ja had ook een versie coca cola met citroen erin niet?quote:
Jah, maar die vond ik nooit zo bijzonder.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja had ook een versie coca cola met citroen erin niet?
Dat jaquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef summer2bird het volgende:
Coca cola vanille
althans, niet in mijn provincie.
Ik weet natuurlijk niet precies waar het fiedelwoud ligt, maar bij Amazing Oriental hebben ze het wel, en die zit op aardig wat plaatsen in het landquote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef summer2bird het volgende:
Coca cola vanille
althans, niet in mijn provincie.
Gevolgd door de McDeluxe.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die van mijn is de McRib. Imo zonder twijfel het beste broodje die de McDonalds ooit heeft gehad en nooit heeft kunnen evenaren.
Het fiedelwoud bestaat nietquote:Op donderdag 28 april 2011 13:18 schreef zirkulin2nd het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet precies waar het fiedelwoud ligt, maar bij Amazing Oriental hebben ze het wel, en die zit op aardig wat plaatsen in het land
Vandaar die smiley :pquote:Op donderdag 28 april 2011 13:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het fiedelwoud bestaat niet![]()
En ik woon in Apeldoorn, nergens verkrijgbaar
Moest even googelen wat je bedoelde, lijkt mij echt heel ranzigquote:Op donderdag 28 april 2011 13:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die van mijn is de McRib. Imo zonder twijfel het beste broodje die de McDonalds ooit heeft gehad en nooit heeft kunnen evenaren.
Andere producten van de McDonalds komen niet eens in de buurt bij de smaak en fijnheid van deze burger.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Moest even googelen wat je bedoelde, lijkt mij echt heel ranzig
Waarom zou je dat in godsnaam doen?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Daarbij verdwijnen er steeds meer A-merken, ik kom steeds minder bij de AH/C1000 (IK HOEF JULLIE VIEZE HUISMERK PRODUCTEN NIET) en ga steeds meer naar de Makro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |