Doe dan een TR.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maarja ik weet niet waarom Spaceinvaders hier nog post, vorige keer rellen met Appel, nu moet je mij hebben echt. Wát is je probleem dan?
Jezus, zit je net een week op Fok ofzo?quote:
Zodat de mods de rellen op kunnen lossenquote:Op donderdag 28 april 2011 17:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lul, weet ik wel. Ik vroeg meer Wat van waarom???
Zeg dan "waarom" in plaats van "wat".quote:Op donderdag 28 april 2011 17:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lul, weet ik wel. Ik vroeg meer Wat van waarom???
okquote:Op donderdag 28 april 2011 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Spaceinvaders je bent niet leuk of grappig hoor als je dat dacht. Je gedraagt je echt walgelijk.
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:03 schreef Ragboer het volgende:
Waarom zijn wijven gelijk zo emo? Wij mannen drinken er gewoon een biertje op.
QFTquote:Op donderdag 28 april 2011 17:06 schreef Patje1987 het volgende:
Kunnen we kappen met deze ruzie of wat het ook moet voorstellen. Als ik van die ruzies wil zien die nergens over gaan dan ga ik wel naar onz radio topic. Ik dacht dat we hier leuk deden.
sharrrquote:Op donderdag 28 april 2011 17:07 schreef sharr het volgende:
Ja sorry ik heb even popcorn erbij gepakt
Mag ik aanschuiven?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:07 schreef sharr het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:06 schreef Patje1987 het volgende:
Kunnen we kappen met deze ruzie of wat het ook moet voorstellen. Als ik van die ruzies wil zien die nergens over gaan dan ga ik wel naar onz radio topic. Ik dacht dat we hier leuk deden.
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:03 schreef Ragboer het volgende:
Waarom zijn wijven gelijk zo emo? Wij mannen drinken er gewoon een biertje op.
Ik dacht dat ook ja. Maar sinds de helft van onz radio hier is kun je wel verwachten dat er allemaal ruzies komen eh.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:06 schreef Patje1987 het volgende:
Onzinquote:Op donderdag 28 april 2011 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook ja. Maar sinds de helft van onz radio hier is kun je wel verwachten dat er allemaal ruzies komen eh.
jij was toch homoquote:Op donderdag 28 april 2011 17:08 schreef HappyBob het volgende:
Ja sorry ik heb even mijn penis erbij gepakt
Maar de idioten zitten daar toch nog.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook ja. Maar sinds de helft van onz radio hier is kun je wel verwachten dat er allemaal ruzies komen eh.
Edit:
Oh. Lag ie onder je bed ofzo?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:08 schreef HappyBob het volgende:
Dat heb je toch zelf gezegtdtdtdtd in een homo topicquote:Op donderdag 28 april 2011 17:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom denken mensen dat ik homo ben?
Door je overdadig aanwezige vrouwelijke kantquote:Op donderdag 28 april 2011 17:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom denken mensen dat ik homo ben?
Wat een heldin ben je ook!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:07 schreef sharr het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:08 schreef HappyBob het volgende:
Onder mijn bed liggen al mijn defecte piemeltjes. In mijn nachtkastje bewaar ik mijn nieuwequote:
Doei.quote:
Oh, okequote:Op donderdag 28 april 2011 17:09 schreef HappyBob het volgende:
N
[..]
Onder mijn bed liggen al mijn defecte piemeltjes. In mijn nachtkastje bewaar ik mijn nieuwe [ afbeelding ]
Dat zou eigenlijk best wel kunnen..maar ik vertel wel meer onzin op het forumquote:Op donderdag 28 april 2011 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat heb je toch zelf gezegtdtdtdtd in een homo topic
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk best wel kunnen..maar ik vertel wel meer onzin op het forum [ afbeelding ]
Kom dan, sla je zo in elkander. Dat weet je.quote:
Succes, ruim je t wel op? Ook zo lullig anders.quote:
Alsof ik luister naar een glas karnemelk of wat het ook isquote:
Ja, ik mag jou ook. Wanneer gaan we een biertje drinken?quote:
Ik heb rode vloerbedekking, zie je niks vanquote:Op donderdag 28 april 2011 17:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Succes, ruim je t wel op? Ook zo lullig anders.
Dit is gewone volle melkquote:Op donderdag 28 april 2011 17:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Alsof ik luister naar een glas karnemelk of wat het ook is
Kijk 'm stoer doen dan. Geil hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kom dan, sla je zo in elkander. Dat weet je.
Laatst luisterde ik naar een golfplaat, heel mijn hand onder de blaren. Nooit meer dus.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Alsof ik luister naar een glas karnemelk of wat het ook is
Kan je me niet gewoon laten geloven zonder er zo achterlijk over te doen elke keer domme mongool !!!quote:
welke kk achterlijke gaat ook elke zondag naar de kerk jij kierewiet!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kan je me niet gewoon laten geloven zonder er zo achterlijk over te doen elke keer domme mongool !!!
MIJN MOEDER IS OVERLEDEN AAN KIEREWIET IN DE KERK, LULquote:Op donderdag 28 april 2011 17:13 schreef K-Cash het volgende:
[..]
welke kk achterlijke gaat ook elke zondag naar de kerk jij kierewiet!
Mensen die maar eenmaal per week naar de kerk gaanquote:Op donderdag 28 april 2011 17:13 schreef K-Cash het volgende:
[..]
welke kk achterlijke gaat ook elke zondag naar de kerk jij kierewiet!
mijn moeder is overleden aan een lulquote:Op donderdag 28 april 2011 17:14 schreef sharr het volgende:
[..]
MIJN MOEDER IS OVERLEDEN AAN KIEREWIET IN DE KERK, LUL
Ik bid gewoon 5x per dag naar Mekka.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen die maar eenmaal per week naar de kerk gaan
Da's kutquote:Op donderdag 28 april 2011 17:15 schreef K-Cash het volgende:
[..]
mijn moeder is overleden aan een lul
Sorryquote:Op donderdag 28 april 2011 17:15 schreef K-Cash het volgende:
[..]
mijn moeder is overleden aan een lul
Alsof jij gaat bepalen wat ik zeggen moet, kom eens!quote:
KOM DAN JONGquote:Op donderdag 28 april 2011 17:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alsof jij gaat bepalen wat ik zeggen moet, kom eens!
Stoer! sopsopsopquote:Op donderdag 28 april 2011 17:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alsof jij gaat bepalen wat ik zeggen moet, kom eens!
Was jij voor real madrid?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
DAN KOM IK OOK FF KLAPPEN UITDELEN MET DE BIJBEL
En dan ook je andere wang toekeren terwijl je waterige wijn drinkt met gaten in je handen en over het water loopt?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik hou die rust gewoon.quote:
Ik schotel haar zuurkool voor, dan is alle boosheid meteen weg.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:19 schreef Ragboer het volgende:
Sharr is te lief om ruzie mee te maken.
MOET JE JE KINDERSTOELTJE EN TRAPPETJE WEL MEENEMEN HE!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
gelukkig maarquote:Op donderdag 28 april 2011 17:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nee man wat denk je wel niet van me![]()
Vriend ik heb je rug met een wegwerpbijbel en een calippo.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
EN IK NEEM DE KAT OP JE FOTO MEEquote:Op donderdag 28 april 2011 17:19 schreef K-Cash het volgende:
[..]
MOET JE JE KINDERSTOELTJE EN TRAPPETJE WEL MEENEMEN HE!
Ja en niet te vergeten dat we daarna genoeg brood en vissen te eten hebben want ik vertienvoudig die shit gewoon keihardquote:Op donderdag 28 april 2011 17:19 schreef sharr het volgende:
[..]
En dan ook je andere wang toekeren terwijl je waterige wijn drinkt met gaten in je handen en over het water loopt?
Maak je ook pizza?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja en niet te vergeten dat we daarna genoeg brood en vissen te eten hebben want ik vertienvoudig die shit gewoon keihard
Ik weet niet, ik krijg inderdaad vrij moeilijk ruziequote:Op donderdag 28 april 2011 17:19 schreef Ragboer het volgende:
Sharr is te lief om ruzie mee te maken.
Vertel dan, niet zo om aandacht vissen.quote:
Dat maakt dan plaats voor verdrietquote:Op donderdag 28 april 2011 17:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik schotel haar zuurkool voor, dan is alle boosheid meteen weg.
En daarna samen buiten roken en de hond uitlaten.quote:
pizza is van de duivelquote:
Nog zo'n heldinnenopmerking.quote:
Dat maakt het weer goed.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:21 schreef Beach het volgende:
[..]
En daarna samen buiten roken en de hond uitlaten.
We gaan toch dan de hond uitlaten en smoken.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We mogen hem niet eens binnen opsteken heb ik al gehoord
Klopt welquote:Op donderdag 28 april 2011 17:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We mogen hem niet eens binnen opsteken heb ik al gehoord
Nouja zeg, dat doe ik heel nietquote:Op donderdag 28 april 2011 17:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
pizza is van de duivelmaar ik kan ook kattenbrokjes doen enzo voor de lieve R2
en voor jou want ik weet heus wel dat je stiekem kattenbrokjes eet om een betere band met je katten op te bouwen
![]()
Natuurlijk krijg jij pizza gekkiequote:Op donderdag 28 april 2011 17:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nouja zeg, dat doe ik heel nietik wil gewoon pizza verdorie.
Is goed hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 17:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg jij pizza gekkie![]()
maar dan moet ik wel ff naar de AH hoor want ik kan ze zelf niet maken uit het niets
Ga ruzie met mij maken.quote:
waterquote:Op donderdag 28 april 2011 17:29 schreef sharr het volgende:
Weten jullie iets wat ik kan koken? Zonder vlees, niet te moeilijk en geen pasta
Hoiquote:Op donderdag 28 april 2011 17:29 schreef Dalando het volgende:
* Dalando Trapt de deur in, zet een zonnebril op en zegt: hoi.
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:29 schreef Dalando het volgende:
* Dalando Trapt de deur in, en zegt: hoi.
Biefstuk. Vlees is lekker..niet zeuren.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:29 schreef sharr het volgende:
Weten jullie iets wat ik kan koken? Zonder vlees, niet te moeilijk en geen pasta
Wat goed, dat moet ik ook nog doen. Voorruit is bijna matglasquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Biefstuk. Vlees is lekker..niet zeuren.
Ben benieuwd wanneer ik de auto weer moet wassen..quote:Op donderdag 28 april 2011 17:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat goed, dat moet ik ook nog doen. Voorruit is bijna matglas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie dag vandaag
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier regende het..was een minder moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie dag vandaagSig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Ik heb geen idee meer wat voor gespuis zich daar elke dag nog aanmeld.quote:
Dit.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:33 schreef Omdatappel het volgende:
Denken dat ARG7 net zoiets is als ONZradio
Alleen de leuke mensen mag ik hopen, zit hier toch echt niet op Koelkasten, Knetters en Huppelmutsen te wachten.quote:
ditquote:Op donderdag 28 april 2011 17:33 schreef Omdatappel het volgende:
Denken dat ARG7 net zoiets is als ONZradio
Nu zit je hier, dus nee.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:34 schreef sharr het volgende:
Ik zit/zat ook in Onz Radio, haten jullie me nou?
Nee, het begin was leuk.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:34 schreef sharr het volgende:
Kutkloon.quote:
nee. Dit is Arg7quote:
Jij word niet gehaatquote:Op donderdag 28 april 2011 17:34 schreef sharr het volgende:
Haha, okequote:Op donderdag 28 april 2011 17:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer wat voor gespuis zich daar elke dag nog aanmeld.
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Alleen de leuke mensen mag ik hopen, zit hier toch echt niet op Koelkasten, Knetters en Huppelmutsen te wachten.
Vind het wel meevallen..zolang je mond maar gesloten isquote:
Toch wel apart dat steeds meer mensen daar achter komen.quote:
Glunderend van trots zal hij nu achter z'n pc zitten.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zeker weten. Niet iedereen kan dat zeggen!
De rest kan ik niet vertellen over het internet. Meet.quote:
Ik houd me aanbevolen voor pics.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Glunderend van trots zal hij nu achter z'n pc zitten.
Subway??quote:Op donderdag 28 april 2011 17:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De rest kan ik niet vertellen over het internet. Meet.
Nee mijn beste man, altijd vies.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen..zolang je mond maar gesloten is [ afbeelding ]
quote:Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
Ga eens weg.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:38 schreef JannPiraat het volgende:
[..]
De helft van Radio ONZ hangt hier rond hoor.
Zo terug.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:38 schreef sharr het volgende:
Radio ONZ was eerst echt niet zo kut hoor.
Nu ga ik eten, kusje op jullie boosheden.
Smakelijk enzoquote:Op donderdag 28 april 2011 17:38 schreef sharr het volgende:
ik hang hier al sinds topic 7quote:Op donderdag 28 april 2011 17:38 schreef JannPiraat het volgende:
[..]
De helft van Radio ONZ hangt hier rond hoor.
Chicken Fajita?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Welk broodje ga je voor mij bestellen?
Eetzequote:Op donderdag 28 april 2011 17:38 schreef sharr het volgende:
Ja. Luisteren naar Omdatappel of de gevolgen accepteren.quote:
Nee, dat komt niet terug.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:39 schreef dockx het volgende:
Maar is dit voor altijd? Of komt dat FotoBoek nog terug?
hij is op slot gegooid.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:39 schreef dockx het volgende:
Maar is dit voor altijd? Of komt dat FotoBoek nog terug?
Het fotoboek is er ook gewoon nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Als je aan m'n tenen sabbelt.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:40 schreef JannPiraat het volgende:
[..]
Grapje. Ik weet niet zo goed wat jij lekker vindt.
Hoeft niet meer hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:40 schreef Dalando het volgende:
Ik heb nog geen hoi tegen bietsj gezegd.
het is nog al irritant. anders halen we je met onze echte Jan door de warquote:Op donderdag 28 april 2011 17:41 schreef JannPiraat het volgende:
Nouja ik moet eerlijk zijn, ik volg dit topic sinds een tijdje en het leek me wel tof om mn accountnaam zo te noemen ....
oww..quote:Op donderdag 28 april 2011 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het is nog al irritant. anders halen we je met onze echte Jan door de war
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:41 schreef JannPiraat het volgende:
Nouja ik moet eerlijk zijn, ik volg dit topic sinds een tijdje en het leek me wel tof om mn accountnaam zo te noemen ....
Okquote:Op donderdag 28 april 2011 17:45 schreef JannPiraat het volgende:
Ik kon niet kiezen tussen Omdattappel en JannPiraat
Okquote:Op donderdag 28 april 2011 17:45 schreef HappyBob het volgende:
Ik kom later wel weer terug [ afbeelding ]
Dat is wel waar..quote:Op donderdag 28 april 2011 17:45 schreef JannPiraat het volgende:
Zou ik ook doen. Welke gek kiest er nou voor Omdattappel.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:46 schreef dockx het volgende:
[..]
Dat is wel waar..![]()
Je hebt toch gekozen voor JannPiraat?
even serieus, ben jij een trooller?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:45 schreef JannPiraat het volgende:
En je hebt geen moment gedacht aan Furrdinand?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:45 schreef JannPiraat het volgende:
Dat wordt mijn kloon.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:47 schreef Furdinand het volgende:
[..]
En je hebt geen moment gedacht aan Furrdinand?
Precies..quote:Op donderdag 28 april 2011 17:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Welke gek kiest er nou voor Omdattappel.
raar hoor :S:Squote:Op donderdag 28 april 2011 17:47 schreef JannPiraat het volgende:
Ik begrijp jullie niet :S iedereen post hier maar als ik dat doe word ik opeens helemaal ondervraagd ofzo
Omdat het lijkt alsof je trolltquote:Op donderdag 28 april 2011 17:47 schreef JannPiraat het volgende:
Ik begrijp jullie niet :S iedereen post hier maar als ik dat doe word ik opeens helemaal ondervraagd ofzo
Hoe zou dat nou toch komen?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:47 schreef JannPiraat het volgende:
geen idee hoe zou dat komenquote:Op donderdag 28 april 2011 17:49 schreef JannPiraat het volgende:
ik dacht dat jullie wel tof waren enzo en me wel zuoden accepteren in de groep, maar dat is dus niet zo.. jammer hoor
sneu ditquote:Op donderdag 28 april 2011 17:50 schreef Bloempje. het volgende:
Ohnee, gaat iedereen nou opeens kloons maken
ga jezelf te rade.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:49 schreef JannPiraat het volgende:
ik dacht dat jullie wel tof waren enzo en me wel zuoden accepteren in de groep, maar dat is dus niet zo.. jammer hoor
sorryquote:Op donderdag 28 april 2011 17:51 schreef Omdatappel het volgende:
Even aan degene die mijn kloon speelt, ik typ altijd met hoofdletters en punten.
Iedereen weet dat allang.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:52 schreef Furdinand het volgende:
JannPiraat is een kloon van KB ik ruik het.
zou zij zo dom doen?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:52 schreef Furdinand het volgende:
JannPiraat is een kloon van KB ik ruik het.
LEES DE OPquote:Op donderdag 28 april 2011 17:53 schreef Maanvis het volgende:
is dit nou slowchat? Ik dacht dat dit een Alternate Reality Game was.
Sorry, maar het is zo makkelijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:54 schreef Omdatappel het volgende:
Niet haten op KB, ook al heeft ze drieduizend kloons.
Dit. Ik snap het nut/de lol van een kloon niet zo, maar er wordt niet gehaat op klinker.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:54 schreef Omdatappel het volgende:
Wat??? Echt jullie zijn raar.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:54 schreef Omdatappel het volgende:
Ik haat niet op KBquote:Op donderdag 28 april 2011 17:54 schreef Omdatappel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |