Ik ook niet, maar klinkt wel lekkerquote:
Ja heel bijzonder!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar klinkt wel lekker
Omdat misklikkenquote:
quote:
Ja mooi he weet je wat ook mooi is Johan Oceans...maar staat niet in draakjequote:
Uploaden dan!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:12 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ja mooi he weet je wat ook mooi is Johan Oceans...maar staat niet in draakje
Uploaden dan maar hèquote:Op donderdag 28 april 2011 17:12 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ja mooi he weet je wat ook mooi is Johan Oceans...maar staat niet in draakje
Ej Snufquote:
En ik heb net info gekregen waar ik een HUGE rel mee zou kunnen starten. Maar ik doe het nietquote:
Dag meisquote:
Dag dagquote:
quote:
Zoonquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik heb net info gekregen waar ik een HUGE rel mee zou kunnen starten. Maar ik doe het niet
quote:
Hahahaquote:
Ja nu zijn we nieuwsgierig hequote:Op donderdag 28 april 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik heb net info gekregen waar ik een HUGE rel mee zou kunnen starten. Maar ik doe het niet
Queen of Tease ?quote:
quote:
Uhm. Tietenpic anyone?quote:
uhuh pm maarquote:
Luisteraars zijn er altijd!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:15 schreef Dalando het volgende:
Ik heb zin om te draaien.Maar ik weet niet of er mensen zijn die willen luisteren, en of Koelkast weer gaat janken...
Ook naar hardstyle?quote:
Gewoon doen als dr tijd is. Volgens mij wordt t wel een druk avondjequote:Op donderdag 28 april 2011 17:15 schreef Dalando het volgende:
Ik heb zin om te draaien.Maar ik weet niet of er mensen zijn die willen luisteren, en of Koelkast weer gaat janken...
Niemand gaat janken, iedereen wil luisteren en wanneer?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:15 schreef Dalando het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach daar zullen vast wel 1 of 2 geïnteresseerden voor zijn!
Beetje Early Rave/Hardcore....I`ll be therequote:Op donderdag 28 april 2011 17:15 schreef Dalando het volgende:
Ehm, even in het rooster kijken.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand gaat janken, iedereen wil luisteren en wanneer?
Nope geen hardstyle daar verneuken ze de classic hardcore platenquote:
Jij probeert mij een feyenoord strandlaken aan te smeren jij moet je mond houdenquote:Op donderdag 28 april 2011 17:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee zo gemakkelijk kom je er niet vanaf
Ghehequote:
Heb je niet genoeg aan die van je vriendin?quote:
Ja en zonder succesquote:Op donderdag 28 april 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij probeert mij een feyenoord strandlaken aan te smeren jij moet je mond houden
Feyenoordquote:Op donderdag 28 april 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij probeert mij een feyenoord strandlaken aan te smeren jij moet je mond houden
[..]
Ghehe
[..]
Heb je niet genoeg aan die van je vriendin?
Jij hebt duidelijk die van Huppel nooit gezienquote:Op donderdag 28 april 2011 17:20 schreef McSteamy het volgende:
Een man kan nooit genoeg tieten om zich heen hebben hoor
Zeg datquote:
En van jou ook nog niet...epische tieten toch..nou kom maar opquote:Op donderdag 28 april 2011 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk die van Huppel nooit gezien
Ik ben het eens met deze meneerquote:Op donderdag 28 april 2011 17:21 schreef McSteamy het volgende:
[..]
En van jou ook nog niet...epische tieten toch..nou kom maar op
Die van Huppel zijn epischquote:Op donderdag 28 april 2011 17:21 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ze heeft er al eens een hele interessante foto van laten zien!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:21 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Nah, ik heb eigenlijk toch geen zin om te draaien.quote:
Stuur maar ff door danquote:Op donderdag 28 april 2011 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft er al eens een hele interessante foto van laten zien!
Ja ik ga je erop zetten. Heb je ww enz nog?quote:
Ej niet zo bescheiden zijn Sammzquote:
Eet zequote:
Ik haal je er weer afquote:Op donderdag 28 april 2011 17:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nah, ik heb eigenlijk toch geen zin om te draaien.
True that. Maar hierna Acceptquote:Op donderdag 28 april 2011 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Goatse? Da's in ieder geval minder erg dan dit nummer!
quote:
Daar heb je heule grote handen voor nodig jaquote:Op donderdag 28 april 2011 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk die van Huppel nooit gezien
Letterlijke Holy Shit ?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik voel spontaan diarree opkomen.
Nope, Acceptquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:28 schreef ToT het volgende:
De jonge snolletjes komen er zo weer aan!
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:28 schreef ToT het volgende:
De jonge snolletjes komen er zo weer aan!
Succes, en eet zequote:
McSteamy kijkt naar zn handen...Druk 112,5 kg met bankdrukken dus kom maar op met je tietenquote:Op donderdag 28 april 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb je heule grote handen voor nodig ja
Nee!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:29 schreef McSteamy het volgende:
[..]
McSteamy kijkt naar zn handen...Druk 112,5 kg met bankdrukken dus kom maar op met je tieten
Dus?Heb ervaring genoeg dus met grote tieten...hahahaquote:Op donderdag 28 april 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!
Hey ik heb eens terug zitten lezen maarre jij en carooltje zijn een stelletje nu?
quote:
Dus het klopt?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:32 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Dus?Heb ervaring genoeg dus met grote tieten...hahaha
Nu snap ik het allemaal opeens!!quote:
Ja dat klopt...quote:Op donderdag 28 april 2011 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus het klopt?
Ja er zijn er meer die roepen dat ze ervaring hebben met grote tieten en dan is het eerste wat ik hoor: damn die zijn echt groot
Valt mee.quote:
Leuk ja!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:34 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ja het klopt...![]()
Maar dat is dan een compliment he
Je grote voorbeelden?quote:
Toch ben je wel een schatje hoorquote:
Als ik dat doe, dan houd je alleen maar meer van me, dus neequote:
TSSSSSKKK!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dat doe, dan houd je alleen maar meer van me, dus nee
Welke welke welke?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:52 schreef Rensjebree het volgende:
BAM! ik heb weer 1 van mijn raptracks terug gevonden!
na ja er is iemand die hem heeft! Maar die moet hem nog wel even sturen!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke welke welke?
Ik heb van de week de raptrack die mn zoon heeft gemaakt als moederdagcadeautje teruggevonden
Hij heeft naast mij geslapen en nog krijg ik geen liefdequote:Op donderdag 28 april 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dat doe, dan houd je alleen maar meer van me, dus nee
Ik herhaal: welke welke welke?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:55 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
na ja er is iemand die hem heeft! Maar die moet hem nog wel even sturen!
Whutquote:Op donderdag 28 april 2011 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft naast mij geslapen en nog krijg ik geen liefde
quote:
Hey kanjerquote:Op donderdag 28 april 2011 17:56 schreef Samzz het volgende:
En ja, ik ben wel een klein beetje een sexy user
Want?!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:56 schreef Samzz het volgende:
En ja, ik ben wel een klein beetje een sexy user
hoiquote:Op donderdag 28 april 2011 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Samzz!!
Nee!!![]()
Mijn ideaalbeeld van je, wat doe je
Lekker dingquote:
Sweetiequote:
Ik zei het tochquote:Op donderdag 28 april 2011 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Samzz!!
Nee!!![]()
Mijn ideaalbeeld van je, wat doe je
Op ONZ-radio kwam net: Het volgende plaatje is aangevraagd door een sexy userquote:
Je hebt gek en direct-afvoeren-naar-het-gesticht-gekquote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sweetie
[..]
Ik zei het tochSoms moet je even gek doen. I just did
Blame samzz!quote:
Als je Fransje bedoelt, dan jaquote:Op donderdag 28 april 2011 17:59 schreef Watertornado het volgende:
Chill nummer, is deze door jou aangevraagd Sammzie?
Want bloed.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
So why don't we just fuck!!
En de eerste die komt met 'want bloed' krijgt een hoek van me![]()
Dat vind ik fijn.quote:
Pas op jochie!!quote:
quote:
Ghehe die is ook geniaal. Ezechielk wil dat shirt hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |