Is wat klad ingekomen. Door de afstand tussen ons (ruim 1 uur rijden) heb ik een aantal dingen moeten laten schieten. (sporten enzo).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb je die laatste 6 weken niet door laten gaan?
Dat willen we lezen natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:01 schreef Thornado het volgende:
Pfft...het SMS verkeer tussen mijn ex-Paiq date en ik is best heftig...:')
Haha, dat krijgen jullie nietquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:08 schreef Thornado het volgende:
[..]
Haha, dat krijgen jullie niet
Maar het is nu stil op het SMS gebied.
Denk dat wij nu alles wel gezegd hebben wat wij moesten zeggen...ofzo
Ouch, routine klinkt dan weer of je iets te ver bent doorgeschoten..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Is ook eng. Dat daten met iemand die je niet kent dan bedoel ik. Mén, de eerste keer zat ik mezelf van tevoren behoorlijk op te vreten. Na een paar dates merk je dat het altijd leuk en gezellig is - en is het niet meer eng maar... routine
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef Spirit82 het volgende:
Godverdekut, word ik ineens door 2 zeer leuke datingsitemannen op date gevraagd in een weekend tijd. Kom ik gister op mn nieuwe werk eerste dag, superleuke collega gaat naast me zitten... WAAROM?!
Murphy's lawquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef Spirit82 het volgende:
Godverdekut, word ik ineens door 2 zeer leuke datingsitemannen op date gevraagd in een weekend tijd. Kom ik gister op mn nieuwe werk eerste dag, superleuke collega gaat naast me zitten... WAAROM?!
Dump je huidige scharrel, dan blijken al die andere mannen ook niet leuk te zijn en ben je weer compleet alleen.quote:
quote:
De wet van Murphy luidt als volgt: Als er meer dan één manier is om een taak te doen en één van die manieren zal in een ramp resulteren, dan zal iemand het zo doen. En dat lijkt me niet echt van toepassing hier.quote:
quote:
Jij playerettequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Echt niet, ik hou ze gewoon nog even achter de hand just in case
Muhahaha
Altijd een plan B, c d.1. en d.2 hebben hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Echt niet, ik hou ze gewoon nog even achter de hand just in case
Muhahaha
* Kloonhommelhoudt wijselijk zijn mond dichtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers![]()
En ik ben hartstikke trouw hoor
Jij kan het tegendeel bewijzen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
* Kloonhommelhoudt wijselijk zijn mond dicht
Kloonhommel is een casanova die je wel even gaat versieren denk ik, Spiritquote:
Oh oh...quote:
Neuh, daar doelde ik niet op. Juist nu ik ff alle vrouwen haat ga jij ff vertellen dat je 2 mannen in de wacht heb staan terwijl je met een derde man wat gaat proberen. Ja, zo motiveer je me niet om weer achter vrouwen aan te gaan en ze te zien als volkomen onschuldige wezens.quote:
Nee he, niet weer eenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Kloonhommel is een casanova die je wel even gaat versieren denk ik, Spirit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |