Als je het hebt over twintigjarige studenten dan geef ik je helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:59 schreef Spijker83 het volgende:
Even een vraag (die vaak al vast gesteld is):
Wat was/is jullie motivatie om op zo'n datingsite te gaan?
Zelf ook net een paar maand mijn relatie beeindigd, maar heb zelf (nog) niet zo behoefte om op een datingsite te gaan. Voor mijn gevoel lijkt dat zo wanhopig.
Zelf heb ik het idee dat in het uitgaansleven genoeg leuke vrouwen rondlopen, waar je een praatje mee kan maken (al is dat soms niet makkelijk).
Is het dan juist daarom dat er sneller naar een datingsite gegaan wordt? Omdat je dan al zeker weet dat de ander (vaak) ook op zoek is? en het contact maken makkelijker is?
Hoeveel dan? 1? Leuke dingen doen met leuke dames is "leuk", maar dat is wat anders he.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:06 schreef Dizorn het volgende:
En niet zoveel officiële dates Macondo. Maar vaak genoeg leuke dingen doen met leuke dames
Seks en wie weet wat er meer uit komt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:59 schreef Spijker83 het volgende:
Even een vraag (die vaak al vast gesteld is):
Wat was/is jullie motivatie om op zo'n datingsite te gaan?
Je had er toen eentje in Zeeland, dacht misschien heb ik er nog eentje gemist.. maar ook bij n=1 kan je spreken van "meestal leuk", maar erg valide lijkt die bewering mij nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:22 schreef Dizorn het volgende:
En bedankt he Macondo, we houden de positieve toon er lekker in
Ja ok, heb zelf ook een baan en mijn kameraden allemaal vaste vriendin (een koppel nu een kind). Dus uitgaan wordt bij mij ook minder. Dus begrijp wel wat je bedoeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je het hebt over twintigjarige studenten dan geef ik je helemaal gelijk.
Maar als je iets ouder bent en je hebt een baan - dan ga je niet meer zo vaak uit (in de praktijk). Vrienden gesettled en zo, je kent het wel. Ik kom dagelijks nauwelijks vrouwen - niet op mijn werk noch bij het sporten. En feestjes als bruiloften en verjaardagen, dat is wat mager. Uitkomst : datingsite.
(mijn vriendinnetje is verpleegster en werkt met 25 andere vrouwen op een afdeling - ook te begrijpen)
Denk ook dat veel mensen het laten, uit angst voor de reacties van anderen. (bij mij niet hoor)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:19 schreef Iannn het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens bepaalde reacties gehad als ik zei dat ik op een bepaalde site een account had. De mensen die het meest raar reageerden waren vaak ook de meest onvolwassen personen uit mijn sociale kring. Van die lui die anderen zitten te begrappen die nog geen seks hebben gehad op hun 25e, en dan vaak zelf ook nog maagd zijn of misschien eens één keer met iemand het bed hebben gedeeld.
Tenzij je een studie doet met alleen kerels, of van je geloof niet in café's mag komen zie ik niet in waarom iemand als jij op een datingsite zit. Je ziet er goed uit en je komt toch dagelijks "nieuwe" vrouwen tegen? (maar van mij mag je hoor)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:28 schreef Dizorn het volgende:
Ik doelde meer op je opmerking over twintigjarige studenten, die blijkbaar allemaal wanhopig zijn als ze op datingsites zitten
Wat telt is een date, afgesproken via een datingsite, met iemand die je nooit eerder hebt ontmoet in het echt.quote:Verder zit n eerder rond de 10-15, al weet ik zelf nooit wat ik mee 'mag' rekenen gezien middelbare schooltijd enzo
Dan kom ik op 0.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat telt is een date, afgesproken via een datingsite, met iemand die je nooit eerder hebt ontmoet in het echt.
Terecht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan kom ik op 0.Ik vind datingsites eng
niet bang zijn...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat vind ik dus het grote nadeel aan datingsites. Als iets afwijkt van het ideaal beeld. Next.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:40 schreef Kloonhommel het volgende:
Potverdrie, had ik iemand een oneliner gestuurd dat ik haar het leukst vond van alle beoordeelde fotootjes. Voegt zij mij toe in contactpersonenlijst en hoopt ze mij beter te leren kennen, maar ik kom op andere tijden online dan zij en nou heeft ze mij weer verwijderd....
Vrouwen, als het niet snel genoeg gaat of niet al hun eisen worden ingewilligd is het weer "NEXT..."
Is ook eng. Dat daten met iemand die je niet kent dan bedoel ik. Mén, de eerste keer zat ik mezelf van tevoren behoorlijk op te vreten. Na een paar dates merk je dat het altijd leuk en gezellig is - en is het niet meer eng maar... routinequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom is dat dan weer wanhopig?quote:als je je er regristreerd in de hoop de prins(ses) op het witte paard te vinden en omdat je irl weinig chans hebt, ja dat zou ik in principe wanhopig noemen
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:19 schreef Iannn het volgende:
[..]
Het ligt maar net aan met welke intentie je er heen gaat, als je je er regristreerd in de hoop de prins(ses) op het witte paard te vinden en omdat je irl weinig chans hebt, ja dat zou ik in principe wanhopig noemen.
Wanhopig zou wel het laatste zijn waar ik aan zou denken in dit geval.quote:
Jammerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:43 schreef Thornado het volgende:
Ok..fikse eenzijdige ruzie tussen mijn Paiq date en ik...het is nu echt klaar tussen ons.
Jammer, ik wens haar het beste toe...maar wij kunnen echt niets met elkaar.:'(
Over of ik niet voor haar wilde komen koken...mja...klinkt stom.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jammer
al ben ik dan wel heel erg benieuwd waar die ruzie over ging
Uhm.. oke.. ja das niksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:26 schreef Thornado het volgende:
[..]
Over of ik niet voor haar wilde komen koken...mja...klinkt stom.
Maar nadat wij al 1,5 keer al eerder uit elkaar zijn gegaan in 6 weken tijd...kijk ik daar niet meer van op..
Er zat meer achter...maar dat maakt niet meer uit.quote:
Tja..op zo'n reactie zit ik dus niet te wachten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:31 schreef Kloonhommel het volgende:
Alle vrouwen zijn labiel, de 1 verbergt het beter dan de ander. Leer ermee te leven...
Ik vermaak me goed, er loopt van allesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef Thornado het volgende:
Hoe is het met jou date avonturen eigenlijk?
Zo erg is het nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:31 schreef Kloonhommel het volgende:
Alle vrouwen zijn labiel, de 1 verbergt het beter dan de ander. Leer ermee te leven...
Bah...ik zie er toch weer tegenop om weer te gaan daten atm...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vermaak me goed, er loopt van allesMaar geen idee waar het allemaal heen gaat.
Dan doe je dat toch lekker nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:36 schreef Thornado het volgende:
[..]
Bah...ik zie er toch weer tegenop om weer te gaan daten atm...
Idd...dat ga ik eens doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ofniet.. dat maakt niet uit. Gewoon doen waar je zin in hebt.
Dat heb je die laatste 6 weken niet door laten gaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:41 schreef Thornado het volgende:
[..]
Idd...dat ga ik eens doen![]()
Eerst mijn normale leven weer eens oppakken
Is wat klad ingekomen. Door de afstand tussen ons (ruim 1 uur rijden) heb ik een aantal dingen moeten laten schieten. (sporten enzo).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb je die laatste 6 weken niet door laten gaan?
Dat willen we lezen natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:01 schreef Thornado het volgende:
Pfft...het SMS verkeer tussen mijn ex-Paiq date en ik is best heftig...:')
Haha, dat krijgen jullie nietquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:08 schreef Thornado het volgende:
[..]
Haha, dat krijgen jullie niet
Maar het is nu stil op het SMS gebied.
Denk dat wij nu alles wel gezegd hebben wat wij moesten zeggen...ofzo
Ouch, routine klinkt dan weer of je iets te ver bent doorgeschoten..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Is ook eng. Dat daten met iemand die je niet kent dan bedoel ik. Mén, de eerste keer zat ik mezelf van tevoren behoorlijk op te vreten. Na een paar dates merk je dat het altijd leuk en gezellig is - en is het niet meer eng maar... routine
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef Spirit82 het volgende:
Godverdekut, word ik ineens door 2 zeer leuke datingsitemannen op date gevraagd in een weekend tijd. Kom ik gister op mn nieuwe werk eerste dag, superleuke collega gaat naast me zitten... WAAROM?!
Murphy's lawquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef Spirit82 het volgende:
Godverdekut, word ik ineens door 2 zeer leuke datingsitemannen op date gevraagd in een weekend tijd. Kom ik gister op mn nieuwe werk eerste dag, superleuke collega gaat naast me zitten... WAAROM?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |