neequote:Op donderdag 28 april 2011 13:53 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Staat er niet rechtsonderin zo'n icoontje dat je updates kan installeren?
extra>> internetoptiesquote:Op donderdag 28 april 2011 13:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Lach jij maar, ik heb moeten googlen om te snappen hoe je een cache leegt........![]()
*** pakt hamer ***
Heb je XP of W7?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Lach jij maar, ik heb moeten googlen om te snappen hoe je een cache leegt........![]()
*** pakt hamer ***
JoJo had om die breinaalden gevraagd en was op een gegeven ogenblik kwaadquote:Op donderdag 28 april 2011 13:53 schreef spikey08 het volgende:
[..]
heb sharon toch ook met de breinaalden gezien.
wat wil je eigenlijk precies doen??? cookies eruit gooien?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Al gedaan..
*** stopt schroevedraaien in dvd la ***
Een rokje, één druk op de knop van de kvdw was voldoende.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:56 schreef SecretOma het volgende:
ben net terug, wat zit jo nou weer te freubelen en hoe komt ze aan de spullen?
oke thnxquote:Op donderdag 28 april 2011 13:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een rokje, één druk op de knop van de kvdw was voldoende.
Ook al gedaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:56 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
wat wil je eigenlijk precies doen??? cookies eruit gooien?
Bij mij ook, ik maak me niet drukquote:Op donderdag 28 april 2011 13:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ook al gedaan.
Krijg streams echt niet op gang of ik nou me een blaar op F5 klik of niet.
Dit is al vanaf half 12 zo hier.
Ik wel, anders heb ik het recht niet hier te zijn....gaat over streamsquote:Op donderdag 28 april 2011 13:58 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Bij mij ook, ik maak me niet druk
Voor heurzelf naar ik vrijelijk aanneem. Nee sjaal is nooit afgemaakt. Een rokje.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:58 schreef Wazigwijfke het volgende:
Voor wie gaat ze wat maken? Weer voor de stem? Heeft ie zijn sjaal al gekregen? En WAT maakt ze in vredesnaam?
stream 3 op ziggo/upcquote:Op donderdag 28 april 2011 13:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik wel, anders heb ik het recht niet hier te zijn....gaat over streams
doeiiiquote:Op donderdag 28 april 2011 14:00 schreef Chuckster het volgende:
Nou ik ben er vandoor, ben tot 2:00 uur vannacht weg dus kan geen streams + show kijken
Veel plezier vanavond everyone!
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:58 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Bij mij ook, ik maak me niet druk
ik heb deze weer:quote:Op donderdag 28 april 2011 13:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
geef je streams dan ff aan Black-princessquote:Op donderdag 28 april 2011 14:00 schreef Chuckster het volgende:
Nou ik ben er vandoor, ben tot 2:00 uur vannacht weg dus kan geen streams kijken
Veel plezier vanavond everyone!
Voor #vrijmarkt. Misschien (lees Hummie). Nope. Ze maakt tv.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:58 schreef Wazigwijfke het volgende:
Voor wie gaat ze wat maken? Weer voor de stem? Heeft ie zijn sjaal al gekregen? En WAT maakt ze in vredesnaam?
Een rokje van plastic? Past dan precies bij dr lippen en tietenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voor heurzelf naar ik vrijelijk aanneem. Nee sjaal is nooit afgemaakt. Een rokje.
Staat andere kant van de kamer.quote:
De originele stream van Net5.nl lukt ook niet?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |