Yeps, sinds vorige week. De geleerden van Fok! hebben dat voor elkaar gemaakt. Dit topic is onderdeel van een reeks.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
He? Ik volg automatisch dit topic? Is dat nieuw?
yep handig hequote:Op donderdag 28 april 2011 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
He? Ik volg automatisch dit topic? Is dat nieuw?
Sorry.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Toch hoor je dat veel vaker. Bij mensen die heel goed kunnen leren of geleerd zijn, is het sociale gedeelte in de hersenen wat onderontwikkeld.
Doe mij ook zo'n garagequote:Op donderdag 28 april 2011 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]yeps, alleen nog niet afgemeld. Vreemde gang van zaken. Maar ja, Voor ¤ 157,= zijn we weer voor een jaar klaar. Bedrag is incl. kleine beurt en winterbanden wisselen.
uitzonderingen bevestigen de regel tochquote:
ssst, dat zijn detailsquote:Op donderdag 28 april 2011 13:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien beter zo'n auto dan...
De eerste prijs voor de 80's kwis is nu bekend?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, mijn shirt is binnen. Maar ik ben er niet blij mee. De opdruk is niet zo mooi als ik gehoopt had en het shirt is zeker 2 maten te klein. En dan heb ik nog groot besteld
Er komt geen jaren 80 quizquote:Op donderdag 28 april 2011 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste prijs voor de 80's kwis is nu bekend?
ga je op dieet?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er komt geen jaren 80 quiz
Als het shirt gepast had, dan had ik wel heel gaaf gevonden. Dus nu zal ik een jaar moeten wachten of het moeten terugsturen.
Als de kwaliteit ook ruk is, dan zou ik hem terug sturen...quote:Op donderdag 28 april 2011 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
Als het shirt gepast had, dan had ik wel heel gaaf gevonden. Dus nu zal ik een jaar moeten wachten of het moeten terugsturen.
Maar die shirts vind ik geen bal aanquote:Op donderdag 28 april 2011 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de kwaliteit ook ruk is, dan zou ik hem terug sturen...
Ik weet nog mooie Jedi-shirts.
Star Wars = ook 80's...
Maar wel voor het goede doel.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar die shirts vind ik geen bal aan
En het is niet speciaal voor het feest
Ik ben niet zo gek op goede doelen. En als het dan toch voor een goed doel is, dan wil een vet shirt waarvan de opbrengst naar het goede doel gaat...nu een shirt dat er reclame voor maaktquote:
Dure poetslapquote:Ik gebruik ze straks ook als poetslap...
Nouja! Wat stom.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, mijn shirt is binnen. Maar ik ben er niet blij mee. De opdruk is niet zo mooi als ik gehoopt had en het shirt is zeker 2 maten te klein. En dan heb ik nog groot besteld
ja behoorlijkquote:
Gewoon warm. Met een trui die je uit kunt doen en een jasje.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
chicago is vandaag max 8 met regen en morgen max 16 met zonhoe kleed ik me daar nou op als ik verder niet echt iets mee wil nemen
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
chicago is vandaag max 8 met regen en morgen max 16 met zonhoe kleed ik me daar nou op als ik verder niet echt iets mee wil nemen
oh nice!quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien beter zo'n auto dan...
quote:
Shirt met korte mouwen en een (capuchon) vest. Kun je ook gemakkelijk om je middel knopen bij warm weer.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:
Absoluut!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geeft niks, je hebt vast andere talenten...
Yeps, is dat theater. Mooie zaal ook. Hair was daar ook.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:34 schreef MadMaster het volgende:
Is dat het theater tegenover het station in Hengelo?
Heb daar aan de achterkant altijd in het Best Western geslapen als ik voor mijn werk in Hengelo was...
Ik heb daar zo vaak voor de deur gestaan om te kijken of ik er mijn tijd kon doden, maar nooit was er iets interessants.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, is dat theater. Mooie zaal ook. Hair was daar ook.
Was je net op de verkeerde dagen denk ik. Dus pech. Ze hebben vaak een beter programma dan het theater in Enschede of Almelo. Wij gaan meestal naar Hengelo.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb daar zo vaak voor de deur gestaan om te kijken of ik er mijn tijd kon doden, maar nooit was er niets interessants.
Ik moet me nog orienteren, veel aanbod hier.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:44 schreef Diaan73 het volgende:
Komend seizoen vinden wij alleen The Who's Tommy interessant trouwens. Almelo heeft goed programma en hebben wij nog bonnen van liggen. Enschede is vandaag binnen gekomen...
Is wel het handigst. Wij moeten altijd kijken welke datum het beste uitkomt ivm oppas enz.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet me nog orienteren, veel aanbod hier.
Veel leuks ook, maar wil het liefst alles bij één theater boeken (Meervaart, Kleine Komedie of Amstelveen)...
En dan heb je nog de grote producties in Carré, De La Mar, Theaterfabriek e.d.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is wel het handigst. Wij moeten altijd kijken welke datum het beste uitkomt ivm oppas enz.Daarom nog weleens verschillende theaters.
Maar bij jullie is natuurlijk helemaal veel..
Echt veel keus... *jaloers is.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan heb je nog de grote producties in Carré, De La Mar, Theaterfabriek e.d.
Dat het De La Mar weer open is, is wel top! Leuke shows, goed bereikbaar en op een leuke plek...![]()
In de buurt van Carré heb je niet veel...
Is het De La Mar weer open?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan heb je nog de grote producties in Carré, De La Mar, Theaterfabriek e.d.
Dat het De La Mar weer open is, is wel top! Leuke shows, goed bereikbaar en op een leuke plek...![]()
In de buurt van Carré heb je niet veel...
Oeps, even gemist denk ik.quote:
is dat geen verkoop praatje? Anders gezegd, krijg je ook nog een tweede offerte van een ander?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:57 schreef iamredleader het volgende:
dakkapel-aannemer viel mee en tegen... hij heeft rondgekeken en gevoeld, en schat in dat het dragende deel van het houtwerk ook rot is, dus geheel nieuwe dakkapel
Tot zover het mindere deel. Het positieve: hij heeft net een andere afzegging van een dakkapel gehad, en heeft een model staan wat er zo op kan. Wil hij best voor een leuk prijsje vanaf, en het is een dakkapel die zowat de hele achterkant van het huis beslaat, dus ook de overloop krijgt dan een raam. Scheelt mij de vervanging van het huidige, enkelglas raam wat ook lekt, alsmede een heel isolatie-gedoe.
Concreet: nadeel: kost wat meer (4800). Voordeel: veel groter, mooier, beter, en andere klussen op zolder hoeven dan niet (kostenbesparing). Even over nadenken en een second opinion halen, maar het klinkt niet slecht
Wat hoef je niet te doen/op te knappen aan dat huis?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:57 schreef iamredleader het volgende:
dakkapel-aannemer viel mee en tegen... hij heeft rondgekeken en gevoeld, en schat in dat het dragende deel van het houtwerk ook rot is, dus geheel nieuwe dakkapel
Ik wil het wel checken natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 14:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat geen verkoop praatje? Anders gezegd, krijg je ook nog een tweede offerte van een ander?
De sleutel pastquote:Op donderdag 28 april 2011 15:02 schreef MadMaster het volgende:
Wat hoef je niet te doen/op te knappen aan dat huis?
een aannemelijke aannemer, goed bezigquote:Op donderdag 28 april 2011 15:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik wil het wel checken natuurlijkwaarom bijna 5.000 uitgeven als 1.000 genoeg is? Maar wat hij vertelde klonk zeer aannemelijk
en inderdaad, een tweede, andere aannemer kan dit checken
ken jij koning klijk de 3e niet?quote:
En daar dan 'de thema' van?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ken jij koning klijk de 3e niet?
er staat 1 letter te veel, het had de hema van koning klijk moeten zijnquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
er staat 1 letter te veel, het had de hema van koning klijk moeten zijn
Ik wist op de basisschool al dat tussen de N en de K nooit een G komtquote:Op donderdag 28 april 2011 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of bedoel je soms dat dit is wat je geleerd hebt op die school van je?
Behalve in honingkoekjequote:Op donderdag 28 april 2011 16:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wist op de basisschool al dat tussen de N en de K nooit een G komt
Dat is dan ook een samenstellingquote:
Ik twijfel of ze je dat geleerd hebben op de basisschoolquote:
En niet eens de echte naam van die stad.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:35 schreef Etcetera het volgende:
Geen ideeMaar Bangkok is ook een uitzondering want een naam
Klopt, maar het bekt wel lekkerder dan Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasitquote:Op donderdag 28 april 2011 16:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En niet eens de echte naam van die stad.
Dat zijn een hoop kinderenquote:Jim Bob & Michelle Duggar married July 21st, 1984. At that time, they chose to use the birth control pill. They thought, We dont want children right now. We cant afford them. We want children in our timing, when were ready. Four years later they decided to have their first child. Then, Michelle went back on the pill, but she conceived and had a miscarriage. At that point they talked with a Christian medical doctor and read the fine print in the contraceptives package. They found that while taking the pill you can get pregnant and then miscarry. They were grieved! They were Christians! They were pro-life! They realized that their selfish actions had taken the life of their child. They prayed and asked God to forgive them, and to teach them to love children like He loves children. They asked God to bless them with as many children as He saw fit in His timing. Right after that Michelle got pregnant with twins! To date they have been blessed with 17 children, (10 boys and 7 girls) Joshua (& wife Anna), Jana & John-David (twins), Jill, Jessa, Jinger, Joseph, Josiah, Joy-Anna, Jedidiah & Jeremiah (twins), Jason, James, Justin, Jackson, Johannah, Jennifer (and #18 due in January 2009!).
En het kan interessant worden wanneer er postkomt voor J. Duggarquote:Op donderdag 28 april 2011 16:44 schreef Etcetera het volgende:
http://www.duggarfamily.com/aboutus.html
[..]
Dat zijn een hoop kinderen
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En het kan interessant worden wanneer er postkomt voor J. Duggar
Verkoopt Atsuko dan shirts?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:01 schreef MadMaster het volgende:
Cobra, heb je al een T-shirt van Atsuko gehkocht?
Dat had ik ook alquote:Op donderdag 28 april 2011 17:13 schreef Soempie het volgende:
Ik zocht m'n laatste post hier terug, maar het topic komt natuurlijk automatisch in m'n actieve topics te staan.
Status: wachten op officieel bericht dat de financiering rond isquote:Op donderdag 28 april 2011 17:18 schreef Soempie het volgende:
IARl, hoe is het met de plannen voor het huis?
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
Ja. Ik heb vanmiddag een shirt besteld.
Je moet haar toch dat bord laten zien?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Atsuko komt binnenkort naar NL.
Ga misschien met haar aan de, vroeg ze om...
Daar vroeg ze wel om, maar dat bord hebben ze alleen in de Mercatorbuurt.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet haar toch dat bord laten zien?
Britain's Got Talentquote:Op donderdag 28 april 2011 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder te kijken, is dat die vent bij USA Idols?
Was afgelopen week bij DWDD, geloof ik...
En de English-stream van deze opleiding? Procrastinationquote:Op donderdag 28 april 2011 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
Op het nieuws hoor ik zojuist dat 1 van de opleidingen van InHolland "vrijetijdsmanagement" is. Nou, dat mag van mij ook wel dicht
Leuk.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar vroeg ze wel om, maar dat bord hebben ze alleen in de Mercatorbuurt.
Daar heb je als buitenlander niets te zoeken, ze hebben er al zat daar...
Ze vroeg later of we ergens in Amsterdam af konden spreken voor een kop koffie.
Mits aanwezig, ga ik dat doen...
Dank voor de tip!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:33 schreef MadMaster het volgende:
Voor de liefhebbers:
Vanavond om 21.00 uur op 3FM: Adele in Paradiso
Kijk, dat is nog eens voordeel halen uit een nadeel.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Groeten uit Chicago
naamgenootje is vertraagd. ik ga maar es een kapper zoeken
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:59 schreef Soempie het volgende:
Spannende tijd nog IARL.
PSLekker koffie gedronken?
Ik heb vanmiddag al het een en ander voor de babykamer en baby gekocht.En ook een boekje voor oma (de moeder van Sven):
[ afbeelding ]
En ik weet al helemaal hoe de babykamer gaat worden.Groen, met bos-thema: paddestoelen, egeltje, konijntje, uiltjes, kabouters, vosjes etc.
quote:![]()
Help.
Passen ook beter in jouw thema.quote:
Dat is wel waar ja.quote:
Ook dat nog!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja.
Door alle drukte vergeet ik bijna dat ik morgen m'n eerste rijles heb om 8 uur 's morgens.![]()
je hebt al zoveel afleiding dat je geen tijd meer hebt om zenuwachtig te wordenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja.
Door alle drukte vergeet ik bijna dat ik morgen m'n eerste rijles heb om 8 uur 's morgens.![]()
doe je ook nog een foto van na de behandeling?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Groeten uit Chicago
naamgenootje is vertraagd. ik ga maar es een kapper zoeken
Succes en veel plezier morgen!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja.
Leukquote:Op donderdag 28 april 2011 20:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja.
Alle onderzochte hbo-opleidingen ondermaatsquote:Bij drie samenwerkende communicatieopleidingen aan de Hanzehogeschool was er volgens de onderwijsinspectie sprake van een alternatief afstudeertraject dat aanzienlijke tekortkomingen vertoont.
Of met optische en geluidsignalen begeleiden?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
misschien kunnen de jongens en meisjes het parcours afzetten?
Zekerquote:
--> OUDquote:Help.
---> K&Wquote:Op donderdag 28 april 2011 21:20 schreef iamredleader het volgende:
Zekerplanning is a bitch, continu reviseren van de volgorde en de keuzes... maar het is ook weer erg leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zojuist in minder dan 10 minuten een nieuwe bril uitgezocht
Ohhh die kamer klinkt leuk!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:59 schreef Soempie het volgende:
En ik weet al helemaal hoe de babykamer gaat worden.Groen, met bos-thema: paddestoelen, egeltje, konijntje, uiltjes, kabouters, vosjes etc.
Lekker he als dat snel kanquote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zojuist in minder dan 10 minuten een nieuwe bril uitgezocht
ja, dat valt daar zeker binnenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lekker he als dat snel kan
Ik heb vanmiddag een leuk ehm... tuniekje? gekochtvalt vast wel onder het Vrouw-Worden-Tijdperk dat ik in ben gegaan
Een tuniekje?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lekker he als dat snel kan
Ik heb vanmiddag een leuk ehm... tuniekje? gekochtvalt vast wel onder het Vrouw-Worden-Tijdperk dat ik in ben gegaan
ik keur het ook niet afquote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef Etcetera het volgende:
Keer wat anders zomers dan een t-shirt + lange of korte broek
Dat is serieus klotenieuws LBquote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
Godverdegodver......luister net (pas) een voicemail van het uitzendbureau af; ik mag niet op gesprek komen. Reden: mn cv / werkervaring
HOE MOET IK AAN DIE WERKERVARING KOMEN DAN ALS IK ZELFS NIET IN EEN CALLCENTER MAG WERKEN???
[/frustratie]
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
Godverdegodver......luister net (pas) een voicemail van het uitzendbureau af; ik mag niet op gesprek komen. Reden: mn cv / werkervaring
HOE MOET IK AAN DIE WERKERVARING KOMEN DAN ALS IK ZELFS NIET IN EEN CALLCENTER MAG WERKEN???
[/frustratie]
Nee, doe het me niet aan...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is serieus klotenieuws LB![]()
Ik denk dat we nu maar naar de fles moeten grijpen
[ afbeelding ]
PS?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi klote PS![]()
maandag het uitzendbureau maar eens bellen of er nog iets te overleggen valt?
iets sterkers dan dit heb ik niet, gewoon puur uit de fles drinkenquote:
Iets sterkers dan dit drink ik ook niet, dus dat scheelt weerquote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
iets sterkers dan dit heb ik niet, gewoon puur uit de fles drinken
Ik snap er geen hol van. Solliciteer je op speciale functies of op bijzondere callcenters ofzo? Want het is zo'n beetje het vakkenvullen van tegenwoordig. Iedereen en alles wordt aangenomen?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
[/frustratie]
Wat een fantastische subtiele manier om om pics te vragenquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
[/frustratie]
Wel specifieke callcenters ja, van overheidsinstellingen. En die zijn wat strenger met de toelatingseisen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van. Solliciteer je op speciale functies of op bijzondere callcenters ofzo? Want het is zo'n beetje het vakkenvullen van tegenwoordig. Iedereen en alles wordt aangenomen?
Dat laten varen dus...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wel specifieke callcenters ja, van overheidsinstellingen. En die zijn wat strenger met de toelatingseisen.
Ja maar dan zit je al snel in het werk dat je commercieel moet zijn ofzo. Zelfs als je bij *insert helpdesk bedrijf* aan de slag gaat verwachten ze dat je dingen verkoopt. En ik kan me indenken dat LB daar geen zin in heeft. Dat wil ik ook absoluut niet.quote:
Je moet toch wat om brood op de plank te krijgen?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar dan zit je al snel in het werk dat je commercieel moet zijn ofzo. Zelfs als je bij *insert helpdesk bedrijf* aan de slag gaat verwachten ze dat je dingen verkoopt. En ik kan me indenken dat LB daar geen zin in heeft. Dat wil ik ook absoluut niet.
Dat vind ik ook.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet toch wat om brood op de plank te krijgen?
^^quote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar dan zit je al snel in het werk dat je commercieel moet zijn ofzo. Zelfs als je bij *insert helpdesk bedrijf* aan de slag gaat verwachten ze dat je dingen verkoopt. En ik kan me indenken dat LB daar geen zin in heeft. Dat wil ik ook absoluut niet.
Er zijn vast wel inbound dingen die je kunt doen doe niet van de overheid zijn lijkt me.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
^^
Ik kan me niets ergers voorstellen dan outbound callcenterwerk. Daar zou ik ook absoluut niet goed in zijn. Gewoon omdat ik die mentaliteit niet heb.
Dat werk kun je toch doen terwijl je op zoek bent naar iets beters? Bouw je iig ervaring op.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
Daar hebben jullie ook wel gelijk in Cobra en Nem, maar ik stel dat wel graag zo lang mogelijk uit, in elk geval zolang ik mogelijk nog kans maak op iets beters.
Ja, maar mijn interne ethische code is het het meest eens met overheidsinstellingenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn vast wel inbound dingen die je kunt doen doe niet van de overheid zijn lijkt me.
<insert cricket sound>quote:Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat hetzelfde als een pittig kapsel?
Zie mijn onderstaande post; stapsgewijs afzakken....quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat werk kun je toch doen terwijl je op zoek bent naar iets beters? Bouw je iig ervaring op.
Nou, ja..het is misschien een beetje flauw van ons om er *nu* over te zeurenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zie mijn onderstaande post; stapsgewijs afzakken....
En ik zal wel een mietje zijn maar ik zit nou niet echt te wachten op 'niet miepen maar werken'-posts. Next subject dus maar!
Nee, het is gewoon koperoranje i.p.v. zwart... pittig kapsel heb ik al heel lang niet meer. Pittig in de zin van kort en kleurig.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat hetzelfde als een pittig kapsel?
Flauw?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ja..het is misschien een beetje flauw van ons om er *nu* over te zeuren
Ja, na de zoveelste afwijzing heb je ook wel eens geen zin in onze meningen over werk zoeken gok ikquote:
Niet erg tof in elk geval om er op zo'n moment over te beginnen.quote:
Daar heb ik nou niks over te vertellen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Zullen we het over nutsbedrijven en totaal nutteloze bodemonderzoeken hebben?
Dat magquote:Op donderdag 28 april 2011 22:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, na de zoveelste afwijzing heb je ook wel eens geen zin in onze meningen over werk zoeken gok ik
Zullen we het over nutsbedrijven en totaal nutteloze bodemonderzoeken hebben?
GVD ik wacht al een half jaar op dat tuig, morgen maar weer bellen, dat is dan de 4e keer deze week. En dan wil ik een antwoord wanneer ze de werkzaamheden gaan uitvoeren, want anders wordt het zeker kerst voor ik kan verhuizenquote:Onze aannemer heeft om een bodemonderzoek verzocht waardoor enig oponthoud is ontstaan in de uitvoering. Excuus voor het ongemak.
We hadden er ook morgen over kunnen beginnenquote:
Alsof dat een verschil zou maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hadden er ook morgen over kunnen beginnen
Damnquote:Op donderdag 28 april 2011 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Een bodemonderzoek in m'n voortuin, sodemieter toch op stelletje eikels, ik heb die tuin al 2 keer opengehad en dat moeten jullie ook gewoon nog 1 keer doen en dan het gas en de electra invoeren in de buizen die ik daarvoor al afgelopen zomer heb ingegraven.
Meer is het niet, en daar krijgen jullie dan 1700 euro voor, dus ik zou maar eens beginnen als ik jullie was.
zo.
Leiding geraakt?quote:
Wanneer is het dan wel "tof"?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet erg tof in elk geval om er op zo'n moment over te beginnen.
Dit morgen bij het telefoongesprek houden.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Een bodemonderzoek in m'n voortuin, sodemieter toch op stelletje eikels, ik heb die tuin al 2 keer opengehad en dat moeten jullie ook gewoon nog 1 keer doen en dan het gas en de electra invoeren in de buizen die ik daarvoor al afgelopen zomer heb ingegraven.
Meer is het niet, en daar krijgen jullie dan 1700 euro voor, dus ik zou maar eens beginnen als ik jullie was.
zo.
Dat denk ik niet maar het is hier af en toe natuurlijk wel KLB en uitlaathoek hequote:
In elk geval niet nadat er net slecht nieuws is gekomen en je nog helemaal teleurgesteld/ verontwaardigd/ boos of weet ik wat bent.quote:
Inspreken op een bandjequote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit morgen bij het telefoongesprek houden.
Daar heb je ook een puntquote:
Ja, en LIF, WGR, OUD, SES, DEF etc.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik niet maar het is hier af en toe natuurlijk wel KLB en uitlaathoek he
Ik bedoel het dan ook echt niet slecht.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar heb je ook een puntvandaar ook mijn opmerking dat ik wel een beetje een mietje ben op dit gebied. Maargoed, ik heb mn gal even gespuwd, point taken, en dan is het ook wel weer klaar.
Maandag hoor ik weer meer.
R&Pquote:Op donderdag 28 april 2011 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, en LIF, WGR, OUD, SES, DEF etc.
Etcie en mr Etciequote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat vinden wel hier dan van?
Huiswijn Albert Heijn is helemaal geen wijn
misschien is het beter dat jij er even vanaf blijftquote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand nog een wijntje?
http://www.keuringsdienst.nl/page/50894/nl
Ik heb er overigens geen problemen mee, zo lang het de kwaliteit en smaak niet te veel beïnvloed.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
Heerlijk, die inzendingen daaronder, van die wijnliefhebbers met lange tenen
Die van de tomatenpuree ken ik ook ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb er overigens geen problemen mee, zo lang het de kwaliteit en smaak niet te veel beïnvloed.
Het zelfde doen ze immers ook met tomatenpuree en sinaasappelsap al jaren.
Water er uit halen, verschepen, water er weer bij doen. Ook al een keer bij KVW op tv geweest.
Een pak tomatensap van 1L en EUR 1,30 kan je ook zelf maken met zo'n blikje geconcentreerde tomatenpuree van 6 cent en water
Wat mij het meeste steekt hiervan is dat het niet op de verpakking staat.
Dan zou ik dus maanden geen op of aanmerking mogen maken?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
In elk geval niet nadat er net slecht nieuws is gekomen en je nog helemaal teleurgesteld/ verontwaardigd/ boos of weet ik wat bent.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zou ik dus maanden geen op of aanmerking mogen maken?
Echt enorme huiliesquote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
Heerlijk, die inzendingen daaronder, van die wijnliefhebbers met lange tenen
Ja, wijnslobberend Nederland is finaal over de zeik.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Zo, avondje financieel adviseur achter de rug (niet IARL...).
Wat nu, AH verkoopt alleen nog maar gluhwein of zo?
Twitter barst uit z'n voegen na KvW-uitzending...
Kijk de uitzending zou ik zeggen...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Zo, avondje financieel adviseur achter de rug (niet IARL...).
Wat nu, AH verkoopt alleen nog maar gluhwein of zo?
Twitter barst uit z'n voegen na KvW-uitzending...
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, wijnslobberend Nederland is finaal over de zeik.
Oh, en wijnverkopend Nederland al helemaal
De slijters die ik volg zijn helemaal hossanAH.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, wijnslobberend Nederland is finaal over de zeik.
Oh, en wijnverkopend Nederland al helemaal
Ligt eraan of het weer afgeschoten gaat worden door de overheid.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De slijters die ik volg zijn helemaal hossanAH.
Die zien een markt opdoemen...
Ik leg net uit waarom ik dat niet heb gedaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kijk de uitzending zou ik zeggen...
Wat moet/kan er afgeschoten worden dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt eraan of het weer afgeschoten gaat worden door de overheid.
Nou, jij zegt dat ze een markt zien opdoemen. Oftewel: ze zien een gat in de markt.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat moet/kan er afgeschoten worden dan?
Omdat sommige situaties, helaas voor hen, al maanden duren.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef Soempie het volgende:
[..]Hoe kom je daar nu bij?
En van mij mag het, maar dan is het ook wel logisch dat iemand er op dat moment geen trek in heeft en het gesprek afkapt.
K.?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
Zo te zien heb ik iemand op FB die InHolland-slachtoffer is.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
K.?Ben ik even blij met mijn journalistiek diploma uit Utrecht
![]()
Ik schiet toch elke keer weer in de lach als iemand het woord foef in de mond neemtquote:Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef MaJo het volgende:
Ik heb pijn aan mijn foef
![]()
![]()
Vandaag naar het ziekenhuis voor een naar onderzoek in mijn plasbuisNiks gevonden maar moet nu naar de nierspecialist om alles verder te laten checken.
Enne, mijn scriptie is ingeleverd gisteren![]()
![]()
Foef? Da's de foerier. Die zorgt dat ik voldoende sokken heb.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef MaJo het volgende:
Ik heb pijn aan mijn foef
![]()
![]()
Vandaag naar het ziekenhuis voor een naar onderzoek in mijn plasbuisNiks gevonden maar moet nu naar de nierspecialist om alles verder te laten checken.
Enne, mijn scriptie is ingeleverd gisteren![]()
![]()
Ken je meer mensen die het woord foef gebruiken dan? Voor zover ik wist was ik de enige (engelsen daargelaten)quote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik schiet toch elke keer weer in de lach als iemand het woord foef in de mond neemt
Maar wat irritant dat je zo'n onderzoek hadhopelijk kan de nierspecialist iets voor je betekenen
En heerlijk dat die scriptie af isgoed gedaan!!
En dit schiet me dan toch even in het verkeerde keelgat, frustratie enzo.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef Cobra4 het volgende:
Ten tweede: Over een paar maanden sta ik, mbt werk, op straat. Maar ik ben niet van plan om thuis te gaan zitten in afwachting van het vinden van een passende baan.
Ik ga dus werk onder mijn niveau aannemen.
Wat is een foerierquote:Op donderdag 28 april 2011 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Foef? Da's de foerier. Die zorgt dat ik voldoende sokken heb.
Nu je het zegt....? Alleen jou volgens mijquote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ken je meer mensen die het woord foef gebruiken dan? Voor zover ik wist was ik de enige (engelsen daargelaten)
De materiaalman. En ja, saffie!quote:
AH, op die manier...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, jij zegt dat ze een markt zien opdoemen. Oftewel: ze zien een gat in de markt.
Het is zo dat er ingedroogd druivensap(most) wordt vervoerd en hier wordt er weer water bijgedaan. Most vervoeren scheelt belasting op alcohol.
Volgens de Europese richtlijnen mag dat helemaal niet. Nu wordt het wel gedaan dus er zal wel weer wat aan gedaan gaan worden. Aldus het programma.
Ja en dat is wel slimquote:Op donderdag 28 april 2011 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
AH, op die manier...
De slijters die ik volg pretenderen allemaal dat zij wel zuivere producten hebben en dat alle supermarktwijn troep is. Dus zien ze een markt en maken ze gebruik van de uitzending...
Ehm, zo'n beetje ALLE Vlamingen?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef MaJo het volgende:
Ken je meer mensen die het woord foef gebruiken dan? Voor zover ik wist was ik de enige (engelsen daargelaten)
Het is wel engelse slang, maar als je geen Engelsen kent die het zeggen dan lijkt het me vreemd dat je het ergens anders gehoord hebt. Maar zou kunnenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nu je het zegt....? Alleen jou volgens mijmaar het komt me niet onbekend voor
Het antwoord hierop is trouwens ja.quote:
Maar jij hebt een toffe combinatie van studies! Jij komt wel aan een baan johquote:Op donderdag 28 april 2011 23:35 schreef MaJo het volgende:
En LB kop op wat betreft werk. Het is even heel moeilijk op het moment maar jouw topbaan krijg je echt wel op den duur! Alleen balen dat het zo moeilijk isIk moet nu ook aan het solliciteren
Hou op, ik heb via Twitter slijters, horeca-figurenleren en consumenten leren kennen die zich whiskyspecialist noemen, maar bij het minste geringste afhaken als het verder gaat dan een Jan de Wandelaar.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en dat is wel slim
Maar ze nemen zichzelf ook veels te serieus, is me opgevallen. Volgens die reacties mag er niet over "wijntJES" gesproken worden
Ik heb wel hetzelfde probleem als jij: te weinig werkervaring. Of tenminste, relevante werkervaring. Ik ben bijna 29 en heb op mijn stages na maar iets van 3 jaar aan journalistieke ervaring en ben dus vrij oud. Maar we zullen het zienquote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar jij hebt een toffe combinatie van studies! Jij komt wel aan een baan joh
Dat mag. Gooi die frustratie er uit. Better out then in.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En dit schiet me dan toch even in het verkeerde keelgat, frustratie enzo.
Ik solliciteer ver, héél ver beneden mijn niveau. Dat dat even duidelijk is.
En ik werk al 4 jaar in de thuiszorg he, plees poetsen enzo, en andermans onderbroeken opvouwen. Zo verdien ik al een tijdje mijn brood op de plank.
Klaar.
Eensquote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat mag. Gooi die frustratie er uit. Better out then in.
Goede zaak dat je brood op de plank brengt. En zeker respect voor de manier waarop.
Ik doel meer op de mensen, en ja, ook studenten, die niet de ballen hebben om onder hun niveau te gaan werken tot zij passend werk hebben. Die thuis blijven zitten terwijl er zat werk beschikbaar is.
En dat mensen het niet eens zijn met mijn standpunt, dat mag. Maar dat is het mooie van deze SC. Daar kan altijd over gesproken worden.
Tenminste, er schijnt blijkbaar een tijdbalk voor dit onderwerp te zijn. En dat bedoelde ik met mijn opmerking dat ik dan maanden niks over dit onderwerp zou kunnen zeggen. Want er is altijd wel iemand die zonder werk zit of een baan onder haar/zijn niveau heeft.
quote:
Ja. Weltrusten.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eens
Anyway, de lucht is geklaard nietwaar? Dan kan ik nu met een gerust hart naar bed
Ai.....quote:Op donderdag 28 april 2011 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Ga ook tukken...
MaJo, sterkte met je ellende!!
Hoop niet dat het nierstenen zijn...
Bazennummer...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:46 schreef MadMaster het volgende:
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt
Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust
Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut,
Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk
Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol
Oh grot, oh schacht, oh bron, oh dal
Oh hok, oh wak, oh wel, oh kwal
Oh soes, oh tas, oh voos, oh kwast
Oh zweer, oh puist, oh moot, oh schram
Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet
Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets
Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee
Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee
Oh hals, oh fles, oh vaas, oh kat
Oh mond, oh wond, oh jaap, oh kwel
Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf
Oh vloek, oh troost, oh kuil, oh graf
Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit
Oh in, oh uit, oh in, oh uit
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh pluk
Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik (Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur)
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik (Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur)
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit (Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk)
Oh in, oh uit, oh in, oh uit (Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt)
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet (Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust)
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet (Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut)
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk (Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk)
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut (Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol)
Klem, oh kluif, oh spons, oh kruik (Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet)
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik (Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets)
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit (Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee)
Oh in, oh uit, oh uit (Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee)
Kut, oh snee, oh pruim, oh spleet (Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit) (refr.)
Oh gleuf, oh naad (Oh in, oh uit, oh in, oh uit)
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk (Oh..)
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut (Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf)
Klem, kluif, spons, kruik (Oh vloek, troost, kuil, graf)
Kut, snee, plons, fuik (Hals, fles, vaas, kat)
Oh dons, oh kluit, oh lonk (Mond, wond, jaap, kwel)
(Klem kluif spons kruik)
Ik een stuk of 50quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef LadyBlack het volgende:
Mensen, ik ga lekker naar bed.
MaJo, sterkte!heb één keer blaasontsteking gehad en dat was echt niet tof nee...
Nierstenen zijn het waarschijnlijk niet, op de echo was in ieder geval niks te zienquote:Op donderdag 28 april 2011 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Ga ook tukken...
MaJo, sterkte met je ellende!!
Hoop niet dat het nierstenen zijn...
Dan rook ik met je mee. Als dat mag?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nierstenen zijn het waarschijnlijk niet, op de echo was in ieder geval niks te zienTruste
Ik rook nog 1 saffie en dan ga ik ook
Gelukkig!quote:
Ik denk dat je vrouw moet zijn om het te begrijpen, ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat sommige situaties, helaas voor hen, al maanden duren.
En om even wat te verduidelijken.
Ten eerste bedoel ik echt niks slechts met mijn opmerkingen
Ten tweede: Over een paar maanden sta ik, mbt werk, op straat. Maar ik ben niet van plan om thuis te gaan zitten in afwachting van het vinden van een passende baan.
Ik ga dus werk onder mijn niveau aannemen. En ik ben dus nu al op zoek naar werk. En met succes. Een beveiligingsbedrijf heeft al aangeboden mij in dienst te nemen als beveiliger zodra de KLu mij over het hek schopt. Een functie totaal niet passend bij mijn opleiding. Maar ik heb wel werk terwijl ik op zoek ga naar passender werk. En ja, ik ben daarin eerlijk geweest tijdens de gesprekken met mijn toekomstige werkgever.
Dankjewel.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:40 schreef MaJo het volgende:
Soemp gefeliciteerd meisie!!!!![]()
![]()
Heb maar even teruggelezen omdat niemand me antwoordde (zie dat nem nu heeft geantwoord maar ik ben ongeduldig
) Ook gefeliciteerd aan Sven, ik gun het jullie zo
Prettige vakantie danquote:
Ik heb volgende week lang weekend. Donderdag is mijn standaard vrije dag, maar bij ons is Bevrijdingsdag elk jaar een vrije dag, dit jaar is de vrijdag daarna een verplichte vrije dag.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Prettige vakantie danGa je nog weg?
Ik heb donderdag trouwens een dagje vrij
Lekker hoor, ik heb hem 1x in de 5 jaar vrij, maar dan valt het altijd in het weekendquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb volgende week lang weekend. Donderdag is mijn standaard vrije dag, maar bij ons is Bevrijdingsdag elk jaar een vrije dag, dit jaar is de vrijdag daarna een verplichte vrije dag.
Ik ga naar Engeland, daar een paar dagen met een huurauto rondcrossen en dan terugzeilen vanuit Liverpool naar Rotterdamquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Prettige vakantie danGa je nog weg?
Ik heb donderdag trouwens een dagje vrij
klinkt goedquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik ga naar Engeland, daar een paar dagen met een huurauto rondcrossen en dan terugzeilen vanuit Liverpool naar Rotterdam
Vorig jaar was hij op woensdag toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik heb hem 1x in de 5 jaar vrij, maar dan valt het altijd in het weekend
Maar ik ga volgende week een dagje klussen doordeweeks, want ik heb nu 2 weekenden waarin ik amper tijd heb om te klussen.
Nee joh, het is al begonnen. De gasten komen nu Westminster Abby binnen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
William gaat ook in galatenue, in het rood. Helaas moest ik vandaag werken en kon ik er niet bij zijn. Het begint om 12 uur!!
Net als 2 miljard anderen.quote:
Is er al een zwarte Suzuki te zien?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee joh, het is al begonnen. De gasten komen nu Westminster Abby binnen.
Whutquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, best een bizar idee!
Ik heb straks alleen een oogmeting gepland staan
Sta op het punt om het te verzetten![]()
Dat heb ik dus ook, al was ik vrij, dan had ik nog wel wat beters te doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:46 schreef MadMaster het volgende:
Haai-Haai...
[..]
Is er al een zwarte Suzuki te zien?
Ik weiger om die onzien te gaan kijken, moet ook gewoon werken...
die trouwt toch niet vandaag?quote:
Of er zat een afval-vermaler bij de keuken en ze hebben de handleiding bij het testen niet gelezen...quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, al was ik vrij, dan had ik nog wel wat beters te doen.
Er rijdt hier net een ambulance de straat in, naar de keukenboer, werd er een onwel bij het zien van de prijs van zn nieuwe keuken denk ik.
Nee.quote:
ik ken er nog 1 die gaat trouwenquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ken er nog 1 die gaat trouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |