Dit dus. En Raider.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef summer2bird het volgende:
Coca cola vanille
althans, niet in mijn provincie.
Wow helemaal vergeten!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:56 schreef Hatsekiedee het volgende:
Sportlife Red Cinnamon, dat werd maar voor een jaar of twee verkocht en daarna was het weer verdwenen. Blijkbaar vond iedereen het vies behalve ik.![]()
[ afbeelding ]
begin je eigen topic snollo.. lees de SP nog maar eens overquote:Op zondag 1 mei 2011 15:41 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik mij nu afvraag, waarom hebben we het in dit topic constant over eten ? We zitten in GC, en in de TT is ook niets gevraagd over eten, alleen over je favoriete item wat nu niet meer te koop is ?
Dus:
[ afbeelding ] Wat heb ik daar toch lang op gespeeld, terwijl ik er nooit een zuiver liedje uit heb kunnen krijgen, puur om de meest wanstaltige toontjes en combi's mee te maken op Vader Jacob niveau![]()
[ afbeelding ]
Darda baanMijn tik om banen te ontwerpen komt uit mijn jeugd en de grote diversiteit die met de Darda-baan mogelijk was. Ook leuk als je thuis katten hebt
doublemint kauwgom verkopen ze meestal nog wel bij de tokoquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:15 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
opzetkoekjes
Oeh ik was echt verzot op die dingenquote:
WTF? Bananensmaak wordt echt onderschat.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:45 schreef 12345r het volgende:
Oja, en de McDonald banaan milkshake natuurlijk, die ze geruild hebben voor de appel-peer
Marshmallow Fluff wordt bij de Jumbo nog verkochtquote:
Zijn nog steeds verkrijgbaar.quote:
Jij eet babyvoeding?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:38 schreef Grunge. het volgende:
Dat heb ik zo vaak! Hier wat ik me nu kan bedenken:
• De pastapotjes van Olvarit
• Vegavingers
• Aldispritsen
• Bananen- en chocolade-ijs (samen in één bak)
Vetgedrukte kan ik sowieso nergens vinden, de andere producten zijn wel 'zo ongeveer' te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |