog?quote:
Ej niet zo bescheiden zijn Sammzquote:
Eet zequote:
Ik haal je er weer afquote:Op donderdag 28 april 2011 17:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nah, ik heb eigenlijk toch geen zin om te draaien.
True that. Maar hierna Acceptquote:Op donderdag 28 april 2011 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Goatse? Da's in ieder geval minder erg dan dit nummer!
quote:
Daar heb je heule grote handen voor nodig jaquote:Op donderdag 28 april 2011 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk die van Huppel nooit gezien
Letterlijke Holy Shit ?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik voel spontaan diarree opkomen.
Nope, Acceptquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:28 schreef ToT het volgende:
De jonge snolletjes komen er zo weer aan!
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:28 schreef ToT het volgende:
De jonge snolletjes komen er zo weer aan!
Succes, en eet zequote:
McSteamy kijkt naar zn handen...Druk 112,5 kg met bankdrukken dus kom maar op met je tietenquote:Op donderdag 28 april 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb je heule grote handen voor nodig ja
Nee!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:29 schreef McSteamy het volgende:
[..]
McSteamy kijkt naar zn handen...Druk 112,5 kg met bankdrukken dus kom maar op met je tieten
Dus?Heb ervaring genoeg dus met grote tieten...hahahaquote:Op donderdag 28 april 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!
Hey ik heb eens terug zitten lezen maarre jij en carooltje zijn een stelletje nu?
quote:
Dus het klopt?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:32 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Dus?Heb ervaring genoeg dus met grote tieten...hahaha
Nu snap ik het allemaal opeens!!quote:
Ja dat klopt...quote:Op donderdag 28 april 2011 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus het klopt?
Ja er zijn er meer die roepen dat ze ervaring hebben met grote tieten en dan is het eerste wat ik hoor: damn die zijn echt groot
Valt mee.quote:
Leuk ja!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:34 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ja het klopt...![]()
Maar dat is dan een compliment he
Je grote voorbeelden?quote:
Toch ben je wel een schatje hoorquote:
Als ik dat doe, dan houd je alleen maar meer van me, dus neequote:
TSSSSSKKK!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dat doe, dan houd je alleen maar meer van me, dus nee
Welke welke welke?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:52 schreef Rensjebree het volgende:
BAM! ik heb weer 1 van mijn raptracks terug gevonden!
na ja er is iemand die hem heeft! Maar die moet hem nog wel even sturen!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke welke welke?
Ik heb van de week de raptrack die mn zoon heeft gemaakt als moederdagcadeautje teruggevonden
Hij heeft naast mij geslapen en nog krijg ik geen liefdequote:Op donderdag 28 april 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dat doe, dan houd je alleen maar meer van me, dus nee
Ik herhaal: welke welke welke?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:55 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
na ja er is iemand die hem heeft! Maar die moet hem nog wel even sturen!
Whutquote:Op donderdag 28 april 2011 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft naast mij geslapen en nog krijg ik geen liefde
quote:
Hey kanjerquote:Op donderdag 28 april 2011 17:56 schreef Samzz het volgende:
En ja, ik ben wel een klein beetje een sexy user
Want?!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:56 schreef Samzz het volgende:
En ja, ik ben wel een klein beetje een sexy user
hoiquote:Op donderdag 28 april 2011 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Samzz!!
Nee!!![]()
Mijn ideaalbeeld van je, wat doe je
Lekker dingquote:
Sweetiequote:
Ik zei het tochquote:Op donderdag 28 april 2011 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Samzz!!
Nee!!![]()
Mijn ideaalbeeld van je, wat doe je
Op ONZ-radio kwam net: Het volgende plaatje is aangevraagd door een sexy userquote:
Je hebt gek en direct-afvoeren-naar-het-gesticht-gekquote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sweetie
[..]
Ik zei het tochSoms moet je even gek doen. I just did
Blame samzz!quote:
Als je Fransje bedoelt, dan jaquote:Op donderdag 28 april 2011 17:59 schreef Watertornado het volgende:
Chill nummer, is deze door jou aangevraagd Sammzie?
Want bloed.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
So why don't we just fuck!!
En de eerste die komt met 'want bloed' krijgt een hoek van me![]()
Dat vind ik fijn.quote:
Pas op jochie!!quote:
quote:
Ghehe die is ook geniaal. Ezechielk wil dat shirt hebbenquote:
Wir sind wie Sand und Meerquote:Op donderdag 28 april 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
ICH BIN WIE DUUUUUUUUUUUUUUUU
[insert duitse tekst]
Wij zijn zoals de zee en het strand en daarom heb ik je zo hard nodigquote:Op donderdag 28 april 2011 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wir sind wie Sand und Meer
Und darum brauch ich dich so sehr
Vertaal maar
Maar dan net andersom!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zijn zoals de zee en het strand en daarom heb ik je zo hard nodig
Jaquote:Op donderdag 28 april 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Cool Cat in Emmen, is dat een beetje bij jou in de buurt Huppel?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, ik hang met m'n tieten in m'n eigen tekening
Allemaal houtskool op je tepel.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, ik hang met m'n tieten in m'n eigen tekening
Ja dat weet ikquote:Op donderdag 28 april 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaAlleen dan strand en zee andersom
In het centrum gewoon ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De Cool Cat in Emmen, is dat een beetje bij jou in de buurt Huppel?
Kun je een mooie tiet-tekening maken!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Allemaal houtskool op je tepel.
Nee, nee, krijtquote:Op donderdag 28 april 2011 18:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Allemaal houtskool op je tepel.
Ja, en beide met hoofdletter, dus Seequote:Op donderdag 28 april 2011 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat weet ik![]()
Meer is zee en see is meer ofzo geweldig wel dat duits
Staat bij mn zwager Dennisquote:Op donderdag 28 april 2011 18:15 schreef Samzz het volgende:
Nou, waar blijft ie dan met die Lambo Gallardo
Mannen die patsen met dingen van vriendjes of familiequote:
Nope niks patsen hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen die patsen met dingen van vriendjes of familie
quote:
quote:Hou het voor iedereen leuk en vraag tussen 10:00-22:00 uur geen harde platen aan
Oke sorryquote:
Sowiequote:
Kijk eens in singlesquote:
Ja jij komt uit Enschede he Duitse grens enzoquote:
Ik vrees het ergste!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb al een Nederlandse tegenhanger van Matthias Reim in de queue gezet
Oh helpquote:Op donderdag 28 april 2011 18:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jij ook alquote:
Corrie Konings!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Patricia Paay!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:29 schreef ToT het volgende:
Ik kom ff niet op de naam.....die blonde attentionwhore. Weinig talent, vol kapsel, zonnebankbruin, moet altijd voor de camera's staan....wie is dat ook al weer?
Patricia Paay?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:29 schreef ToT het volgende:
Ik kom ff niet op de naam.....die blonde attentionwhore. Weinig talent, vol kapsel, zonnebankbruin, moet altijd voor de camera's staan....wie is dat ook al weer?
Dries roelvinkquote:
Gaaf!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga binnenkort een fout uur doen
Foute uurtjes duren altijd te kortquote:Op donderdag 28 april 2011 18:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja was wel tofquote:Op donderdag 28 april 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blame samzz!
Hoe was de bierproeverij?
Ik vind het nu af tofquote:Op donderdag 28 april 2011 18:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dan ga je bier proeven... En dan drink je veel Hertog Jan?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja was wel tofVeul Hertog Jan gedronken
HJquote:Op donderdag 28 april 2011 18:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja was wel tofVeul Hertog Jan gedronken
TMI TMI TMIquote:Op donderdag 28 april 2011 18:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Anita Meyer...oke, ik moest al poepen maar nu geeft ie kopjes dus rennen!
Nou, we kregen er een Jupiler bij.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ga je bier proeven... En dan drink je veel Hertog Jan?
Is dat alles aan bier dat je hebt geproefd. Nee toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, we kregen er een Jupiler bij.
Geloof me, dat is echt kattenzeik na het drinken van een Hertog Jan
Wanneer gaan wij samen bier zuipen en praten roddelen over erwtenpellers die we beiden kennen?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, we kregen er een Jupiler bij.
Geloof me, dat is echt kattenzeik na het drinken van een Hertog Jan
Ik kan dit liedje in Nederlands en Duits meezingenquote:
En dat durf je hardop te zeggen?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan dit liedje in Nederlands en Duits meezingen
Jij & Sammz kwamen toch naar Eggs ?!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij samen bier zuipen en praten roddelen over erwtenpellers die we beiden kennen?
Ja hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat durf je hardop te zeggen?
Volgens mij kan ik best lol hebben met jou in een bruin café
Dat zei ik meer als geintjequote:Op donderdag 28 april 2011 18:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij & Sammz kwamen toch naar Eggs ?!
Iemand die Mary weet te waarderenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:50 schreef Watertornado het volgende:
Dit is wel een bazennummer trouwens
Ik zit hem mee te zingenquote:
Jijquote:
Kronenburg Parkquote:Op donderdag 28 april 2011 18:52 schreef Watertornado het volgende:
Zouden we dat nummer over Nimma net missen?
Als jij erin zit ga ik naar de winkel snelquote:Op donderdag 28 april 2011 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben er klaarrrrr voor. Nog 6 min
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij erin zit ga ik naar de winkel snel![]()
ze was als een godinnnnnnnnnn
avontuurlijk en mooooooi
Die heb ik aangevraagdquote:Op donderdag 28 april 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kronenburg Park![]()
Dat is toch Arnhem?
Oh nee my bad
Geen idee nog maar ik moet ook drinken een een lampje kopenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Vind je mijn muziek niet mooi?
Bruin cafe checkquote:Op donderdag 28 april 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat durf je hardop te zeggen?
Volgens mij kan ik best lol hebben met jou in een bruin café
En ook meteen een slaapplek bij een leuke kerel geregeld ook Samzzquote:
Als jij ervoor zorgt dat je BrewDog op de tap krijgt ga ik bij jou een biertje drinken.quote:
Meesterlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ook meteen een slaapplek bij een leuke kerel geregeld ook Samzz
Als dat in een kleine fust te krijgen is zet ik het voor jou op de tapquote:Op donderdag 28 april 2011 18:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als jij ervoor zorgt dat je BrewDog op de tap krijgt ga ik bij jou een biertje drinken.
Natuurlijk moet je dat! Hoe wil je anders aan goed bier komenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:56 schreef Watertornado het volgende:
Ik ben nog in dubio of ik naar de slijter moet gaan vanavond voor morgen.
Is 30 liter klein?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als dat in een kleine fust te krijgen is zet ik het voor jou op de tap
Ja hoor, jullie kunnen ook blijven slapenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ook meteen een slaapplek bij een leuke kerel geregeld ook Samzz
Dat hossel ik zo ffquote:
Genre?quote:
Nee was stiltequote:
quote:
Jaquote:
Komt goedquote:Op donderdag 28 april 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaMidden in Kronenburg Park. Ga dat es goedmaken
Oh joyquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even naar de winkel schatjes.
Lief spelen he
Shopze!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even naar de winkel schatjes.
Lief spelen he
Misschien de volgendequote:Op donderdag 28 april 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja verdomme. Draai eens slechte muziek zodat ik weg kan
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
HIJ KNORDE!!
IK HOORDE HET!!
IK ALS KNOR-EXPERT HERKEN DAT DIRECT!!
Het enige voordeel van koelkast zn vakantiequote:
Dat.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat.
En weet je wat ik net zie? Een bier van BrewDog die heet: BITCH PLEASE!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |