Yeps, sinds vorige week. De geleerden van Fok! hebben dat voor elkaar gemaakt. Dit topic is onderdeel van een reeks.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
He? Ik volg automatisch dit topic? Is dat nieuw?
yep handig hequote:Op donderdag 28 april 2011 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
He? Ik volg automatisch dit topic? Is dat nieuw?
Sorry.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Toch hoor je dat veel vaker. Bij mensen die heel goed kunnen leren of geleerd zijn, is het sociale gedeelte in de hersenen wat onderontwikkeld.
Doe mij ook zo'n garagequote:Op donderdag 28 april 2011 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]yeps, alleen nog niet afgemeld. Vreemde gang van zaken. Maar ja, Voor ¤ 157,= zijn we weer voor een jaar klaar. Bedrag is incl. kleine beurt en winterbanden wisselen.
uitzonderingen bevestigen de regel tochquote:
ssst, dat zijn detailsquote:Op donderdag 28 april 2011 13:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien beter zo'n auto dan...
De eerste prijs voor de 80's kwis is nu bekend?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, mijn shirt is binnen. Maar ik ben er niet blij mee. De opdruk is niet zo mooi als ik gehoopt had en het shirt is zeker 2 maten te klein. En dan heb ik nog groot besteld
Er komt geen jaren 80 quizquote:Op donderdag 28 april 2011 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste prijs voor de 80's kwis is nu bekend?
ga je op dieet?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er komt geen jaren 80 quiz
Als het shirt gepast had, dan had ik wel heel gaaf gevonden. Dus nu zal ik een jaar moeten wachten of het moeten terugsturen.
Als de kwaliteit ook ruk is, dan zou ik hem terug sturen...quote:Op donderdag 28 april 2011 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
Als het shirt gepast had, dan had ik wel heel gaaf gevonden. Dus nu zal ik een jaar moeten wachten of het moeten terugsturen.
Maar die shirts vind ik geen bal aanquote:Op donderdag 28 april 2011 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de kwaliteit ook ruk is, dan zou ik hem terug sturen...
Ik weet nog mooie Jedi-shirts.
Star Wars = ook 80's...
Maar wel voor het goede doel.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar die shirts vind ik geen bal aan
En het is niet speciaal voor het feest
Ik ben niet zo gek op goede doelen. En als het dan toch voor een goed doel is, dan wil een vet shirt waarvan de opbrengst naar het goede doel gaat...nu een shirt dat er reclame voor maaktquote:
Dure poetslapquote:Ik gebruik ze straks ook als poetslap...
Nouja! Wat stom.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, mijn shirt is binnen. Maar ik ben er niet blij mee. De opdruk is niet zo mooi als ik gehoopt had en het shirt is zeker 2 maten te klein. En dan heb ik nog groot besteld
ja behoorlijkquote:
Gewoon warm. Met een trui die je uit kunt doen en een jasje.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
chicago is vandaag max 8 met regen en morgen max 16 met zonhoe kleed ik me daar nou op als ik verder niet echt iets mee wil nemen
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
chicago is vandaag max 8 met regen en morgen max 16 met zonhoe kleed ik me daar nou op als ik verder niet echt iets mee wil nemen
oh nice!quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien beter zo'n auto dan...
quote:
Shirt met korte mouwen en een (capuchon) vest. Kun je ook gemakkelijk om je middel knopen bij warm weer.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:
Absoluut!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geeft niks, je hebt vast andere talenten...
Yeps, is dat theater. Mooie zaal ook. Hair was daar ook.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:34 schreef MadMaster het volgende:
Is dat het theater tegenover het station in Hengelo?
Heb daar aan de achterkant altijd in het Best Western geslapen als ik voor mijn werk in Hengelo was...
Ik heb daar zo vaak voor de deur gestaan om te kijken of ik er mijn tijd kon doden, maar nooit was er iets interessants.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, is dat theater. Mooie zaal ook. Hair was daar ook.
Was je net op de verkeerde dagen denk ik. Dus pech. Ze hebben vaak een beter programma dan het theater in Enschede of Almelo. Wij gaan meestal naar Hengelo.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb daar zo vaak voor de deur gestaan om te kijken of ik er mijn tijd kon doden, maar nooit was er niets interessants.
Ik moet me nog orienteren, veel aanbod hier.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:44 schreef Diaan73 het volgende:
Komend seizoen vinden wij alleen The Who's Tommy interessant trouwens. Almelo heeft goed programma en hebben wij nog bonnen van liggen. Enschede is vandaag binnen gekomen...
Is wel het handigst. Wij moeten altijd kijken welke datum het beste uitkomt ivm oppas enz.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet me nog orienteren, veel aanbod hier.
Veel leuks ook, maar wil het liefst alles bij één theater boeken (Meervaart, Kleine Komedie of Amstelveen)...
En dan heb je nog de grote producties in Carré, De La Mar, Theaterfabriek e.d.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is wel het handigst. Wij moeten altijd kijken welke datum het beste uitkomt ivm oppas enz.Daarom nog weleens verschillende theaters.
Maar bij jullie is natuurlijk helemaal veel..
Echt veel keus... *jaloers is.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan heb je nog de grote producties in Carré, De La Mar, Theaterfabriek e.d.
Dat het De La Mar weer open is, is wel top! Leuke shows, goed bereikbaar en op een leuke plek...![]()
In de buurt van Carré heb je niet veel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |