abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96122697
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:35 schreef Chicha het volgende:

[..]

Dat is ook zo, ik vind Messi op dit moment ook beter spelen en zoals Real Madrid speelde maak je ook geen gebruik van spelers als Ozil en Ronaldo. Overigens moet ik toch erbij blijven zeggen dat Real wel van slag was na die rode kaart. Messi was nergens te bekennen toen ze nog met 11 speelde. Ze zijn beide nog relatief jong dus ik ben benieuwd hoeveel beter ze nog beter worden.

Ik vind die Alves desondanks dat theater stuk van hem wel een geweldige rechtsback. Die gozer houdt altijd het spel breed en gaat altijd mee op en weer terug. Op dit moment echt veel beter dan Maicon in mijn ogen.
Alves is idd een geweldige speler met uitermate irritante trekjes. Soort Nani zeg maar :P

Ook in de wedstrijd met Arsenal, Nasri was nergens :D
pi_96122857
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:57 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Alves is idd een geweldige speler met uitermate irritante trekjes. Soort Nani zeg maar :P

Ook in de wedstrijd met Arsenal, Nasri was nergens :D
Op Messi na hebben de meeste toppers wel irritante trekjes.
pi_96123015
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 02:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Op Messi na hebben de meeste toppers wel irritante trekjes.
Ook Messi heeft irritante trekjes.

Maar je hebt gelijk idd, maar bij Alves is het toch wel heel irritant qua theater
  FOK!Fotograaf vrijdag 29 april 2011 @ 07:57:31 #179
842 Zorro
Z
pi_96124702
Dat wordt wat als het Manchester United - Barcelona wordt ~O>

Op VI een twitter bericht van Rio Ferdinand over het aanstellen van Alves bij de rode kaart van Pepe:
'Wie mij ooit weer zo het veld in ziet rennen nadat ik er op een brancard vanaf ben gedragen, krijgt bij deze toestemming voor een tweebenige tackle.' _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_96124767
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 02:24 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Maar je hebt gelijk idd, maar bij Alves is het toch wel heel irritant qua theater
op de wiki van Alves:
quote:
Alves' acting career really took off upon arival at Barcelona, where his talent for play acting is clear to see. He is evidently looking to compete with teammates Sergio Busquets and Pedro at the annual Barcelona team awards for the clubs prestigious actor of the year award.
pi_96125697
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 07:57 schreef Zorro het volgende:

Op VI een twitter bericht van Rio Ferdinand over het aanstellen van Alves bij de rode kaart van Pepe:
'Wie mij ooit weer zo het veld in ziet rennen nadat ik er op een brancard vanaf ben gedragen, krijgt bij deze toestemming voor een tweebenige tackle.' _O-
_O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96125842
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:38 schreef vaasinbloem het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me idd ook een rode kaart. Is dit wel dezelfde wedstrijd? Oftewel dezelfde scheidsrechter?
  vrijdag 29 april 2011 @ 09:30:43 #183
290156 Kekster
Portugoal!
pi_96126192
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 07:57 schreef Zorro het volgende:

Wat een baas.
pi_96130134
Tevens van Wik, van di Mariai:

quote:
Ángel Fabián di María (born 14 February 1988 in Rosario, Argentina) is an Argentine footballer who currently plays as a winger for Spanish La Liga club Real Madrid[2] and the Argentina national football team. He is also nicknamed as El Angelito, Di Magia, El Flaco, El Pibito and Fideo, the Spanish word for noodle.[3] Lately he has become one of the leaders in diving practices, which he presumable learned from his teacher, Cristiano Ronaldo.
Gaat lekker zo

edit, oh , link: http://en.wikipedia.org/wiki/%C3%81ngel_di_Mar%C3%ADa
pi_96130276
Dat van Alves vond ik echt schandalig. Op de brancard eraf en moord en brand screeuwen en 1 minuut later komt hij weer het veld in stormen
pi_96130332
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 02:24 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Bij Messi vind ik het meevallen. Als hij een zetje krijgt probeert hij toch vaak de bal onder controle te houden i.p.v. naar zijn gezicht te grijpen en zich aan te stellen.
pi_96131256
Enige irritante gewoonte van Messi die mij is opgevallen is vragen om kaarten. Hij zal vast wel eens wat anders onsportiefs doen maar niet echt structureel. En dat met alle aanslagen die een (snelle) spits te verdragen krijgt.
pi_96131828
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:45 schreef knnth het volgende:
Enige irritante gewoonte van Messi die mij is opgevallen is vragen om kaarten. Hij zal vast wel eens wat anders onsportiefs doen maar niet echt structureel. En dat met alle aanslagen die een (snelle) spits te verdragen krijgt.
Dat gedrag krijg je gewoon langzaam met de jaren als je wordt omsingeld zulke onsportieve lui als Alves, Pedro, Busquets, Iniesta en Guardiola die er helemaal niets aan doet.. Denk dat die over een paar jaar ook zat is van de harde tackles tegen hem dat die zichzelf net zo gaat verlagen door zulke smerige schwalbe trucjes..
pi_96131917
Maar goed. Nog meer mensen die de laatste 7 dagen erg hebben genoten van het voetbal? :D

Hoop dat het dit weekend weer net zo leuk wordt..
pi_96131946
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:57 schreef Kabolter het volgende:
Maar goed. Nog meer mensen die de laatste 7 dagen erg hebben genoten van het voetbal? :D

Hoop dat het dit weekend weer net zo leuk wordt..
Gisteren was best vermakelijk :)
pi_96132404
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:45 schreef knnth het volgende:
Ik vind dat meevallen, al komt dat misschien vooral omdat de overige 10 van zijn elftal nog erger zijn wat dat betreft.

Scheidsrechters gaan slecht om met de druk die wordt gezet teams die regelmatig de scheidsrechter belegeren. Men zou gewoon een regel moeten invoeren dat de aanvoerder op normale toon met de scheidsrechter mag praten en dat een ieder behalve de aanvoerder die tegen de scheidsrechter zeurt, gewoon een rode kaart krijgt.
pi_96132602
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik vind dat meevallen, al komt dat misschien vooral omdat de overige 10 van zijn elftal nog erger zijn wat dat betreft.

Scheidsrechters gaan slecht om met de druk die wordt gezet teams die regelmatig de scheidsrechter belegeren. Men zou gewoon een regel moeten invoeren dat de aanvoerder op normale toon met de scheidsrechter mag praten en dat een ieder behalve de aanvoerder die tegen de scheidsrechter zeurt, gewoon een rode kaart krijgt.
Ja, is toch ook gewoon nu in de regels zo. Zeiken is gewoon geel. Maar dit is natuurlijk mooi voor televisie (volgens de FIFA) om "passie" en weet ik veel allemaal te zien, dus laten ze gewoon veel toe. Bij de meeste sporten moet je niet aan denken om zo te keer te kunnen gaan tegen de scheids.

Wat mij betreft mogen ze ook gewoon na de wedstrijd iemand schorsen als die overduidelijk een schwalbe maakt, het maakt het voetbal gewoon kapot.
pi_96132724
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:10 schreef vaasinbloem het volgende:

[..]

Ja, is toch ook gewoon nu in de regels zo. Zeiken is gewoon geel. Maar dit is natuurlijk mooi voor televisie (volgens de FIFA) om "passie" en weet ik veel allemaal te zien, dus laten ze gewoon veel toe. Bij de meeste sporten moet je niet aan denken om zo te keer te kunnen gaan tegen de scheids.

Wat mij betreft mogen ze ook gewoon na de wedstrijd iemand schorsen als die overduidelijk een schwalbe maakt, het maakt het voetbal gewoon kapot.
Ik zie liever wat meer passie als het spel aan de gang is. Scheidsrechters passen de regels dus ook gewoon niet toe. Dat zouden ze wel moeten doen. Het wordt erger en erger met gezeik en fopduiken omdat het loont. De straffen zouden veel zwaarder moeten zijn. Spelers die niet aanvoerder zijn maar wel zeuren een rode kaart geven en spelers die fopduiken maken ook schorsen inderdaad. Sowieso laten scheidsrechters na een fopduik vaak het spel doorgaan en geven ze geen geel.

Je kunt regels bedenken, maar wil het iets opleveren dan moeten de scheidsrechters ze wel toepassen. Dat laatste lijkt nu het probleem te zijn.
pi_96133066
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik zie liever wat meer passie als het spel aan de gang is. Scheidsrechters passen de regels dus ook gewoon niet toe. Dat zouden ze wel moeten doen. Het wordt erger en erger met gezeik en fopduiken omdat het loont. De straffen zouden veel zwaarder moeten zijn. Spelers die niet aanvoerder zijn maar wel zeuren een rode kaart geven en spelers die fopduiken maken ook schorsen inderdaad. Sowieso laten scheidsrechters na een fopduik vaak het spel doorgaan en geven ze geen geel.

Je kunt regels bedenken, maar wil het iets opleveren dan moeten de scheidsrechters ze wel toepassen. Dat laatste lijkt nu het probleem te zijn.
Ja, maar heb niet echt het idee dat UEFA het wilt. Scheidsrechters kunnen wel zelf doen, maar dan krijgen ze daarna gezeik van hun bazen. Ze moeten gewoon duidelijk zijn, vanaf volgend seizoen geen uitzonderingen meer en dit publiekelijk uitbrengen. Anders heb je ook geen consistentie bij het scheidsen, en lijkt het of een scheids die gewoon zijn taken uitvoert iemand is die het spel dood maakt door zijn kaarten. Maar ik denk niet dat de UEFA dit wilt, ze vinden het wel best zo.. Wat erg jammer is..
pi_96133206
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:22 schreef CaptainHindsight het volgende:
Wat ik me dan afvraag is hoe hij zich mogelijk in de lucht kan afzetten? Hij is al in de lucht als hij begint te draaien.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:02:12 #196
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_96135212
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:23 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Wat ik me dan afvraag is hoe hij zich mogelijk in de lucht kan afzetten? Hij is al in de lucht als hij begint te draaien.
Er is gekloot met dat filmpje. In dat filmpje zijn er maar een paar frames. Er zijn enorm veel frames weggeknipt, en er lijkt ook verder geknoeid met dat filmpje.

Bewijs:
:-)
pi_96135675
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:02 schreef T.O.P het volgende:

[..]

Er is gekloot met dat filmpje. In dat filmpje zijn er maar een paar frames. Er zijn enorm veel frames weggeknipt, en er lijkt ook verder geknoeid met dat filmpje.

Bewijs:
Clara!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:45:16 #198
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_96137321
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:02 schreef T.O.P het volgende:

[..]

Bewijs:
Het enige wat ik hier zie is dat hij inderdaad niet geraakt word.
Ook geen sig dus
pi_96137765
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:23 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Oefening baart kunst.
pi_96137831
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:19 schreef vaasinbloem het volgende:

[..]

Ja, maar heb niet echt het idee dat UEFA het wilt. Scheidsrechters kunnen wel zelf doen, maar dan krijgen ze daarna gezeik van hun bazen. Ze moeten gewoon duidelijk zijn, vanaf volgend seizoen geen uitzonderingen meer en dit publiekelijk uitbrengen. Anders heb je ook geen consistentie bij het scheidsen, en lijkt het of een scheids die gewoon zijn taken uitvoert iemand is die het spel dood maakt door zijn kaarten. Maar ik denk niet dat de UEFA dit wilt, ze vinden het wel best zo.. Wat erg jammer is..
Dat idee heb ik ook niet. Jammer. Voetbal is zo verworden tot een sport waarbij het er op neer komt dat je of de bal risicoloos rondtikt of met z'n allen rond je eigen strafschopgebied hangt en het wachten is op enig contact, zodat er geacteerd kan worden en de scheidsrechter bespeeld kan worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')