Heb je daar een foto van? zodat ik een beetje weet hoe het moet.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:10 schreef Sulley02 het volgende:
Lege wcrollen!Aan de uiteinden een beetje inknippen en spelen maar. Ding is hier al dagen favoriet en het is nog gratis ook.
Ik zal het even uitleggen. Je maakt gebruik van de de wc, veegt vervolgens de boel schoon, en als je dat vaak genoeg doet (moet wel echt dagelijks hoor!!) is op een bepaald moment de wc-rol op. Wat er overblijft is een kartonnen kokertje. Gooi het door de kamer en de kat springt erachteraan.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:20 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Heb je daar een foto van? zodat ik een beetje weet hoe het moet.
bij ons raken de touwtjes de hele tijd in de war, dus dat was geen succesquote:Op donderdag 28 april 2011 13:46 schreef Rucky het volgende:
Een vriend van mij had het volgende voor de kat gekocht:
[ afbeelding ]
De kat en hij konden er uren mee spelen.
Bedankt voor de uitleg. Ga ik meteen proberen.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen. Je maakt gebruik van de de wc, veegt vervolgens de boel schoon, en als je dat vaak genoeg doet (moet wel echt dagelijks hoor!!) is op een bepaald moment de wc-rol op. Wat er overblijft is een kartonnen kokertje. Gooi het door de kamer en de kat springt erachteraan.
Of ze kijken je stoïcijns aan, met een blik die heel duidelijk maakt dat ze het verdommen mee te doen aan dat soort geintjes.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen. Je maakt gebruik van de de wc, veegt vervolgens de boel schoon, en als je dat vaak genoeg doet (moet wel echt dagelijks hoor!!) is op een bepaald moment de wc-rol op. Wat er overblijft is een kartonnen kokertje. Gooi het door de kamer en de kat springt erachteraan.
Daarom zijn mijn katten altijd al leuker geweest dan de jouwe.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of ze kijken je stoïcijns aan, met een blik die heel duidelijk maakt dat ze het verdommen mee te doen aan dat soort geintjes.
Ik ken iemand wiens kat zo'n bolletje heeft ingeslikt wat een darmafsluiting tot gevolg had. Er moest zelfs een operatie aan te pas komen.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:04 schreef jack4ya het volgende:
Ook een hele geliefde: zijn fluffy bolletjes met glitterdraadjes die bij de Douglas ter decoratie op de cadeautjes gaan. Ik heb toen een keer er een paar gevraagd voor mijn kat. Ik kreeg ze ook nog. Deze dus..
[ afbeelding ]
Ik had een keer een touwtje.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:54 schreef ausweiss het volgende:
Speedy heeft meer dan 2 volle vuilzakken met speeltjes.(en nee hij is niet verwend)
Ballenbaan, massage ding (beide cat-it) vind die maar niks.
Krakende tunnel is die ook bang voor.
Jaren geleden had ik een speeltje soort van 2 demake-up pads op elkaar met een veertje er tussen,
Kan ze alleen nergens meer vinden.
Verders vind hij een bolletje alufolie,wattenstaafjes,limo dopjes,wijnkurken,elke maat doos,sprinkhanen erg leuk.
Laatste tijd is die ook gek op van die krakende visjes met catnip er in.
[ afbeelding ]
Toch wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:54 schreef ausweiss het volgende:
Speedy heeft meer dan 2 volle vuilzakken met speeltjes.(en nee hij is niet verwend)
Haha dat is best wel veelquote:Op donderdag 28 april 2011 16:54 schreef ausweiss het volgende:
Ballenbaan, massage ding (beide cat-it) vind die maar niks.
Krakende tunnel is die ook bang voor.
Jaren geleden had ik een speeltje soort van 2 demake-up pads op elkaar met een veertje er tussen,
Kan ze alleen nergens meer vinden.
Verders vind hij een bolletje alufolie,wattenstaafjes,limo dopjes,wijnkurken,elke maat doos,sprinkhanen erg leuk.
Laatste tijd is die ook gek op van die krakende visjes met catnip er in.
[ afbeelding ]
Dat ziet er echt leuk uit. Ik wou dat ze hier er zo actief mee zijn. Ik heb de ballenbaan al gegeven aan een vriendin maar haar kat vindt het ook niet leuk. Ik denk dat ik het maar bij het asiel inlever ofzo of iemand anders moet in de buurt wonen.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:36 schreef senesta het volgende:
De cat-it rails is hier onovertroffen;
En stinkmuizen zijn hier ook erg geliefd
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:36 schreef senesta het volgende:
De cat-it rails is hier onovertroffen;
En stinkmuizen zijn hier ook erg geliefd
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:20 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Heb je daar een foto van? zodat ik een beetje weet hoe het moet.
Die hebben Sammy, Billy en Minous ook. Vinden ze heel leuk. Ook hebben ze sinds kort de dragonflyquote:
Hier hebben wij ook tig varianten van.. Gek genoeg vinden ze het stokje leuker wanneer het over de grond gaat, snap er weinig van!quote:
Deze is hier ook favoriet en wordt overal mee naartoe gesleept. Niet zelden ligt hij als ik wakker wordt op mijn bedquote:
Hihi herkenbaar. Vooral de siamees hier is dol op dat ding. Sleept hem luid grommend overal mee naartoe.quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:59 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Deze is hier ook favoriet en wordt overal mee naartoe gesleept. Niet zelden ligt hij als ik wakker wordt op mijn bed
Oh ja! Ik heb hier ook een stokjesfanquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:59 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Deze is hier ook favoriet en wordt overal mee naartoe gesleept. Niet zelden ligt hij als ik wakker wordt op mijn bed
Behalve het laatste voorbeeld herken ik echt alles wat je schrijftquote:Op donderdag 28 april 2011 16:04 schreef jack4ya het volgende:
Tie-wraps en die plastiekjes die gebruikt worden om prijslabeltjes aan kleding te schieten. Die zijn kennelijk helemaal je van het!
Verder muntgeld, mijn haar elastiekjes en -clipjes, pennen, tulpen.
Ook een hele geliefde: zijn fluffy bolletjes met glitterdraadjes die bij de Douglas ter decoratie op de cadeautjes gaan. Ik heb toen een keer er een paar gevraagd voor mijn kat. Ik kreeg ze ook nog. Deze dus... Ik leer net dat ze glitter pompoms heten. Heb dan wel heel verwijfde katten.
[ afbeelding ]
Verder plastic tasjes en weggegleden folders. Kunnen ze zo lekker op glijden.
Onze katten hebben he-le-maal niets met kattenkruid. Onze kater kan daarintegen wel compleet je schoenen of slippers in extase onderkwijlen.
Plastic tasjes zijn hier ook favoriet. En ook die balletjes maar dan zonder de glitterquote:Op maandag 2 mei 2011 21:48 schreef Glesse het volgende:
[..]
Behalve het laatste voorbeeld herken ik echt alles wat je schrijft
Haha zo herkenbaarquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh ja! Ik heb hier ook een stokjesfan
Als je tok-tok-tok op de trap hoort dan weet je al hoe laat het is
Ik zag hier laatst een AH tas over de vloer schuiven, ik denk, als je dan ook nog gelijk boodschappen gaat halenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:56 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Plastic tasjes zijn hier ook favoriet. En ook die balletjes maar dan zonder de glitter![]()
Gewoon de knutselballetjes en strengetjes. Billy vindt de balletjes te gek en Sammy de strengetjes.
http://hobby.marktplaats.(...)emen-en-glitter.html
Zoals op deze advertentie te zien is
Ik krijg morgen een bestelling van kattig.eu
Dit is niet de bedoelingquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:13 schreef WinnieWana het volgende:
De foodmaze hadden ze trouwens snel door en Sammy steekt zijn hoofd door het gat aan de bovenkant zodat hij er gemakkelijk bij kan. Dit is toch wel een beetje een fout inhet design vind ik.
Oh die heeft de mijne ook. Dat is 5 minuten onwijs leuk en dan mag ik het weer onder de bank vandaan halenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:59 schreef Glesse het volgende:
cadeautje voor de redcat-kittens:
[ afbeelding ]
klik
Die hebben we hier ook, alleen geen succes.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:59 schreef Glesse het volgende:
cadeautje voor de redcat-kittens:
[ afbeelding ]
klik
Wat apart. Alles wat ik koop voor ze wordt hier grondig onderzocht, geprobeerd en uiteraard gesloopt.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:11 schreef some1_eddy het volgende:
Ik heb echt van alles gekocht voor mijn 2 Maine Coons, alles wat geld kost gebruiken ze haast nooit, en maak maar eens een propje papier.. daar worden ze helemaal gek van, ze apporteren het zelfs XD
Oja, en een laser vinden ze ook mooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |