Yeps, sinds vorige week. De geleerden van Fok! hebben dat voor elkaar gemaakt. Dit topic is onderdeel van een reeks.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
He? Ik volg automatisch dit topic? Is dat nieuw?
yep handig hequote:Op donderdag 28 april 2011 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
He? Ik volg automatisch dit topic? Is dat nieuw?
Sorry.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Toch hoor je dat veel vaker. Bij mensen die heel goed kunnen leren of geleerd zijn, is het sociale gedeelte in de hersenen wat onderontwikkeld.
Doe mij ook zo'n garagequote:Op donderdag 28 april 2011 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]yeps, alleen nog niet afgemeld. Vreemde gang van zaken. Maar ja, Voor ¤ 157,= zijn we weer voor een jaar klaar. Bedrag is incl. kleine beurt en winterbanden wisselen.
uitzonderingen bevestigen de regel tochquote:
ssst, dat zijn detailsquote:Op donderdag 28 april 2011 13:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien beter zo'n auto dan...
De eerste prijs voor de 80's kwis is nu bekend?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, mijn shirt is binnen. Maar ik ben er niet blij mee. De opdruk is niet zo mooi als ik gehoopt had en het shirt is zeker 2 maten te klein. En dan heb ik nog groot besteld
Er komt geen jaren 80 quizquote:Op donderdag 28 april 2011 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste prijs voor de 80's kwis is nu bekend?
ga je op dieet?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er komt geen jaren 80 quiz
Als het shirt gepast had, dan had ik wel heel gaaf gevonden. Dus nu zal ik een jaar moeten wachten of het moeten terugsturen.
Als de kwaliteit ook ruk is, dan zou ik hem terug sturen...quote:Op donderdag 28 april 2011 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
Als het shirt gepast had, dan had ik wel heel gaaf gevonden. Dus nu zal ik een jaar moeten wachten of het moeten terugsturen.
Maar die shirts vind ik geen bal aanquote:Op donderdag 28 april 2011 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de kwaliteit ook ruk is, dan zou ik hem terug sturen...
Ik weet nog mooie Jedi-shirts.
Star Wars = ook 80's...
Maar wel voor het goede doel.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar die shirts vind ik geen bal aan
En het is niet speciaal voor het feest
Ik ben niet zo gek op goede doelen. En als het dan toch voor een goed doel is, dan wil een vet shirt waarvan de opbrengst naar het goede doel gaat...nu een shirt dat er reclame voor maaktquote:
Dure poetslapquote:Ik gebruik ze straks ook als poetslap...
Nouja! Wat stom.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, mijn shirt is binnen. Maar ik ben er niet blij mee. De opdruk is niet zo mooi als ik gehoopt had en het shirt is zeker 2 maten te klein. En dan heb ik nog groot besteld
ja behoorlijkquote:
Gewoon warm. Met een trui die je uit kunt doen en een jasje.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
chicago is vandaag max 8 met regen en morgen max 16 met zonhoe kleed ik me daar nou op als ik verder niet echt iets mee wil nemen
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
chicago is vandaag max 8 met regen en morgen max 16 met zonhoe kleed ik me daar nou op als ik verder niet echt iets mee wil nemen
oh nice!quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien beter zo'n auto dan...
quote:
Shirt met korte mouwen en een (capuchon) vest. Kun je ook gemakkelijk om je middel knopen bij warm weer.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:
Absoluut!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geeft niks, je hebt vast andere talenten...
Yeps, is dat theater. Mooie zaal ook. Hair was daar ook.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:34 schreef MadMaster het volgende:
Is dat het theater tegenover het station in Hengelo?
Heb daar aan de achterkant altijd in het Best Western geslapen als ik voor mijn werk in Hengelo was...
Ik heb daar zo vaak voor de deur gestaan om te kijken of ik er mijn tijd kon doden, maar nooit was er iets interessants.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, is dat theater. Mooie zaal ook. Hair was daar ook.
Was je net op de verkeerde dagen denk ik. Dus pech. Ze hebben vaak een beter programma dan het theater in Enschede of Almelo. Wij gaan meestal naar Hengelo.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb daar zo vaak voor de deur gestaan om te kijken of ik er mijn tijd kon doden, maar nooit was er niets interessants.
Ik moet me nog orienteren, veel aanbod hier.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:44 schreef Diaan73 het volgende:
Komend seizoen vinden wij alleen The Who's Tommy interessant trouwens. Almelo heeft goed programma en hebben wij nog bonnen van liggen. Enschede is vandaag binnen gekomen...
Is wel het handigst. Wij moeten altijd kijken welke datum het beste uitkomt ivm oppas enz.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet me nog orienteren, veel aanbod hier.
Veel leuks ook, maar wil het liefst alles bij één theater boeken (Meervaart, Kleine Komedie of Amstelveen)...
En dan heb je nog de grote producties in Carré, De La Mar, Theaterfabriek e.d.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is wel het handigst. Wij moeten altijd kijken welke datum het beste uitkomt ivm oppas enz.Daarom nog weleens verschillende theaters.
Maar bij jullie is natuurlijk helemaal veel..
Echt veel keus... *jaloers is.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan heb je nog de grote producties in Carré, De La Mar, Theaterfabriek e.d.
Dat het De La Mar weer open is, is wel top! Leuke shows, goed bereikbaar en op een leuke plek...![]()
In de buurt van Carré heb je niet veel...
Is het De La Mar weer open?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan heb je nog de grote producties in Carré, De La Mar, Theaterfabriek e.d.
Dat het De La Mar weer open is, is wel top! Leuke shows, goed bereikbaar en op een leuke plek...![]()
In de buurt van Carré heb je niet veel...
Oeps, even gemist denk ik.quote:
is dat geen verkoop praatje? Anders gezegd, krijg je ook nog een tweede offerte van een ander?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:57 schreef iamredleader het volgende:
dakkapel-aannemer viel mee en tegen... hij heeft rondgekeken en gevoeld, en schat in dat het dragende deel van het houtwerk ook rot is, dus geheel nieuwe dakkapel
Tot zover het mindere deel. Het positieve: hij heeft net een andere afzegging van een dakkapel gehad, en heeft een model staan wat er zo op kan. Wil hij best voor een leuk prijsje vanaf, en het is een dakkapel die zowat de hele achterkant van het huis beslaat, dus ook de overloop krijgt dan een raam. Scheelt mij de vervanging van het huidige, enkelglas raam wat ook lekt, alsmede een heel isolatie-gedoe.
Concreet: nadeel: kost wat meer (4800). Voordeel: veel groter, mooier, beter, en andere klussen op zolder hoeven dan niet (kostenbesparing). Even over nadenken en een second opinion halen, maar het klinkt niet slecht
Wat hoef je niet te doen/op te knappen aan dat huis?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:57 schreef iamredleader het volgende:
dakkapel-aannemer viel mee en tegen... hij heeft rondgekeken en gevoeld, en schat in dat het dragende deel van het houtwerk ook rot is, dus geheel nieuwe dakkapel
Ik wil het wel checken natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 14:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat geen verkoop praatje? Anders gezegd, krijg je ook nog een tweede offerte van een ander?
De sleutel pastquote:Op donderdag 28 april 2011 15:02 schreef MadMaster het volgende:
Wat hoef je niet te doen/op te knappen aan dat huis?
een aannemelijke aannemer, goed bezigquote:Op donderdag 28 april 2011 15:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik wil het wel checken natuurlijkwaarom bijna 5.000 uitgeven als 1.000 genoeg is? Maar wat hij vertelde klonk zeer aannemelijk
en inderdaad, een tweede, andere aannemer kan dit checken
ken jij koning klijk de 3e niet?quote:
En daar dan 'de thema' van?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ken jij koning klijk de 3e niet?
er staat 1 letter te veel, het had de hema van koning klijk moeten zijnquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
er staat 1 letter te veel, het had de hema van koning klijk moeten zijn
Ik wist op de basisschool al dat tussen de N en de K nooit een G komtquote:Op donderdag 28 april 2011 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of bedoel je soms dat dit is wat je geleerd hebt op die school van je?
Behalve in honingkoekjequote:Op donderdag 28 april 2011 16:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wist op de basisschool al dat tussen de N en de K nooit een G komt
Dat is dan ook een samenstellingquote:
Ik twijfel of ze je dat geleerd hebben op de basisschoolquote:
En niet eens de echte naam van die stad.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:35 schreef Etcetera het volgende:
Geen ideeMaar Bangkok is ook een uitzondering want een naam
Klopt, maar het bekt wel lekkerder dan Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasitquote:Op donderdag 28 april 2011 16:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En niet eens de echte naam van die stad.
Dat zijn een hoop kinderenquote:Jim Bob & Michelle Duggar married July 21st, 1984. At that time, they chose to use the birth control pill. They thought, We dont want children right now. We cant afford them. We want children in our timing, when were ready. Four years later they decided to have their first child. Then, Michelle went back on the pill, but she conceived and had a miscarriage. At that point they talked with a Christian medical doctor and read the fine print in the contraceptives package. They found that while taking the pill you can get pregnant and then miscarry. They were grieved! They were Christians! They were pro-life! They realized that their selfish actions had taken the life of their child. They prayed and asked God to forgive them, and to teach them to love children like He loves children. They asked God to bless them with as many children as He saw fit in His timing. Right after that Michelle got pregnant with twins! To date they have been blessed with 17 children, (10 boys and 7 girls) Joshua (& wife Anna), Jana & John-David (twins), Jill, Jessa, Jinger, Joseph, Josiah, Joy-Anna, Jedidiah & Jeremiah (twins), Jason, James, Justin, Jackson, Johannah, Jennifer (and #18 due in January 2009!).
En het kan interessant worden wanneer er postkomt voor J. Duggarquote:Op donderdag 28 april 2011 16:44 schreef Etcetera het volgende:
http://www.duggarfamily.com/aboutus.html
[..]
Dat zijn een hoop kinderen
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En het kan interessant worden wanneer er postkomt voor J. Duggar
Verkoopt Atsuko dan shirts?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:01 schreef MadMaster het volgende:
Cobra, heb je al een T-shirt van Atsuko gehkocht?
Dat had ik ook alquote:Op donderdag 28 april 2011 17:13 schreef Soempie het volgende:
Ik zocht m'n laatste post hier terug, maar het topic komt natuurlijk automatisch in m'n actieve topics te staan.
Status: wachten op officieel bericht dat de financiering rond isquote:Op donderdag 28 april 2011 17:18 schreef Soempie het volgende:
IARl, hoe is het met de plannen voor het huis?
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
Ja. Ik heb vanmiddag een shirt besteld.
Je moet haar toch dat bord laten zien?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Atsuko komt binnenkort naar NL.
Ga misschien met haar aan de, vroeg ze om...
Daar vroeg ze wel om, maar dat bord hebben ze alleen in de Mercatorbuurt.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet haar toch dat bord laten zien?
Britain's Got Talentquote:Op donderdag 28 april 2011 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder te kijken, is dat die vent bij USA Idols?
Was afgelopen week bij DWDD, geloof ik...
En de English-stream van deze opleiding? Procrastinationquote:Op donderdag 28 april 2011 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
Op het nieuws hoor ik zojuist dat 1 van de opleidingen van InHolland "vrijetijdsmanagement" is. Nou, dat mag van mij ook wel dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |