Als je dat al dik vind dan wil ik niet weten wat je van iemand vind die nog veel dikker is....quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is ook dik en ze doet er geen ruk aan om dat te veranderen.
kom maar weer op met de foto's danquote:Op donderdag 28 april 2011 15:43 schreef knagsje het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 28 april 2011 15:38 schreef Freule het volgende:
[..]
Spreek jij voor jezelf dan?
flip wil heel Jo niet volgens mij, alleen voor het spel wel....quote:Op donderdag 28 april 2011 15:44 schreef MargrietV het volgende:
en Flip slaapt in het witte tuinbenchie met de open deur en heeft schijt aan het gekroel met Jo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:45 schreef Reksie1981 het volgende:
gaaaaaaaaaaaaaaatverdammeeeeeeeeeeee...en dan kijkt ze er nog trots bij oooooooooookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
en laat hij nu gelijk daar in hebben, die Jo wil je nog niet cadeau krijgen en die moeder er gratis bij, van dat idee ga je tot spontaan aan de spuitpoepquote:Op donderdag 28 april 2011 15:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
flip wil heel Jo niet volgens mij, alleen voor het spel wel....
Ja, dat gaat helpen. Het hokje beslist en je kunt niks bewijzen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:38 schreef marky het volgende:
Ik denk dat jij vanavond je notaris oren en ogen goed erbij moet houden want het kan zomaar weer een hoop gegoochel worden met de %tjes
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:45 schreef Reksie1981 het volgende:
Dat lijkt me zo verschrikkelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs al val je dan 30 kilo af, dan zie je er nog niets van.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Monique! Doe je benen dicht!quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:44 schreef Stability het volgende:
[..]
kom maar weer op met de foto's dan
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:46 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en laat hij nu gelijk daar in hebben, die Jo wil je nog niet cadeau krijgen en die moeder er gratis bij, van dat idee ga je tot spontaan aan de spuitpoep
79 kilo bij 1.80 meter dus valt wel meequote:
Misschien kan ze hem toevoegen op Twitter:quote:Op donderdag 28 april 2011 15:45 schreef snetje het volgende:
Mo is alweer aan het bedelen naar berichtjes van het thuisfront en Maik.....
kom me nog even melden. ze is absoluut stevig maarf dik vind ik haar zeker niet!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Waar zijn de "Sjer is niet te dik" fokkers ?
Ik heb me in het begin van dit topic al gemeldquote:Op donderdag 28 april 2011 15:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
kom me nog even melden. ze is absoluut stevig maarf dik vind ik haar zeker niet!
Echt vreselijk, dat mens spoort echt niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:45 schreef snetje het volgende:
Mo is alweer aan het bedelen naar berichtjes van het thuisfront en Maik.....
haha indd jaquote:Op donderdag 28 april 2011 15:50 schreef mazaru het volgende:
Is dat een nieuwe rode broek? Dit is een wijd model.
[ afbeelding ]
Wedden dat hij die weg moet halen zodra ze het huis uit is?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:49 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Misschien kan ze hem toevoegen op Twitter:
http://twitter.com/#!/maikbos
Maha, die foto zal ze leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |